8 مورد از بهترین شرکت های دوربین مدار بسته بیسیم Wireless CCTV

8 مورد از بهترین شرکت های دوربین مدار بسته بیسیم Wireless CCTV

دوربین‌ های امنیتی منزل بیسیم تا چند دهه پیش غیرممکن به نظر می‌رسیدند، اما اکنون، همه جا هستند.

دوربین ‌های مدار بسته بیسیم راحتی و امنیت را برای خانه‌ها و محل کار ما فراهم می‌کنند. در این مقاله به بررسی برخی از بهترین دوربین ‌های CCTV پرداختیم و آن‌ها را از جهات مختلف مقایسه کردیم. بنابراین، قبل از اقدام برای خرید دوربین مداربسته حتما این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید.

دوربین ‌های بی سیم دقیقاً چیست و چرا اینقدر محبوب هستند؟

به طور سنتی، دوربین‌های امنیتی داده‌ها را از طریق کابل به دستگاه‌های ذخیره سازی مانند دستگاه‌های DVR ارسال می‌کردند. اما دوربین های بی سیم Wireless CCTVهمان کار را بدون سیم انجام می‌دهند و در عوض از شبکه‌های بی‌سیم مانند Wi-Fi استفاده می‌کنند. دوربین‌های بی سیمی نیز وجود دارند که کاملاً بدون سیم هستند به این معنا که به جای اینکه برای به برق وصل شوند، از باتری برای روشن ماندن استفاده می‌کنند. این دوربین‌ها محبوبیت زیادی دارند، زیرا نصب و استفاده از آنها بسیار راحت و آسان است.

در یک سیستم دوربین CCTV بی سیم به دنبال چه چیزی باشیم؟

  • قدرت اتصال: دوربین های بی‌سیم می‌توانند بیش از 30 حسگر جداگانه را پشتیبانی کنند، شاهکاری که به سیگنال بی‌سیم قوی نیاز دارد. اتصال ایمن که به معنای اعلان‌های سریع‌تر و کنترل روان‌تر سیستم است.
  • عمر باتری پشتیبان: باتری پشتیبان در یک دوربین مدار بسته بیسیم ، قادر است برق را تا 24 ساعت نگه دارد. بنابراین اگر شرایط اضطراری مانند قطع برق یا دستکاری داشته باشید، سیستم شما باید همچنان فعال باشد.
  • سهولت نصب: بی سیم‌ بودن نصب را آسان‌تر و ایمن‌تر می‌کند. به علاوه، حذف سیم در پانل‌های کنترل و حسگرها باعث می‌شود سیستم شما از دستکاری در امان باشد.
  • پشتیبان گیری سلولی: سیستم‌های امنیتی بی‌سیم از سیگنال‌های رادیویی، دکل‌های تلفن همراه و Wi-Fi برای اتصال تجهیزات امنیتی شما به تلفن و مرکز نظارت استفاده می‌کنند. اگر وای فای یا برق شما قطع شود، سیگنال‌های برج‌های تلفن همراه این دستگاه‌ها را آنلاین و در تماس با مرکز نظارت نگه می‌دارند و حتی بدون برق نیز شما را تحت پوشش قرار می‌دهند.

اگر طوفان برق شما را قطع کند، Wi-Fi شما کار نخواهد کرد. اینجاست که پشتیبان‌گیری سلولی و باتری وارد می‌شود.

دوربین مدار بسته بیسیم

انواع دوربین بی سیم Wireless CCTV برتر

ما در تلاش خود برای یافتن بهترین دوربین‌های امنیتی، با ده‌ها گزینه بی سیم مواجه شده‌ایم و آنها را آزمایش کرده‌ایم. با انجام این کار، ما توانستیم تصمیم بگیریم که کدام دوربین‌های امنیتی بی سیم بهترین ویژگی‌ها و ارزش را ارائه می‌دهند.

ما سیستم‌هایی را بررسی کردیم که از اتصالات بی‌سیم مانند شبکه Wi-Fi خانگی برای اتصال تجهیزات به تلفن و مرکز نظارت استفاده می‌کنند. در بررسی های سیستم‌های بدون سیم، قدرت اتصال، عمر باتری پشتیبان، سهولت نصب و خدمات مشتری را مقایسه کردیم. که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

Reolink Go PT

دوربین امنیتی منزل Reolink یکی از پرفروش‌ترین‌های دوربین‌ها است که منتقدان فناوری در سراسر جهان آن را دوست دارند. این یک دوربین مدار بسته بیسیم مقرون به صرفه و در عین حال آسان برای نصب است.

این دوربین می‌تواند از شبکه‌های تلفن همراه G3 و G4 برای انتقال فیلم حتی در زمان پخش زنده استفاده کند که این گزینه‌ای ایده‌آل برای کسانی می‌باشد که پهنای باند ندارند.

فیلم با کیفیت HD p1080 گرفته شده و باتری قابل شارژ خورشیدی هست به این معنی که نیازی به تعویض منظم باتری ندارید.

دوربین Reolink Go PT

AlkiVision

دوربین مدار بسته AlkiVision یک گزینه ارزان قیمت محبوب است. این دوربین با عمر باتری زیاد و تشخیص حرکت هوشمند، خود را بی‌رقیب کرده است. سنسور تشخیص حرکت هوشمند یا PIR می‌تواند در صورت تشخیص حرکت غیرعادی، اعلان‌ها را به گوشی‌های هوشمند شما ارسال کند.

زمان راه اندازی این دوربین CCTV تقریباً پنج دقیقه است و نصب آن بسیار آسان است. همچنین از ویدیوهای HD تا 1080p و ارتباط دو طرفه از طریق برنامه تلفن همراه پشتیبانی می‌کند. Wi-Fi در این دوربین فعال بوده اما با داده‌های تلفن همراه کار نمی‌کند.

از همه مهمتر، دوربین امنیتی منزل قادر به مقاومت در برابر باران و دمای بین -4 تا 122 درجه فارنهایت است.

دوربین مداربسته AlkiVision

دوربین Floodlight Arlo Pro 3

Arlo Pro 3 یک دوربین امنیتی هوشمند دارای نورافکن است. همچنین، برخلاف اکثر دوربین‌های نورافکن، بی‌سیم نیز می‎باشد! که می‌تواند ملک شما را تا 2000 لومن (واحد شارژ نوری) در صورت استفاده از کابل شارژ مغناطیسی در فضای باز روشن کند. به علاوه، پوشش ضد آب و هوای این دوربین مدار بسته بیسیم از دوربین محافظت می‌کند.

دوربین Floodlight Arlo Pro 3

AlfredCam

دوربین امنیتی منزل آلفرد برای از بین بردن شکاف موجود در بازار ایجاد شد. AlfredCamera با تبدیل گوشی هوشمند قدیمی به یک دوربین نظارت بی‌سیم کاملاً کاربردی، ویژگی‌های بهترین دوربین‌های امنیتی بی‌سیم را به کاربران داد.

این دوربین دارای، دوربین سخت افزاری اختصاصی 1080p و میدان دید 130 درجه، ارتباط دو طرفه، اعلان‌های فشار هوشمند، تشخیص حرکت و دید در شب مادون قرمز است. آلفرد بر این اعتقاد می‌باشد که ایمنی حق همه بوده و قیمت بی‌رقیب آن گواهی محکمی بر این موضوع هست.

AlfredCamera تلفن قدیمی شما را به یک دوربین مدار بسته بیسیم با تمام ویژگی‌ها و IP اختصاصی، دید در شب شبیه سازی شده، صدای دو طرفه و تشخیص حرکت تبدیل می‌کند.

دوربین مداربسته AlfredCam

SimpliSafe

اگر تجهیزات، قیمت‌های گیج کننده، شما را از دریافت یک سیستم امنیتی خانه باز داشته است، شاید SimpliSafe پیشنهاد خوبی برای شما باشد. همه چیز در مورد این سیستم هشدار بی سیم، مانند تجهیزات به راحتی قابل درک هست. این دستگاه در کمتر از یک ساعت نصب می‌شود. از سنسورهای قدرتمند دوربرد استفاده می‌کند و وای فای نیاز ندارد.

SimpliSafe موارد زیر را ارائه می‌دهد:

  • پشتیبان گیری سلولی
  • یک باتری 24 ساعته
  • پشتیبانی از حداکثر 80 سنسور (سیگنال‌ها تا کمی بیش از دو زمین فوتبال می‌رسد)
  • برای اتصال سنسورهای خود کاملاً به Wi-Fi متکی نیست، بنابراین در صورت قطع شدن اینترنت از شما محافظت می‌کند.

قدرت بی سیم این دوربین امنیتی منزل ، آن را به یک انتخاب مطمئن برای خانه‌ها تبدیل می‌کند. همه چیز قیمت گذاری گرفته تا دستگاه‌ها، در مورد SimpliSafe ساده است.

دوربین مداربسته SimpliSafe

Frontpoint

اگر خدماتی مانند قابل اعتماد بودن اتصال بی سیم و نصب آسان برای شما مهم است، دوربین مدار بسته بیسیم Frontpoint قطعاً گزینه خوبی است. وب‌سایت آن در مورد قیمت‌گذاری و ویژگی‌های تجهیزات شفاف است و اگر هنگام خرید سؤالی داشتید، می‌توانید به راحتی راهنمایی پیدا کنید. این دوربین به وای فای نیاز ندارد و 24 ساعت بدون برق کار می‌کند.

یک گزینه منفی در این دوربین CCTV ، مانیتورینگ گران قیمت آن هست. قیمت نظارت Frontpoint بسیار بالاتر از SimpliSafe می‌باشد.

این سیستم همچنین تجهیزات زیادی مانند آشکارسازهای حرکت، سنسورهای درب، قفل‌های هوشمند و دوربین‌هایی با تشخیص حرکت و دید در شب دارد. گزینه‌های کمتری برای اتوماسیون خانه از طریق Frontpoint موجود هست، اما این شرکت ابزارهایی مانند زنگ ویدیویی برای هوشمندتر کردن خانه شما ارائه می‌دهد..

Frontpoint عمدتاً به سیگنال‌های تلفن همراه متکی بوده تا Wi-Fi، بنابراین اتصال پایدارتر و مطمئن‌تری خواهید داشت. در این دوربین، در مواقع اضطراری باتری پشتیبان سیستم هشدار بی سیم شما، 24 ساعت دوام می‌آورد. این دوربین بی سیم Wireless CCTV می‌تواند تا 80 دستگاه را در خانه شما پشتیبانی کند.

دوربین مداربسته Frontpoint

DIY Abode

دوربین امنیتی منزل DIY Abode، دارای یک اتصال بی سیم بسیار قوی است که از مقدار قابل توجهی از سنسورها پشتیبانی می‌کند. این شرکت همچنین دارای حسگرها، دوربین‌ها و دستگاه‌هایی است که خانه شما را محافظت کند.

این شرکت از 160 سنسور پشتیبانی کرده و نظارت و تجهیزات مقرون به صرفه را فراهم می‌کند. اما در پشتیبانی باتری محدودیت دارد.

این یک دوربین مدار بسته امنیتی بی سیم قدرتمند برای مستاجران یا افرادی در خانه‌های کوچک است. با وجود طول عمر باتری پنج ساعته، هنوز یک سیستم با کیفیت است.

شما می‌توانید با سیستم Abode خود از طریق موتور اتوماسیون خانگی CUE، اتوماسیون‌های زیادی ایجاد کنید. فقط کافی است آن را با محصولات هوشمند سازگار جفت کنید.

شما می‌توانید محصولات Abode مانند دوربین CCTV داخلی، دوربین فضای باز، سنسور حرکت و سنسور محیطی را به اتوماسیون خانه خود اضافه کنید.

دوربین مداربسته DIY Abode

ما همچنین چند غول امنیتی را برای لیست بهترین سیستم‌های بی سیم خود در نظر گرفتیم. Vivint و ADT هر دو ادعا می‌کنند که جز دوربین مدار بسته بیسیم هستند. تجهیزات هر دو شرکت از اتصالات بی سیم مانند Wi-Fi منزل، سیگنال‌های رادیویی و سیگنال‌های سلولی استفاده می‌کنند، اما آنها کاملاً بدون سیم نیستند.

اگر می‌خواهید یک دوربین امنیتی منزل قابل تشخیص با نصب حرفه‌ای داشته باشید، هر دو شرکت گزینه‌های شایسته‌ای هستند. اما هر دوی آن‌ها قیمت‌ها، سیاست‌ها و قراردادهای گیج‌کننده‌ای دارند.

پنل SkyControl Vivint و پانل کنترل Smart Hub فعلی برای نصب به اتصال منبع برق نیاز دارند.

کلام پایانی

دوربین بی سیم Wireless CCTV در سراسر کشور محبوب شده‌اند. دیل آن این است که سیستم‌های بی‌سیم، اتوماسیون خانگی را آسان‌تر می‌کنند، چندین روش پشتیبان‌گیری و حفاظت در مواقع اضطراری دارند و نصب آن‌ها آسان‌تر است.

هیچ سیستمی کاملاً مورد اطمینان نیست اما دوربین امنیتی منزل به شکل بی‌سیم نسبت به سیستم‌های تلفن ثابت یا سیمی سنتی کمتر در برابر دستکاری آسیب‌پذیر هستند، اما همچنان می‌توانند در برابر هک آسیب‌پذیر باشند.

اگر قصد خرید دوربین مدار بسته بیسیم دارید، می‌توانید برای یکی از سیستم‌های امنیتی بی‌سیمی که در بالا ذکر شد، اقدام کنید. اما قبل از خرید از مشاوران ما در مینی دی وی پرو راهنمایی لازم را دریافت کنید.