با بهترین دوربین های لامپی، فضای خود را ایمن نگه دارید

با بهترین دوربین های لامپی، فضای خود را ایمن نگه دارید

ایمن نگه داشتن خانه شما اولویت نهایی هر مالک است. برای انجام این کار، احتمالاً می خواهید از انواع دوربین های امنیتی استفاده کنید. اما اگر دوربین امنیتی می خواهید که محتاطانه باشد و فضای خانه یا محل کار شما را تغییر ندهد چه؟ در این مورد، شما به یک دوربین لامپی نیاز دارید! اگر به دنبال دستگاهی هستید که نیازی به سیم کشی نداشته باشد و ظاهر جالبی داشته باشد، دوربین لامپی یک گزینه عالی است.

دوربین لامپی یک دستگاه نظارتی است که از نور مادون قرمز برای تشخیص حرکت اجسام و افراد اطراف آن استفاده می کند. این دوربین‌ها را می‌توان در مکان‌هایی قرار داد که نیاز به امنیت بالایی دارند، مانند فروشگاه‌های خرده‌فروشی، دفاتر یا خارج از خانه. آنها محتاط تر از دوربین های فیلمبرداری هستند و می توانند همه چیز را از شماره پلاک خودرو گرفته تا چهره و الگوهای حرکتی عکس بگیرند. به علاوه، این دوربین‌های کوچک مفید نسبت به سایر تجهیزات نظارتی ارزان‌تر هستند، بنابراین نیازی نیست پول زیادی برای آنها خرج کنید. ما برخی از قابل توجه ترین دوربین های لامپی سال 2023 را بررسی کرده ایم تا به شما کمک کنیم وسایل خود را ایمن نگه دارید. با کمک این ابزار مفید، می توانید به راحتی از مکان خود در زمانی که در اطراف نیستید محافظت کنید.

همانطور که از نام آن پیداست، نصب این محصول آسان است. درست مانند نحوه تعویض یک لامپ معمولی خانگی. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را در یک نگهدارنده لامپ نصب کنید و دوربین را به سیستم وای فای منزل خود وصل کنید و سیستم امنیتی شما آماده کار است.

✓ برای مشاهده بهترین دوربین های لامپی اینجا کلیک کنید.

این دوربین را می توان در اکثر پریزهای استاندارد لامپ نصب کرد، بنابراین لازم نیست میلیون ها تومان دیگر برای نگهدارنده دوربین یا سایر انواع پشتیبان خرج کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دوربین را از بسته بندی بیرون بیاورید، آن را به یکی از جاهای لامپ پیچ کنید، آن را به سیستم وای فای منزل خود وصل کنید، و ویولا، با اپلیکیشن دوربین، می توانید همه اتفاقات اطراف را مشاهده کنید.

ارزان ترین دوربین لامپی

دوربین لامپی 2 مگاپیکسلی یکی از ارزان ترین دوربین های مداربسته است که میتوانید تنها با قیمت 750 هزار تومان آن را خریداری کنید. این دوربین با نصب آسان به سر پیچ و مدیریت راحت در نرم افزار تلفن یکی از محبوب ترین دوربین های لامپی است.

دوربین مداربسته لامپی
  • نصب آسان و درجا
  • بدون نیاز به دستگاه شبکه، فقط کافی است دوربین را به سرپیچ لامپ متصل کنید
  • دارای دزدگیر حساس به حرکت و عکسبرداری از سوژه به محض مشاهده حرکت
  • دوربین 2 مگاپیکسلی با فیلم برداری 1080P همراه با ضبط صدا
  • مجهز به Wifi و کنترل از راه دور از طریق نرم افزار تلفن همراه
  • ارسال تصاویر به تلفن همراه و تبلت و انواع رایانه
  • انتقال تصویر اینترنتی P2P (بدون نیاز به IP استاتیک)
  • فیلمبرداری به صورت پانوراما (360 درجه) کامل از محیط
  • پوشش تصویربرداری اتاق به مساحت 80 متر
  • رم خور با پشتیبانی از 64 گیگابایت حافظه
  • روشنایی مطلوب با 3 چراغ روشنایی
  • قابلیت شنود و مکالمه دو طرفه همراه با ضبط برروی حافظه
  • خاموش و روشن کردن دوربین لامپی از راه دور

لینک خرید

بهترین دوربین لامپی مدل KYSB40

دوربین لامپی سیم کارتی V380 مدل KYSB40 یکی از بهترین و محبوب ترین و با کیفیت ترین دوربین های مدار بسته لامپی است که علاوه بر wifi توانایی اتصال اینترنت با سیم کارت تلفن را نیز دارد. BULB CAMERA V380 KYS B40 نوعی دوربین مداربسته می‌باشد که شبیه به لامپ طراحی شده است. این دوربین لامپی سیم کارت خور بوده و از طریق یک برنامه تلفن همراه به نام V380 از راه دور می‌شود به آن دسترسی داشت.

دوربین لامپی مدل KYSB40
  • دوربین قادر به ضبط ویدئو با کیفیت بالا، معمولاً 1080p یا بالاتر می‌باشد.
  • نمای کاملی از اتاقی که در آن نصب شده، می‌دهد.
  • مجهز به حسگرهای حرکتی است.
  • اسلات کارت MicroSD را دارد.
  • مناسب برای محیط‌های داخلی می‌باشد.
  • از استاندارد فشرده‌سازی ویدیوی H.264 یا H.265 استفاده می‌کند.
  • دارای چراغ‌های مادون قرمز یا سایر فناوری‌های دید در شب است.
  • دارای بلندگو و میکروفون می‌باشند.

لینک خرید

راهنمای خرید: دوربین لامپی

دوربین های لامپی برای هر کسی که می خواهد ببیند در خانه اش چه می گذرد، عالی است. اگر شما کسی هستید که نگران خراب شدن خانه یا محل کار خود هستید، دوربین های لامپی یک گزینه عالی هستند. در زیر، همه چیزهایی را که باید در مورد این ابزارهای مفید بدانید، مرور می کنیم!

راهنمای خرید دوربین لامپی

نکاتی که هنگام خرید دوربین لامپ باید بدانید

در زیر چند ویژگی کلیدی وجود دارد که باید در دوربین لامپی شما وجود داشته باشد:

کیفیت فیلمبرداری

کیفیت فیلمبرداری در اکثر دوربین های لامپی چیزی بین 720P و 1080P است که با رزولوشن 2 تا 10 مگاپیکسلی تصاویر خوب و شفافی را ضبط و پخش میکند. دوربین های لامپی معمولا در شب کمی کیفیت فیلبرداری خود را از دست میدهند، اما جای نگرانی نیست در مدل های دید در شب دار با وجود لامپ های روشنایی تا حدودی این ایراد بر طرف شده است و کیفیت فیلم ها در شب بهبود چشم گیری داشته است.

فیلمبرداری 360 درجه

مهم ترین ویژگی دوربین های لامپی ضبط تصاویر با زاویه دید 360 درجه است که در این حالت از تمام محیط در پهنای 20 الی 30 متری فیلم های پانورما یا 360 درجه ای گرفته خواهد شد. البته گزینه های فیلمبرداری حالت عادی هم در دوربین های لامپی موجود است که میتوانید از طریق نرم افزار دوربین اقدام به تغییر حالت فیلمبرداری کنید.

سازگاری

ابتدا، می خواهید مطمئن شوید که دوربین لامپ را می توان در هر سوکت لامپ نصب کرد. برخی از دوربین ها به نوع خاصی از لامپ نیاز دارند، بنابراین قبل از خرید، مشخصات آن را بررسی کنید.

دید در شب

یکی از مهم ترین ویژگی های دوربین لامپ این است که باید بتواند در شرایط کم نور عکس بگیرد. این به این دلیل است که اکثر جنایات در شب اتفاق می افتد، بنابراین مهم است که دوربین بتواند در محیط های تاریک به وضوح ببیند. وقتی شب‌ها با آرامش در رختخواب خود دراز می‌کشید و دوست دارید به آنچه در فضای باز می‌گذرد نگاهی بیندازید، می‌توانید به راحتی تصویر را روی تلفن خود ببینید. یافتن دوربینی که دید در شب داشته باشد، کلیدی برای محافظت کامل است.

زاویه دید

یک دوربین لامپی خوب باید یک لنز زاویه باز داشته باشد که به آن کمک می کند تا جایی که ممکن است فضای اتاق را به تصویر بکشد. این کار به شما کمک می‌کند تا در صورت ورود افراد مزاحم به خانه‌تان، راحت‌تر متوجه شوید که در خانه شما چه می‌گذرد. زاویه دید در دوربین های یکی از رکن های اساسی است زیرا محدوده قابل فیلمبرداری را نیز مشخص میکند.

مکالمه 2 طرفه صوتی

مکالمه صوتی 2 طرفه یکی از عوامل بازدارنده سارقین میباشد، شما میتوانید با پخش صدای خود در محیط متجاوزان را از محل فراری دهید. شاید از خود بپرسید من متوجه حضور سارقین خواهم شد که بخواهم صدای خود را پخش کنم؟ بله - شما با قابلیت تشخیص حرکت هشداری را دریافت خواهید کرد.

راهنمای خرید دوربین مخفی با قابلیت مکالمه تلفنی ۲ طرفه

اپلیکیشن

اغلب دوربین های لامپی از اپلیکیشن v380 برای مدیریت دوربین خود توسط تلفن همراه استفاده میکنند. میتوانید براحتی نرم افزار را از گوگل پلی یا آپ استور دانلود کنید و با Pair کردن دوربین به گوشی خود، دوربین لامپی خود را تمام تحت کنترل بگیرید. ما قبلا مقاله برای معرفی بهترین اپلیکیشن های مدیریت دوربین های مخفی تهیه کرده ایم در آن چند نرم افزار محبوب برای کنترل دوربین معرفی شده است میتوانید این مقاله را از اینجا بخوانید.

تشخیص حرکت

به دنبال دوربینی با لامپ باشید که قابلیت تشخیص حرکت را داشته باشد تا زمانی که چیزی در میدان دید خود حرکت می کند، ضبط کند.

اگر شخصی در حالی که شما دور هستید در اطراف خانه شما حرکت کند، دوربین آن حرکت را تشخیص داده و از طریق اعلان، پیام متنی یا تماس تلفنی به شما هشدار می دهد تا بتوانید مطابق با آن واکنش نشان دهید.

آسان برای استفاده

دوربینی با لامپ انتخاب کنید که استفاده آسان و بدون دردسر برای عملکرد ساده باشد. اکثر دوربین های لامپ به سادگی از شما نیاز دارند که برنامه ای را نصب کنید که از طریق آن بتوانید آن را مدیریت کنید. توصیه می کنیم یکی را انتخاب کنید که دارای رابط کاربری آسان باشد.