معرفی جدیدترین مدلهای دوربین شلنگی و آندوسکوپی در بازار

معرفی جدیدترین مدلهای دوربین شلنگی و آندوسکوپی در بازار

یکی از مهمترین موضوعاتی که در طرح جدید دوربین شلنگی اجرا شده است، موقعیت انعطاف پذیر آن است. خوشبختانه تولید دوربین شلنگی و آندوسکوپی به قدری گسترده بوده است که توانسته در سبک فنری امتیاز خوبی کسب نماید.

جدیدترین دوربین شلنگی 10 متری با خاصیت فنری

جنس این دوربین از نوع سخت است به صورتی که در مسیر گیر نمی کند و شرایط اتصال به موبایل نیز دارد. در واقع شما دوربین را از طریق usb به موبایلتان وصل می کنید و تصاویر به شما نمایش داده می شود.

خاصیت فنری این دوربین به صورت سخت طراحی شده است به طوری که شرایط کنترل خوبی برای آن وجود دارد این دوربین ها به نسبت مدل های قبل از نظر بدنه بسیار مقاوم و انعطاف پذیر هستند. می دانید که ابعاد دوربین شلنگی و آندوسکوپی بسیار کوچک است و از آن می توان برای مکان هایی که دید کافی ندارند استفاده کرد. انتقال سرعت بالای فریم HD سبب شده تا تصویر شگفت انگیز و واضحی اجرا شود به طوری که سطح وضوح تصویر بین 720 در 1280 ارزیابی شده است. اینطور که بررسی ها نشان می دهند این دوربین ها از نظر سطح کیفیت کاملاً قابل قبول هستند.

مقاومت دوربین شلنگی و آندوسکوپی 10 متری نسل جدید در برابر آب همه را شگفت زده کرده است. از پروب دوربین بازرسی ضد آب نوع IP67 برای آن استفاده شده که قطر حدود 5.5 میلیمتر دارد و همینطور سطح ال ای دی 6 آن با نور بسیار کم همراه است. این نوع آندوسکوپ برای محیط های کم نور یا تاریک بسیار عالی هستند و حتی برای محیط مرطوب نیز استفاده می شود.

طراحی دوربین شلنگی و آندوسکوپی نسل جدید به صورتی است که شرایط اتصال به موبایل و لپ تاپ را دارد و پورت یو اس بی برای آن ارزیابی شده است و البته که نیاز به نرم افزار USB CAMERA دارد که دانلود آن رایگان است. این دستگاه به لپ تاپ نیز متصل می شود.

در طراحی این محصول از 6 عدد ال ای دی استفاده شده است که می تواند در تاریکی نیز تصاویری با کیفیت به ثبت برساند و در این راستا موقعیت مشخصی دارد.

این دستگاه دارای قالب و آینه مخصوص است البته دو عدد قلاب برای آن اجرا شده است در صورتی که اشیا گران قیمتی در آب افتاده باشد به سادگی توسط این دوربین قابل رویت خواهد بود و از طریق قلاب خارج می شود. دستگاه دارای آپشن تنظیم شدت نور است به طوری که می توانید در هر زمان به دلخواه نور را کم و زیاد نمایید.

دوربین شلنگی

دوربین شلنگی و آندوسکوپی همراه با نمایشگر با ساختاری جدید

پیشنهاد مینی دی وی پرو به شما دوربین کوچک و ریز شلنگی آندوسکوپی همراه با نمایشگر است این دوربین ها در لیست نسل جدید دوربین شلنگی و آندوسکوپی قرار گرفته اند برای موقعیت های سخت مثل حفره ها و چاه و لوله ها بهترین گزینه محسوب می شوند. این محصول از نظر فوکوس عالی بوده و می تواند به صورت اتوماتیک کیفیت تصویر را بهبود دهد. دسته کنترل هوشمندی که برای این دوربین شلنگی و آندوسکوپی در نظر گرفته شده است کمک می کند تا سطح اجرا به شکل کاملاً حرفه ای دنبال شود. طول سیم این محصول سه متر است و از دوربین دو مگاپیکسلی نیز برای آن استفاده شده است. طراحی این دستگاه کاملاً ارگونومی و قوی است به طوری که شرایط کنترل برای همه کلیدها وجود دارد.

این دستگاه از سپر فولاد ضد زنگ و سازه های تقویت شده کمک کرده است به طوری که از نظر کیفیت کاملاً تضمین شده است. یکی از سبک های پر فروش از دوربین شلنگی، مدل صنعتی با شلنگ سه متری است. این دوربین خاصیت ضد آب دارد و می تواند تا و برابر بزرگنمایی داشته باشد. تصویر از نظر وضوح تا 180 درجه ارزیابی شده است. اینطور که بررسی ها نشان می دهد دستگاه دسته قابل تنظیم داشته و همینطور از ال سی دی رنگی مخصوص برای آن استفاده شده است.

دوربین شلنگی دارای نمایشگر

دوربین شلنگی چراغ دار در سبک های متنوع

از آنجایی که دوربین شلنگی و آندوسکوپی چراغ ضد آب در سبک های متنوعی عرضه شده اند و به نوعی دوربین حفره و چاه محسوب می شود، چه خوب است اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل نماییم.

معمولاً دوربین شلنگی چراغ دار از نظر برد نوری از مدل 2 متر با 7.5 میلیمتر قطر طراحی شده اند. سبک دیگر این محصول که بیشترین فروش را در سایت ما دارد، مدل 10 متری است که در قطر 5.5 مورد تقاضا قرار می گیرد و معمولاً به صورت موبایلی و کامپیوتری عرضه می شود که در یک سبک جدید آن از فیش تاشو استفاده شده است.

سبک دیگر از این دوربین شلنگی با انعطاف 20 متر است و در سبک های رگلاتور دار و بدون رگلاتور بر اساس نیاز مشتری عرضه می شود. دوربین شلنگی 20 متری معمولاً با قطر 8 و قطر 8 و نیم عرضه می شود.

سبک دیگری از دوربین شلنگی وجود دارد که دارای کابل 10 متری اما از نوع نرم است و قطر دوربین آن 8 و نیم سنجیده شده است. این سبک به صورت تلویزیونی کابل است و در نهایت مدل 30 متری وجود دارد که با قطر دوربین 8 و نیم سنجیده می شود.

 دوربین شلنگی در سبک های مختلف

کیفیت ساخت دوربین شلنگی چراغ دار

موضوعی که بسیاری از افراد را نگران کرده است کیفیت ساخت دوربین شلنگی و آندوسکوپی چراغ دار است. در واقع این تصور وجود دارد که چراغ این محصول سریعاً کیفیت خود را از دست می دهد. معمولاً کیفیتی که برای این نسل از دوربین ها در نظر گرفته شده است بین 0.3 الی 1.3 مگاپیکسل است. دقت کنید که شاید روی جعبه اعداد و ارقام دیگری به چشم بخورد اما ما در سایت مینی پی وی پرو واقعیت را با شما در میان می گذاریم. دوربین شلنگی و آندوسکوپی چراغ دار از نظر فوکوس شرایط بین 2 الی 10 سانتی متری دارد به طوری که فاصله مناسب هدف از لنز در وضعیت نرمال دیده می شود. دقت شود که کمتر یا بیشتر از این مقدار فاصله وضوح را کاهش می دهد.

برد نور لامپ ها معمولاً به میزان 20 سانتیمتر برای فضای تاریک مطلق سنجیده شده است. در صورتی که فضا و محیط جلوی دوربین روشن بود تا فاصله سه متری نیز تا حدودی شرایط رویت وجود دارد.

درجه مقاومت دوربین شلنگی و آندوسکوپی چراغ دار

وقتی صحبت از درجه مقاومت است معمولاً شرایط ضد آب بودن آن مطرح است. دوربین شلنگی و آندوسکوپی چراغ دار از نوع ضد آب معمولاً به مدت نیم ساعت زیر آب تحمل می کند و عمل مورد نظر برای آن حداکثر یک و نیم متر اعلام شده است. هدف از طراحی دوربین شلنگی و آندوسکوپی چراغ دار، استفاده از آن در محیط های تاریک و بدون نور است در این دستگاه از لامپ های ال ای دی استفاده شده است تا مسیر جلوی دوربین تا حدود 20 سانتیمتر روشن باشد. در برخی از مدل های جدید از دوربین شلنگی چراغ دار که ما در سایت خود آنها را عرضه می کنیم، آپشن تنظیم نور نیز وجود دارد به طوری که کاربر بتواند نور مورد نیاز خود را تنظیم کنید.

این مدل از دوربین ها برای تحقیق و بازبینی نقاطی که دسترسی به آن سخت و دشوار است نیز فراهم شده است. دوربین ها دارای کابل بلند هستند و اجازه می دهند که بتوانید به عمیق ترین قسمت های یک لوله نیز دسترسی داشته باشید و حتی از بخش های پیچیده مثل زانو و سایر موارد نیز عبور می کنند.

خرید انواع دوربین شلنگی و آندوسکوپی سیمی و بررسی تفاوت ها

بسیاری از افرادی که قصد خرید جدیدترین سبک از دوربین شلنگی سیمی را دارند نمی دانند تفاوت بین این دوربین ها در چیست به این ترتیب سعی کرده ایم در این بخش یک سری توضیحات مناسب ارائه دهیم تا انتخاب برای شما آسانتر باشد.

دوربین شلنگی و آندوسکوپی از نوع کامپیوتری معمولاً به واسطه کابل USB شرایط اتصال و مشاهده در نرم افزار دوربین اندوسکوپی را دارد و مخصوص لپ تاپ و کامپیوترهای رومیزی است. این مدل از دوربین ها از گذشته تا به امروز فروش بالایی دارند.

نوع دوم به صورت دوربین شلنگی و آندوسکوپی تلویزیونی است که توسط کابل AV متصل می شود و شرایط مشاهده تصاویر در تلویزیون را دارد این مدل از دوربین ها نیاز به آداپتور یا منبع تغذیه 12 ولت دارند.

سومین سبک از دوربین شلنگی سیمی به صورت موبایلی است که به آن دوربین اندوسکوپی اندرویدی نیز گفته می شود و نیاز به کابل میکرو USB دارد به طوری که شرایط اتصال و مشاهده در گوشی موبایل را فراهم می شود.

چهارمین مورد از دوربین شلنگی و آندوسکوپی سیمی به صورت موبایلی و کامپیوتری است به طوری که هم روی کامپیوتر و هم روی موبایل اجرا می شود و معمولاً در وضعیت دو حالته استفاده می شود و فروش این محصول به نسبت سایر محصولات بیشتر است. این محصول قابلیت تغییر حالت از USB به OTG را دارد. شما بر اساس مدلی که انتخاب می کنید می توانید از آن استفاده کنید.

خرید دوربین شلنگی

پرفروش ترین دوربین شلنگی و آندوسکوپی از نظر نوع قطر

ما در مینی پی وی پرو مدل های متنوعی از دوربین شلنگی و آندوسکوپی را عرضه کرده ایم به طوری که سایزهای 5.5، 7.5، 8.5 و 9 و 15 میلیمتر بسته به تقاضای مشتری و شرایط پروژه عرضه می شود. هر کدام که مدنظرتان است در سایت انتخاب کنید. بگذارید یک توضیح ساده در مورد قطر دوربین بدهیم. معمولاً قطر دوربین مربوط به اندازه بخش خارجی محفظه دوربین است یعنی استوانه ای که دارای طول 4 الی 8 سانتیمتر است. در برخی از شرایط قطر دوربین اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. از قبل لیستی از جدیدترین مدل های دوربین شلنگی و آندوسکوپی صنعتی را میتوانید در این مقاله مشاهده کنید. 

به نوع سیم دوربین شلنگی اهمیت دهید!

نوع سیمی که برای دوربین شلنگی و آندوسکوپی فنری در نظر گرفته شده است اهمیت زیادی دارد. معمولاً نوع سیم و کابل دوربین در دو سبک نرم و سخت دسته بندی می شود. مدل نرم آن مشهور به دوربین شلنگی انعطاف پذیر است و شبیه به سیم کیبورد یا مارس کامپیوتر است. در سبک انعطافی که این روزها بسیار مورد تقاضا قرار گرفته است، دور تا دور سیم از فنر پیچ استفاده شده است به طوری که از بخش دوربین تا رگلاتور، شرایط برای حالت گیری دوربین وجود دارد. دقت داشته باشید که هر شکلی که به سیم بدهید سیم به همان شکل باقی می ماند.

فروش دوربین شلنگی و آندوسکوپی مخصوص نور کم

یکی از سبک های پرفروش دوربین آندوسکوپی که در سایت مینی دی وی پرو از آن صحبت شده است دوربین هایی است که برای شب و نور کم طراحی شده اند و بسیار حرفه ای هستند. نوردهی این دوربین ها به صورت اتوماتیک بوده و قدرت نوردهی آن نیز تا حدودی متغیر ارزیابی شده است. طول پروب این دوربنی متغیر است و می توانید طبق نیاز خود گزینه مناسب را انتخاب کنید. زاویه دید دوربین 70 درجه بوده و عمق میدان برای آن 30 الی 60 میلی متر است. منبع نور برای این محصول شامل 6 عدد ال ای دی قابل تنظیم است که شدت نور بالایی دارد.

دوربین شلنگی مخصوص شب

فروش طرح ویژه دوربین شلنگی و آندوسکوپی ضد لرزش

این دوربین برای فیلمبرداری از چاه و لوله و سایر مکان های سخت طراحی شده است. دوربینی که به شما اجازه می دهد در تمام سطوح و حتی مکان های ریز و درشت وارد شوید و یک امتیاز عالی محسوب می شود. این محصول به نوبه خود توانسته از نظر سبک اجرا بی نظیر باشد و البته که سایز شیلنگ آن نیز متفاوت ارزیابی شده است.

در طرح فروش تیم مینی دی وی پرو می توانید محصول کاملاً استاندارد با قیمت مناسب خریداری کنید و از شرایط تخفیف فصلی نیز برخوردار شوید. دقت کنید که دوربین شلنگی و آندوسکوپی ضد لرزش نسل جدید فیلمبرداری با وضوح بالا از فاصله نزدیک را فراهم شده است و کمک می کند تا سطح کیفیت تصاویر بسیار بیشتر شود. این دوربین ها سایز مناسبی دارند و دارای لنز دید در شب هستند. سنسور ضد لرزش به کار رفته برای این دوربین به صورتی است که کمک می کند تا وضوح تصاویر بیشتر شود و در نهایت به موقعیت اجرایی کار کمک بیشتری می کند. لنز ماکرو این دوربین به قدری قدرتمند است که می تواند قدرت تفکیک بالایی ایجاد نماید و شرایط فیلمبرداری با کیفیت را فراهم می سازد. این دوربین ها بیشتر سطح شفافیت را از خود به جا گذاشته اند.

خرید جدیدترین دوربین شلنگی آندوسکوپی

خوشبختانه جدیدترین نسل از دوربین شلنگی و آندوسکوپی به صورتی طراحی شده است که تمام نیازهای شما را برطرف می سازد و مشکلات سبک های قدیمی را ندارد. 

لیست و قیمت دوربین شلنگی