منبع تغذیه دوربین مداربسته: 12 ولت DC در مقابل باتری در مقابل انرژی خورشیدی، کدام را انتخاب کنید

منبع تغذیه دوربین مداربسته: 12 ولت DC در مقابل باتری در مقابل انرژی خورشیدی، کدام را انتخاب کنید

آیا نمی دانید چگونه منبع تغذیه دوربین مداربسته امنیتی را وصل کنید؟ یا به دنبال آداپتور برق دوربین مداربسته 12 ولت DC مناسب هستید؟ شما در حال خواندن پست مناسب هستید. ما شما را از طریق چندین منبع تغذیه دوربین های مدار بسته راهنمایی می کنیم و با نمودارها و فیلم های دقیق اتصال شما را راهنمایی می کنیم. با تیم فنی مینی دی وی پرو همراه باشید.

باید توجه داشته باشید که منبع تغذیه دوربین مداربسته 12 ولت DC: تنها منبع تغذیه نیست. رایج ترین ولتاژ منبع تغذیه دوربین های امنیتی 12 ولت DC است. اما این تنها گزینه نیست دوربین های امنیتی بی سیم نیز وجود دارند که با باتری یا انرژی خورشیدی تغذیه می شوند.

منبع تغذیه به برق

اتصال به برق به این معنی است که دوربین های مداربسته شما منبع تغذیه را از سوکت ها از طریق آداپتورهای برق دریافت می کنند. ابتدا اجازه دهید در مورد منبع تغذیه 12 ولت DC برای دوربین های مداربسته امنیتی بیشتر بدانیم.

12 ولت DC: رایج ترین ولتاژ منبع تغذیه دوربین مدار بسته

اکثر دوربین های امنیتی معمولی زیر 12 ولتاژ کار می کنند. به عبارت دیگر، یک آداپتور با ولتاژ 12 ولت برای رفع نیازهای منبع تغذیه دوربین های امنیتی به راحتی در دسترس است.

مشخصات آداپتور برق

برخی از دوربین های امنیتی 12 ولت DC خاص به ارقام AMP دقیق مانند 1 آمپر، 2 آمپر، 5 آمپر یا موارد دیگر نیاز دارند. قبل از خرید یا نصب دوربین های مداربسته می توانید نگاهی به مشخصات و نیاز دوربین های مداربسته خود داشته باشید.

آداپتور برق مناسب برای دوربین امنیتی شما

اگر دوربین امنیتی PoE سیمی خریداری کرده باشید، جعبه ای با یک دوربین و یک کابل شبکه دریافت خواهید کرد. PoE به معنای تغذیه از طریق اترنت است و کابل اترنت واحد برای ارائه منبع تغذیه برای دوربین های امنیتی و همچنین انتقال داده ها استفاده می شود.

اگر شما یک دوربین امنیتی WiFi را از یک فروشنده مطمئن خریداری کرده اید، یک جعبه با یک دوربین، یک آداپتور برق دوربین امنیتی و یک کابل دریافت خواهید کرد. برای مثال، Reolink RLC-410W یک دوربین امنیتی بدون کابل شبکه است، اما برای عملکرد به آداپتور برق و کابل نیاز دارد.

جعبه با دوربین امنیتی و آداپتور برق

سپس می توانید از آن آداپتورها برای ارائه منبع تغذیه برای دوربین های امنیتی استفاده کنید. اکثر آداپتورهای برق از منابع مطمئن پنج سال یا بیشتر در شرایط کارکرد معمولی دوام می آورند.

اگر آداپتورهای اصلی شما اشتباه می‌کنند و به دنبال جایگزینی می‌گردید، به شما توصیه می‌کنیم گزینه‌هایی را از تامین‌کنندگان معتبر دوربین‌های امنیتی یا وب‌سایت‌های مصرف‌کننده جمعی مانند آمازون پیدا کنید.

شما باید نه تنها به قیمت منبع تغذیه دوربین مداربسته، که عمدتاً مقرون به صرفه است، اهمیت دهید، بلکه باید به بررسی آداپتورهای برق با رتبه بالا که توسط خریداران قبلی ارائه شده است نیز اهمیت دهید.

اگر آداپتور برق دوربین های امنیتی 12 ولتی با کیفیت پایین خریداری کرده اید، ممکن است از خطرات احتمالی خطر آتش سوزی، ذوب شدن و آسیب دیدن تصویر ویدیو ناامید شوید.

مسائل دیگری که باید بدانید

اگر قصد خرید یا نصب NVR را دارید، لطفا مشخصات منبع تغذیه دوربین مدار بسته خود را تایید کنید. NVR ها یا سیستم ها برای اجرا و کار کردن به ولتاژ بالاتری نیاز دارند.

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشیم این است که کشورها و مناطق مختلف استانداردهای متفاوتی برای جریان برق دارند. اگر آداپتورهای ولتاژ 12 ولت یا بالاتر شما کار نمی کنند، می توانید آداپتورهای برق دوربین مدار بسته جایگزین را مطابق با استانداردهای کشور و مناطق زندگی خود انتخاب کنید.

باتری و انرژی خورشیدی برای منبع تغذیه دوربین امنیتی

از دیگر انواع منبع تغذیه دوربین های مدار بسته می توان به باتری غیر قابل شارژ، باتری قابل شارژ و انرژی خورشیدی اشاره کرد.

دوربین های مداربسته تحت این دسته به صورت بی سیم قابل استفاده هستند. در نتیجه، نسبت به دوربین های سیمی که از آداپتورهای برق استفاده می کنند، انعطاف پذیرتر هستند.

باتری قابل شارژ بی سیم 100٪ بدون سیم با انرژی خورشیدی در فضای باز

دوربین های امنیتی با باتری به شما کمک می کنند از شکستن دیوار برای نصب سوکت و کابل نامرتب جلوگیری کنید. در همین حال، لازم نیست نگران دوربین های امنیتی بدون منبع تغذیه باشید.

با استفاده از انرژی خورشیدی به عنوان منبع تغذیه دوربین های امنیتی، ما به محافظت از اموال خود و همچنین سیاره خود کمک می کنیم.

نصب و اتصال منبع تغذیه برای دوربین های امنیتی: راهنمای گام به گام

بیایید نحوه اتصال و نصب منبع تغذیه دوربین های امنیتی را با نمودارها و راهنماهای دقیق زیر بیاموزیم.

منبع تغذیه کمتر از چهار دوربین امنیتی - با استفاده از آداپتور برق 12 ولت

قبل از انتخاب منبع تغذیه دوربین های امنیتی، باید میزان دوربین های امنیتی خود را در نظر بگیرید.

اگر کمتر از چهار دوربین در دست دارید، می توانید آداپتورهای برق 12 ولت یا 24 ولت را برای ارائه منبع تغذیه برای دوربین های مدار بسته با توجه به نیاز واقعی خود انتخاب کنید. مراحل نصب بسیار آسان است و همه می توانند دوربین های امنیتی خود را به تنهایی وصل کنند!

  • مرحله 1. از قبل در مورد مکان هایی که در حال آماده شدن برای نصب دوربین هستید، فکر کنید.
  • مرحله 2. سوکت ها را روی دیوار یا هر پلت فرم دیگری نصب کنید.
  • مرحله 3. آداپتورهای برق را به پریزها وصل کنید و دوربین های مداربسته شما آماده استفاده هستند!

آداپتور برق یکی از ساده‌ترین روش‌های تامین برق دوربین‌های امنیتی در صورتی است که به مقدار کم باشند.

اگر قصد دارید آداپتورهای برق را در یک محیط بیرونی نصب کنید، می توانید نگاهی به این YouTuber بیندازید و یاد بگیرید که چگونه آداپتورهای برق فضای باز خود را به جعبه های اتصال مجهز کنید.

منبع تغذیه چهار یا چند دوربین امنیتی - با استفاده از جعبه توزیع

اگر به دوربین های بیشتر یا سیستم های دوربین مداربسته 8 یا 16 کاناله نیاز دارید، می توانید برای نتایج بهتر به استفاده از جعبه توزیع فکر کنید.

جعبه توزیع منبع تغذیه دوربین های امنیتی از شما پشتیبانی می کند تا کابل های برق را به طور منظم مسیریابی کنید و به راحتی کابل برق هر دوربین مداربسته را بدون استفاده از آداپتورهای برق مختلف متصل و مدیریت کنید.

بنابراین، سازماندهی دوربین های خود با جعبه های توزیع منبع تغذیه یا اسپلیترها، انتخاب بهتری خواهد بود.

یک یوتیوبر ایده های خود را در مورد نحوه نصب جعبه توزیع منبع تغذیه دوربین مداربسته به اشتراک می گذارد.

منبع تغذیه دوربین امنیتی بی سیم - با استفاده از باتری و انرژی خورشیدی

حالا بیایید به دنیای منبع تغذیه دوربین های امنیتی بی سیم برویم.

معمولاً دوربین‌های امنیتی بی‌سیم با باتری‌هایی عرضه می‌شوند که متناسب با نیاز منبع تغذیه آنها باشد. پس از نصب باتری ها به شرح زیر، دوربین های امنیتی با منبع تغذیه شما آماده کار هستند!

  • مرحله 1. جعبه را خارج کرده و دوربین و باتری ها را بردارید.
  • مرحله 2. همه باتری ها را در یک شیار باتری قرار دهید.

این تنها کاری است که باید انجام دهید و فقط از دوربین لذت ببرید!

با در نظر گرفتن دوربین‌های امنیتی Reolink که با باتری کار می‌کنند، باتری‌ها معمولاً 4 تا 6 ماه در هر بار شارژ در حالت عادی کار می‌کنند.

همچنین به نوتیفیکیشن‌های کم باتری که به ایمیل، برنامه‌ها یا انتهای رایانه شما ارسال می‌شود توجه کنید تا باتری‌ها به موقع تعویض و شارژ شوند.

ممکن است نگران نادیده گرفتن اعلان‌ها یا فراموش کردن تعویض یا شارژ باتری خود باشید. سپس دوربین امنیتی با انرژی خورشیدی مانند Reolink Argus 2 کاملاً انتخاب شماست!

دوربین های امنیتی فعلی با انرژی خورشیدی از پنل خورشیدی خارجی برای تبدیل انرژی خورشیدی به منبع تغذیه استفاده می کنند. با فرض اینکه قبلاً دارای دوربین های امنیتی هستید که از شارژ انرژی خورشیدی پشتیبانی می کنند، می توانید پنل های خورشیدی را از فروشندگان قابل اعتماد انتخاب کنید و نحوه اتصال آنها را با راهنمای زیر بیاموزید.

پنل خورشیدی را نصب کنید
  • مرحله 1. موقعیتی را با بیشترین نور خورشید در طول سال برای پنل خورشیدی خود انتخاب کنید.
  • مرحله 2. پنل خورشیدی را در آن موقعیت نصب کنید و زاویه را برای دریافت نور مستقیم خورشید تنظیم کنید.
  • مرحله 3. پنل خورشیدی را با یک کابل میکرو USB به دوربین خود وصل کنید.

سپس شما دوربین های امنیتی خود را منبع تغذیه خورشیدی بدون توقف دارید!

یکی از کاربران Reolink بازسازی خود از یک دوربین WiFi در فضای باز را در یک دوربین امنیتی WiFi با انرژی خورشیدی در فضای باز در YouTube به اشتراک می گذارد.

البته ما فقط به کسانی که درک و مهارت بهتری در مورد دوربین های امنیتی دارند توصیه می کنیم که دستگاه های خود را به یک دوربین خورشیدی تبدیل کنند. اگر هنوز در این زمینه سبز هستید، به دنبال دوربین هایی باشید که از شارژ انرژی خورشیدی پشتیبانی می کنند.

باتری و انرژی خورشیدی هر دو گزینه های انعطاف پذیر منبع تغذیه دوربین های امنیتی هستند و می توانید امتحان کنید!

مشکلات منبع تغذیه دوربین امنیتی: راه حل های بیشتر

آیا در هنگام تهیه منبع تغذیه دوربین های مدار بسته در مورد مسافت و کابل کشی مشکل دارید؟ نگران نباشید و در اینجا جلسات پرسش و پاسخ برای کمک به شما وجود دارد!

سوال: به مسیریابی کابل و مصرف برق چه اهمیتی بدهیم؟

پاسخ: این بستگی به تعداد دوربین های امنیتی شما و همچنین منطقه نظارتی دارد که می خواهید پوشش دهید. باید از قبل موقعیتی را که می‌خواهید دوربین‌های امنیتی راه‌اندازی کنید برنامه‌ریزی کنید و قبل از نصب، نحوه مسیریابی سیم‌های داخلی و خارجی خود را مشخص کنید.

از نظر مصرف انرژی، به تعداد دوربین های امنیتی و همچنین دستگاه های دیگری که اجرا می کنید بستگی دارد. به طور کلی، دوربین های امنیتی 12 ولت برای کار به برق بسیار کمی نیاز دارند در حالی که NVR و سیستم های دوربین امنیتی ممکن است هزینه برق بیشتری داشته باشند.

سوال: چگونه کابل ها را در فضای داخلی و خارجی اجرا کنیم؟

پاسخ: این موضوع نسبتاً بزرگی است که باید به خصوص در زیر این ستون رسیدگی شود. در واقع، ما یک پست در مورد نحوه اجرای کابل های امنیتی در داخل و خارج از خانه نوشته ایم که ممکن است به حل بهتر مشکلات و نگرانی های شما کمک کند.