دوربین مداربسته dahua داهوا

نمایندگی فروش دوربین های مداربسته برند داهوا (dahua) -اطلاع از آخرین قیمت ها و جدیدترین های داهوا - لیست دوربین های مداربسته dahua

لیست و قیمت دوربین مداربسته dahua داهوا

40 کالا یافت شده است.

آشنایی با برند دوربین های مداربسته Dahua داهوا

داهوا با پیروی از فلسفه "نوآوری برای همه"، مجموعه گسترده ای از محصولات مرتبط با امنیت را ارائه می دهد، از دوربین های IPC، NVR، HDCVI، HCVR، دوربین های PTZ، دوربین های حرارتی، کنترل دسترسی، اینترکام ویدئویی، زنگ هشدار، موبایل، نمایش و کنترل، VMS و غیره. محصولات داهوا بر پایه یک پلتفرم باز است که از طریق یک SDK استاندارد با شرکای شخص ثالث ادغام آسانی دارد. داهوا دومین تولید کننده بزرگ دوربین مدار بسته در جهان است که سهم آن از بازار تخمین زده شده  که 5.6 درصد است. داهوا که دفتر مرکزی آن در هانگژو، چین قرار دارد، سرمایه گذاری زیادی در تحقیق و توسعه انجام داده است و سال به سال محصولات جدید و نوآورانه تولید می کند. دوربین‌های داهوا به دلیل ویژگی‌های هوشمند پیشرفته، سیستم‌های با کاربری آسان، فیلم‌برداری با کیفیت بالا و نسبت قیمت به کیفیت محبوب هستند.

Dahua Technology یک ارائه دهنده محصولات نظارت تصویری چینی است که دارای 22 شعبه در سراسر جهان است. این شرکت در سال 2015 دومین سهم بازار جهانی تجهیزات نظارت تصویری را به دست آورد و یکی از برندهای معروف دوربین های مدار بسته، ضبط کننده های ویدئویی، آلارم ها، قفل ها، سنسورها و سایر دستگاه های امنیتی است. فناوری داهوا طیف گسترده‌ای از محصولات را برای پوشش نیازهای محیط‌های مختلف مانند خانه‌ها، فروشگاه‌ها، صنایع و سایر امکانات مهم ارائه می‌دهد.

دوربین های مداربسته HDCVI از شرکت Dahua

HDCVI، رابط ویدیویی کامپوزیت با وضوح بالا در واقع اختراعی است که توسط Dahua Technologies ارائه شده است و آنها اجازه داده اند تا برای تولید کنندگان دیگر باز باشد. دوربین های مداربسته HDCVI به عنوان یک انقلاب در دنیای نظارت تصویری به حساب می آیند. این فناوری یک روش جدید برای انتقال سیگنال ویدئویی از طریق کابل های کواکسیال است که وضوح بهتری را امکان پذیر می کند. این یک گزینه با کیفیت بالا و در عین حال ارزان‌تر از دوربین‌های تحت شبکه و جایگزین بهتری برای دوربین‌های مداربسته آنالوگ با همان قیمت است که کیفیت تصویر پایین‌تری ارائه می‌دهد.

سیستم‌های دارای فناوری HDCVI قادر به انتقال صدا، تصویر و کنترل از طریق همان کابل هستند، در حالی که دوربین‌های مداربسته آنالوگ معمولی به کابل‌های متفاوتی برای هر سیگنال نیاز دارند.

فناوری داهوا انواع مختلفی از دوربین ها را تحت این بخش محصول ارائه می دهد که به چند دسته تقسیم می شوند: سری Lite، Pro، Ultra و Multi-Sensor.

  • سری Lite دوربین های 1 تا 4 مگاپیکسلی را با ویژگی های مختلف از نظر شکل، مانند دوربین های Bullet، Dome و Eyeball گروه بندی می کند. همچنین مدل های وریفوکال و ضد آب موجود است.
  • سری Pro شامل دوربین هایی با رزولوشن 2 تا 4 مگاپیکسل و شکل هایی مشابه موارد ذکر شده در بالا است.
  • سری Ultra به 8 مگاپیکسل می رسد. برخی از مدل‌های این سری از فناوری Starlight برای شرایط کم نور استفاده می‌کنند، مانند دوربین مداربسته MP IR Varifocal Starlight HDCVI Bullet.
  • سری چند سنسور توسط دوربین مداربسته گلوله مادون قرمز 180 درجه چند سنسور 3×2 مگاپیکسلی نمایش داده می شود که شامل سه لنز 3.6 میلی متری است که خروجی پانوراما 180 درجه ارائه می کند. همچنین کاهش نویز دو بعدی و سه بعدی را برای تصویر واضح تر ارائه می دهد.

دوربین های IP شبکه از فناوری داهوا

این نوع دوربین های مداربسته به صورت بی سیم از طریق شبکه IP کار می کنند، به این معنی که فناوری بالاتر و گران تری هستند. فناوری داهوا در این دسته از دوربین‌های IP، از جمله Lite، Wi-Fi، Multi-Sensor، Ultra Smart، Eco-savvy 3.0، Consumer و Panoramic سری پیشنهادات گسترده‌ای دارد.

دوربین‌های سری Lite از 1 تا 4 مگاپیکسل در چندین شکل (گنبد، گلوله و کره چشم) متغیر هستند و برخی از آنها در نسخه‌ی کوچک هر شکل هستند.

سری Wi-Fi شامل دوربین هایی با وضوح 1.3 تا 3 مگاپیکسل است که می توانند با Wi-Fi و Ethernet کار کنند.دوربین های سری چند سنسور عمدتاً از مدل های DH-PSD81602N-A360 و DH-IPC-PFW8601N-H-A180 هستند. اولی یک نمای پانوراما 360 درجه با 8 سنسور 2 مگاپیکسلی را ارائه می دهد، در حالی که دومی قادر به ارائه نمای 180 درجه است و شامل حساسیت نور بسیار کم برای شرایط تاریک است.

سری Ultra Smart از 1.3 تا 12 مگاپیکسل در چندین شکل (جعبه، گلوله، گنبد و سوراخ سوزن) رنج می‌برد و برخی از مدل‌ها ویژگی‌های زیر را ارائه می‌کنند:

  • شناسایی چهره
  • تشخیص Tripwire
  • تشخیص نفوذ
  • تشخیص تغییر صحنه
  • Eco-savvy Series 3.0 چندین مدل دوربین با رزولوشن بین 2 تا 8 مگاپیکسل، همچنین با عملکردهای تشخیص هوشمند مانند موارد ذکر شده در بالا و همچنین فناوری Starlight برای فیلمبرداری بهتر در شرایط کم نور، گروه بندی می کند.

رزولوشن سری Consumer در اکثر سایزها و اشکال از 1 تا 3 مگاپیکسل است.

دوربین های سری پانورامیک به دو گروه تقسیم می شوند: Fish Eye و Multi-Sensor (درست مانند مواردی که در بالا توضیح داده شد). دوربین های Fish Eye ضد خرابکاری هستند و برخی از مدل ها دارای میکروفون داخلی هستند که همه در طراحی متفاوتی تعبیه شده اند که مزایای زیادی برای کاربر به ارمغان می آورد.

دوربین های PTZ از فناوری داهوا

دوربین های PTZ دستگاه هایی هستند که هم برای دوربین HDCVI و هم برای دوربین IP شبکه در دسترس هستند. PTZ (Pan-Tilt-Zoom) به ویژگی تشخیص خودکار حرکت/حرارتی دوربین اشاره دارد که قادر است کنترل زوم و جهت آن را به سمت یک هدف شناسایی شده تغییر دهد. فناوری داهوا انواع مختلفی از دوربین ها را در این دسته با ویژگی های بسیار مشابه با مواردی که در بالا توضیح داده شد برای دوربین های شبکه و HDCVI ارائه می دهد.

زوم اپتیکال و ویژگی‌های ردیابی ویژگی‌های اصلی این نوع خاص از دستگاه‌ها هستند که امکان نظارت بر اهداف خاص را با تشخیص تغییرات در صحنه‌های تحت پوشش و سپس بزرگ‌نمایی در ناحیه‌ای که تغییر درک شده را می‌دهد. در مجموع، فناوری داهوا برای ارائه محصولات با کیفیت برتر با ویژگی های عالی که سیستم های امنیتی را در انواع محیط ها بهبود می بخشد، سخت کار می کند.

اپلیکیشن مدیریت داهوا

برنامه داهوا برنامه نظارت بر موبایل داهوا DMSS نام دارد. این برنامه از نرم‌افزاری با قابلیت ابر استفاده می‌کند تا مستقیماً از تلفن همراه یا رایانه لوحی خود، سیستم امنیتی خود را کنترل کنید. برای اتصال با یک دستگاه اپل، مانند آیفون، باید از برنامه iDMSS استفاده کنید. کاربران اندروید می توانند برنامه gDMSS را از فروشگاه Google Play دانلود کنند. برنامه DMSS را می توان برای مشاهده ویدیوی زنده در زمان واقعی از هر یک از دوربین های متصل به شبکه خود استفاده کرد و می توانید از برنامه برای پیمایش و تماشای فیلم ضبط شده با عملکرد پخش استفاده کنید.

این برنامه را می‌توان طوری پیکربندی کرد که اعلان‌های فشاری شما را از وضعیت دوربین‌های امنیتی خود مطلع می‌سازد و شما را از هرگونه فعالیت مشکوکی که توسط سیستم هشدار دوربین شما ایجاد می‌شود، آگاه می‌سازد. به عنوان مثال، اگر دوربینی با تشخیص نفوذ دارید، می‌توانید برنامه را طوری تنظیم کنید که هنگام فعال شدن زنگ هشدار به شما اطلاع دهد. از همه انواع ویژگی‌های هوشمند فعال می‌توان برای راه‌اندازی آلارم‌ها استفاده کرد، مانند تشخیص شی گمشده، تشخیص خط عبور، تشخیص چهره و تشخیص حرکت.

راه اندازی برنامه و اتصال همه دوربین های امنیتی و دستگاه های DVR آسان است. ساده ترین روش نصب P2P است. این شامل اسکن کدهای QR در همه دستگاه‌های شما، انتخاب نوع دستگاهی است که به تازگی اسکن کرده‌اید از منوی برنامه و سپس نام‌گذاری مناسب آن.

نتیجه گیری

برای نتیجه گیری، داهوا طیف گسترده ای از دوربین های مداربسته با کیفیت را ارائه می دهد که به برخی از ویژگی های چشمگیر هوشمند و فناوری های دید در شب مجهز شده اند. فناوری داهوا قطعاً در حد بالایی است. علاوه بر این، داهوا مانیتورهای باکیفیت و یک برنامه تلفن همراه با استفاده آسان در دسترس همه مشتریان خود تولید می کند.

با این حال، داهوا به دلیل فشار فزاینده علیه آن به دلیل نقشش در سرکوب مسلمانان اویغور، توسعه فناوری تشخیص چهره نژادپرستانه و تمایل به دروغ گفتن در مورد آن، با موانع جدی در بازار بین المللی روبرو است. هایک ویژن و داهوا، علیرغم اینکه رهبران بازار هستند، به دلیل بی توجهی به حقوق بشر، به سرعت در حال تبدیل شدن به منفور صنعت دوربین مداربسته هستند.