هرگز در هنگام خرید دوربین مداربسته این 5 اشتباه را مرتکب نشوید

هرگز در هنگام خرید دوربین مداربسته این 5 اشتباه را مرتکب نشوید

اگر کسی از شما بپرسد که آیا دوست دارید خانه خود را به میزان قابل توجهی ایمن نگه دارید، آیا پاسخ منفی خواهید داد؟البته که نه.

راهنمای خرید دوربین مداربسته

مردم برای ایمن نگه داشتن خانه و محل کار خود در برابر سارقان و مزاحمان اقدامات افراطی و گاهی اوقات غیر ضروری انجام می دهند. برخی قفل های گران قیمت می خرند، در حالی که برخی دیگر شانس خود را با استخدام پرسنل امنیتی امتحان می کنند. با این حال، همه روش ها موثر نیستند. قفل ها در بهترین حالت، یک لایه محافظ اضافی اضافه می کنند و در بدترین حالت، فقط یک مانع خفیف برای سارقان هستند و استخدام پرسنل امنیتی قابل اعتماد یک شانس است. بهترین و شاید موثرترین روش نظارت، نصب و خرید دوربین مداربسته است. با افزایش شدید تعداد دوربین های مداربسته موجود در بازار، باید 5 اشتباه را بدانید در حالی که خرید یک سیستم دوربین مدار بسته مناسب برای نیازهای خاص شما می تواند طاقت فرسا و چالش برانگیز باشد. (برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله "اهمیت استقرار دوربین مداربسته" را نیز مطالعه کنید.)

5 اشتباهی که افراد هنگام خرید دوربین مدار بسته مرتکب می شوند

در حالی که منابع متعددی به شما می گویند که در یک سیستم امنیتی به دنبال چه چیزی باشید، ما قصد داریم به شما بگوییم که هنگام خرید دوربین های مدار بسته از چه اشتباهاتی باید اجتناب کنید. پس از تحقیقات فراوان متوجه شدیم که به طور کلی افراد هنگام خرید دوربین مداربسته این پنج اشتباه را مرتکب می شوند. بیایید شروع کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمان خرید دوربین مداربسته اینجا کلیک کنید.

خرید ارزان ترین دوربین مداربسته در بازار

1- هر کسی بودجه ای دارد. جای نگرانی نیست 

یک دوربین مداربسته خوب، این روزها، تقریباً در همه بودجه ها یافته میشود. دوربین های مداربسته زیادی در بازار وجود دارد که مجبور نیستید کیفیت را صرفاً به این دلیل که با بودجه کمتری کار می کنید به خطر بیاندازید. با این حال، اگر به سراغ ارزان‌ترین نسخه بروید، می‌توانید دوربین مداربسته‌ای داشته باشید که هیچ یک از نیازهای شما را برآورده نمی‌کند. اگرچه موافقیم که قیمت عاملی در انتخاب دوربین مداربسته است، اما از شما می‌خواهیم که سیستم نظارتی را نوعی سرمایه‌گذاری در نظر بگیرید که در بلندمدت مفید خواهد بود.

اگر به دنبال دوربین مداربسته ارزان قیمت هستید میتوانید با مطالعه این مقاله، قبل از خرید خود اطلاعات مفید کسب کنید.

2- انتخاب دوربین مدار بسته بدون قابلیت دید در شب

دوربین مداربسته چه فایده ای دارد که در مواقعی که بیشتر به آن نیاز دارید به شما کمک نمی کند؟ در طول شب و در شرایط نوری محدود؟

همه ما می توانیم قبول کنیم که چنین دوربین هایی هنگام غروب خورشید به هدف خود عمل نمی کنند. به طور باورنکردنی، چنین دوربین هایی هنوز هم فروخته می شوند. این دوربین ها ثبت تصاویر را متوقف نمی کنند. بنابراین دانستن 5 اشتباه در هنگام خرید دوربین مدار بسته الزامی است، اما تصاویر دانه دار و تار هستند و افراد موجود در فیلم قابل تشخیص نیستند. سیستم دوربین مدار بسته صحیح باید بتواند حتی در شب و در شرایط نوری محدود، تصاویر واضحی را ثبت کند.

3. عدم انجام تحقیقات کافی

همه دوربین های مداربسته یکسان ساخته نمی شوند.

مسئولیت بررسی هر دوربین و ویژگی های آن بر عهده مشتریان است تا دوربین مناسب را برای نیازهای خاص خود انتخاب کنند. قبل از متعهد شدن به سیستم دوربین مدار بسته، مطمئن شوید که می دانید چه ویژگی هایی دارد و چگونه برای شما مفید خواهد بود. هر نوع دوربین مداربسته را بشناسید، با ویژگی هایی که این سیستم ها را متمایز می کند آشنا شوید، هزینه های آنها را بررسی کنید، در مورد نصب و نگهداری اطلاعات کسب کنید.

4. نه گفتن به خدمات مانیتورینگ

نظارت به خرید دوربین مداربسته ختم نمی شود. از آنجا شروع می شود.

اشتباه دیگری که افراد هنگام خرید دوربین مدار بسته مرتکب می شوند این است که خدمات مانیتورینگ را فراموش می کنند. یک دوربین با مجموعه ای از ویژگی های عالی بدون شک مفید است، اما بدون یک سیستم نظارت نظارتی مناسب متصل به آن، موثرترین نیست. از آنجایی که نمی توان از شما انتظار داشت که همیشه مراقب مانیتور امنیتی باشید، یک شرکت معتبر خدمات مانیتورینگ می تواند خطرات، تهدیدها و آسیب پذیری های سیستم امنیتی شما را ارزیابی کند.

5. نصب نکردن دوربین های کافی در اطراف محیط

آیا فکر می کنید یک دوربین در جلوی خانه برای نیازهای امنیتی خانه و محل کار شما کافی است؟ یا دو دوربین در اطراف محیط باید این کار را انجام دهند، درست است؟ خیر

هر خانه یا محل کار متفاوت است و به این ترتیب، تعداد صحیح دوربین های مداربسته که می توانند کل محل را پوشش دهند، یک موضوع محاسبه مناسب است. قبل از انتخاب دوربین، شناخت کامل محل، نقاط کور، لنز دوربین انتخابی و میدان دید آن ضروری است.

وقتی دوربین های کافی را خریداری نمی کنید، خود را در معرض خطرات زیادی قرار می دهید زیرا چندین نقطه تحت نظارت نیستند. اگر تمام مناطق اطراف دفتر یا خانه خود را پوشش نمی دهید، سیستم امنیتی شما آنقدر که می خواهید کارآمد نیست.

بنابراین، قدم بعدی شما چیست؟

اکنون که به شما گفتیم هنگام خرید دوربین مداربسته از چه چیزهایی اجتناب کنید که 5 اشتباه در هنگام خرید دوربین مدار بسته است، آیا فکر نمی کنید خرید یک سیستم نظارت کامل دوربین مداربسته آنقدر که انتظار داشتید چالش برانگیز نیست؟

کلید پیدا کردن دوربین مدار بسته مناسب با درک نیازهای خاص شما، نوع نظارتی که برای عزیزانتان می خواهید و دارایی شما شروع می شود. شما باید بودجه خود را نیز در نظر داشته باشید، اما مطمئن شوید که برچسب قیمت بر تمام تصمیمات خرید شما تأثیر نمی گذارد.

مهمتر از همه، هنگامی که هنگام خرید یک سیستم دوربین مدار بسته برای نیازهای خانه و محل کار خود از این پنج اشتباه اجتناب می کنید، نمی توانید اشتباه کنید. به عنوان آخرین کلمه، همیشه توصیه می کنیم قبل از تماس با کارشناسان صحبت کنید. آنها هم تجربه میدانی و هم توانایی تکنولوژیکی دارند تا به شما کمک کنند دوربین مناسب خانه خود را شناسایی کنید.

انتخاب یک دوربین بجای 4 دوربین مداربسته

دوربین فیلمبرداری مخفی VR-301 به شما دید 360 درجه برای حدود 100 متر مربع می دهد. برای دستیابی به طیف وسیعی از نظارت به چند دوربین معمولی نیاز دارید؟ حداقل 4 دوربین، فکر کنید با این دوربین 360 درجه چقدر پول پس انداز خواهید کرد. اندازه کوچک، قطر محفظه داخلی فقط 7 سانتی متر است.

زاویه دید دوربین VR-301 مخفی و کوچک

برای خرید این دوربین اینجا کلیک کنید.