راهنمای خرید دوربین مداربسته امنیتی 12 ولت: منبع تغذیه، محدوده نصب و موارد دیگر

راهنمای خرید دوربین مداربسته امنیتی 12 ولت: منبع تغذیه، محدوده نصب و موارد دیگر

هنگام برنامه ریزی برای نصب دوربین های امنیتی 12 ولت در خانه یا مشاغل کوچک خود، ممکن است موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • از کدام آداپتور یا کابل برق استفاده کنم؟
  • تا کجا می توانم دوربین های امنیتی 12 ولت در فضای باز را اجرا کنم؟
  • آیا می توان سیم های برق را بدون افت ولتاژ تمدید کرد؟

چنین سوالاتی در مورد منبع تغذیه دوربین مداربسته 12 ولت و تحمل ولتاژ می تواند بسیار طاقت فرسا باشد. با راهنمای خرید و نصب عملی در اینجا، همه اینها چندان پیچیده نخواهند بود.

دوربین های امنیتی 12 ولت چیست: چیزهایی که صفحات محصول به شما نمی گویند

این دوربین های مداربسته تجهیزات نظارتی متصل به برق هستند که با برق 12 ولت DC تغذیه می‌شوند و به دلیل قیمت‌ها و ظرفیت‌های مقرون‌به‌صرفه‌شان، سهم بازار بزرگی را به خود اختصاص می‌دهند تا هم در مصارف خانگی و هم در مشاغل تجاری مناسب شوند.

برخی از شما ممکن است نگران این باشید که به دلیل افت بالقوه ولتاژ، نمی توانید دوربین های مداربسته 12 ولتی در فضای باز را با کابل های برق بلند اجرا کنید. این می تواند یک سوء تفاهم بزرگ باشد.

در واقع، آمار جمع‌آوری‌شده توسط خودی‌های صنعت امنیت نشان می‌دهد که تا 90 درصد از کاربران دوربین‌های امنیتی IP را در حدود 10 تا 100 متر راه‌اندازی می‌کنند. در همین حال، حداکثر فاصله برای اجرای دوربین های مداربسته 12 ولت DC بدون افت برق تا 100 متر است - نیازهای امنیتی شما کاملاً پوشش داده شده است.

حتی اگر نیاز به نصب سیستم های دوربین امنیتی بی سیم 12 ولت در فاصله 10 متری از خانه خود داشته باشید، دستان شما بسته نیست.

با گزینه های متعدد کابل های تقویت کننده برق برای فروش، می توانید کابل های مطابق میل خود را به دوربین های امنیتی فضای باز خود خریداری کرده و اضافه کنید و بنابراین، سیستم های دوربین مداربسته 12 ولت را در فواصل طولانی تر اجرا کنید.

مطالعه بیشتر: برای اطلاعات بیشتر در مورد منبع تغذیه دوربین های امنیتی اینجا را کلیک کنید.

2 انتخاب برترین دوربین های مداربسته 12 ولتی

با توجه به طیف گسترده ای از انتخاب های موجود در بازار، انتخاب مناسب ترین دوربین های امنیتی 12 ولت برای خانه و مشاغل کوچک شما کار آسانی نیست.

برای کمک به شما، ما 2 گزینه را جمع آوری کرده ایم که در بین بهترین دوربین های امنیتی 12 ولت سال 2019 برای مرجع شما قرار می گیرند.

همه کاره ترین دوربین امنیتی 12 ولت: Reolink RLC-410

اگر به دنبال یک دوربین مداربسته 12 ولتی هستید یا قصد دارید چند دوربین IP را به سیستم دوربین های امنیتی 12 ولت خود اضافه کنید، Reolink RLC-410 قطعا ارزش سرمایه گذاری شما را دارد. با تصاویر واضح و دید در شب عالی، این دوربین IP 12 ولتی PoE به شما این امکان را می‌دهد که روزها و شب‌های خانه و کاری خود را زیر نظر داشته باشید.

Reolink RLC-410

مشخصات فنی:

  • رزولوشن 5MP/4MP
  • دید در شب تا 30 متر
  • زاویه دید افقی: 80 درجه، عمودی: 58 درجه
  • میکروفون داخلی صوتی
  • درجه ضد آب IP66
  • منبع تغذیه DC 12V و PoE (IEEE 802.3af)
  • گزینه های ذخیره سازی دارای اسلات micro SD داخلی، کار با Reolink NVR، سرور FTP
  • دمای کاری -10 درجه سانتیگراد ~ 55 درجه سانتیگراد (14 درجه فارنهایت ~ 131 درجه فارنهایت)، رطوبت: 10٪ تا 90٪

پرفروش ترین سیستم دوربین امنیتی 12 ولت برای خانه و مشاغل کوچک: Reolink RLK8-410B4

برای خانه های بزرگتر و مشاغل کوچک با انبارها، سیستم های دوربین امنیتی 12 ولت مانند Reolink RLK8-410B4 راه حل های امنیتی کاملی هستند. چنین سیستم هایی چندین ورودی را پوشش می دهند و با NVR های مستقلی که تا 8 دوربین IP PoE را پشتیبانی می کنند، ضبط شبانه روزی را به شما ارائه می دهند.

Reolink RLK8-410B4

مشخصات فنی:

  • رزولوشن 5MP/4MP
  • دید در شب تا 30 متر
  • زاویه دید افقی: 80 درجه، عمودی: 58 درجه
  • میکروفون داخلی صوتی
  • درجه ضد آب IP66
  • منبع تغذیه 12 ولت DC و PoE (IEEE 802.3af)، 48 ولت برای NVR
  • ظرفیت ذخیره سازی هارد 2 ترابایتی از پیش نصب شده، هارد دیسک خارجی تا 4 ترابایت
  • دمای کار دوربین PoE: -10°C~+55°C (14°F~131°F)، رطوبت 10%~90% NVR: -10°C~45°C (14°F~113°F) رطوبت 10% ~ 90%

فاکتورهایی که هنگام خرید دوربین های امنیتی 12 ولت باید در نظر گرفت

هنگام خرید دوربین های امنیتی 12 ولت، فقط روی مشخصات منبع تغذیه تمرکز نکنید. برای کمک به شما در خرید یک دوربین IP مناسب 12 ولت که عمر طولانی دارد، نکات خرید مفیدی را به شرح زیر جمع آوری کرده ایم:

نکته 1. دوربین های مدار بسته 12 ولتی را از برندهای معتبر دوربین مداربسته بخرید

خرید دوربین های مداربسته 12 ولت DV ارزان قیمت به این معنی نیست که در هزینه خود صرفه جویی می کنید. چرا؟

این احتمال وجود دارد که پس از خراب شدن دوربین، پول اضافی را برای لوازم جانبی دوربین (مانند آداپتورهای برق) و تعمیر هزینه کنید، با هزینه کلی حتی بیشتر از خرید دوربین های IP با نام تجاری 12 ولتاژ.

در همین حال، خرید یکی از برندهای معتبر دوربین های امنیتی مزایای بیشتری برای شما به همراه خواهد داشت:

#1. آداپتورهای برق در اکثر کیت های دوربین های امنیتی 12 ولت با نام تجاری گنجانده شده است. با آداپتورهای برق منطبق با دوربین های مداربسته 12 ولتی خود، نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای آداپتورهای برق یا اتلاف وقت برای مشاوره با متخصصان ندارید.

#2. چنین دوربین های مداربسته 12 ولتی می توانند تغییرات ولتاژ را تحمل کنند. دوربین‌های امنیتی 12 ولتی پایین‌تر و ارزان ممکن است حتی زمانی که به آداپتورهای برق 12 ولتی تنظیم‌شده متصل هستند، سرخ شوند.

با دوربین های مداربسته بی سیم 12 ولت از برندهای معتبر دوربین های امنیتی، شما از چنین بلایایی در امان هستید. به این دلیل است که چنین دوربین‌های امنیتی دارای تحمل ولتاژ خاصی هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد بدون آسیب رساندن به واحدهایشان، کار کنند و در برابر نوسانات جزئی برق مقاومت کنند.

#3. مارک های امنیتی قابل اعتماد به شما گارانتی طولانی و پشتیبانی پاسخگو ارائه می دهند. برندهای برتر دوربین های امنیتی علاوه بر دوربین های امنیتی 12 ولتی در فضای باز واجد شرایط، یک دوره طولانی گارانتی و خدمات مشتری را نیز در اختیار کاربران خود قرار می دهند.

هنگامی که با مشکل منبع تغذیه دوربین های امنیتی 12 ولت مواجه می شوید، فقط با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و بدون پرداخت هزینه از آنها کمک بیشتری بخواهید.

نکته 2. خرید دوربین های مدار بسته بی سیم 12 ولت یا دوربین های PoE را در نظر بگیرید

به جای پیمایش بی‌هدف به انتهای لیست‌های دوربین‌های امنیتی 12 ولت، ابتدا بفهمید که آیا می‌خواهید دوربین امنیتی 12 ولتی وای‌فای یا PoE را انتخاب کنید.

نمی دانید کدام را انتخاب کنید؟

ما برخی از عوامل ضروری را جمع آوری کرده ایم تا در نظر بگیرید که ممکن است به شما در تصمیم گیری بهتر کمک کند. جدول زیر برای مرجع شماست:

     
Security Camera Types 12V PoE IP Cameras 12V Wireless Security Cameras
Power Supply Ethernet cables 12V power adapters
Data Transmission Ethernet cables WiFi connection
Network Signal More stable Possible signal interference
Range Up to 300 feet 130-260 feet (depends on WiFi range)
Storage Options SD card, NVR or FTP server SD card, NVR or FTP server

نکته 3. اگر به دنبال دوربین های IP 12 ولتی در فضای باز هستید، رتبه IP مهم است

هنگامی که قصد دارید دوربین های مدار بسته ۱۲ ولتی را در فضای باز نصب کنید، بهتر است قبل از خرید نگاهی به رتبه بندی IP بیندازید.

دوربین های امنیتی 12 ولت با IP65+ قادر به مقاومت در برابر باران شدید و سایر شرایط آب و هوایی هستند. برای اطمینان از عملکرد آنها برای مدت طولانی، بهتر است دوربین های امنیتی 12 ولتی ضد آب را زیر لبه بام یا سایر پناهگاه ها نصب کنید.

حالا نوبت شماست!
فاکتورهای دیگری که ممکن است هنگام خرید دوربین های امنیتی 12 ولت در نظر بگیرید چیست؟ ایده های خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید و ما دوست داریم بشنویم!

نکات مفید در مورد منبع تغذیه و محدوده نصب دوربین امنیتی 12 ولت

برای اطمینان از بهترین عملکرد و عمر طولانی سیستم های دوربین امنیتی 12 ولت، نکات زیر را هنگام انجام کار نصب در نظر بگیرید.

نکته 1. منبع تغذیه مناسب برای دوربین های امنیتی 12 ولت فراهم کنید

اگر دوربین‌های مداربسته ۱۲ ولتی تحت ولتاژ نامناسب کار می‌کنند، ممکن است مشکلات تصویری مانند «خطوط نورد» روی صفحه و دید تار در شب ظاهر شود و خطر سرخ شدن دوربین‌های امنیتی شما تا حد زیادی افزایش می‌یابد.

ولتاژ دوربین های مداربسته

به طور کلی، اکثر دوربین های امنیتی 12 ولت دارای تحمل ولتاژ ورودی مانند -/+ 5٪ هستند که به شما امکان می دهد دوربین های مدار بسته را در تلورانس های بالا و پایین تغذیه کنید.

این می تواند بسیار مفید باشد، به خصوص زمانی که نیاز به استفاده از کابل های برق طولانی دارید. با افزایش ولتاژ برق ورودی، می‌توانید مطمئن شوید که دوربین‌های IP 12 ولت خود بدون تأثیر افت ولتاژ، به خوبی کار می‌کنند.

قبل از اینکه از ولتاژ منبع تغذیه بالاتر استفاده کنید، به یاد داشته باشید که حداکثر و حداقل ولتاژ مجاز برای دوربین های امنیتی 12 ولت در فضای باز خود را تأیید کنید.

همچنین توجه داشته باشید که با استفاده از آداپتورهای برق و کابل‌های افزودنی توصیه شده توسط برندهای دوربین‌های امنیتی، می‌توانید از سرخ شدن دوربین‌های مداربسته خود جلوگیری کنید.

از نظر افزودن مبدل های برق و سایر لوازم جانبی منبع تغذیه به سیستم های دوربین های امنیتی بی سیم 12 ولت، ما فقط به صاحبان خانه هایی توصیه می کنیم که از دانش حرفه ای یا با کمک تکنسین ها این کار را انجام دهند.

نکته 2. سیستم های دوربین امنیتی 12 ولت را در محدوده خاصی تنظیم کنید

برای جلوگیری از افت برق و از دست دادن داده ها، بهتر است دوربین های امنیتی 12 ولت DC را در محدوده توصیه شده راه اندازی کنید.

سیستم‌های دوربین IP 12 ولتی PoE Reolink را به عنوان مثال در نظر بگیرید، با نصب سیستم‌ها در محدوده 100 متر، از مشکلات افت برق رهایی خواهید یافت.

فرض بر این است که برای راه اندازی دوربین های امنیتی 12 ولتی در فاصله دورتر از پایگاه خود به یک رابط برق نیاز دارید، کافی است کابل های برق را به دوربین های مدار بسته اضافه کنید.

یا اگر به دنبال راه حل های دیگری هستید که محدود به محدوده کابل خاصی نباشد، دوربین های امنیتی با باتری انتخاب ایده آل شما خواهند بود.

چنین دوربین های IP در فضای باز از باتری یا انرژی خورشیدی به عنوان منبع تغذیه خود استفاده می کنند که به شما امکان می دهد آنها را در هر مکانی بدون محدودیت کابل ها و پریزهای برق قرار دهید. کاملا انعطاف پذیر و قابل حمل.

نکته 3. جعبه های اتصال را برای دوربین های مدار بسته 12 ولتی در فضای باز اعمال کنید

باران شدید و سایر شرایط آب و هوایی سخت ممکن است به دوربین‌های امنیتی 12 ولت، سیم‌ها و پریزهای برق آسیب برساند.

جعبه اتصال ممکن است به کاهش چنین آسیب هایی کمک کند.