دوربین بیبی کم VA-1h00 برند vava مانیتور دار

  • مشاهده آنلاین تصاویر  واضح و شفاف و با کیفیت ۷۲۰ HD
  • نظارت ۲۴ ساعته از راه دور با سیستم هشدار + تنظیم صدای هشدار
  • 24 ساعت عمر باتری + اتصال همیشگی به آداپتور یا منبع تغذیه دیگر
  • اتصال بی سیم پایدارتر
  • قابلیت زوم تا ۵x
  • صفحه نمایش ۵ اینچی
  • دارای دید در شب با کیفیت خوب
نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

بررسی دوربین بیبی کم VA-1h00 برند vava مانیتور دار

یکی از انواع دوربین های چرخشی مانیتور دار، دوربین بیبی کم VA-1h00 برند vava مانیتور دار است. این دوربین مزیت های زیادی دارد و به همین دلیل به عنوان بهترین و با کیفیت ترین دوربین های بیبی کم شناخته می شود. بیشترین کاربردی که از این دوربین دریافت می شود برای اتاق کودک استکیفیت ساخت این دوربین بسیار عالی و مناسب می باشد. این دوربین یک مانیتور 5 اینچی دارد که نظارت صوتی و تصویری را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد. به طور کلی باید به خوبی بدانید که ویژگی ها و مشخصات این دوربین موجب شده که بسیاری از افراد این بیبی کم را خریداری نمایند.

برای خرید دوربین بیبی کم VA-1h00 باید به خوبی در مورد ساختار دوربین اطلاعات بیشتری کسب کنید. در این صورت می توانید بهترین نمونه دوربین را برای فیلمبرداری و تصویربرداری خریداری نمایید. کاربردهایی که از این دوربین دریافت می شود زیاد است. اما باید بدانید که به طور معمول برای بازرسی اتاق کودک این نمونه بیبی کم را خریداری می کنند. مادر می تواند دوربین را بالای تخت کودک وصل کند و با استفاده از صفحه مانیتور، کودک خود را نظاره گر باشد. در این صورت با خیال راحت به فعالیت های دیگرش رسیدگی می کند.

دوربین بیبی کم VA-1h00

ویژگی ها و قابلیت ها

برای اینکه از دوربین بیبی کم  VA-1h00 مانیتور دار استفاده کنید باید به خوبی در مورد ویژگی و قابلیت هایی که این دوربین دارد اطلاعات بیشتری کسب نمایید. در این صورت می توانید بهترین دوربین را برای نظاره کردن اتاق کودک خریداری نمایید. برخی از ویژگی هایی که این بیبی کم دارد و باید آنها را بشناسید عبارت است از :

کیفیت دوربین

 یکی از مهمترین ویژگی های مهم این بیبی کم این است که کیفیت عالی و بی نظیری دارد. در واقع باید به خوبی بدانید که بهترین متریال ها را برای تولید این دوربین به کار می گیرند. همچنین از استانداردهای به روز برای تولید این دوربین بهره برداری می کنند. به همین دلیل هزینه خرید این دوربین بسیار مناسب و به صرفه است. شما می توانید یک مانیتور 5 اینچی که مربوط به این دوربین می باشد را برای نظاره کردن تصاویر مورد استفاده قرار دهید. دوربین مورد نظر قابلیت زوم دارد و این ویژگی یکی از مهمترین ویژگی های آن می باشد.

مکالمه دو طرفه

نظارت صوتی و تصویری که روی این دوربین اتاق کودک وجود دارد یکی از دیگر ویژگی ها و مشخصات دوربین به شمار می رود. در واقع باید به خوبی بدانید که ویژگی مکالمه دو طرفه را روی این دوربین به کار برده اند تا صدای دو طرف در مانیتور پخش شود. مادر می تواند صدای کودک خود را درون مانیتور که گریه می کند و یا صحبت می نماید بشنود. همچنین خودش می توانید از طریق مانیتور صحبت کند تا صدایش به کودک برسد. این قابلیت از جمله ویژگی های ضروری این دوربین به شمار می رود. برد 300 متری این دوربین یکی از ویژگی های مهم این دوربین شناخته می شود.

باتری دوربین اتاق کودک

باتری که روی دوربین VA-1h00 برند vava مانیتور دار نصب شده است قدرتش 4500 میلی آمپر می باشد. بر همین اساس باید به خوبی بدانید که کیفیت ضبط تصاویر با این دوربین به خوبی و بدون اشکال انجام می شود. قدرت باتری درون این دوربین بسیار عالی و مناسب است. دید در شب و مادون قرمز از ویژگی های مهم این دوربین به شمار می رود. زمانی که باتری کیفیت خوبی داشته باشد تصویر مانیتور حرارتی به خوبی نشان داده می شود.

صفحه نمایش با کیفیت

وضوح تصویر در این دوربین اتاق کودک بسیار با کیفیت می باشد. عمر باتری صفحه نمایش این دوربین در هر بار شارژ کردن تا 18 ساعت می باشد. مدت زمانی که طول می کشد باتری صفحه نمایش شارژ شود 8 ساعت است. هشدار دما پشتیبانی لازم را دارد، به همین دلیل هرگز دوربین کیفیت خود را از دست نمی دهد. اندازه صفحه نمایش بسیار مناسب است. به همین دلیل مادر می تواند به خوبی تمامی بخش های اتاق کودک را با دوربین مشاهده کند.

چرخش بیبی کم

از دیگر ویژگی های مهمی که دوربین بیبی کم  VA-1h00  vava مانیتور دار دارد قابلیت چرخش دوربین می باشد. به طور کلی باید به خوبی بدانید که این دوربین را تا زاویه 360 درجه می توانید بچرخانید. این ویژگی دوربین کمک می کند که مادر تمامی بخش های اتاق را بررسی کند. چرخش دوربین یکی از ویژگی ها و قابلیت های مهم این دوربین به شمار می رود. دقت داشته باشید که پیش از خرید این دوربین باید به خوبی قابلیت ها و ویژگی های دوربین را بررسی کنید. در این صورت با اطمینان بیشتری این دوربین را خریداری می کنید.

قیمت دوربین

هزینه ای که نیاز است برای خرید این دوربین پرداخت کنید به نسبت برخی دیگر از بیبی کم ها بالاتر می باشد. در واقع باید به خوبی بدانید که این برند بیبی کم هزینه بیشتری از دیگر برندهای بازار دارد. بنابراین شما می توانید انواع بیبی کم های با کیفیت را تا حدودی با هزینه بالاتر ولی طول عمر بیشتر خریداری کنید. هر یک از بخش های متنوع دوربین های اتاق کودک را پیش از خریداری باید به خوبی بررسی نمایید و سپس آنها را تهیه کنید. اینکه بدانید صفحه مانیتور و همچنین دوربین چگونه کار می کنند بسیار مهم می باشد.

یکی از مهمترین نکاتی که زمان خرید دوربین بیبی کم VA-1h00 vava مانیتور دار باید به آن دقت داشته باشید کیفیت است. در واقع پیش از بررسی قیمت بهتر است که اصل بودن محصول را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که می خواهید بهترین دوربین را با کیفیت بالا خریداری کنید تنها باید به مراکز خرید معتبر بروید. کارشناسان مراکز خرید گارانتی دوربین را به شما تحویل می دهند.

مشخصات فنی

تصاویر

دوربین بیبی کم VA-1h00 برند vava مانیتور دار
دوربین بیبی کم VA-1h00 برند vava مانیتور دار
دوربین بیبی کم VA-1h00 برند vava مانیتور دار
دوربین بیبی کم VA-1h00 برند vava مانیتور دار
دوربین بیبی کم VA-1h00 برند vava مانیتور دار

نظرات و بازخورد

نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری

پرسش ها