دوربین اقتصادی مدار بسته HIKVISION مدل TD 9524S3 هایک ویژن

دوربین مداربسته دام هایک ویژن مناسب برای انواع قشر های جامعه یک دوربین اقتصادی IP تحت شبکه تی وی تی TVT می باشد.

  1. نوع تکنولوژی: آنالوگ HD – HDTVI
  2. مدل و کاربرد: دام- محیط‌های خارجی و داخلی
  3. رزولوشن تصویر: 2 مگاپیکسلی
  4. لنز: ثابت – 2.8، 3.6، 6 میلی‌متر
  5. میزان دید در شب: مادون قرمز EXIR با برد 30 متر
  6. درجه محافظت: IP67
  7. جنس بدنه: فلزی
  8. وزن:290گرم
نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

نقد و برسی دوربین مداربسته اقتصادی HIKVISION مدل TD -9524S3

 دوربین مداربسته هایک ویژن مدل TD 9524S3 یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت هایک ویژن میباشد. به طوری که اگر عدد ۱۹۲۰ که تعداد پیکسل افقی و عدد ۱۰۸۰ که پیکسل عمودی میباشد را در هم ضرب کنیم عددی معادل تقریبا ۲ ملیون بدست میاید که برابر با ۲ مگاپیکسل میشود. دوربین های کمپانی هایک ویژن ساخته شده از تکنولوژی TVI میباشد که نصبت به بقیه تکنولوژی ها نظیر AHD یا HDCVI از افت کمتری برخوردار هستند به همین خاطر میتوان تا متراژ حداکثر ۵۰۰ متر برای این دوربین کابل کشی کرد.

دوربین هایک ویژن TD 9524S3 که مناسب برای محیط های بیرونی و گاهی اوقات داخلی میباشد و همچنین لوکس نوری این دوربین برابر ۰٫۰۱ است که هر چه این لوکس عدد کمتری باشد دوربین قادر هست با کمترین نور در شب تصویر رنگی نمایش دهد. در حال حاظر کمترین لوکس نوری مربوط به دوربین های کالر ویو هایک ویژن میباشد که برابر با ۰٫۰۰۰۵ میباشد.

نمای نصب دوربین HIKVISION مدل TD -9524S3

اگر شما قصد دارید دوربین مداربسته را در ارتفاع پایین یا در فضای کوچکی نصب کنید پیشنهاد میکنیم که از لنز ۲٫۸ استفاده کنید که زاویه دید برابر با ۱۰۶ درجه دارد و میتوانید فضای بیشتری را پوشش دهی کند و نقطه کور تصویر شما را به حداقل برساند ولی اگر میخواهید دوربین را در ارتفاع بالاتر از ۴ متر نصب کنید پیشنهاد میکنیم که از لنز ۳٫۶ استفاده کنید که زاویه دید برابر با ۸۵ درجه دارد و باعث میشود بازدهی بیشتری از دوربین داشته باشید.

بدنه دوربین مداربسته هایک ویژن مدل TD 9524S3 تشکیل شده از فلز هست که مقاوم در برابر سرما – گرما- باران و گرد و غبار میباشد و میتواند در دمایی برابر با منفی ۴۰ درجه تا مثبت ۶۰ درجه کار کند و ولتاژ کاری دوربین مدل ۷۶D0T-ITMF برابر با ۱۲ ولت از نوع DC و جریان مصرفی برابر با ۱ امپر  و مصرف برقی برابر با حداکثر ۴ وات را دارد. مشخصات فیزیکی دوربین هایک ویژن مدل ۷۶D0T-ITMF ابعاد این دوربین برابر است با : طول = ۱۶۵ میلیمتر  عرض = ۶۲ میلیمتر   ارتفاع = ۵۸ میلیمتر و وزنی برابر با ۲۹۰ گرم را دارد.

ویژگی های فنی دوربین اقتصادی هایک ویژن مدل TD 9524S3

دوربین 2 مگاپیکسلی هایک ویژن مدل TD 9524S3 یک دوربین دام و از دسته دوربین های AHD با بدنه فلزی است. تصاویر ارائه شده توسط این دوربین 2 مگاپیکسلی دارای کیفیت خوبی هستند. میزان حساسیت نوری در این دوربین مداربسته هایک ویژن برابر با 0.01 لوکس است.

به دلیل پشتیبانی از استاندارد IP67 دارای بدنه ضد آب بوده و در نتیجه برای محیط های خارجی نیز کاربرد دارد. مجهز به تکنولوژی EXIR با برد 30 متر است، در این فناوری اشعه مادون قرمز تولید شده توسط LED های دوربین دارای برد بیشتری نسبت به فناوری IR بوده و تصویر با نویز کمتری ارائه و از تمرکز نور در مرکز آن نیز جلوگیری می شود. لنز موجود در آن از نوع ثابت است که تنها امکان تنظیم فوکوس را دارد و با فواصل کانونی 2/8، 3/6، 6 میلی متر عرضه شده و زوایای دیدی برابر با 105، 85،54، 37 و 24 درجه بدست می دهد.

محصول جدید 2020 این شرکت میباشد و فرقش با بقیه دوربین های 2 مگاپیکسل هایک ویژن در این است که دارای میکروفون میباشد و از طریق کابل کواکسیال توانایی برقراری صدا را دارا است و در ضمن باید DVR هایی از برند هایک ویژن تهیه کرده باشید که این قابلیت را دارا باشند. همچنین این دوربین دارای منو تنظیمات میباشد که میتوان پارامتر هایی نظیر: جمع کردن نور زیاد به صورت نرم افزاری ( DWDR ) یکسان کردن نور در محیط های روشن و تاریک ( BLC ) تنظیم نور در ساعات مختلف روز ( DAY& NIGHT ) تنظیم رنگ و روشنایی ( image seting ) را تنظیم نمود. 

  1. نوع تکنولوژی: آنالوگ HD – HDTVI
  2. مدل و کاربرد: دام- محیط‌های خارجی و داخلی
  3. رزولوشن تصویر: 2 مگاپیکسلی
  4. لنز: ثابت – 2.8، 3.6، 6 میلی‌متر
  5. میزان دید در شب: مادون قرمز EXIR با برد 30 متر
  6. درجه محافظت: IP67
  7. جنس بدنه: فلزی
  8. وزن:290گرم                                                   

کیفیت تصویر 

دوربین های دام در کیفیت های متفاوتی به صورت آنالوگ، آنالوگ HD و شبکه وجود دارند و از نظر کیفیت تصویر محدودیتی ندارد. البته در مورد دوربین های آنالوگ باید بگوییم که منسوخ شده اند و جای خود را به دوربین های آنالوگ HD داده اند. این دوربین ها را می توانید از کیفیت تصویرهای 2 مگاپیکسلی تا کیفیت تصویرهای 8 مگاپیکسلی خریداری نمائید. دوربین TD9524S3 از نوع توربو اچ دی یا به اصطلاح AHD میباشد که قابلیت اتصال از طریق کابل ترکیبی یا همان RG59 را دارد. دوربین هایک ویژن TD 9524S3 به گونه ای ساخته شده است که قابلیت اتصال به تمام دستگاه های DVR را دارد و از تمام تکنولوژی های تصویر نظیر TVI-CVI-AHD-ANALOG  پشتیبانی میکند.

نمای رو به روی دوربین HIKVISION مدل TD -9524S3

دید در شب دوربین های دام

اغلب دوربین های مداربسته دام یا ... دارای دید در شب IR هستند و این قابلیت تفاوت زیادی در هزینه آنها ایجاد نمی کند. دوربین های دام معمولا دید در شبی با برد متوسط دارند و در صورت نیاز به برد زیاد برای دید در شب بهتر است از دوربین بولت استفاده کنید. همچنین می توانید از پروژکتور مادون قرمز در کنار دوربین استفاده کنید. به علاوه در چند سال اخیر تکنولوژی جدیدتری با نام دید در شب ٍExir به بازار آمده است که در برخی از مدل های دوربین دام می توانید مشاهده کنید. دوربین های اکسیر قدرت دید در شب به مراتب بالاتری نسبت به دوربین های معمولی دارند .برد دید در شب این دوربین برابر با ۳۰ متر مربع میباشد که برای محیط های خیلی تاریک پیشنهاد نمیشود و از تکنولوژی اسمارت برخوردار هست که قادر به حذف نویز های اضافه در شب میباشد

لنز دوربین

دوربین های دام از نظر نوع لنز به دو دسته لنز ثابت (Fixed lens) و لنز وریفوکال (Varifocal Lens) تقسیم می شوند. لنزهای ثابت و وریفوکال با فاصله کانونی های متعددی تولید می شوند که هر کدام زاویه دید متفاوتی را ارئه می دهند. انواع لنز ثابت دوربین های دام و زوایای آنها: 2.8 mm =105° 3.6 mm =80° 4mm=79° 6mm=65° 8mm=43° انواع لنز وریفوکال دوربین های دام و زوایای آنها: 2.8-12mm=91.2°~28.3°

محتویات داخل بسته

  1. دوربین
  2. کابل
  3. دفترچه راهنما

نمای بسته بندی HIKVISION مدل TD -9524S3

مشخصات فنی

  • مشخصات کلی
  • برند
    Hikvision
  • مدل
    TD 9524S3
  • ابعاد
    طول = ۱۶۵ میلیمتر  عرض = ۶۲ میلیمتر   ارتفاع = ۵۸ میلیمتر
  • وزن
    290گرم
  • جنس بدنه
    فلزی
  • فاکتور فرم
    dome دام
  • فیلمبرداری
  • کیفیت فیلم
    1080P
  • ضبط صدا
    دارد
  • فیلمبرداری در شب
    دارد
  • تشخیص حرکت
    دارد

تصاویر

دوربین اقتصادی مدار بسته HIKVISION مدل TD 9524S3 هایک ویژن
دوربین اقتصادی مدار بسته HIKVISION مدل TD 9524S3 هایک ویژن
دوربین اقتصادی مدار بسته HIKVISION مدل TD 9524S3 هایک ویژن
دوربین اقتصادی مدار بسته HIKVISION مدل TD 9524S3 هایک ویژن

نظرات و بازخورد

نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری

پرسش ها