راهنمای خرید دوربین های مدار بسته

راهنمای خرید دوربین های مدار بسته

امروزه با گسترش شهر نشینی و ایجاد اماکن عمومی استفاده از دوربین های مدار بسته جهت ایجاد امنیت و سازماندهی نیز گسترش پیدا کرده و از مغازه های خرده فروشی کوچک کنار خیابان بگیر تا اماکن بزرگ گردش گری و تجاری از این نوع دوربین ها استفاده می نمایند که این نوع دوربین ها انواع با توجه به مکانی که می خواهید در آن استفاده نمایید در سایز ها و طرح های گوناگونی هستند که می توانند هم از نظر دیزاین و هم نوع کاربری نسبت به محیط مورد استفاده قرار بگیرند.

دوربین مداربسته CCTV

این نوع دوربین ها در رزولیشن های تصویر برداری متفاوت و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهند قیمت ها ی گوناگونی دارند که ما قصد داریم در این مقاله چند مدل معتبر و معروف این نوع دوربین ها را و هم چگونگی خریداری و راه اندازی این مدل دوربین ها را به شما آموزش دهیم. پس اگر می خواهید از محل کار و یا منزل و یا هر مکانی که متعلق به شماست جهت امنیت و یا هر مسئله ی دیگر تصویر داشته باشید و فیلم برداری کنید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

دوربین را چگونه خریداری کنیم؟

سایت miniDVpro چندین سال است به صورت تخصصی در زمینه ی دوربین های مدار بسته و دوربین های ریز بند انگشتی به صورت تخصصی فعالیت انجام می دهد که شما مخاطب عزیز می توانید با رجوع به این سایت از انواع و مدل های این نوع دوربین ها مطلع شوید و با خیال راحت تمام جزئیاتی که در خرید این مدل دوربین ها مد نظرتان است را مشاهده و با دیگر دوربین ها مقایسه کنید.

سایت miniDVpro قصد دارد تا شما را گام به گام تا نصب و راه اندازی این دوربین ها همراهی کند که در نهایت بتوانید تصاویری با کیفیت و تمام کمال از مکانی که مد نظرتان است را در هر نقطه از جهان بر روی موبایل و یا لب تاپ خود داشته باشید.

می توانید با روجوع به صفحه ی اصلی همین سایت و در قسمت دوربین های مدار بسته تمام مدل هایی که ما در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم را مشاهده کنید و با توجه به نیازتان محصول مورد نظر خود را انتخاب و به راحتی خریداری نمایید تا در اسرع وقت به خدمات پس از فروش درب منزل به دست شما تحویل داده شود.

نصب و راه اندازی

نصب و راه اندازی این دوربین ها بسیار ساده است که بی شک تمام فروشگاه ها ی لوازم الکترونیکی و یا افراد فنی می توانند این نصب را برای شما انجام دهند و اما اگر به این اشخاص دسترسی ندارید می توانید بعد از خرید با یک تماس ساده با شماره تماس هایی که در بالای صفحه ی سایت درج شده با ما تماس گرفته تا شما را همان لحظه تا یک نصب مطمعن و کامل همراهی نماییم.

در هنگام نصب اگر دوربین شما دارای قابلیت تغییر زاویه از را دور را دارد باید محلی را برای نصب انتخاب کنید که در حرکت دورانی دوربین اختلالی ایجاد نشود و اگر دوربین شما ثابت و بدون تحرک است سعی نمایید زاویه ای را برای نصب انتخاب کنید که کل محیط مورد نظر را پوشش دهد.

این دیگر هنر شماست که بعد از یک خرید مطمعن بتوانید بهترین عملکرد را از دستگاه خریداری شده داشته باشید که این ممکن بستگی به ذوق و سلیقه شما در نصب و راه اندازی دارد.

بیشتر بدانیم: راهنمای جامع نصب دوربین مداربسته

معرفی اجمالی چند دوربین مدار بسته

در این قسمت می خواهیم شما را با چند دوربین مدار بسته با کیفیت اشنا کنیم که در صورت نیاز به همچین دوربین هایی بتوانید به راحتی آن ها را مشاهده، مقایسه و خریداری نمایید. اولین دوربین پیشنهادی ما به شما دوربین مدل TVT C12 است که از ویژگی اصلی آن می توان به سایز کوچک این دوربین اشاره کرد.

دوربین مداربسته تحت شبکه کیوب TVT C12 سایز کوچک

این سری از دوربین های شرکت TVT با عنوان دوربین کیوب Cube ساخته شده. این مدل C12 دارای قابلیت های هوشمند یک دوربین دیجیتال است که در دیگر دوربین های مداربسته این قابلیت ها دور از دسترس است. این دوربین با سایز کوچک خود دارای یک لنز 2MP و پردازنده قوی برای خلق تصاویری با ابعاد 1920 × 1080 پیکسل است. منبع تغذیه این دوربین می تواند یک اداپتور با ولتاژ ۱۲ یا منبع تغذیه PoE باشد. سوییچ خودکار حالت های شب و روز و حالت های دیگر تصویر برداری این دوربین های مداربسته را بسیار هوشمند کرده است.

پیشنهاد بعدی ما برای شما دوربین مدار بسته Bullet مدل wifi است که یک شاهکار در طراحی دوربین های مدار بسته به حساب می آید.

دوربین مداربسته Wifi رم خور با مکالمه ۲ طرفه

این دوربین از قابلیت اتصال بیسیم (Wifi) بهره میبرد. این دوربین مداربسته مجهز به درگاه کارت حافظه (SD Card) می باشد که امکان ضبط صدا و تصویر را برای شما فراهم می کند. تنظیمات این دوربین بسیار آسان است و استفاده از آن نیاز به تجهیزات و تنظیمات پیچیده ندارد. استفاده از این دوربین موجب صرفه جویی در هزینه های سخت افزاری و نصب می شود و بسیار ارزان تر، پایدار تر و قابل اطمینان تر از دوربین های سیمی است.

این دوربین از نوع دوربین های مداربسته ای است که از کیفیت 2 مگاپیکسل برخوردار است، بعلاوه مجهز به LED IR می باشد که با امواج مادون قرمز خود موجب شده تا این دوربین از دید در شب نیز بهره ببرد، لنز موجود در این دوربین لنز فیکس 4 میلیمتری می باشد که باعث بالا بردن وضوح تصویر در این دوربین شده است.

این دوربین مداربسته مجهز به پردازنده xm با برد 2235 می باشد که کیفیت 2 مگاپیکسل را به ارمغان می آورد. دارای لنز 3.6 میلی متری 2 مگاپیکسلی می باشد که زاویه دید 89 درجه را فراهم می آورد و می تواند پوششی خوب برای محیط کار اداری شما باشد.

از تکنولوژی های جدیدی که در این دوربین استفاده شده استفاده از سیستم IP دینامیک بدون نیاز به دستگاه DVR میباشد که انتقال تصاویر را بسیار ارزان تر و آسان تر کرده است. این دوربین مداربسته رم خور با بهره گیری از اتصال WIFI عملیات تشخیص IP به در میزبان (برای مشاهده تصاویر) با سرعت بالا و آنلاین را فراهم میکند. عدم استفاده از سیستم کابل کشی و خرید دستگاه DVR دروازه های بازار جهانی را به سوی این نوع دوربین ها باز کرده است که می توان بدون لوازم جانبی به این دوربین متصل شد.

دوربین وایرلس با استفاده از آخرین تکنولوژی دید در شب یعنی LED POWER تصاویر کاملا واضح و شفاف در تاریکی مطلق نمایش خواهد داد و با برخورداری از LED مادون قرمز تصویری شفاف در تاریکی شب ارائه می‌دهد که باعث می شود دیگران نگران مشخص نبودن افراد در تاریکی شب نباشید.

با استفاده از اپلیکیشن این دوربین دیگر نگران قطع و وصل های پی در پی و از کار افتادن کامل انتقال تصویر نباشید و هیچگاه تجربه نخواهید کرد که تصاویر شما دچار قطعی شوند.

دوربین بعدی ای که می خواهیم به شما معرفی کنیم IP66 است که با استفاده از فناوری شارژ خورشیدی می توانید بدون اتصال به برق از آن بهره ببرید.

دوربین بالت اسپید IP66 سولار (باطری خورشیدی)

این دوربین امنیتی بی سیم با انرژی خورشیدی کار می کند و مناسب برای استفاده در فضای باز است. برای جلوگیری از سرقت و خرابکاری در خانه یا محل کار از این دوربین استفاده می شود تا شما بتوانید امنیت کامل را داشته باشید. فاصله موثر حسگر این دوربین 10 متر تا 15 متر می باشد. این دوربین را خیلی راحت می توانید در فضای باز نصب کنید ضد اب وضد گرد و غبار است. این دوربین با انرژی خورشیدی کار می کند آفتاب یک روزه دوربین را برای چندین روز روشن نگه می دارد. این عملکرد بی نظیر با ترکیب 2 باتری، پنل های خورشیدی و حالت آماده به کار هوشمند و مصرف برق بسیار کم، به دست می آید که بسیار کاربردی و سازگار با محیط زیست می باشد.

هنگامی که مشخص شد فردی وارد منطقه نظارت دوربین شده است دوربین به طور خودکار عمل تشخیص و ارسال یک اعلان (پیام) رابه تلفن همراه کاربر ارسال می کند و کاربر می تواند از چندین دوربین برای نظارت استفاده کند و یا یک دوربین می تواند همزمان توسط چندین کاربر نظارت شود که این امکان باعث بالا رفتن امکنیت در محدوده ای که دوربین را نصب کرده اید می شود.

برای اینکه بتوانید از قابلیت موشن حرکتی این دوربین خورشیدی استفاده نمایید، با استفاده از دفترچه راهنمای این دوربین تنظیمات را برای ارسال اعلان و اطلاعات زنگ هشدار را به موقع به APP اطلاع دهید. توجه: اگر می خواهید ویدیو را از راه دور کنترل کنید، لطفاً آن را در حالت APP تنظیم کنید.

این دوربین امنیتی دارای میکروفون و بلندگوی داخلی می باشد که می تواند صدای کاربر را در محیط نظارتی خود پخش کند و هم می تواند صدای محیط نظارتی خود را برای کاربر ظبط و به صورت زنده از طریق اپلیکیشن روی تلفن همراه پخش کند. این قابلیت گفتگوی دو طرفه بسیار جذاب می باشد چرا که صاحب محل کار به راحتی میتواند با کارکنان خود از طریق دوربین ارتباط برقرار کند، در سال 2020 بسیاری از مدیران که وظیفه نظارت بر کار کارکنان خود را داشتند، از این دوربین بالت خورشیدی به عنوان یک شاهکار یاد کردند و امروزه در بسیاری از کارخانه های مدرن از این دوربین برای نظارت استفاده میکنند.

دوربین بالت اسپید IP66 سولار (باتری خورشیدی) دارای باتری لیتیوم 2 * 18650می باشد که با استفاده پنل خورشیدی دوربین تغذیه می شود افتاب یک روزه دوربین را برای چندین روز روشن نگه می دارد حتی در روز های ابری و بارانی می تواند از نور کمی که در محیط وجود دارد تغذیه کند و دیگر نگران هوای بد محیط بیرون از منزل یا محیط کار نباشید.

دوربین بالت اسپید IP66 سولار (باتری خورشیدی) با استفاده از یک پنل خورشیدی میتواند انرژی برق مورد نیاز خود را از طریق نور خورشید تامین کند و در باتری خود ذخیره کند. این قابلیت به شما این امکان را میدهد که در محیط هایی که برق وجود ندارد شما براحتی بتوانید از این دوربین برای زیر نظر گرفتن محیط مورد نظر استفاده کنید. این دوربین امنیتی میتواند در هر شرایط اب و هوایی مانند هوای ابری، بارانی، برفی، مه آلود و غیره به خوبی کار کندو برای استفاده در محیط هایی مانند باغ، ویلا، کارخانه، مزرعه، دشت و غیره طراحی شده است.

و اما در آخر می خواهیم یک مدل دیگر از این سری دوربین ها را به شما معرفی کنیم که در همین سایت از فروش بالایی برخوردار است و بیشتر مخاطبان و استفاده کنندگان از دوربین های مدار بسته از این مدل خریداری و استفاده کرده اند که نامش متشابه اند با دوربین بالایی IP66 است.

دوربین های مداربسته باتری خورشیدی، باکیفیت فیلمبرداری HD 1080P 2MP، این دوربین ها بخاطر برق کمی که مصرف می کنند به دوربین های کم مصرف معروف می باشد. از طرفی کنترل کردن این دوربین ها بسیار ساده می باشد به طوری که به راحتی با نصب یک اپلیکیشن بر روی گوشی تلفن همراه خود به راحتی می توانید این دوربین باتری خورشیدی را از هر جایی کنترل کنید و به دلیل استفاده بسیار اسان از این دوربین و قابلیت های نظارتی (قابلیت مکالمه دو طرفه و ...) که دارد به آن دوربین هوشمند نیز می گویند به طوری که این دوربین خورشیدی در سال 2020 در نمایشگاه جیتکس دبی به عنوان دوربین پاک و کم مصرف که بسیار با محیط زیست سازگار است شناخته شد.

برای این که بتوانید درک بهتری از نحوه کار باتری های خورشیدی داشته باشید باید بدانید که ظرفیت هر باتری به واحد آمپر بر ساعت (Ah) مشخص می شود که بیانگر میزان جریانی است که باتری می تواند در طول یک ساعت به بار اعمال نماید تا ظرفیت آن تمام شود. برای مثال در صورتی که از یک باتری 100 آمپر بر ساعت، جریان 100 آمپر را دریافت نماییم، انرژی ذخیره شده در باتری پس از گذشت یک ساعت تمام می شود و می بایست دوباره آن را شارژ نمود. در صورتی که جریان کشیده شده از باتری کاهش یابد، انرژی ذخیره شده دیر تر تمام می شود. برای مثال اگر از همان باتری 100 آمپر ساعت جریانی معادل 50 آمپر کشیده شود، باتری در حدود دو ساعت جریان دهی می کند. ناگفته نماند که این رابطه به صورتی خطی نبوده و اعداد با تقریب ذکر شده اند.

دوربین بالت باتری خورشیدی یکی از بهترین دوربین های ساخته شده ضدآب و ضد گرد و غبار است که به راحتی می توانید از آن در محیط های باز استفاده نمایید، این دوربین امنیتی بالت باتری خورشیدی مقاوم در (هوای ابری، رطوبت، دما، گردو غبار و...) می باشد و سازگار با انواع محیط ها است و شما می توانید از این دوربین امنیتی در هر محیطی که می خواهیداستفاده کنید و دیگر نگران هوای بد بیرون از منزل نباشید، به همین دلیل این دوربین بالت باتری خورشیدی مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

این دوربین امنیتی یکی از بهترین دوربین های مداربسته باتری خورشیدی است، باکیفیت HD 1080P 2MP فیلمبرداری می کند، وزن این دوربین امنیتی حدود 650 گرم است، دارای سنسور لرزشگیر CMOS با کارایی بالا می باشد. این دوربین بالت باتری خورشیدی قابلیت گفتگوی 2 طرفه دارد که می تواند صداهای اطراف محیط دوربین را ضبط کند هم می تواند صدای کاربر را در محیط بخش کند، دوربین بالت باتری خورشیدی در تاریکی شب تا فاصله 20 متری را واضح برای کاربر نمایش می دهد، این دوربین دارای لنز HD است، این قابلیت باعث می شود تصاویر با کیفیت بالا برای کاربر بخش شود و کاربر براحتی می تواند تصاویر گرفته شده را با وضوح بالا نگاه کند.

دوربین بالت باتری خورشیدی بدون نیاز به برق و با استفاده از نور خورشید برای شما کار می کند و با هر بار شارژ باتری توسط نور خورشید تا چندین روز می تواند فیلمبرداری کند، این دوربین امنیتی سازگار به انواع محیط ها است که می توانید از ان در (کوه، دشت، صحرا، بیابان و...) استفاده کرد. 

در آخر باید خدمت شما عرض شود که با توجه به محلی که می خواهید در آن دوربین مدار بسته داشته باشید (توجه به نور، اندازه ی محیط، میزان رفت و آمد و دقت در تصویر برداری و ضبط فیلم) باید دوربین خود را انتخاب کرده و در محل استاندارد که بتواند کل محیط را پوشش دهد نصب کنید و اگر هر سوال دیگری برای شما مخاطب عزیز پیش آمد می توانید با شماره تماس هایی که در سایت درج شده تماس حاصل فرمایید تا مشاوران ما بتوانند با توجه به نیاز شما بهترین راه نمایی را در اختیار شما قرار دهند.