دوربین ورزشی گوپرو GoPro Hero7 Black

  1. فیلمبرداری اسلوموشن SOLO-MO 8x 
  2. فیلمبرداری با کیفیت 4k
  3. تایمر برای عکسبرداری در ثانیه های مختلف
  4. دوربین ضد آب تا عمق 40 متری 
  5. قابلیت تنظیم صدا در حین فیلمبرداری 
  6. قابلیت تنظیم آهنگ بر روی ویدیو در حال ضبط
  7. قابلیت ارسال زنده ویدیو در صفحه فیسبوک شما به صورت آنلاین
  8. مود های مختلف عکسبرداری
  9. دارای سنسور تنظیم نور مناسب برای ورزش های برفی
  10. دارای سنسور لرزشی بسیار قوی برای خنثی کردن حرکات شدید در حین ورزش
  11. دارای موشن حساس به حرکت و صدا 
  12. حالت تایم لیپس Time lapseتا 30X
نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

دوربین ورزشی GoPro Hero7

دوربین ورزشی GoPro Hero7 Black کاربرد های بسیار زیادی دارد که در ادامه به بررسی پیرامون این قابلیت های بسیار پیشرفته این دوربین میپردازیم، با تیم فنی مینی دی وی پرو همراه باشید.

دوربین ورزشی GoPro Hero7 black یک دوربین ورزشی قدرتمند

قابلیت همسان سازی Hyper Smooth Video Stabilizatio

Hyper Smooth یکی از قابلیت های بسیار عالی این دوربین قابلیت همسان سازی می باشد به طوری که در این دوربین سنسور های بسیار قدرتمندی مورد استفاده قرار گرفته است که به راحتی میتوانند قدم بعدی شما را پیش بینی کند و هر گونه لرزش احتمالی را، از قبل تشخیص و بر طرف می نمایند. این ویژگی باعث شده است که دوربین GoPro Hero7 یکی از پر کاربرد ترین و در عین حال ساده ترین دوربین باشد چرا که استفاده از این دوربین بسیار راحت نیز می باشد و حتی اگر شما در استفاده از دوربین ها بسیار مبتدی باشید، بدون هیچ مشکلی میتوانید از این دوربین استفاده نمایید.

دوربین Hero 7 Black ضد آب

دوربین ورزشی ضد آب باعث میشود که شما بتوانید در هر مکان و در هر شرایطی از این دوربین استفاده نمایید. البته بسیاری از ورزش ها ترکیبی از خشکی و آب می باشد. به عنوان مثال شما ورزش موتور سواری را در نظر بگیرید که ترکیبی از خشکی و آب می باشد، هر لحظه ممکن است که مقداری گل روی دوربین بریزد، البته ذات تمامی ورزش ها این می باشد که شما در فضایی باز به ورزش بپردازید، همیشه ممکن است که هوا بارانی باشد ولی این هوا نیز مشکلی برای این دوربین ورزشی قدرتمند GoPro Hero7 ایجاد نمیکند. میتوانید این دوربین را در عمق 10 متری آب ببرید و تصاویری با کیفیت بسیار بالای 4k را ضبط نمایید. این قدرت فیلمبرداری در زیر آب باعث شده است که بسیاری از مستند سازان جانوران دریایی، از این دوربین برای ثبت تصاویر خاصی در زیر آب استفاده نمایند، البته این عمق 10 متری به راحتی تا 40 متر قابل ارتقا می باشد به طوری که به راحتی با خرید یک قاب ضد آب قوی تر دوربین میتواند تا عمق 40 متری آب برود.

کنترل صدا Voice Control

یکی دیگر از قابلیت های هیجان انگیز این دوربین ورزشی گوپرو تنظیم کردن صدا به صورت همزمان می باشد، زمانی که شما در حال گرفتن عکس می باشید به راحتی با فعال کردن این حالت دوربین (Mode) و اتصال یک هندزفری(Head-Phone) میتوانید روی عکس خود صداگذاری کنید و یا حتی یک آهنگ برای ویدیو خود انتخاب کنید و تمامی این قابلیت ها را به صورت همزمان، در حین فیلمبرداری میتوانید داشته باشید البته که با این دوربین میتوانید از لحظه به لحظه خاطرات زیبای خود تصویر برداری کنید و داستان های عاشقانه Love Story خود را جاودان کنید.

عکسبرداری اتوماتیک با صدا Super Photo

عکسبرداری این روزها طرفداران بسیار زیادی دارد چرا که روز به روز با بیشتر شدن اپلیکیشن هایی مثل اینستگرام، فیسبوک و ..... اشتیاق مردم برای گرفتن عکس هایی با کیفیت بیشتر شده است، این دوربین قدرتمند قابلیت دارد که تصاویر بسیار با کیفیت 4K را ضبط کند و با لنزی بسیار قدرتمند، عکس های با کیفیت 12MP (دوازده مگاپیکسل) ثبت کند. این کیفیت بسیار بالا می باشد، حال شما با در نظر گرفتن اینکه به صورت همزمان این قابلیت را دارید که عکس های خود را ایدیت کنید و این دوربین چنین عکس های با کیفیتی را میتواند بگیرد، میتوانید صفحه اینستگرام بسیار قدرتمندی داشته باشید. در حال حاضر بسیاری از شرکت های بزرگ ورزشی مثل Nike و .... از این تکنولوژی برای بالا بردن بازدید اینستگرام خود و ثبت لحظات ورزشی استفاده میکنند.

قابلیت دیگر گرفتن عکس اتوماتیک با صدای صاحب آن می باشد. GoPro Hero7 به صدای فرد حساس می باشد و زمانی که صاحب دوربین صدای بخصوصی که برای دوربین تعریف شده است را در بیاورد، دوربین به صورت خودکار یک شات SHOOT عکس میگیرد. این قابلیت باعث می شود که در هر شرایطی بتوانید با دوربین خود عکسبرداری کنید، حتی زمانی که دست شما به دکمه گرفتن عکس نمیرسد با در آوردن صدا میتوانید از لحظات خطرناک و خاص خود عکس بگیرید.

ارسال مستقیم ویدیو به صفحه فیسبوک Live Streaming

دوربین  GoPro Hero7 Black قابلیت اتصال به اینترنت را نیز دارد که میتوانید به صورت زنده ویدیو های گرفته شده را در فیسبوک خود به اشتراک بگذارید. اولین بار در سال 2018 این قابلیت به این دوربین ها اضافه شد، در روز های اول بسیاری از ورزشگاران نامی، در رشته های مختلف از تمرین خود به صورت زنده تصاویری را با استفاده از این دوربین ها روی فیسبوک خود پخش کردند که همین باعث شد که به تعداد طرفداران این ورزشکاران بسیار افزوده شود و از آن روز به بعد این دوربین ها یکی از وسایل افزایش فالور برای فیسبوک یا اینستگرام، در کشورهای جهان اولی شد. این تکنولوژی برای استفاده کنندگان ساده این دوربین ها نیز بسیار لذت بخش می باشد، در نظر بگیرید که در کنسرت دلخواه خود هستید با استفاده از این دوربین فیلم های بسیار با کیفیتی را به صورت زنده روی فیسبوک خود پخش کنید.

تکنولوژی تایم لپس Time Lapse تا 30X

با تکنولوژی تایم لپس میتوانید ویدیو های گرفته شده خود را تا 30 بار سریعتر پخش کنید که این باعث می شود ویدیو های طولانی را قابل اشتراک گذاری کند، البته این ویژگی باعث می شود که شما بتوانید ویدیو های طولانی خود را به راحتی جلو یا عقب ببرید  و قسمت مورد علاقه خود را انتخاب کنید و جدا کنید. البته میتوانید برای مستند سازی از این حالت دوربین استفاده نمایید، همه ما مستند هایی را دیدیم که ویدیو روی حالت تند است و در کمتر از 5 دقیقه روز به شب میرسد.

قابلیت اسلوموشن Solo - mo 8X

دوربین ورزشی GoPro Hero7 دارای قدرت اسلوموشن بالایی است، زمانی که شما یک ویدیو را اسلوموشن میکنید، بدیهی است که کیفیت تصویر برداری دوربین نیز کمی پایین می آید در این دوربین نیز این چنین می باشد ولی کیفیت فیلمبرداری همچنان بسیار عالی می ماند (1080p240)، در بسیاری از ورزش ها زمانی که شما دوربین ر ا اسلوموشن میکنید، برای ثبت حرکت ها ورزشی بسیار عالی می باشد. یک حرکت زیبای ورزشی کمتر از یک ثانیه طول می کشد، که با استفاده از این قابلیت میتوانید آن را به 8 ثانیه تبدیل کنید که استفاده از این حالت دوربین بسیار لذت بخش و عالی می باشد.

مشخصات فنی

  • مشخصات کلی
  • برند
    GoPro

تصاویر

دوربین ورزشی گوپرو GoPro Hero7 Black
دوربین ورزشی گوپرو GoPro Hero7 Black
دوربین ورزشی گوپرو GoPro Hero7 Black

نظرات و بازخورد

نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری

پرسش ها