بهترین دوربین های مداربسته داخل ایران

بهترین دوربین های مداربسته داخل ایران

بهترین دوربین های مداربسته داخل ایران کدامند؟ این سوالی است که اغلب افرادی که قصد نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته را دارند، می پرسند. در این مقاله قصد داریم در مورد بهترین برندها و دوربین های مداربسته داخل ایران نکاتی را ارائه دهیم. امروزه در کشور ما بیش از ۱۰۰ برند دوربین وجود دارد. همه این برندها دارای مشخصات مختلف، مزایا و معایب خودشان هستند که سعی داریم در این مقاله چند برند برتر دوربین مداربسته را برای شما عزیزان تشریح کنیم. البته توصیه می کنیم که اگر نیاز به مشاوره در مورد نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته و خرید انواع دوربین فیلمبرداری دارید حتما به سایت مینی دی وی پرو سر بزنید.

بهترین دوربین های مداربسته داخل ایران

دوربین مدار بسته هایک ویژن

یکی از بهترین برندهای دوربین مدار بسته برند هایک ویژن است هایک ویژن در واقع از معتبرترین و معروف ترین برندهای چینی محسوب می شود. حدود ۲۰ سال است که برند هایک ویژن در سراسر دنیا به عنوان یک برند قابل قبول شناخته می شود. در واقع بر اساس قیمت خیلی خوبی که این برند در ایران دارد، اغلب کسب و کارها و سازمان ها، برای سیستم حفاظتی خود از آن استفاده می کنند. ارزش خرید در برابر قیمت برای برند هایک ویژن، بسیار بالا است. همچنین کارایی و عملکرد و کیفیت ساخت آن قابل قبول است. امکانات و قابلیت های آن در حدی است که می ‌تواند تمام نیاز کاربران را برطرف کنند.

این برند به واسطه نصب آسان و دوام بسیار خوب و همچنین وجود نرم افزارهای مدیریتی مختلف (که توسط خود شرکت هایک ویژن توسعه یافته و بر روی گوشی ‌های تلفن همراه یا کامپیوترها قابل نصب است)، بسیار مورد علاقه قرار گرفته است. همچنین این برند دارای فناوری تجزیه و تحلیل تصاویر است. به این معنی که به خوبی می تواند عبور از یک خط یا یک چهره را از طریق هوش مصنوعی تشخیص دهد.

البته یکی از مشکلاتی که برای دوربین هایک ویژن وجود دارد و شاید بتوان گفت تنها نقص آن است، این است که دوربین هایک ویژن بعضا با برخی از برندهای دیگر در بازار سازگاری ندارد. به همین دلیل باید در هنگام خرید به این نکته توجه کرد.

راهنمای خرید دوربین مدار بسته و تحت شبکه

برند هایلوک

برند بعدی که برای شما معرفی میکنیم برند هایلوک است. این برند نیز یک برند بسیار خوب است که به عنوان یک دوربین مداربسته اقتصادی محسوب می ‌شود. دوربین مداربسته هایلوک ظاهر بسیار زیبا و قیمت مناسبی دارد و به همین دلیل توانسته به عنوان رقیب هایک ویژن نیز مطرح شود. البته شرکت هایک ویژن در واقع، شرکت مادر هایلوک محسوب می شود. تنها نقطه ضعف دوربین های هایلوک این است که برای پروژه های خیلی بزرگ مناسب نیستند و عمدتاً برای سازمان ها، شرکت ها یا مکان های جغرافیایی کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. به واسطه قیمت مناسب، ارزش خرید بسیار خوبی دارند و نصب و راه اندازی آن ها نیز خیلی ساده است.

برند هایلوک

دوربین های مداربسته داهوا

یکی از برندهای بسیار معروف و همچنین جدید در حوزه دوربین های مداربسته، برند داهوا است و به خاطر اینکه از لحاظ کیفیت تصاویر بسیار بالا است، یکی از دوربین های محبوب در نزد سازمان ها و کسب و کارهای ایرانی محسوب می ‌شود. به جز تصاویر با کیفیت بالا، امکان دسترسی از راه دور و همچنین سیگنال تصویری قوی، از نقاط قوت دوربین مداربسته داهوا محسوب می شوند. اما به واسطه اینکه قیمت آن نیز بعضا نسبت به هایک ویژن، بالاتر است، باید ویژگی های سخت افزاری آن را قبل از خرید بررسی کنید.

دوربین های سونی

همیشه برند سونی از لحاظ کیفیت و کارایی بسیار بالا بوده است. سونی همچنین در حوزه دوربین های تحت شبکه نیز فعالیت می کند و امروزه در حوزه سیستم های حفاظتی، دستگاه‌ های مختلفی را ارائه می دهد. مثل همیشه نقطه ضعف دوربین سونی را می‌ توان قیمت بالای آن دانست. اما از لحاظ کیفیت بالای ضبط و همچنین راه اندازی و نصب آن به صورت شبکه ‌ای و قابلیت صدای دو طرفه در دوربین‌های سری E، یکی از گزینه ‌هایی است که می توانید برای خرید روی آن حساب باز کنید.

برند پاناسونیک

مثل برند سونی، برند پاناسونیک نیز همواره از قدیمی ترین برندهای ژاپنی است که در حوزه سیستم های صوتی و حفاظتی سابقه بسیار زیادی دارد. دوربین های تحت شبکه بسیار قوی و با کیفیت پاناسونیک به واسطه اینکه دید در شب فوق ‌العاده‌ ای دارند، مورد استقبال قرار گرفته اند. سنسور تصاویر نیز در آن ها بسیار بالا است و همچنین تصویربرداری با ۶۰ فریم بر ثانیه، کیفیت بسیار عالی را به مخاطب ارائه می ‌دهد. منتها دو نقطه ضعف دارد. یکی قیمت بالا و دیگری محدودیت پهنای باند که پاناسونیک عنوان کرده در صدد رفع آن ها است!

برند پاناسونیک

برند آلمانی بوش

یکی دیگر از برندهای بسیار جالب و جدید، برند بوش است. بوش برندی است که در حوزه لوازم خانگی و تجهیزات صنعتی تولیدی و الکترونیکی نیز بسیار قدرتمند است. این شرکت آلمانی وارد فضای سیستم‌ های نظارتی شده و با دوربین های مداربسته بسیار جالب خودش، نظارت تصویری، تشخیص آتش، سیستم تخلیه صدا، تشخیص نفوذ و کنترل و مدیریت را به مخاطب ارائه می دهد. دوربین های مداربسته بوش دارای ویژگی‌های بسیار خوبی هستند، اما بدنه آنها معمولا ظریف و آسیب پذیر است و از طرف دیگر نسبت به حرکت، حساسیت پایینی دارد و قیمت آن نیز (چون یک شرکت آلمانی معتبر است) به اندازه کافی بالا است!

سوالات متداول

دوربین های مداربسته چه تجهیزاتی دارند؟ همان طور که می دانید دوربین های مداربسته باید دستگاههای DVR و NVR و کابل های مرتبط را داشته باشند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه ها می توانید به سایت https://www.minidvpro.com مراجعه بفرمایید.

لنز دوربین مداربسته باید چگونه باشد؟ دوربین های مداربسته در لنزهای مختلف ارائه می شود. شما با توجه به مقاله‌ای که در مورد دوربین مداربسته در سایت وجود دارد، باید نسبت به اندازه لنز دوربین متناسب با نیاز خود اقدام کنید.

کدام برند از دوربین های مداربسته دوربین های بسیار خوبی هستند؟ همه برندهای دوربین های مداربسته دارای مزایا و معایب خود هستند. اما دوربین های مداربسته هایک ویژن و داهوا دو برند بسیار معتبر با قیمت مناسب و ویژگی های دلخواه برای کاربران ایرانی هستند. ما در سایت مینی دی وی بی پرو که یکی از پیشگامان در حوزه انواع دوربینهای فیلمبرداری است، فروش اینترنتی دوربین های مداربسته در برندهای مختلف را برای شما عزیزان در دستور کار خود قرار داده ایم. تمام این برند هایی که برای شما ارائه کردیم از بهترین و مناسب ترین برندها هستند.