دوربین شلنگی ۵ متری برند DEPSTECH مدل DS300 Dual Camera

  • لنز دوگانه با ویژگی تقسیم صفحه】: دارای لنز دوگانه است که می توان آن را برای دیدن زوایای دید مختلف مورد استفاده قرار داد.دکمه FOV 70° به دوربین آندوسکوپ اجازه می دهد تا زاویه دید وسیع تری حتی در یک مکان باریک داشته باشد.
  • صفحه نمایش رنگی و 1080P واقعی】: صفحه نمایش 4.3 اینچی TFT LCD با زاویه باز ارتقا یافته. زاویه دید افقی حدود 170 درجه است. این دوربین آندوسکوپ می تواند تصاویر واضح 2.0 مگاپیکسلی و فیلم های روان 1080P HD بگیرد. 7 چراغ LED قابل تنظیم با فناوری Bluart 2.0 دید واضح تری را در هر بازرسی به شما ارائه می دهد. باتری داخلی می تواند به طور مداوم حدود 4 ساعت کار کند و به راحتی از طریق کابل USB قابل شارژ است.
  • دومین تراشه پیشرفته CMOS سریعتر】: بروسکوپ از تراشه نسل دوم CMOS استفاده می کند که بالاترین نرخ فریم ضبط را پشتیبانی می کند و مشکل تاخیر تصویر را حل می کند. سوئیچ سریع بین دوربین های جلو و جانبی در حین کار؛ به طور گسترده در زمینه هایی مانند بازرسی خودرو، تعمیر و نگهداری مکانیکی، بازرسی لوازم خانگی، تعمیر و نگهداری خانه، بازرسی ساختار دیوار و غیره استفاده می شود.
  • دوربین مار صنعتی با کیفیت بالا】: چرخش 180 درجه برای تغییر جهت دوربین برای مشاهده بهتر. IP67 ضد آب و 3 سطح روشنایی قابل تنظیم برای تضمین تصویر واضح حتی در شرایط تاریک. محدوده کانونی دوربین جلو 3-8 سانتی متر / 1.2-3.1 اینچ و دوربین جانبی 2-6 سانتی متر / 0.8-2.4 اینچ است. کابل نیمه سفت و سخت 16.5FT می تواند خم شود و شکل خود را حفظ کند تا به طیف گسترده ای از مکان های باریک دسترسی پیدا کند و نیازهای مختلف استفاده را برآورده کند.
  • لوازم جانبی مفید و پشتیبانی عالی】: محتویات بسته دوربین شلنگی DEPSTECH آندوسکوپ دیجیتال LCD (کارت داخلی 32 گیگابایتی TF)، دفترچه راهنمای کاربر، کابل USB به Micro USB، و مجموعه ای از لوازم جانبی (شامل قلاب، آهنربا).  اگر سوالی دارید، لطفا تماس بگیرید.
نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول
دوربین شلنگی با 2 لنز با دید بالا DS300

نقد و بررسی دوربین شلنگی DS300

یکی از انواع دوربین های شلنگی که کیفیت بسیار عالی دارد دوربین شلنگی ۵ متری برند DS300 است. شما با استفاده از این دوربین می توانید به بخش هایی که امکان مشاهده آنها وجود ندارد دسترسی داشته باشید. این دوربین مجهز به یک کابل لوله ای است که در یک قسمت آن دوربین نصب کرده اند. شما می توانید کابل این دوربین را به گوشی و لپ تاپ خود وصل کنید. در این صورت قادر خواهید بود که بخش های غیر قابل دسترس دید داشته باشید. روی کابل این دوربین یک دکمه مشاهده می کنید که آن را برای گرفتن عکس و فیلم می توانید بزنید.

طول دوربین شلنگی ۵ متری برند DS300 مناسب می باشد و دسترسی تان را آسان تر خواهد ساخت. 6 چراغ ال ای دی را روی این دوربین نصب کرده اند. به همین دلیل شما به راحتی می توانید هر بخش را به خوبی مشاهده کنید. نرم افزار مخصوصی برای این دوربین شلنگی وجود دارد. یکی از نرم افزارها را شما می توانید برای ویندوز مورد استفاده قرار دهید و نرم افزار دیگر را برای گوشی می توانید استفاده نمایید. اقلام دیگری در بسته بندی این دوربین وجود دارد که هر یک از آنها را شما می توانید برای کارایی آسان تر مورد استفاده قرار دهید.

دوربین شلنگی ds300 با کیفیت 1080 واقعی

ویژگی های دوربین شلنگی ۵ متری برند DS300

برای خرید دوربین شلنگی ۵ متری برند DS300 باید به خوبی در مورد ویژگی های دوربین اطلاعات بیشتری کسب کنید. برخی از ویژگی های اصلی که این دوربین شلنگی دارد و شما باید آنها را بشناسید عبارت است از :

لنز دوگانه دوربین depstech ds300
bluart 2 دوربین ویدیوسکوپ بروسکوپ ds300
عملکرد باتری دوربین DS300
کابل ضد آب لنز دوربین شلنگی depstech ds300
ضد آب ip67 دوربین بروسکوپ ds300
حافظه دوربین آندوسکوپی ds300

قابلیت اتصال آسان

یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی هایی که در این دوربین شلنگی وجود دارد این است که به آسانی روی دستگاه های متنوع نصب می شود. شما می توانید این دوربین را روی لپ تاپ و یا گوشی خود وصل کنید. در این صورت در کمترین بازه زمانی با جزئیات دقیق قادر خواهید بود تصاویر را مشاهده کنید. شما روی گوشی و ویندوز می توانید نرم افزار این دوربین را نصب کنید تا به راحتی از دوربین استفاده نمایید.

ضد آب و ضد رطوبت

هر یک از دوربین های شلنگی را بر اساس استانداردهای مشخص شده ای تولید می کنند تا ضد آب باشند. این دوربین نیز دارای استاندارد ضد آب بودن است. بنابراین شما می توانید به راحتی از این دوربین برای مشاهده بخش های متنوع در آب، استفاده کنید. هر یک از بخش های متنوع دوربین را از این نظر که ضد آب می باشد باید به خوبی بررسی کنید و سپس آن را خریداری نمایید. دقت داشته باشید که این دوربین تنها در یک رنگ مشکی تولید می شود. بنابراین رنگ های دیگر این دوربین تقلبی هستند.

فرمت های مناسب ویدیو و تصاویر دوربین شلنگی

فرمت ویدیو ضبط شده با این دوربین شلنگی avi می باشد. فرمت ضبط تصویر با این دوربین JPEG است. هر یک از فرمت های این دوربین کیفیت عالی دارند. در واقع شما باید به خوبی بدانید که کیفیت تصویر و ویدیو در این دوربین بسیار عالی است و شما با جزئیات می توانید تصاویر را مشاهده کنید. هر یک از فرمت های قرار داده شده روی این دوربین بر اساس استانداردهای مشخص شده می باشد.

ویژگی وزن و ظاهر دوربین

قطر دوربین شلنگی ۵ متری برند DS300 بر اساس استاندارد Ymm است. سرت فرم این دوربین به 30FPS می رسد. منبع تغذیه ای که درون این دوربین وجود دارد 57DC USB می باشد. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که وزن این دوربین بسیار کم است. به همین دلیل به راحتی می توانید از آن در بخش های متنوع استفاده کنید. قابلیت فیلم برداری و عکس برداری این دوربین کمک می کند که در کمترین بازه زمانی تصاویر زیادی را در بخش های مشخص شده مشاهده کنید و آنها را ضبط نمایید.

چراغ دوربین شلنگی

یکی از دیگر ویژگی های این دوربین شلنگی 6 چراغ ال ای است که دارد. شما می توانید نور هر یک از این 6 چراغ را تنظیم کنید. شدت کم و زیاد نور دوربین دست خودتان است. بر همین اساس طبق متراژ محیطی که می خواهید کاوش کنید، قادر خواهید بود شدت نور را تنظیم نمایید. هر یک از بخش های قسمت سر دوربین مجهز به چراغ است. بنابراین پیدا کردن اشیاء با این دوربین بسیار آسان می باشد.

دانلود نرم افزار های Depstech DS300

download Depstech View for android

به اندروید 5.0 یا بالاتر نیاز دارد.

download Depstech View for iphone

به iOS 9.0 یا بالاتر نیاز دارد.

download Depstech View for windows

به ویندوز win7/8/10 نیاز دارد.

اقلام همراه دوربین

اقلام زیادی را همراه با دوربین شلنگی ۵ متری برند DS300 شما می توانید مشاهده کنید. هر یک از این اقلام برای کاربردهای متنوع استفاده می شوند. آینه همراه، آهنربا و قلاب از جمله بهترین و اصلی ترین اقلامی هستند که روی این دوربین نصب می شوند. شما می توانید طبق نیازی که برای کاوش دارید یکی از انواع اقلام را به کار بگیرید. دقت داشته باشید که ساختار هر یک از اقلام را از نظر کاربردی بودن باید به خوبی بررسی نمایید و سپس آنها را استفاده کنید.

قیمت دوربین شلنگی ۵ متری برند DS300

هزینه ای که شما برای خرید هر یک از دوربین های شلنگی پرداخت می کنید با یکدیگر فرق می کند. برخی از دوربین های شلنگی هستند که هزینه خریداری بیشتری دارند. چرا که کارایی آنها خاص می باشد و دارای اقلام ویژه ای می باشند. اما برخی از دیگر دوربین ها هستند که هزینه کمتری برای خریداری دارند و تنها کاربرد ویژه مشاهده مکان های غیر قابل دید را دارند. این دوربین ها را شما می توانید با هزینه مناسب و به صرفه ای خریداری کنید.

مشخصات فنی

  • مشخصات کلی
  • مدل
    Depstech DS300
  • ابعاد
    8 میلیمتر قطر لنز
  • طول کابل
    طول کابل 5 متر
  • جنس بدنه
    PVC
  • لنز
  • نوع لنز
    2 مگاپیکسلی
  • تعداد لنز
    2
  • قطر لنز
    7.9 میلی متر
  • ضد آب لنز
    ندارد
  • روشنایی لنز
    دارد
  • تغییر میزان روشنایی
    دارد
  • زاویه دید
    70 درجه
  • فیلمبرداری
  • رزولوشن فیلم
    1080P
  • سرعت فیلمبرداری
    30 فریم
  • فرمت فیلم
    MP4
  • سایر مشخصات
  • مانیتور
    4.3
  • ضد آب
    دارد
  • استاندارد ضد آب
    IP67
  • نوع باتری
    2500 میلی آمپر
  • میزان کارکرد مداوم
    یکساعت
  • کارت حافظه داخلی
    ندارد
  • قابلیت ذخیره فیلم
    دارد
  • قابلیت ذخیره عکس
    دارد

تصاویر

دوربین شلنگی ۵ متری برند DEPSTECH مدل DS300 Dual Camera
دوربین شلنگی ۵ متری برند DEPSTECH مدل DS300 Dual Camera
دوربین شلنگی ۵ متری برند DEPSTECH مدل DS300 Dual Camera
دوربین شلنگی ۵ متری برند DEPSTECH مدل DS300 Dual Camera
دوربین شلنگی ۵ متری برند DEPSTECH مدل DS300 Dual Camera
دوربین شلنگی ۵ متری برند DEPSTECH مدل DS300 Dual Camera
دوربین شلنگی ۵ متری برند DEPSTECH مدل DS300 Dual Camera

نظرات و بازخورد

نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری

پرسش ها