بهترین دوربین نامحسوس کوچک - پنهان در دید ساده!

بهترین دوربین نامحسوس کوچک - پنهان در دید ساده!

امروزه دوربین های کوچک دارای طیف بسیار وسیع و همچنین مدل های بسیار گوناگونی می باشند و همین موضوع باعث شده است که کاربران این دوربین ها در حین خرید دچار گیجی شوند، چرا که مدل های بسیار زیادی از این دوربین ها وجود دارد که کارکرد های بسیار فوق العاده ای دارند. در این مقاله سعی میکنیم که با ارایه راه حل ها و همچنین مدل های مختلف دوربین های کوچک و نوع کاربرد و استفاده آنها، راه را برای خرید شما عزیزان بسیار هموار و راحت کنیم، در این مقاله راجع به نوع های مختلف این دوربین ها و کاربرد های آنها، خواهیم پرداخت، با تیم فنی مینی دی وی پرو همراه باشید.

در بازار حال حاضر ایران یافتن یک دوربین مخفی کوچک با قابلیت های بسیار عالی کار بسیار دشواری می باشد، از این رو ما در هر شکل از این دوربین ها سعی کرده ایم که یک مدل را به طور کامل توضیح دهیم، بنابراین به ترتیب از هر مدل دوربینی یکی را به طور کامل توضیح میدهیم که بهترین مدل در بین دوربین های موجود در حال حاضر می باشد. ما بیش از 50 ساعت تحقیق و آزمایش را در کنار هم قرار داده ایم تا این توصیه های جامع را به شما ارائه دهیم.

اگر چیزی را مشاهده کردید، توصیه می کنیم نظر خود را ترک کنید. اگر پیش تر با این دوربین های آشنایی ندارید بهتر است این مقاله را مطالعه کنید.

دوربین SS Waterproof Wireless Camera

دوربین کوچک مینیاتوری و در عین حال فوق العاده قدرتمند، این کوچکترین دوربین جهان با 0.87 اینچ و وزن آن 0.7 اونس است. می توان از آن به عنوان یک دوربین مراقبتی و پرستار بچه، در هواپیمای بدون سرنشین یا برای امنیت منزل استفاده کرد. این دوربین می تواند با استفاده از تشخیص حرکت، فیلم ها را به طور غیر منتظره ضبط کند و از باتری باورنکردنی برخوردار است.

این دوربین کوچک شامل برنامه هایی با wifi است که به شما امکان می دهد که به راحتی از هرجایی نظارت کنید. این دوربین همچنین از موشن حرکتی پشتیبانی می کند، این یک ویژگی عالی است که به شما امکان می دهد باتری و حافظه را ذخیره کنید زیرا تنها با عبور از دید و یا مقابل لنز دوربین، ضبط شروع می شود.

  • 1080 P HD
  • 200mah Battery
  • Max of 32GB
  • wifi
  • waterproof

اگر به دنبال دوربینی هستید که بتواند تقریباً به هر منظور مناسب باشد، این دوربین بند انگشتی برای هر شرایطی به اندازه کافی همه کاره است به طور مداوم یکی از بهترین دوربین های کوچک که مورد بررسی قرار گرفته است.

دوربین SS Waterproof Wireless Camera

دوربین 1080P Button Spy Cam

یکی از کوچکترین دوربین های مینی دی وی Wifi با کیفیت فیلمبرداری 1080 است و حالت های زیادی را پشتیبانی میکند. شما می توانید این دوربین را بر روی هر لباس یا دکمه ای نصب کنید زیرا بسیار کوچک است و به هیچ وجه جلب توجه نمی کند. با این حال همچنین مناسب برای ضبط در سراسر خانه یا موقعیت هایی در وسایل سراسر دفتر کاری است. این دوربین کوچک شامل برنامه هایی با wifi است که به شما امکان می دهد از هرجایی نظارت کنید. این دوربین همچنین از موشن حرکتی پشتیبانی می کند، این یک ویژگی عالی است که به شما امکان می دهد باتری و حافظه را ذخیره کنید زیرا تنها با عبور از جلوی لنز دوربین، ضبط شروع می شود.

  • 1080 P HD
  • 350mah Battery
  • Max of 128GB

اگر به دنبال دوربینی هستید که بتواند تقریباً به هر منظور مناسب باشد، این دوربین کوچک برای هر شرایطی به اندازه کافی همه کاره است.

دوربین 1080P Button Spy Cam

دوربین Spy Cam Wall Charger

این شارژر دیواری یکی از بهترین دستگاه های فیلمیرداری پنهان در لیست ما است، با ویژگی های تشخیص حرکت و ضبط HD هیچ کس به این شارژر دیواری شک نمی کند.

در موقعیت یابی آن مشکل دارید؟ فقط کافی است جلوی نور چراغ آن را بگیرید و آن را به هر کجای خانه متصل کنید، هیچ کس به شارژر شما مشکوک نخواهد شد! هر بار که ضبط را شروع می کند(حرکت را تشخیص می دهد)، یک اعلان به دستگاه تلفن همراه هوشمند شما ارسال می کند که منجر به یک ویژگی فوق العاده جالب دیگر می شود. این محصول تمام ضبط ها را به صورت بی سیم به تلفن شما ارسال می کند و به شما امکان می دهد نرم افزار را در بیش از یک دستگاه نصب کنید.

  • 1080 P HD
  • 200mah Battery
  • Max of 32GB

در 3 مرحله ساده و آسان، می توانید موبایل خود را با دوربین شارژری تنظیم کنید. می توانید ضبط ها را دوباره پخش کنید یا آنچه را که در زمان واقعی اتفاق می افتد مشاهده کنید. یک روش جایگزین، قرار دادن کارت SD در شارژر و مشاهده ضبط های بعدی است که بسیار آسان است.یکی دیگر از مزایای جالب و مفید این دوربین مینی دی وی، قابلیت دید در شب است. مهم نیست که روز یا شب، دوربین شما قادر به تشخیص هر حرکتی با کیفیت شفاف 1080p کریستالی ارائه شده باشد که این یک عامل بزرگ است که باعث می شود آن را به طریقی انجام دهد.

دوربین Spy Cam Wall Charger

دوربین Altata 1080p Spy Pen

این قلم دوربین کوچک و مخفی به دلایل مختلف در صدر لیست ما قرار دارد. این دستگاه را می توان با استفاده از کابل USB به راحتی در هر رایانه ای با قابلیت Plug and Play استفاده کرد.قلم Altata 1080p HD Pen بالاترین استانداردهای ضبط را رعایت می کند، این نیز برابر با ویژگی های برتر است.دارای بالاترین رزولوشن دوربین 1280 X 1080p و سرعت فریم فیلمبرداری 30 FPS است. این بدان معناست که باید ضبط ویدیوی شفاف و شفاف داشته باشید.همچنین کار با فقط یک کلیک برای شروع و متوقف کردن ضبط آسان است. همچنین دارای باتری قابل شارژ پلیمر لیتیوم در 220mAH است که باتری طولانی مدت را ارائه می دهد.

  • 1080 P HD
  • 150mah Battery
  • Max of 32GB

صحبت در مورد سهولت استفاده، ویژگی دیگری که به این امر کمک می کند بارگیری آسان در رایانه شخصی شما است. حتی می توانید تمبرهای زمانی را بر روی فیلم ها و تصاویر اضافه کنید. همچنین دارای یک کارت حافظه قابل ارتقا با استفاده از کارت SD و عملکرد آن به عنوان یک قلم دارای جوهر اضافه است که هست کارتریج جوهر را پشتیبانی مینکد و بسیار می توانید با این قلم بنگارید و از این رو انتخاب بسیار مناسبی برای دانشجویان می باشد چرا که به راحتی میتوانید از کلاس های مهم خود فیلمبرداری کنند و در سر فرصت دروس خود را مرور نماییند و از جزوه های خود عکس بگیرند و همچنین با این خودکار یاداشت کنند.

دوربین Altata 1080p Spy Pen

دوربین Micro IP HD Clock

ساعت زنگ دار Micro Wi-Fi بهترین راه حل برای کسانی است که شما می خواهید دوربین را در چیزی مخفی کنید که در حال حاضر خوب پنهان شده است و هیچگونه سوء ظنی نخواهد داشت.دوربین ساعتی با طیف گسترده ای از ویژگی های مختلف از جمله رزولوشن 1080 P است که فیلم را با 30 فریم در ثانیه ضبط می کند.

این ساعت زنگ دار دیجیتالی از عملکرد دقیقی مانند یک ساعت زنگ دار برخوردار است و دارای مزایای داشتن یک دوربین در داخل است که دارای کارت مموری به عنوان 32 گیگابایت نیز می باشد.

این دستگاه دارای کابل شارژ USB و برنامه ای است که با استفاده از تلفن هوشمند شما قابل بارگیری است. یکی از جالبترین ویژگی های این ساعت واقعیت این است که می توانید آن را از طریق Wi-Fi متصل کرده و فیلم های زنده را در هر زمان با استفاده از تلفن هوشمند خود مشاهده کنید.

دوربین Micro IP HD Clock

دوربین Element Covert 1080p Spy Watch

این ساعت به گونه ای طراحی شده است که دقیقاً مانند یک ساعت معمولی به نظر برسد و در عین حال از عملکرد یک دوربین کوچک تعبیه شده در آن نیز برخوردار باشد.

این ساعت زیبا پنهان از چهار LED داخلی ساخته شده است که در شرایط کم نور یا برای دید در شب قابل استفاده هستند تا در هر شرایط نوری قادر به ضبط ویدیوی با کیفیت باشند.

این ساعت مچی نسبتاً قوی و ضد آب است تا مطمئن شوید که به طور تصادفی اتصال کوتاه ندارید. ساعت مجهز به 1080 P Full HD با کارت حافظه داخلی است که می توانید از 8 گیگابایت تا 16 گیگابایت انتخاب کنید. این دوربین همچنین از ضبط صدا و عکس های فوری پشتیبانی می کند. ماندگاری باتری برای کسانی که در لحظه ضبط ویدیو 1.5 ساعت ضبط مداوم دارند عالی است.

دوربین Element Covert 1080p Spy Watch

دوربین Genius Panorama Cam Bulb

یکی از کم نظیر ترین دوربین های مخفی در لیست ما، کم نور دوربینی Wi-Fi بی سیم لامپ است.

مستقیماً در یک سوکت لامپ قرار می گیرد و ضبط پانورامیک 960 P را در اختیار شما قرار می دهد. نگران موقعیت هستید؟ نگران نباشید که قابل تنظیم است و قابلیت چرخش 360 درجه را دارد تا نمای کاملی به شما بدهد. حافظه همراه نیست اگرچه پشتیبانی از کارت SD وجود دارد که می تواند تا 64 گیگابایت نیز افزایش یابد.

برنامه ای وجود دارد که همراه با توپ است و از طریق برنامه می توانید LED را روشن یا خاموش کنید که به نحوه استفاده از آن بستگی دارد. این دوربین لامپی مناسب برای کسانی است که به دنبال قرار دادن یک دوربین فوق حرفه ای در مکانی هستند که افراد به ندرت به یکی از آنها مشکوک می شوند.

دوربین Genius Panorama Cam Bulb

دوربین SS Clothes Hook Cam

آیا به دنبال یک راه پنهانی برای فیلمبرداری هستید که هیچ کس متوجه آن نشده است؟ این دوربین مخفی نزدیک بین یکی از بهترین راه های انجام این کار است.از بیشتر موارد موجود در این لیست، این یکی از تخصصی ترین هاست. این قلاب لباس برای استفاده در اتاق خواب یا اتاق نشیمن مناسب است تا مستقیماً از محلی که می خواهید ضبط کنید.

دارای زاویه دید 90 درجه و فیلمبرداری با کیفیت 1080 P HD است. این Wi-Fi فعال است و این بدان معنی است که پس از بارگیری یک برنامه می توانید به راحتی به آنچه در خانه اتفاق می افتد از هرجای دیگر نگاه کنید.

این دوربین برای کسانی که سعی در بدست آوردن همسر تقلب یا کسانی که می خواهند فرزندان خود را ردیابی کنند، عالی است و مطمئن می شوند که در حالی که رفته اند از آنها مراقبت می کنند. حداکثر 32 گیگابایت حافظه را پشتیبانی می کند و شامل یک باتری 300 مگا بایت است که می تواند 3 ساعت باتری را فراهم کند.

دوربین SS Clothes Hook Cam

دوربین SmartCam Spy Sunglass

این عینک آفتابی ویدئویی هوشمند مخفی احتمالاً پیشرفته ترین عینک آفتابی در جهان امروز است.آنها می توانند به راحتی به یک برنامه اندرویدی یا آیفون متصل شوند و از یک دوربین ضبط شده 1080 P ساخته شده در عینک استفاده کنند.

به اندازه كافی كوچك به طوری که به هیچ وجه قابل دیده شدن نمی باشند و همچنین دارای سنسور ضد لرزش است که به راحتی میتوانید در هنگام ورزش کردن نیز استفاده شوند. آنچه که در مورد این عینک آفتابی جالب است این است که آنها چشم انداز اول شخص با لنزهای با زاویه دید 155 درجه را ارائه می دهند.

این دوربین ضبط حلقه ای را فراهم می کند که به معنای آن است که می توانید ضبط کنید تا مطمئن شوید هرگز از حافظه خالی نمی شود. باتری حداکثر 150 دقیقه زمان ضبط ویدیو قبل از نیاز به شارژ مجدد دارد.

دوربین SmartCam Spy Sunglass

دوربین SS11 Mini Camera

این دوربین مینی دی وی پدر دوربین های مینی دی وی ! مینیاتور اما بسیار قدرتمند، به عنوان یکی از کوچکترین دوربینبا کیفیت بسیار بالا که در آن قرار دارد در 87/0 اینچ با وزن 0.7 اونس شناخته می شود.

به عنوان یک بادامک پرستار بچه و یا برای نظارت با توانایی ضبط و گرفتن عکس و همچنین مجموعه ای از ویژگی هایی مانند دید در شب و تشخیص حرکت از آن استفاده می شود.

این دوربین مینی ریز کوچکترین بازار است. اندازه برتر با ویژگی های برتر از جمله فیلم 1080 P با 30 فریم در ثانیه ارائه می دهد. این دستگاه با استفاده از USB به راحتی به رایانه شما متصل می شود و از مزیت تشخیص حرکت استفاده می کند که به شما امکان می دهد فقط در صورت وجود حرکت در قاب، آن را روشن و شروع به ضبط کنید.

یک مزیت عظیم دیگر، عمر باتری بزرگ دوربین است که حداکثر 100 دقیقه از زمان شارژ است و اگر در حالت موشن حرکتی قرار بگیرد در حالت استند بای به یک هفته می رسد.

همچنین با ضبط حلقه همراه است که به شما امکان می دهد به طور مداوم فیلم بگیرید و فیلم قدیمی را رونویسی کنید اما نگران نباشید زیرا این ظرفیت با حداکثر 32 گیگابایت همراه است که ممکن است هرگز تمام نشود.

دوربین SS11 Mini Camera