سبک وزن ترین دوربین های اکشن کمرا (دوربین ورزشی)

سبک وزن ترین دوربین های اکشن کمرا (دوربین ورزشی)

انتظار شما از دوربین ورزشی چیست؟ وزن سبکی داشته باشد؟ ضد آب باشد یا باتری قدرتمندی برای آن تعبیه شده باشد؟ پیشنهاداتی به شما می دهیم که شامل همه این موارد است.

با دوربین ورزشی DJI Pocket 2 آزادی عمل شما دو برابر است!

ویژگی های بی نظیر اکشن کمرا DJI Pocket 2

دوربین ورزشی DJI Pocket 2

ابعاد کوچک و وزن سبک دوربین ورزشی DJI Pocket 2 سبب شده تا مورد تایید و پذیرش قرار بگیرد و تقاضا برای این دوربین به نسبت دوربین های مشابه بیشتر است. طراحی دوربین ورزشی DJI Pocket 2 به صورتی است که در دست و کیف و جیب قرار می گیرد و وزن سبکی دارد و بهترین گزینه برای ثبت لحظات بزرگ است. وزن دوربین اکشن کمرا DJI Pocket 2 117 گرم است که واقعا به نوبه خود بی نظیر است. این محصول توانایی بالایی در ایجاد ثبات در حرکت دارد و سبب می شود که عکس های روان و واضحی گرفته شود. با این دوربین می توانید هر آنچه که دوست دارید به ثبت برسانید.

ضبط سریع با حالت یک دست

یکی از ویژگی های جالب دوربین ورزشی DJI Pocket 2، ضبط سریع با حالت یک دست است. یعنی شما دوربین را با یک دست خود نگه می دارید و تصاویر را به صورت دلخواه ضبط می کنید. وزن کم این دوربین باعث شده که استفاده از آن با یک دست آسان و بدون مشکل باشد. تصاویری هالیوودی که تصور این دوربین به ثبت میرسد به واسطه آپشن تصویر موتوری در زمان ثبت تصویر است به طوری که تصاویر حالتی نرم و با کیفیت پیدا می کنند. کیفیت تصویر حتی با آپشن یک دست بسیار بالا است و موقعیت اجرایی خاص خود را دارد. تصاویر در این دوربین شاخص گذاری ویژه ای را شامل شده است.

حالات متنوع تصویربرداری

می دانیم که دوربین اکشن کمرا به دوربینی گفته می شود که می بایست از محیط های ورزشی تصویربرداری نماید. ضبط با کیفیت توسط این دوربین صورت می گیرد و کنتراست رنگ بالا نیز وجود دارد. مثلاً حالت پانوراما، داستان و تایم لس از حالت های مهمی هستند که در خصوص دوربین ورزشی DJI Pocket 2 دیده می شود همینطور در این دوربین ویرایشگر هوش مصنوعی طراحی شده است. جالب اینجاست که دوربین دارای ویژگی 180 درجه است و اجازه می دهد که یک سلفی گروهی بی نظیر به ثبت برسانید. از سوی دیگر پانورامای 3 در 3 برای این دوربین اجرا شده است و عکس برداری در طبیعت را به بهترین نحو فراهم می سازد.

الگوهای ویدئویی و داستانی که در اکشن کمرا DJI Pocket 2 وجود دارد باعث می شود که صحنه های جالب در طبیعت و محیط های ورزشی حالت های داستانی به خود بگیرند. اینطور که مشخص است یک سری فیلم های کوچک تکرار شونده و هیجان انگیز وجود خواهد داشت که مسیر کار را به خوبی طی می کند. در صورتی که قصد عکسبرداری در طول زمان سفر دارید می توانید از تایم لپس اکشن کمرا DJI Pocket 2 استفاده کنید که حرکت روانی را فراهم می سازد و شرایط برای ترکیب موسیقی نیز برای آن وجود دارد.

دوربین ورزشی حرفه ای

آپشن صوتی بی نظیر

قدرت صوتی که برای دوربین ورزشی DJI Pocket 2 در نظر گرفته شده است کمی عجیب است، این دوربین علاوه برای تصویربرداری متفاوتی که دارد سبب می شود که صدا به صورت همه جانبه اجرا شود و ضبط صدا به شکل واقعی دنبال شود. در این دوربین از فناوری خاصی استفاده شده است که سبب می شود جزییات را دقیق نشان دهد و ضبط صدا با وضوح کامل صورت می گیرد. یعنی شما به صورت کاملاً زنده صدا را لمس می کنید و این خاصیت استریویی باعث می شود که فیلم ضبط شده توسط شما کیفیت بالایی داشته باشد.

دوربین ورزشی DJI Pocket 2 از نگاهی دیگری

نرم افزار به کار رفته در دوربین ورزشی DJI Pocket 2 به قدری قدرتمند است که به شما اجازه می دهد به سادگی به کامپیوتر وصل شوید. این دوربین ادعای زیادی در تصویربرداری ورزشی دارد و تا به اینجا موفق بوده است و در لیست دوربین های فوق حرفه ای قرار گرفته است. اگر قصد تولید محتوای مناسب، کاربردی و حرفه ای دارید قطعاً دوربین ورزشی DJI Pocket 2 برای شما بی نظیر است. این دوربین دارای 4 میکروفن است که برای ضبط صدا استفاده می شود و میکروفن ها قابلیت زوم روی یک سوژه مشخص را دارند و اجازه می دهند که تمرکز بالایی روی صدا صورت بگیرد و سطح بزرگنمایی به شکل حرفه ای دنبال می شود. دوربین دارای سیستم خنک کننده پسیو است که بدون هیچ سر و صدایی می تواند از گرمای تولیدی دستگاه بکاهد. در این دوربین باتری به کار رفته است که ظرفیت 875 میلی آمپر بر ساعت است و به طور کلی 140 دقیقه ضبط ویدیو را خواهد داشت. اینطور که مشخص است این دوربین از نظر سبک اجرایی بی نظیر است و حسگرهای فوق العاده ای برای آن طراحی شده که حالت 3 محوره دارد و به نوبه خود جیبی و بسیار کوچک هستند.

دوربین ورزشی جیبی

معرفی دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۹ بلک

های دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۹

دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۹ بلک یکی از قدرتمندترین دوربین های موجود در بازار است و از جدیدترین متدهای روز دنیا در طراحی آن استفاده شده است. حسگر بزرگتری برای این دوربین اجرا شده که سبب می شود میزان رزولوشن آن به نسبت قبل بیشتر و تا 5K اعلام شده باشد. این سطح از رزولوشون در بین دوربین های اکشن بی نظیر است. اگر به بخش جلویی دوربین اکشن گوپرو هیرو black 9 دقت داشته باشید نمایشگر دیگری وجود دارد که به نسبت نوع قبلی خود پیشرفته تر است. شما می توانید به واسطه این نمایشگر، تنظیمات لازم را به صورت لایو ویو انجام دهید و دیگر نیاز به مشاهده وضعیت دستگاه و تنظیمات آن ندارید. بلاگرای ورزشکار، دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۹ بلک را انتخابی بی نظیر می دانند. وزن سبک و ابعاد کوچک دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۹ بلک سبب شده تا در لیست سبک وزن ترین دوربین های اکشن کمرا قرار بگیرند به طوری که در سفر و طبیعت و ورزش بدون هیچ مشکلی کار می کند.

ویژگی های دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۹ بلک

لرزش گیر حرفه ای

یکی از مشکلاتی که همیشه در دوربین های ورزشی دیده می شود، لرزش در زمان کار با دوربین است. در دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۹ بلک از آخرین و جدیدترین لرزشگیر با عنوان Hyper Smooth 3 استفاده شده است و بهترین عملکرد را در بین دوربین های اکشن کمرا دارد. یعنی شما به سادگی زمانی که در حال دوچرخه سواری هستید می توانید به واسطه دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۹ بلک، از محیط تصویربرداری نمایید بدون اینکه مقداری از کیفیت کار کاسته شده باشد. ویدیویی که ضبط می شود روان و باکیفیت است و به نوبه خود مانند یک وب کم عمل می کند. البته که تصاویری که برای دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۹ بلک به ثبت میرسد با کیفیت 1080p ارزیابی می شود.

طراحی و ساخت بی نظیر

یکی از ویژگی های جالب دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۹ بلک، ساختار مستحکم و یکپارچه آن است به طوری که از بدنه بسیار قوی تولید شده است که مقاومت خوبی در برابر ضربه دارد و خبر خوب اینکه تا 10 متر ضد آب است و مشکلی برای دوربین ایجاد نمی شود. استفاده از کیس های ضد آب در این دوبین باعث شده که استفاده از آن در شرایط مرطوب نیز قابل قبول باشد. طراحی ساده اما حرفه ای دوربین باعث شده که کار با آن برای بسیاری از افراد آسانتر باشد و در نهایت کمک می کند که سطح اجرایی بی نظیری داشته باشد.

طراحی ویژه دوربین ورزشی gopro hero 9

تصویربرداری و فیلم برداری حرفه ای

حداکثر رزولوشنی که برای دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۹ بلک در نظر گرفته شده است 5k است و در این شرایط سرعت ضبط ویدیو نیز 30 فریم بر ثانیه ارزیابی شده است. در این دوربین حسگری تعبیه شده که سبب شارپنس بالا می شود و کیفیت تصویر را به شکل کاملاً مطلوب اجرا می کند.

حالت عکاسی super photo در دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۹ بلک دیده می شود که سبب می شود تصاویر با کیفیت بالایی به ثبت برسند. دستگاه دارای مانت سرخود است و این سیستم باعث می شود که دیگر نیازی به کیس های جانبی نداشته باشید. از سوی دیگر دوربین به لوازم جانبی دیگری وصل شده است و به صورت تاشو اجرا می شود و حمل آسانی دارد.

مدهای مختلفی در دوربین وجود دارد به طوری که اجازه می دهد نور ال ای دی را تغییر دهید و یا میکروفون را تنظیم کنید.

دستگاه دارای نمایشگر لمسی و نمایشگر جلویی است که نمایشگر اصلی آن در بخش پشتی دوربین قرار گرفته اند و پنل 1.4 اینچی برای آن تعبیه شده است و سبب می شود که بزرگ نمایی لمسی به خوبی صورت بگیرد. در بخش جلوی دوربین یک نمایشگر دوم تعبیه شده است که سبب می شود قابلیت های لایو ویو در اختیار شما باشد.

دستگاه دارای 14 فرمان صوتی متفاوت است که به کنترل صوتی بیشتر کمک می کند و شاخص گذاری های مخصوص به خود دارد. باتری دستگاه قدرت زیادی دارد.

پرفروشترین دوربین ورزشی

در سایت مینی دی وی پرو می توانید پر فروش ترین دوربین های ورزشی را بررسی کنید و مقایسه جالبی روی آنها داشته باشید. مثلاً دوربین ورزشی ISaw Extreme Action Camera یکی از دوربین های پرفروش در سال گذشته بوده است که شرایط شد آب تا عمق 30 متر را شامل می شود این دوربین صفحه نمایش 2 اینچی دارد و لنز آن به صورت چند لایه طراحی شده است و از باتری لیتیوم یونی برای آن استفاده می شود. زاویه دید باز نیز 152 درجه اعلام شده است که به نوبه خود در لیست دوربین های حرفه ای ورزشی قرار می گیرد.

بدنه محکم و مقاوم دوربین ورزشی سونی Sony RX0 II سبب شده تا در لیست پرفروش ترین دوربین ورزشی قرار بگیرد. این دوربین دارای لنز زایس تی بوده و حداکثر گشودگی برای آن به میزان f4 ارزیابی شده است. ضبط فیلم ها در این دوربین حالت اسلوموشن دارد و سرعت 1000 فریم در ثانیه را شامل می شود. دستگاه از نمایشگر ال سی دی با چرخش 180 درجه ای ساپورت می کند و تحمل فشار روی دوربین به میزان 200 کیلوگرم است. این دستگاه دارای لرزشگیر قدرتمندی است و همینطور به شما اجازه می دهد که عکسبرداری مدام با فاصله تعیین شده داشته باشید.

اگر به دنبال دوربین ورزشی حرفه ای باشید، خرید دوربین ورزشی AEE مدل S71 plus 4K را به شما پیشنهاد می کنیم. وضوح تصویر در این دوربین خیره کننده است و زاویه دید 150 درجه بی نظیری ایجاد می کند. دستگاه کاملاً ضد آب است و تا 40 متر را ساپورت می کند. از سوی دیگر ظرفیت باتری برای این دستگاه 1500 اعلام شده است و به صورت بی سیم طراحی شده و برد 100 متری را پوشش می دهد.

کلام آخر

کسانی که به فکر خرید دوربین ورزشی با کیفیت هستند سه نکته مهم را توجه نمایند. اول اینکه دوربینی که انتخاب می کنید می بایست خاصیت ضد لرزش داشته باشد چون در ورزش تحرک زیادی دیده می شود و اگر آپشن ضد لرزش برای دوربین اجرا نشود، هرچه قدر که لنز دوربین قوی باشد باز هم اثربخشی خوبی نخواهد داشت پس این موضوع را جدی بگیرید و سعی کنید شرایط را دقیقاً بسنجید.

موضوع دیگر مربوط به ضد آب بودن دستگاه است، چون عکس برداری در طبیعت و محیط آزاد کمی پر خطر است و احتمال خیس شدن دوربین وجود دارد. نیاز به ساپورت عمیق زیاد نیست اما حداقل 10 متر را باید پوشش دهد.

ظرفیت باتری دوربین بسیار مهم است چون دسترسی به برق و شارژ در محیط بیرون کمی دشوار است و باتری باید پاسخگوی محیط باشد. با رعایت این سه اصل می توانید بهترین دوربین ورزشی را خریداری کنید کافیست در ابتدا سطح نیاز خود را بسنجید..