از خودروی خود حتی زمانی که در اطراف آن نیستید محافظت کنید

از خودروی خود حتی زمانی که در اطراف آن نیستید محافظت کنید

دوربین‌های امنیتی خودرو می‌توانند کمک بزرگی برای شما باشند، اگر درگیر تصادف، خرابکاری یا سرقت خودرو خود هستید. بسیاری از آنها ضبط 24 ساعته را در یک فیلمبرداری Loop Recording ارائه می دهند، و اغلب دارای یک حسگر گرانشی هستند که ضربه ها را تشخیص می دهد و به شما اطلاع می دهد که دقیقا چه زمانی یک حادثه رخ داده است. در هر صورت یک دوربین می تواند از شما و دارایی شما محافظت کند، گاهی اوقات صرف نظر از اینکه شما حتی در ماشین حضور دارید یا خیر. اگر به ادعای بیمه یا اتهامات قانونی مربوط می شود، فیلم می تواند پرونده شما را با شواهد ویدیویی و/یا صوتی پشتیبانی کند.

انواع دوربین های امنیتی خودرو برای انتخاب وجود دارد. ما گزینه‌ها را به دوربین‌های کوچک، دوربین‌های جلو، یا دوربین‌های دوتایی تقسیم کرده‌ایم که زوایای متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

شماره تماس با سایت مینی دی وی پرو

بهترین دوربین های ضد سرقت خودرو:

گزینه های دوربین کوچک

  • Garmin Dash Cam Mini 2
  • دوربین Apeman C420 Mini Dash Cam

گزینه های بزرگتر، فقط در جلو

  • Aukey Dash Cam
  • Rove R2-4K Dash Cam

گزینه های دوربین دوگانه داشبورد

  • دوربین دو داش اوبر Vantrue N2 Pro
  • Toguard Uber Dual Dash Cam
  • Garmin Dash Cam Tandem
  • دوربین دو داش واوا

گزینه های Mini camera

اگر می‌خواهید امنیت ضبط مداوم را داشته باشید، اما می‌خواهید کمی محتاط‌تر باشد، یک دوربین داش کوچک یا کامپکت عالی است.

Garmin Dash Cam Mini 2

Garmin Dash Cam Mini 2

Dash Cam Mini 2 در واقع یکی از گران ترین گزینه های مینی است. اگر قیمت نگرانی اصلی شماست، شاید بهتر باشد با Apeman زیر همراه باشید.

با این حال، آنقدر که برای آن پرداخت می کنید، به همان میزان تکنولوژی دریافت می کنید. Mini 2 تقریباً به اندازه یک کلید ماشین است و با لنز زاویه باز 140 درجه و HDR (محدوده دینامیکی بالا) فیلم را با کیفیت 1080p می گیرد. با برنامه Garmin Drive در تلفن شما متصل می شود، که به شما امکان دسترسی به بسیاری از ویژگی های جالب را می دهد، از جمله توانایی مشاهده، ویرایش و به اشتراک گذاری فیلم دوربین داشبورد که از طریق Wi-Fi در تلفن شما آپلود شده است.

می توان از کنترل صوتی برای شروع و توقف ضبط استفاده کرد و تا زمانی که دوربین شما برق ثابت و اتصال Wi-Fi داشته باشد، می توان ویژگی پارکینگ گارد را فعال کرد. حتی یک پورت USB جایزه نیز وجود دارد تا بتوانید دستگاه‌های دیگر را در جاده شارژ کنید.

Apeman C420 Mini Dash Cam

Apeman C420 Mini Dash Cam

Apeman بزرگتر از گارمین است و دارای یک صفحه نمایش است، اما هنوز تنها 2 اینچ عرض دارد، بنابراین بسیار کوچک و سبک است. بسیار کاربرپسند است – جعبه گشایی و نصب آن چند دقیقه طول می کشد و به محض روشن کردن موتور خودرو شروع به ضبط می کند.

وقتی ضبط حلقه و عملکردهای حسگر جاذبه را روشن می کنید، دوربین به طور مداوم ویدیوهای قدیمی را بازنویسی می کند تا مطمئن شود ضبط هرگز متوقف نمی شود. تا زمانی که دوربین یک برخورد را تشخیص دهد، در این مرحله ویدیوهای مرتبط برای محافظت پرچم گذاری می شوند. اگر می خواهید یک وسیله نقلیه پارک شده را کنترل کنید، باید لوازم جانبی بیشتری بخرید.

Apeman با سرعت 30 فریم در ثانیه در 1080p با زاویه دید 170 درجه ضبط می کند.

گزینه های بزرگتر، فقط در جلو

اگر دوربینی می‌خواهید که واضح‌ترین ضبط ممکن را به شما ارائه دهد، اما فقط به آنچه در جلوی ماشینتان می‌گذرد اهمیت می‌دهید، یکی از این دو گزینه را امتحان کنید. ابعاد بزرگتر به دلیل اتاق (و بودجه) برای سنسورهای پیشرفته تر، ضبط واضح تر را امکان پذیر می کند.

Aukey Dash Cam

Aukey Dash Cam

با دوربین Aukey Dash Cam، ویژگی‌های استانداردی مانند ضبط حلقه، سنسور گرانش برای برخورد، و فیلمبرداری با وضوح 1080p با نمای 170 درجه را دریافت خواهید کرد. فیلم Aukey به لطف سنسور Sony Exmor نسبت به دوربین های کوچک برتری دارد.

چند گزینه ضبط منحصر به فرد شامل صدای داخل خودرو و تایم لپس است که مورد دوم لوکس تر برای ثبت یک سفر جاده ای است. ظاهراً ابرخازن در دوربین Aukey Dash Cam می تواند در برابر گرما و سرمای شدید مقاومت کند و طول عمر عملیاتی بیشتری به دوربین می دهد.

Rove R2-4K Dash Cam

Rove R2-4K Dash Cam

اگر پول کافی دارید، Rove R2-4K Dash Cam یک گزینه عالی فقط در جلو ماشین شما است. با کیفیت 4K ضبط می‌کند، بنابراین ویدیوهای شما باید به ویژه جزئیات و واضح باشند. این محصول همچنین دارای سنسورهای پیشرفته برای دید در شب است، به طوری که شفافیت تا شرایط کم نور گسترش می یابد.

این دوربین مجهز به لنز با زاویه دید 150 درجه است و از کارت‌های microSD تا 128 گیگابایت پشتیبانی می‌کند و به شما اطمینان می‌دهد که فضای ذخیره‌سازی زیادی دارید. در واقع ما خرید بیشترین فضای ذخیره‌سازی را که می‌توانید بخرید، تشویق می‌کنیم، زیرا 4K به سرعت فضای گیگابایت را می‌بلعد.

یک گیرنده GPS داخلی موقعیت و سرعت رانندگی شما را ثبت می کند. حتی می‌توانید مسیر و ردیابی خود را در Google Maps از طریق برنامه Rove مشاهده کنید، که ضبط‌ها را نیز مدیریت می‌کند.

گزینه های دوربین دوگانه داشبورد

دوربین‌های داشبورد دوگانه همان چیزی هستند که به نظر می‌رسند - شما دو دوربین دارید که به طور همزمان ضبط می‌کنند. سه گزینه اول در اینجا یک دوربین دارند که رو به جلوی ماشین شما است و دومی که رو به داخل است. آخرین گزینه، Vava Dual Dash Cam، پوشش داخلی دوربینی را که در پشت خودروی شما قرار دارد، تغییر می‌دهد.

همه این محصولات به دلایل واضح گران‌ترین محصولات در لیست ما خواهند بود، اما اگر تصادف کنید و نیاز به اثبات داشته باشید، با حفظ کیفیت تصویر، چندین زاویه خواهید داشت.

Vantrue N2 Pro Uber Dual Dash Cam

Vantrue N2 Pro Uber Dual Dash Cam

Vantrue's N2 Pro Uber فیلم ها را از جلوی اتومبیل و داخل کابین شما ضبط می کند. دوربین جلو از یک سنسور OV4689 و یک سیستم HDR برای کمک به تعادل خودکار مناطق روشن و تاریک استفاده می کند. در همین حال، دوربین داخلی دارای سنسور Exmor سونی و چهار چراغ LED است.

کارکرد همزمان هر دو دوربین وضوح 1080p را کاهش می دهد، اما اگر از دوربین جلو به تنهایی استفاده می کنید، می توانید کیفیت آن را تا 1440p افزایش دهید. همچنین باید توجه داشته باشیم که دوربین جلو دارای لنز 170 درجه است، در حالی که نمای داخلی 140 درجه باریک تر است.

مانند برخی از توصیه های دیگر ما، دوربین دارای قابلیت ضبط حلقه، سنسور جاذبه، عملکرد تایم لپس و ضبط صدا از طریق میکروفون داخلی است. ویدئو در کارت‌های microSD تا 256 گیگابایت ذخیره می‌شود.

مدل پیشرفته تری به نام X4S Duo وجود دارد که بهبودهایی مانند دوربین جلوی 4K دارد، اما می توانید با استفاده از N2 Pro Uber کمی در هزینه خود صرفه جویی کنید. دوربین ثانویه Duo نمای بیرونی عقب را نیز پوشش می دهد، بنابراین عملکرد آن ذاتا متفاوت است.

Toguard Dual Dash Cam

Toguard Dual Dash Cam

دوربین Dual Dash Cam Toguard به سنسورهای Sony Exmor مجهز شده است و هر دو دوربین قادر به تصویربرداری با کیفیت 1080p با دید 170 درجه هستند. این محصول امکانات استانداردی مانند ضبط حلقه، ضبط صدا و سنسور جاذبه را ارائه می دهد، اما مهمتر از همه، این یکی از ارزان ترین مدل های دوربین دوگانه در لیست ما است.

Toguard این واقعیت را برجسته می کند که دوربین می تواند به عنوان یک مانیتور پارکینگ استفاده شود، که ممکن است مردم را در حالت ایستادن ماشین شما را در حال آویزان کند. به‌علاوه صفحه‌نمایش 3 اینچی دارد، بنابراین می‌توانید فیلم‌های ویدیویی را به راحتی تماشا کنید.

Garmin Dash Cam Tandem

Garmin Dash Cam Tandem

ورودی دوربین دوگانه گارمین سعی می کند تا حد امکان محتاطانه باقی بماند. اندازه جیبی است، اما همچنان دارای دو لنز 180 درجه، با دوربین جلویی 1440p و دوربین داخلی 720p است. دوربین داخلی مجهز به فناوری NightGlo است که نوید تصاویر با کیفیت را در هنگام تاریکی می دهد.

Tandem قیمت بالایی دارد، اما ممکن است برای ویژگی هایی مانند GPS و کنترل صوتی ارزش آن را داشته باشد. گارمین برخلاف بسیاری از فروشندگان دیگر که شما را وادار به پرداخت جداگانه می‌کنند، یک کارت میکرو اس‌دی را نیز همراه دارد.

برخی از ویژگی‌ها با Garmin Mini 2 مشترک هستند، مانند برنامه Garmin Drive و همگام‌سازی ضبط چند دوربین. در واقع، می‌توانید هر دو را بخرید و از آنها بخواهید با هم کار کنند و تا حد امکان به نظارت کامل خودرو نزدیک شوید.

Vava Dual Dash Cam

Vava Dual Dash Cam

همانطور که قبلا ذکر شد، Vava Dual Dash Cam دوربین های خود را بین جلو و عقب خودرو تقسیم می کند، بدون توجه به فضای داخلی. هر کدام با کیفیت 1080p ضبط می‌کنند، اگرچه مانند Vantrue، اگر به تنهایی از دوربین جلو استفاده می‌کنید، می‌توانید کیفین را به 1440p تغییر دهید.

گفته می‌شود که فناوری حسگر سونی باعث افزایش حساسیت در نور کم و در عین حال ارائه ویدیوی تمیز می‌شود. ضبط حلقه وجود دارد و ویدیو در کارت‌های microSD تا 128 گیگابایت ذخیره می‌شود. با Wi-Fi داخلی و برنامه Vava Dash، می‌توانید محتوا را مشاهده، دانلود و حتی پخش زنده کنید.

یکی از بهترین چیزها در مورد دوربین Vava چیزی به نام کنترل از راه دور تک لمسی است. این دکمه ای است که به فرمان خود وصل می کنید تا بتوانید در شرایط پر استرس به راحتی عکس و فیلم بگیرید. برای گرفتن عکس یکبار دکمه را فشار دهید و برای یک کلیپ ویدیویی کوتاه آن را نگه دارید.