دوربین شلنگی ۵ متری وایفای Depstech WF050 کابل ۵ متری

  • با دوربین پیشرفته 5.0 مگاپیکسلی
  • 6 چراغ LED قابل تنظیم آندوسکوپ با کاهش نوردهی و افزودن روشنایی
  • دوربین: مجهز به لنز دوربین 5.0 مگاپیکسلی ارتقا یافته و وضوح تصویر آن تا 2592x1944P است که نشان دهنده تصاویر فوق العاده واضحی است که شما بررسی می کنید
  • زوم 3x دیجیتال
  • ضد آب با استاندارد IP67
  • کابل نیمه سفت: کابل مار شکل ۵ متری، بورسکوپ می تواند اشکال مختلف مکان های بازرسی مانند لوله های عمودی رو به بالا یا سوراخ های افقی را تشخیص دهد
  • اتصال آسان با WIFI تلفن همراه
  • سازکار با انواع موبایل های اندروید و IOS
  • قابلیت عکسبرداری در هر لحظه
نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

نقد و بررسی دوربین شلنگی ۵ متری وایفای Depstech WF050

یکی از انواع دوربین های شلنگی که ضد آب می باشد دوربین شلنگی ۵ متری وایفای برند Depstech است. سیستم ارتباط بیسیم روی این دوربین شلنگی نصب شده که با وای فای راه اندازی می گردد. بدون توجه به مدلی که این نمونه دوربین دارد شما می توانید روی بسیاری از سیستم عامل ها آن را نصب کنید. روی اندروید، آی او اس و ویندوز این نمونه از دوربین شلنگی را می توانید نصب کنید. کاربردهای بی نظیر و متنوعی که از این دوربین دریافت می شود، موجب می گردد شما در بخش های متنوع دوربین را مورد استفاده قرار دهید.

برای مشاهده درون خط لوله، معاینه دهان و دندان، بررسی گوش، بازرسی موتور، بازرسی لوله فاضلاب، بازرسی دیوار و ... با دوربین شلنگی ۵ متری وایفای برند Depstech WF050 انجام می شود. شما برای خرید این برند دوربین شلنگی باید به خوبی در مورد ویژگی ها و مشخصات دوربین اطلاعات بیشتری کسب کنید. هر یک از بخش های متنوع دوربین را برای بررسی مکان های متنوع باید بررسی کنید و سپس آن را خریداری نمایید. توجه داشته باشید که پیش از خریداری انواع دوربین های شلنگی باید به خوبی در مورد قیمت دوربین اطلاعات بیشتری کسب کنید.

دوربین شلنگی ۵ متری وایفای برند Depstech WF050

دوربین شلنگی بیسیم Depstech WF050

ویژگی ها

برای خرید دوربین شلنگی ۵ متری وایفای برند Depstech باید به خوبی مشخصات دوربین را مورد بررسی قرار دهید. شناخت ویژگی ها و مشخصات این دوربین کمک می کند که شما با آگاهی کامل این دوربین را خریداری نمایید. برخی از مشخصات دوربین عبارت است از :

کیفیت بالای دوربین (1944P)

کیفیت بالای دوربین یکی از مهمترین ویژگی های این نمونه دوربین شلنگی می باشد. این نمونه دوربین را با کیفیت 5MP (۵ میلیون پیکسل) طراحی کرده اند. کیفیت بالای این دوربین به کاربر کمک می کند که جزئیات را با دقت زیادی مشاهده کند. توجه داشته باشید که پیش از خرید دوربین باید به خوبی کیفیت دوربین را بررسی نمایید. اگر دوربین ها کیفیت نداشته باشند به خوبی تصاویر را ضبط نمی کنند. به همین دلیل به خوبی مکان های غیر قابل دسترس را می توانید مشاهده نمایید.

انعطاف پذیری دوربین

انعطاف پذیری دوربین شلنگی وای فای دار یکی از دیگر ویژگی ها و مزیت های مهم این دوربین می باشد. شکل پذیری فلز این دوربین بسیار آسان می باشد. شما می توانید هر یک از انواع دوربین های شلنگی در بیشتر مکان ها قرار دهید و بازرسی کنید. بسیاری از افراد به دلیل انعطاف پذیری که این دوربین ها دارند آنها را خریداری می کنند. شلنگ این دوربین تا 5 متر می رسد و به همین دلیل شما می توانید به راحتی از این دوربین استفاده نمایید.

چراغ های ال ای دی

یکی از دیگر ویژگی هایی که این دوربین های شلنگی دارند چراغ های ال ای دی شان می باشد. 6 چراغ ال ای دی را روی این دوربین نصب کرده اند. شما می توانید به وسیله دکمه هایی که روی دوربین وجود دارد، شدت نور را تعیین کنید. در برخی از شرایط که نیاز است نور بیشتری را در اختیار داشته باشید می توانید 6 چراغ ال ای را هم روشن کنید. چراغ های ال ای دی این دوربین با استفاده از باتری نیروی خود را تامین می کنند. بنابراین زمانی که نور دوربین کم می شود شما باید باتری دوربین را عوض نمایید.

زاویه دید مناسب دوربین

از دیگر ویژگی های دوربین شلنگی ۵ متری وایفای برند Depstech این است که زاویه دید مناسبی دارد. رنگ این دوربین مشکی می باشد و فرمت ویدیو آن تا 1280 می رود. زاویه دیدی که از این دوربین دریافت می کنید تا 70 درجه است. این زاویه به کاربر کمک می کند که بیشتر بخش های متنوع را به خوبی مشاهده کند. شما می توانید سر دوربین را در بخش مورد نظر بگذارید و تا 70 درجه آن را بچرخانید تا جزئیات را با دقت مشاهده نمایید.

ضد آب بودن دوربین

ضد آب بودن دوربین یکی از دیگر ویژگی های این دوربین می باشد. به دلیل ضد آب بودن دوربین شما می توانید آن را در بیشتر بخش هایی که دارای رطوبت هستند به کار بگیرید. به دلیل ضد آب بودن این دوربین است که افراد در فاضلاب ها دوربین را مورد استفاده قرار می دهند. مشاهده بخش های متنوع فاضلاب با استفاده از این دوربین میسر می شود.

سیستم عامل متنوع دوربین

شما می توانید نرم افزار این دوربین شلنگی را روی تمامی سیستم عامل ها نصب کنید. در واقع باید بدانید که همین ویژگی دوربین موجب محبوبیت آن شده است. سیستم عامل این دوربین روی بیشتر گوشی ها نصب می گردد. شما می توانید نرم افزار این دوربین را روی گوشی های اندروید، گوشی آی او اس و ویندوز نصب کنید. در این صورت کارایی لازم را از دوربین دریافت خواهید کرد. حجم باتری این دوربین 800 میلی آمپر می باشد و به همین دلیل مدت زمان زیادی می توانید با این دوربین فیلمبرداری کنید.

دانلود نرم افزار های Depstech WF050

download Depstech View for android

به اندروید 5.0 یا بالاتر نیاز دارد.

download Depstech View for iphone

به iOS 9.0 یا بالاتر نیاز دارد.

download Depstech View for windows

به ویندوز win7/8/10 نیاز دارد.

قیمت دوربین شلنگی ۵ متری وایفای برند Depstech

هزینه ای که شما برای خرید دوربین شلنگی ۵ متری وایفای برند Depstech پرداخت می کنید به فاکتورهای متفاوتی بستگی دارد. در واقع باید به خوبی بدانید که قیمت این دوربین را باید به صورت روزانه بررسی کنید. در این صورت قادر هستید که با آگاهی دقیقی این دوربین را تهیه کنید. این دوربین در مدل های متفاوتی تولید می شود. نمونه های 5 متری این دوربین نسبت به نمونه هایی که 10 متری هستند هزینه خریداری مناسب تری دارند. برای اینکه دوربین شلنگی مورد نظر را خریداری کنید می توانید قیمت آن را به صورت روزانه در وب سایت مشاهده نمایید.

اگر مایل به خرید هر یک از دوربین های شلنگی هستید باید به خوبی ساختار دوربین ها را بررسی نمایید. اینکه بدانید کارایی دوربین شلنگی با نیاز شما مطابق دارد بسیار مهم است. در صورتی که مایل هستید با بهترین قیمت این دوربین را خریداری کنید باید به نزد بهترین فروشنده بروید. فروشندگان زیادی هستند که دوربین های شلنگی را به مشتریان ارائه می دهند. اما برخی از آنها دوربین ها را با کیفیت پایین و قیمت بالا به مشتریان تحویل می دهند.  

مشخصات فنی

  • مشخصات کلی
  • مدل
    WF050 5MP
  • ابعاد
    16.26 x 15.49 x 5.08 cm
  • طول کابل
    ۵ متر
  • جنس بدنه
    عایق ضد آب و رطوبت
  • لنز
  • ضد آب لنز
    دارد
  • روشنایی لنز
    دارد
  • تغییر میزان روشنایی
    دارد
  • فیلمبرداری
  • رزولوشن فیلم
    1944P
  • سرعت فیلمبرداری
    25 فریم در ثانیه
  • سایر مشخصات
  • مانیتور
    ندارد
  • ضد آب
    دارد
  • استاندارد ضد آب
    IP67
  • نوع باتری
    لتیومی 3350 میلی آمپری
  • قابلیت ذخیره فیلم
    دارد
  • قابلیت ذخیره عکس
    دارد

تصاویر

دوربین شلنگی ۵ متری وایفای Depstech WF050 کابل ۵ متری
دوربین شلنگی ۵ متری وایفای Depstech WF050 کابل ۵ متری
دوربین شلنگی ۵ متری وایفای Depstech WF050 کابل ۵ متری
دوربین شلنگی ۵ متری وایفای Depstech WF050 کابل ۵ متری

نظرات و بازخورد

3
از مجموع 1 رای
رضایت از قیمت
3
طراحی و کیفیت ساخت
3
کارایی و عملکرد
3
نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری
دوربین شلی نسبتا خوب خرید این محصول را توصیه میکنم
علیرضا پورقاسمی 01 تیر 1401

پرسش ها

user-cmt-logo امین

درود بر شما آیا برای دیدن اعضا داخلی بدن مانند مری و غیره هم‌ میشود از این‌نوع دوربین‌استفاده کرد؟

15 شهریور 1401 ساعت 19:22:24
admin-minidvpro MiniDvPro

سلام خیر ، این دوربین فقط استفاده صنعتی دارد.

16 شهریور 1401 ساعت 01:26:53
user-cmt-logo خشایار

سلام وقت بخیر ایا دوربین وای فای در تاریکی مطلق کارای دارد یا خیر و اینکه نرم افزاری که روی گوشی باید نسب کنیم همراه دوربین اراعه میشه؟

19 تیر 1401 ساعت 18:23:47
admin-minidvpro MiniDvPro

سلام ، بله این دوربین دارای LED میباشد که در تاریکی مطلق نور می اندازد و نور آن قابل تنظیم است و از طریق وایفای میتونید روی گوشی تصویر و زنده ببینید از طریق WIFI .

21 تیر 1401 ساعت 21:23:33
user-cmt-logo مهدی

,من یه دوربین میخوام که داخل کارتل ماشین بزارم آیا همچین دوربینی دارید که روغن موتور دوربین را خراب نکند و نوع مارک دوربین چیست و کدام نوع بهتر است برای کار من من متراژ دو الی ۳متری برایم کافی هست حتی یک متری از این نوع موجود دارید
۰۹۱۶۰۲۶۱۸۵۹ با من لطفا تماس بگیرید ممنون‌میشم

09 تیر 1401 ساعت 00:28:20
admin-minidvpro MiniDvPro

سلام وقتتون بخیر ، دمای بسیار بالا مثل دمای روغن ماشین به این دوربین ها آسیب میزند و فعلا دوربینی که بتواند این دما رو تحمل کنه اختراع نشده .

09 تیر 1401 ساعت 10:36:44