دوربین سیم کارت خور

خرید انواع مختلف دوربین مخفی سیم کارت خور کوچک با سیم کارت های 4G-3G با قدرت آنتن پذیری بالا، ارتباط 2 طرفه دوربین و تلفن همراه شما.

دوربین های سیم کارت خور کوچک رجیستر شده برای تمامی تلفن های اندروید و IOS و مناسب کنترل از راه دور و مدیریت توسط تلفن همراه به صورت نمایش زنده. با دوربین های سیم کارت خور دیگر نگران تامین اینترنت برای دوربین خود نباشید. فقط کافی است یک عدد سیم کارت داخل دوربین های مینی و ریز ما بگذارید و براحتی فیلم های زنده خود را مشاهده کنید.

دوربین سیم کارت خور کوچک با ارسال اعلان های هشداری در زمان های لازم (مثل ورود افراد داخل محدوده دوربین) به شما امنیت محیط شما را فراهم میکنند.

انتخاب بهترین دوربین کوچک سیم کارت خور

دوربین کوچک سیم کارتی یک دوربین کوچک امنیتی است که با استفاده از شبکه 4G به صورت بی سیم با دستگاه های دیگر ارتباط برقرار می کند. این دوربین ها اغلب برای نظارت تصویری از راه دور در مناطق روستایی یا هر جایی که دسترسی به اینترنت آسان نیست استفاده می شود. برخی از دوربین های تلفن همراه دارای یک سیم کارت از پیش پرداخت شده هستند در حالی که برخی دیگر به سیم کارتی نیاز دارند که کاربر به طور جداگانه خریداری کند. سیم کارت به دوربین اجازه می دهد تا در شبکه تلفن همراه کار کند و با دستگاه های دیگر ارتباط برقرار کند.

دوربین های سیم کارت خور انرژی را از یک باتری قابل شارژ یا پنل خورشیدی برای نظارت تصویری از راه دور استفاده می کنند. آنها را می توان تقریباً در همه جا استفاده کرد، از جمله مزارع، و سایر مناطق دور افتاده، زیرا به Wi-Fi یا پریز برق نیاز ندارند. به این ترتیب، می‌توانید فیلم‌های بی‌درنگ مکان‌ها را از هر کجای تلفن یا رایانه‌تان مشاهده کنید.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که دوربین های امنیتی دارای سیم کارت برای انتقال تصاویر یا فیلم ها مانند تلفن همراه شما نیاز به برنامه داده دارند. مطمئن شوید که سیگنال تلفن همراه در مکانی که قصد نصب دوربین های سیم کارت خور را دارید قوی است. سپس می توانید با ارائه دهنده مشورت کنید و طرح داده ای را انتخاب کنید که به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده کند.

تمامی دوربین های سیم کارت خور موجود در وب سایت مینی دی وی پرو دارای باتری قابل شارژ در حین کار است. میتوانید یک عدد پاور بانک یا یک شارژر معمولی تلفن همراه را به صورت دائم به دوربین سیم کارت خور خودتون متصل کنید و ماه ها بدون هیچ گونه مشکلی از دوربین خود استفاده کنید.

پشتیبانی دوربین کوچک سیم کارت خور از 4G و 3G

با دوربین کوچک سیم کارت خور شما بدون نیاز به تامین WIFI میتوانید با استفاده از سیم کارت 4G یا 3G خود اینترنت لازم را برای دوربین فراهم کنید. خوشبختانه این گروه از دوربین ها انواع مدل سیم کارت را در اسلات های خود پشتیبانی میکنند و به شما این امکان را میدهند که سیم کارت مینی یا ماکرو خود را به دوربین مورد نظر متصل کنید.

دوربین کوچک سیم کارت خور 4G و 3G

پس از اتصال سیم کارت داخل دوربین شما این قادر خواهید بود اینترنت لازم برای ارسال فیلم ها و تصاویر در دوربین تامین کنید تا دوربین بتواند از راه ارسال اینترنتی، فیلم ها را به صورت زنده برای شما ارسال کند. به عنوان نمونه دوربین حرفه ای Ubox 4G Pro با سیم کارت 4G بدون نیاز به WIFI میتواند با اکثر تلفن های android و IOS هماهنگ شود. ممکن است نگران رجیستر دوربین خود باشید ما به شما این اطمینان را میدهیم که در بخش توضیحات هر محصول به مورد رجیستر شده یا نشده دوربین اشاره کرده ایم تا خیال شما از بابت درست کار کردن سیم کارت راحت شود.

اپلیکیشن موبایل V380 Pro برای کنترل دوربین

این اپلیکیشن موبایل راهنمای ارائه اطلاعاتی در مورد دوربین V380 است. از این برنامه تلفن همراه، می‌توانید درباره تنظیمات دستگاه، راه‌اندازی دوربین V380، نظارت بر ویدئو پس از اتصال به اینترنت، برخی مشکلات عیب‌یابی و نحوه تنظیم زنگ تشخیص حرکت اطلاعات کسب کنید.

دانلود برنامه V380 Pro: اندروید - IOS

آموزش استفاده از برنامه V380 Pro

یک دوربین امنیتی با سیم کارت در ماه چقدر داده مصرف می کند؟

هیچ پاسخ استانداردی برای این سوال وجود ندارد که یک دوربین امنیتی با سیم کارت در ماه چقدر داده مصرف می کند. استفاده از داده ها می تواند در بین تمام کاربران دوربین های امنیتی سیم کارت به طور قابل توجهی متفاوت باشد. به طور کلی، یک دوربین سیم کارت می تواند از 0.5 گیگابایت تا 50 گیگابایت داده و بیشتر مصرف کند، بسته به اینکه چه سرویسی می خواهید و چند بار از آن استفاده می کنید. وضوح ویدیوها و تعداد دفعات دسترسی شما به دوربین هر دو می توانند بر میزان استفاده از داده تأثیر بگذارند.

میزان استفاده اینترنت چقدر است؟

سیم‌کارت‌ها معمولاً دارای محدودیت داده هستند، بنابراین مهم است که قبل از انتخاب طرح، بدانید دوربین شما چگونه از داده‌ها استفاده می‌کند. پخش زنده ویدیو از بیشترین داده استفاده می کند و به دنبال آن فیلم ویدئویی را در فضای ابری ذخیره می کند. هشدارهای حرکتی معمولاً فقط از مقدار کمی داده استفاده می کنند، اما اگر هشدارهای مکرر داشته باشید، می توانند جمع شوند. حالت خواب پایین ترین گزینه مصرف داده است، اما مهم است که وضعیت دوربین خود را به طور مرتب بررسی کنید تا مطمئن شوید که به درستی کار می کند.

دوربین های امنیتی شما با سیم کارت در شرایط زیر داده های تلفن همراه را مصرف می کنند:

  • پخش زنده
  • تماشای زنده از راه دور
  • هشدار حرکت که پیام را به تلفن / مشتری شما می فرستد
  • تصاویر/فیلم های ویدئویی ذخیره شده در ابر
  • حالت خواب با کمترین میزان استفاده

برای صرفه جویی در مصرف داده های دوربین های امنیتی با سیم کارت چه کاری می توانید انجام دهید

فهرست راه‌های ما برای بهینه‌سازی استفاده از داده‌های دوربین‌های امنیتی سیم‌کارت شما بر اساس سناریوهایی است که دوربین‌های کوچک و مخفی شما داده‌های سلولی را مصرف می‌کنند. در اینجا نحوه کاهش مصرف داده با دوربین های امنیتی سیم کارت خور خود آورده شده است.

  • حساسیت تشخیص حرکت دوربین های امنیتی خود را با سیم کارت (اسلات) تنظیم کنید تا هشدارهای کاذب را کاهش دهید.
  • سیستم های هشدار بی سیم خود را با سیم کارت در مکان های کم تردد قرار دهید تا از کلیپ های ویدیویی تشخیص حرکت ناخواسته جلوگیری کنید.
  • پخش زنده یا پخش ویدئوهای ضبط شده دوربین های مداربسته سیم کارتی را با وضوح کمتر تماشا کنید.
  • مطمئن شوید که دوربین‌های IP سیم‌کارت شما دارای قدرت سیگنال تلفن همراه خوبی هستند.

اگر می‌خواهید فیلم دوربین‌های IP سیم‌کارت را در صورت قطع سرویس تلفن همراه را ذخیره کنید، می‌توانید یک کارت micro SD را به سیستم‌های امنیتی سیم‌کارت با اسلات کارت SD نصب کنید.

چرا دوربین کوچک سیم کارت خور بخرم؟

یک دوربین امنیتی قابل حمل تر و کمتر محدودتر برای کار از فناوری GSM یا WiFi از طریق سیم کارت 4G تلفن همراه استفاده می کند. دوربین‌های سیم کارت خور GSM 4G که تقریباً مانند دوربین وای‌فای متصل به یک شبکه خانگی یا اداری عمل می‌کنند، می‌توانند به معنای واقعی کلمه در هر جایی که سیگنال مناسب 3G، 4G، 5G وجود دارد، قرار گیرند. هیچ الزامی برای اتصال دوربین GSM (سیم کارت خور) به یک شبکه WiFi مرتبط وجود ندارد.

یکی از مزایای فناوری GSM در دوربین های سیم کارت خور این است که فاصله را محدود نمی کند که به موجب آن سیگنال وای فای خانگی ممکن است به گاراژ یا ساختمان بیرونی در پایین باغ نرسد. مزیت دیگر ممکن است زمانی باشد که هنگام گشت و گذار در خارج از شهر نیاز به نظارت بر اشیای با ارزش اتاق هتل خود داشته باشید و استفاده از سیم کارت 4G نیازی به استفاده از شبکه WiFi هتل ندارد. با گسترش سریع دوربین کوچک سیم کارت خور در سراسر جهان، این دوربین ها با امکان ذخیره داده تلفن همراه برای کسانی که به دنبال راه اندازی راحت و بدون سیم هستند.

مقالات