بهترین دوربین های شلنگی و آندوسکوپی برای گوشی های اندرویدی

بهترین دوربین های شلنگی و آندوسکوپی برای گوشی های اندرویدی

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه می توانید به گوشه و کنار خانه، لوازم خانگی، ماشین و موارد دیگر نگاه کنید؟ خوب، دیگر لازم نیست تعجب کنید، زیرا می توانید تمام آن فضاها را با بهترین دوربین شلنگی آندوسکوپ برای اندروید بررسی کنید.

از آنجایی که دستگاه های اندرویدی وارد سبک زندگی مدرن ما شده اند، به بخشی جدایی ناپذیر از آن تبدیل شده است. شروع به جایگزینی بیشتر دستگاه‌هایی کرد که ما استفاده می‌کردیم و آنها را در یک دستگاه اندرویدی در دسترس ما قرار داد، به عنوان مثال، رادیو، دوربین، نامه‌ها و غیره. آیا در مورد دوربین شلنگی برای اندروید شنیده اید! با کمک این دوربین می توانید کارهای هیجان انگیزی را با اندروید خود انجام دهید.

شماره تماس با سایت مینی دی وی پرو

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر بتوانید از اندروید خود برای انجام کارهای هیجان انگیز دیگر مانند استفاده از اندروید خود برای نگاه کردن به دیوارها یا زیر آب یا داخل یک سوراخ تاریک یا حتی داخل بدن انسان استفاده کنید؟

با یک دوربین شلنگی آندوسکوپی قابل حمل که برای اندروید یا دستگاه‌های USB مانند اندروید طراحی شده است، می‌توانید با استفاده از اندروید خود، اقدامات آندوسکوپی را انجام دهید.احتمالاً در فیلم‌ها دیده‌اید که جاسوس‌ها از تلفن خود استفاده می‌کنند و یک دوربین با سیم بلند، از دیوارها، زیر درها یا داخل سوراخ‌ها نگاه می‌کند، خوب، دوربین آندوسکوپی را در عمل دیده‌اید.

امروز در این مقاله قصد دارم در مورد این دستگاه عالی صحبت کنم. بر اساس تحقیقات آمار فروش تیم ما و با توجه به نظرات مشتریان، من قصد دارم تعدادی از بهترین دوربین های شلنگی اندروید را بررسی کنم.

پس از آن، راهنمای خرید دقیقی وجود خواهد داشت تا خوانندگان ما بتوانند بهترین دوربین آندوسکوپی شلنگی اندروید را بدون فریب خوردن یا فریب تبلیغات جعلی و دستگاه‌های بی کیفیت انتخاب کنند.

این مقاله همچنین شامل پاسخ به برخی از سوالات متداول در اینترنت خواهد بود تا مفهوم واضحی از محصول داشته باشید و بتوانید هنگام خرید بهترین دوربین آندوسکوپ برای اندروید خود از احمق خودداری کنید. بنابراین، بیایید شروع کنیم.

دوربین شلنگی موبایل اندروید و ios

دوربین شلنگی آندوسکوپی موبایل و رایانه

دوربین شلنگی آندوسکوپی موبایل و رایانه

  • طول کابل از 5 متر تا 15 متر
  • مشاهده تصاویر مکان های غیر قابل دستیابی
  • کاملا ضد آب | لنز 3 مگاپیکسلی | کابل USB بلند برای فیلمبرداری در تمام حفره ها و مناطق غیر قابل دسترس

دوربین آندوسکوپی شلنگی INSKAM مدل ALS452 دارای 2 دوربین مجزا

دوربین آندوسکوپی شلنگی INSKAM مدل ALS452 دارای 2 دوربین مجزا

  • طول کابل 5متر
  • دو دوربین با قابلیت مشاهده بصورت جداگانه
  • دارای 6 عدد LED با قابلیت تنظیم میزان نور دوربین و کابل ضد آب و گرد و غبار (IP67) (مانیتور و اتصالات مانیتور ضد آب نیست)

دوربین شلنگی آندوسکوپی ۱۰ متری (دوربین حفره)

دوربین شلنگی آندوسکوپی ۱۰ متری (دوربین حفره)

  • طول شلنگ ۱۰ متر - قطر شلنگ ۷ میلی متر
  • پشتیبانی از 100٪ تلفن آندروید و رایانه  ،OTG و USB
  • عکس یا فیلم با وضوح 640x480 ، 1280x720 پیکسلی

همه ما می دانیم که آندوسکوپی یک روش پزشکی است که در آن یک سیم بلند با دوربین و نور در نوک آن از طریق یک حفره توخالی مانند گلو وارد بدن انسان می شود تا فضای داخلی بدن انسان را بررسی کند. دوربین شلنگی آندوسکوپ برای اندروید تقریباً همان دستگاه با یک تنظیم جزئی است تا بتوان با استفاده از پورت USB دستگاه های اندرویدی از آن استفاده کرد. یک دوربین شلنگی برای iOS نیز وجود دارد. می توان از آن برای بررسی بدن انسان، لکه های زیر آب، سوراخ های تاریک یا باریک و موارد دیگر استفاده کرد.

بهترین دوربین های آندوسکوپی پیشنهادی ما برای اندروید

تعداد زیادی دوربین شلنگی آندوسکوپی برای اندروید از برندهای مختلف در بازار وجود دارد. برخی از آنها کیفیت بسیار خوبی دارند و برخی از آنها حتی کار نمی کنند. بنابراین، بر اساس تحقیقات بازار و بررسی محصول ما در اینجا تعدادی از بهترین دوربین های آندوسکوپ برای اندروید را فهرست کرده و آنها را بررسی کرده ایم.

خوانندگان ما باید بدانند که این یک بررسی بی طرفانه و صادقانه است که می توانند کاملاً به آن اعتماد کنند. بیایید آنها را بررسی کنیم.

1. دوربین شلنگی ۵ متری وایفای برند Depstech

با دوربین پیشرفته 5.0 مگاپیکسلی، 6 LED قابل تنظیم آندوسکوپ با کاهش نوردهی و افزودن روشنایی به راحتی می توانند محیط تاریک را مشاهده کنند. دوربین: مجهز به لنز دوربین 5.0 مگاپیکسلی ارتقا یافته و وضوح تصویر آن تا 2592x1944P است که نشان دهنده تصاویر فوق العاده واضحی است که شما بررسی می کنید، کابل نیمه سفت: کابل مار شکل را انتخاب کنید، بورسکوپ می تواند اشکال مختلف مکان های بازرسی مانند لوله های عمودی رو به بالا یا سوراخ های افقی را تشخیص دهد.

2. دوربین شلنگی ۵ متری برند DEPSTECH مدل DS450 کاملا ضد آب

  • نمایشگر 4.5 اینچ
  • کیفیت تصویر Ultra HD، دارای 6 چراغ LED با قابلیت تنظیم نور
  • دارای دکمه های کنترل و تنظیمات برای عکاسی و زوم و چرخش عکس
  • کاملا ضد اب (استاندارد IP67 ضد آب)
  • زاویه دید 80 درجه ای
  • لامپ روشنایی بر روی لنز دوربین برای مشاهده مناطق کم نور
  • دارای یک چراغ قوه اضافه با 2 چراغ LED در پشت نمایشگر
  • باتری لیتیوم - پلیمر / 3300 میلی آمپر
  • کیفیت فیلمبرداری 1080

3. دوربین شلنگی آندوسکوپی همراه با نمایشگر

  •  مناسب برای بازدید و مشاهده نقاطی که دسترسی به آنها سخت است مثل حفره ها , چاه , لوله , دیوار , قطعات ماشین و  ...
  • مجهز به دوربین ۲ مگاپیکسلی و کیفیت بالای فیلمبرداری نسب به سایر دوربین های آندوسکوپی
  • مشاهده مستقیم تصاویر
  • قابلیت اتصال به تلفن های همراه اندروید
  • چراغ LED برای روشنایی محیط
  • طول سیم ۳ متر است.(برای اطلاع از نوع های دیگر دوربین های آندوسکوپی در اندازه دیگر تماس بگیرید).
  • فوکوس عالی و خودکار برای ارتقاء کیفیت تصویر
  • مقاوم در برابر آب و محیط مرطوب

4. دوربین شلنگی ۵ متری برند DEPSTECH مدل DS300 Dual Camer

  • لنز دوگانه با ویژگی تقسیم صفحه】: دارای لنز دوگانه است که می توان آن را برای دیدن زوایای دید مختلف مورد استفاده قرار داد.دکمه FOV 70° به دوربین آندوسکوپ اجازه می دهد تا زاویه دید وسیع تری حتی در یک مکان باریک داشته باشد.
  • 【صفحه نمایش رنگی و 1080P واقعی】: صفحه نمایش 4.3 اینچی TFT LCD با زاویه باز ارتقا یافته. زاویه دید افقی حدود 170 درجه است. این دوربین آندوسکوپ می تواند تصاویر واضح 2.0 مگاپیکسلی و فیلم های روان 1080P HD بگیرد. 7 چراغ LED قابل تنظیم با فناوری Bluart 2.0 دید واضح تری را در هر بازرسی به شما ارائه می دهد. باتری داخلی می تواند به طور مداوم حدود 4 ساعت کار کند و به راحتی از طریق کابل USB قابل شارژ است.
  • 【دومین تراشه پیشرفته CMOS سریعتر】: بروسکوپ از تراشه نسل دوم CMOS استفاده می کند که بالاترین نرخ فریم ضبط را پشتیبانی می کند و مشکل تاخیر تصویر را حل می کند. سوئیچ سریع بین دوربین های جلو و جانبی در حین کار؛ به طور گسترده در زمینه هایی مانند بازرسی خودرو، تعمیر و نگهداری مکانیکی، بازرسی لوازم خانگی، تعمیر و نگهداری خانه، بازرسی ساختار دیوار و غیره استفاده می شود.

پرسش های مرتبط

در این بخش از این مقاله، من قصد دارم به سوالات متداول در مورد دوربین شلنگی آندوسکوپ برای اندروید پاسخ دهم.

س: آیا دستگاه اندرویدی من برای پشتیبانی از دوربین آندوسکوپ نیاز به پشتیبانی از OTG دارد؟

پاسخ: نه، نه لزوما. اگر دستگاه اندرویدی شما از OTG پشتیبانی نمی کند، می توانید از دوربین آندوسکوپ بی سیم برای دستگاه اندرویدی خود استفاده کنید. اما، برای استفاده از دوربین آندوسکوپی که نیاز به اتصال USB دارد، دستگاه اندرویدی شما باید از USB OTG پشتیبانی کند.

س: برای تنظیم دوربین شلنگی آندوسکوپ با دستگاه اندرویدی خود به چه چیزی نیاز دارم؟

پاسخ: فقط باید یک دوربین شلنگی مناسب برای دستگاه اندرویدی خود بخرید، اپلیکیشن مورد نیاز آن دوربین را با آن دریافت می کنید یا باید آن را از فروشگاه بازی دانلود کنید.

س: آیا می توانم اقدامات آندوسکوپی پزشکی را با دوربین اندروید انجام دهم؟

پاسخ: بله، می توانید. اگر مهارت ها و گواهینامه های لازم برای انجام یک عمل آندوسکوپی پزشکی را دارید، می توانید با دوربین اندروید شلنگی خود یک عمل آندوسکوپی را حتی بر روی بدن انسان انجام دهید.

اما برای سایر روش های اضافی، به دستگاه های پزشکی دیگری نیاز دارید که ممکن است به اندازه دوربین آندوسکوپ شما برای اندروید قابل حمل نباشند.

س: تفاوت بین آندوسکوپ و بوروسکوپ چیست؟

پاسخ: آندوسکوپ نوع خاصی از بروسکوپ است. بوروسکوپ ها دقیقاً مانند آندوسکوپ هستند اما به دلیل عدم انعطاف پذیری و قطر بزرگتر، نمی توان آن را وارد بدن انسان کرد.

به جای آن، از بورسکوپ ها برای مشاهده مناطق غیرقابل دسترس مانند سوراخ ها، مکان های قفل شده یا حتی برای شناسایی مکان های خطرناک در طول عملیات نظامی استفاده می شود.

از طرفی برای انجام آندوسکوپی بدن انسان از آندوسکوپ استفاده می شود.

س: دوربین آندوسکوپ برای اندروید چگونه می تواند برای همه گیری اخیر COVID-19 کمک کند؟

پاسخ: بدترین سناریو در طول یک بیماری همه گیر، شکست سیستم مراقبت های بهداشتی در ارائه مراقبت های پزشکی مناسب به دلیل کمبود منابع است که ممکن است منجر به شیوع جهانی شود.

اگر بتوان اندرویدها را برای استفاده به عنوان دوربین های آندوسکوپی قابل حمل تغییر داد، منابع ما برای ارائه آندوسکوپی برای همه در دسترس خواهد بود و خطر عدم ارائه مراقبت های پزشکی مناسب را تا حد زیادی کاهش می دهد.