دوربین دیجیتال عکسبرداری پاناسونیک مدل لومیکس ZS70

دوربین دیجیتال مشکی Lumix DC-ZS70 پاناسونیک، یک دوربین عکس برداری سطح آماتور جیبی، با قابلیت‌های عکاسی و فیلم‌برداری (همه کاره). ZS70 که حول یک سنسور 20.3 مگاپیکسلی 1/2.3 اینچی با حساسیت بالا MOS کار میکند، کیفیت تصویری عالی و شفاف را با نویز کم.

30 فریم در ثانیه در 8 مگاپیکسل در حالت‌های عکس 4K، و ضبط ویدیوی UHD 4K در 30p.

قابلیت‌های 4K همچنین امکان کار با فناوری منحصربه‌فرد Post Focus را برای انتخاب یک نقطه فوکوس خاص پس از عکس‌برداری فراهم می‌کند.

  • نام مدل: Panasonic LUMIX DC-ZS70
  • برند: پاناسونیک
  • نوع دستگاه: دوربین دیجیتال
  • سطح مهارت: آماتور
  • ویژگی های خاص: تثبیت کننده تصویر
  • رنگ: سیاه
  • سطح کیفیت: JPEG نرمال
  • نوع لنز: تله، فوتو
  • وزن: 300 گرم
  • نوع زوم: فوکوس خودکار و دستی
نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

نقد و بررسی دوربین پاناسونیک لومیکس ZS70

دوربین عکاسی دیجیتال پاناسونیک مدل لومیکس دی سی – زد اس هفتاد یک دوربین عکسبرداری سطح آماتور می باشد که می تواند شما را در ما جراجویی ها همراهی و لحظاتی که احساس می کنید قابل ثبت شدن و ارزش چند بار دیده شدن را دارند برای شما به ضبط می رساند.

سنسور MOS 20.3 مگاپیکسلی این دوربین به‌علاوه لنز 30x Leica DC VARIO ELMAR (24 720 میلی‌متری)، Plus 5 محور Hybrid O. I. S به شما این امکان را می دهد که در گرفتن عکس دچار ماتی حاصل از تکان خوردن دست نشوید و بتوانید ثبت لحظه را با کیفیت هرچه تمام تر به انجام برسانید. (تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال)

ای وی اف 0.2 اینچ 1166k (نمایاب الکترونیکی) با حسگر چشمی برای مشاهده آسان تر در شرایط آفتابی در فضای باز طراحی شده که به شما امکان گرفتن عکس مد نظرتان را در نور زیاد می دهد تا دیگر در محیط باز پر نور دچار قاب بندی اشتباه و اشتباه در انتخاب سوژه نشوید.

قیمت دوربین عکاسی پاناسونیک لومیکس ZS70) DC-TZ90)

نگاه کلی

ضبط ویدیوی 4K QFHD (3840x2160)، پلاس انحصاری Lumix 4K PHOTO و فوکوس پست 4K با قابلیت پشته‌ سازی فوکوس داخلی به هیچ عنوان نمی گذارد نکات ظریف محیط و سوژه از دستتان برود و با تمام جزئیات عکستان به ثبت و ضبط می رسد.

وای فای به همراه صفحه نمایش فعال با قابلیت چرخش به بالا و جلوی 180 درجه، عکاسی سلفی و کادربندی را برای چشم اندازهای غیرعادی ساده می کند. یعنی در هنگام گرفتن عکس سلفی از خودتان می توانید یک زاویه مناسب را با دوربین انتخاب کنید تا حالتی از چهریتان که مورد علاقه ی خودتان است به ثبت و ضبط برسد که این ویژگی منحصر به فرد دورین دیجیتال عکس برداری پاناسونیک مدل لومیکس است. همچنین فرمت فایل ضبط تصویر متحرک : AVCHD Progressive، AVCHD، MP4 | IEEE 802.11b/g/n است.

 

حلقه کنترلی که روی لوله لنز نصب شده است عملکرد سریع و بصری عملکردهای مهم را امکان پذیر میکند تا برای استفاده از تنظیمات دم دستی و اصلی زمان و موقعیت را از دست ندهید و لحظه ی ناب مورد علاقه یتان را با تمام جزئیات وارد دفترچه ی خاطرات الکترونیکیتان کنید.

با وضوح ویدیوی 4K ،LUMIX ZS70 ضبط هر سفر را با جزئیات کامل با وضوح 3840 x 2160p به انجام می رسانید که این یعنی نه تنها یک دوربین عکس برداری کامل همراه شماست بلکه شما یک دوربین فیلم برداری با کیفیت همراه خود دارید تا داستان ماجراجویی خود را در قالب عکس و فیلم با دوستان و هم کیشان خود به اشتراک بگذارید تا آنها هم از تجارب شما بهره مند شوند.

 

این دوربین چهار برابر کیفیت Full HD هیجان بیشتر، زندگی بیشتر و خاطرات بیشتری را ثبت کنید که برای سالهای آینده باقی خواهند ماند و حتی نوه ها و نتیجه های شما می توانند از دوره ی زندگی شما با خبر شوند که چگونه زیسته اید و چگونه همراه و ثبت کننده ی خاطراتی با شما بوده تا بتوانید تجربه ی خود را با آنها به اشتراک بگذارید.

شما هم اکنون با خرید دوربین دیجیتال عکس برداری و فیلم برداری پاناسونیک می توانید بهترین خاطرات را در قالب فرمت دیجیتال برای آیندگانتان به جا بگذارید که این دوربین بی شک در ثبت هرچه بیشتر جزئیات همراه و همیار شما خواهد بود.

دوربین_دیجیتال_پاناسونیک_مدل_lumix-DC-ZS70K

LUMIX ZS70 شما را مستقیماً وارد عمل می کند تا دیگر هیچ شک و شبهه ای برای عکاس شدن آماتور تا حرفه ای نداشته باشید یعنی این دوربین بی شک برای شروع عکاسی شما فوق العاده خواهد بود و هر زمان و هر مکان همراه شما خواهد بود تا با خیال راحت به سوژه و مکان های مورد نظر خود بپردازید و ثبت تصاویر را به lumix-ZS70 بسپارید.

لنز 24 میلی‌متری LEICA DC VARIO-ELMAR آن شامل زوم اپتیکال 30 برابری (معادل دوربین 35 میلی‌متری: 24-720 میلی‌متر) است تا از فاصله ی دور به شکار ثبت لحظات سوژه ها کم طاقت و فرار کننده بپردازید تا شما را به هر چیزی که علاقه شما را برانگیخته است نزدیک کند و نزدیک تر کند.

از دیگر امکان قابل ملاحضه و پر کاربرد این دوربین که بی شک برای دوربین های در این رده ی قیمتی ویژگی محسوب می شود حلقه کنترل دوربین کنترل دستی صاف دیافراگم ، سرعت شاتر بالا، زوم و فوکوس دقیق و با کیفیت.

همچنین این دوربین به شما اجازه می دهد به راحتی تنظیمات را به سبک و سیاق و به دلخواه خود سفارشی کنید که در ثبت لحظات به یک فرم و ایده آل خواست خود برسید که می تواند این کار امضاء هنری شما نیز محسوب شود.

گاهی اوقات، نور شدید خورشید حتی دیدن درخشان ترین صفحه های دوربین را دشوار می کند که این مسئله گویا برای تمام عکاسان مبتدی تا حر فه ای نوعی مشغله به حساب می آید. LUMIX ZS70 دارای یک LVF 0.2 اینچی 1166k-dot LVF (Live View Finder) است که وقتی دوربین را به سمت چشم خود می برید به طور خودکار فعال می شود و نور صفحه را کاملا با نور محیط یکسان کرده تا دیگر در مشاهده ی عکس یا فیلمی که به ثبت رسیده دچار مشکل نباشید و همان زمان جزئیات عکس گرفته شده را مرور کنید تا اگر کوتاهی ای در ثبت عکس صورت گرفته آن را دوباره تکرار کنید تا به تصویر دلبخواهتان برسید. بنابراین می توانید تمام جزئیات را ببینید و عکس مورد نظر خود را بگیرید.

برای جلوگیری از تاری، 5- Axis HYBRID O.I.S(تثبیت کننده تصویر اپتیکال پلاس) پنج نوع حرکت را شناسایی و جبران می کند. در عین حال، عملکرد Level Shot دوربین، خط افقی تصویر را حتی اگر دوربین کج شده باشد، شناسایی و حفظ می کند که این یعنی این دوربین حتی در قاب بندی هم شما را یاری می کند که بتهوانید از یک عکاسی مبتدی طی چند ماجراجویی به یک عکاس نیمه حرفه ای تبدیل شوید و هر روز از روز قبل عکس ها و فیلم هایی در لول بالا تر و با کیفیت بیشتر بگیرید.

به استثنای فیلمبرداری 4K و فیلمبرداری با سرعت بالا. این دوربین در فرمت های پایینتر و فیلم برداری روزمره که نیاز به کیفیت و هجم فایل بالا ندارد شما را یاری خواهد کرد که از دوچرخه سواری، قدم زدن و مسیر های طولانی نیز بتوانید از رفت و آمدتان فیلم ضبط شده داشته باشید.

سنسور 20.3 مگاپیکسلی MOS با حساسیت بالا تصاویری با کیفیت بالا را با جزئیات باورنکردنی ثبت می کند تا هیچ بخش کوچک مورد نظرتان در قاب بندی و زوایای گوناگون سوژه از دیدگان پنهان نماند. این سنسور در کنار موتور Venus Engine کار می کند تا تصاویر خیره کننده را حتی در محیط های کم نور با حداقل نویز تصویر تضمین کند تا در نور شب یا در نور کم صحنه دیگر دچار شفاف نبودن تصویر و پنهان ماندن جزئیات نباشید.

LUMIX ZS70 شما را مستقیماً وارد عمل می کند تا دیگر هیچ شک و شبهه ای برای عکاس شدن آماتور تا حرفه ای نداشته باشید. یعنی این دوربین بی شک برای شروع عکاسی شما فوق العاده خواهد بود و هر زمان و هر مکان همراه شما خواهد بود تا با خیال راحت به سوژه و مکان های مورد نظر خود بپردازید و ثبت تصاویر را به lumix-ZS70 بسپارید.

با وضوح ویدیوی 4K ، LUMIX ZS70 ضبط هر سفر را با جزئیات کامل با وضوح 3840 x 2160p به انجام می رسانید که این یعنی نه تنها یک دوربین عکس برداری کامل همراه شماست، بلکه شما یک دوربین فیلم برداری با کیفیت همراه خود دارید تا داستان ماجراجویی خود را در قالب عکس و فیلم با دوستان و هم کیشان خود به اشتراک بگذارید تا آنها هم از تجارب شما بهره مند شوند.

سنسور MOS 20.3 مگاپیکسلی این دوربین به‌علاوه لنز 30x Leica DC VARIO ELMAR (24 720 میلی‌متری) ، Plus 5 محور Hybrid O. I. S به شما این امکان را می دهد که در گرفتن عکس دچار ماتی حاصل از تکان خوردن دست نشوید و بتوانید ثبت لحظه را با کیفیت هرچه تمام تر به انجام برسانید. (تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال)

ای وی اف 0.2 اینچ 1166k (نمایاب الکترونیکی) با حسگر چشمی برای مشاهده آسان تر در شرایط آفتابی در فضای باز طراحی شده که به شما امکان گرفتن عکس مد نظرتان را در نور زیاد می دهد تا دیگر در محیط باز پر نور دچار قاب بندی اشتباه و اشتباه در انتخاب سوژه نشوید.

ضبط ویدیوی 4K QFHD (3840x2160)، پلاس انحصاری Lumix 4K PHOTO و فوکوس پست 4K با قابلیت پشته‌ سازی فوکوس داخلی به هیچ عنوان نمی گذارد نکات ظریف محیط و سوژه از دستتان برود و با تمام جزئیات عکستان به ثبت و ضبط می رسد.

خرید_دوربین_دیجیتال_پاناسونیک_در_مینی_دیوی_پرو

با یک مانیتور قابل کج شدن تا 180 درجه دیگر این دوربین از نظر فرم استفاده به یک هندی کم تبدیل شده تا حتی بتوانید دوربین را کار گذاشته، همزمان هم سوژه خودتان باشید و هم فیلم بردار، این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا همیشه سلفی عالی خواهید داشته باشید و در ضبط تصاویر و فیلم هایی که در فضای مجازی با فرم فیلم گرفتن از خود پخش می شود از دیگر رقیبان خود یک سر و گردن بالاتر باشید که این خصوصیات ویژه ی دوربین های دیجیتال است که آنها را در ثبت و ضبط تصاویر از کاربران تلفن های هوشمند متمایز می کند.

ثبت تصاویر خواه از شما باشد، خواه گروهی باشد، خواه مهمانی یا حیوانی بیش فعال یا بازیگوش باشد، عکس خود را با کیفیت 4K دریافت خواهید کرد و هیچ نقطه نظر مهمی را از ثبت تصویر از دست نخواهید داد. LUMIX 4K PHOTO به شما امکان می دهد بهترین لحظه را با سرعت 30 فریم بر ثانیه ثبت کنید و آن را به عنوان یک تصویر 8 مگاپیکسلی معادل با وضوح بالا ذخیره کنید.

یک عملکرد شگفت انگیز Post Focus به شما این توانایی را می دهد که پس از گرفتن عکس، فوکوس کنید. فقط صحنه را بگیرید، تصویر را روی LCD مرور کنید و قسمتی از عکس را که می خواهید شارپ کنید لمس کنید. سپس set را فشار دهید و ذخیره کنید. ساده است نه. یعنی شما دیگر یک استدیو ثبت تصاویر هوشمند همراه خود دارید.

عملکرد Focus Stacking به شما این امکان را می دهد که ناحیه فوکوس را پس از عکسبرداری با ترکیب چندین عکس گرفته شده در فواصل فوکوس مختلف تنظیم کنید تا عمق میدان و تصویری بی نظیر ایجاد کنید. با انتخاب ناحیه فوکوس پس از عکاسی، تصاویری را با نوع عدم فوکوس مورد نظر خود بسازید یا تصویر خود را پان فوکوس کنید. این ویژگی ایده آل برای عکاسی با دیافراگم های سریع، کلوزآپ یا عکاسی ماکرو است که عکاسی را برای شما شگفت انگیز و فوق العاده کنید تا هم از ثبت تصویر لذت ببرید و هم عکاسی ای در حد استاندارد انجام داده باشید.

دوربین_panasonic_مدل_DC-ZS70K

دوربین‌های دیجیتال نقطه‌ای و عکاسی پاناسونیک LUMIX به دلیل قابلیت اطمینان و ویژگی‌های نوآورانه در میان علاقه‌مندان به دوربین شناخته شده‌اند. LUMIX DC ZS70 عملکرد اپتیکال افسانه‌ای لنز 30x (24 720 میلی‌متری) Leica DC VARIO ELMAR را با 5 محور هیبریدی O. I. S. (تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر) بسیار پایدار این دوربین را همراهی در سفر و بسیار قابل حمل و نقطه‌ای می‌ کند. سنت ‌گرایان از حس دستی حلقه‌های کنترلی نصب‌شده در لنز، به‌علاوه آشنایی با منظره یاب الکترونیکی سطح چشم، لذت خواهند برد. علاقه مندان مدرن به قابلیت کنترل دستگاه تلفن همراه وای فای و انعطاف پذیری نسل بعدی که حالت های ویدیوی 4K و عکس 4K برای تجربه خلاقانه به ارمغان می آورد را دوست دارند. ناحیه فوکوس معمولی: عریض 50 سانتی متر - بی نهایت / Tele 200 سانتی متر - بی نهایت است.

سوال های متداول :

  • میشه لنز این دوربین رو عوض کرد؟
  • خیر، لنز قابل تغییر نیست. ولی دوربین عالیه عکس های بسیار متنوع و بسیار خوب ثبت می کند
  • من دوربین را خریدم و وای فای کار نمی کند ؟
  • اگر انتقال از طریق Wifi برای من کار نکند، شما دو گزینه دارید: اولی اتصال تلفن هوشمند از طریق برنامه با شبکه وای فای دوربین، یا استفاده از شبکه در هر دو دستگاه.
  • آیا این همان tz90 است که به روز شده؟
  • بله
  • چقدر حافظه را پشتیبانی می کند؟
  • محدودیتی ندارد

مشخصات فنی

  • کلی
  • ابعاد
    1.62 x 4.4 x 2.64 اینچ
  • وزن
    300 گرم
  • ضد آب
    ندارد
  • حسگر و تصویر
  • محدوده دقت حسگر
    21.1 مگاپیکسل
  • نوع حسگر
    MOS
  • قطع حسگر
    Crop Frame
  • ابعاد حسگر
    1/2.3"
  • دقت موثر حسگر
    20.3 مگاپیکسل
  • حداکثر رزولوشن عکس
    3888 × 5184
  • نسبت ابعاد عکس
    1:1, 4:3, 3:2, 16:9
  • فرمت غیرفشرده عکس
    RAW و JPEG
  • پردازشگر
    Venus Engine
  • لنز
  • محدوده زوم
    30 برابر
  • فاصله کانونی
    24-720 میلی متر
  • محدوده دیافراگم
    f/3.3-f/6.4
  • بزرگ‌نمایی اپتیکال
    30 برابر
  • بزرگ‌نمایی اپتیکال
    دارد
  • فوکوس خودکار
    دارد
  • فوکوس دستی
    دارد
  • حالت های فاصله سنجی
    دارد
  • جبران نوردهی
    دارد
  • زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری
    دارد
  • فیلم
  • رزولوشن فیلم
    Full HD / 4K
  • حداکثر سرعت فیلم
    60 فریم بر ثانیه
  • فرمت فیلم
    AVCHD , MP4
  • ضبط صدا
    میکروفن: استریو بلندگو: مونو
  • عکسبرداری
  • حداکثر سرعت شاتر
    1/8000 ثانیه
  • حداقل سرعت شاتر
    2 ثانیه
  • زمانسنج خودکار
    دارد
  • عکاسی پیاپی
    دارد
  • فلاش
    دارد
  • تکنولوژی تشخیص چهره
    دارد
  • تکنولوژی تشخیص لبخند
    دارد
  • صفحه نمایش
  • نوع صفحه نمایش
    TFT LCD
  • سایز صفحه نمایش
    3 اینچ
  • چشمی
    دارد
  • تصویر زنده Live View
    دارد
  • صفحه نمایش لمسی
    ندارد
  • ورودی و خروجی ها
  • خروجی USB
    دارد
  • خروجی تلویزیون
    دارد
  • سایر مشخصات
  • قابلیت هوشمند
    دارد
  • نوع کارت حافظه
    ُSD

تصاویر

دوربین دیجیتال عکسبرداری پاناسونیک مدل لومیکس ZS70
دوربین دیجیتال عکسبرداری پاناسونیک مدل لومیکس ZS70
دوربین دیجیتال عکسبرداری پاناسونیک مدل لومیکس ZS70
دوربین دیجیتال عکسبرداری پاناسونیک مدل لومیکس ZS70
دوربین دیجیتال عکسبرداری پاناسونیک مدل لومیکس ZS70
دوربین دیجیتال عکسبرداری پاناسونیک مدل لومیکس ZS70

نظرات و بازخورد

نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری

پرسش ها