دوربین مداربسته تحت شبکه Blurams dome lite 2 مدل A31

  1. ابعاد: 83x73x110 میلی‌متر
  2. وزن: 215 گرم
  3. سایر قابلیت ها پشتیبانی از ارتباط بی سیم
  4. IEEE 802.11 b/g/n (2.4G ) دارای اسپیکر و میکروفون داخلی برای ارتباط دو طرف
  5. ابلیت چرخش: بله
  6. زاویه دید: 109 درجه
  7. دید در شب: بله
  8. قابلیت ضبط صدا: بله
  9. کارت حافظه قابل پشتیبانی Micro SD 
نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

نقد و برسی دوربین مداربسته تحت شبکه Blurams dome lite 2 مدل A31

امروزه دوربین های امنیتی خانگی کاربردی تر و مقرون به صرفه تر از همیشه هستند. با فناوری بی سیم و لنزها و بردهای مدار کوچکتر، استفاده از آنها نیز آسان تر است. امروز، یکی از محبوب‌ترین مدل‌های جدید، Blurams Dome Lite 2 را بررسی می‌کنیم. نگاهی طولانی و سخت به تمام ویژگی‌های آن انداخته‌ایم. و اکنون ما آنها را با جزئیات فراوان برای شما تجزیه می کنیم. پس از آن، تنها کاری که باید انجام دهید این است که قضاوت خود را اعمال کنید و تصمیم بگیرید. Blurams dome lite 2  به دلیل شکل دایره ای آن نامگذاری شده است. این شامل یک دوربین کروی است که در یک پایه دایره ای نصب شده است. ارتفاع کل تنها 6.3 اینچ است و قطر پایه آن 3.94 اینچ است. قاب بیرونی از پلاستیک سفید ABS، هم روی دوربین و هم روی پایه ساخته شده است. تنها استثنا محفظه داخلی سیاه رنگ اطراف لنز و پایه خاکستری در پایین است. در جلوی پایه، یک لوگوی خاکستری "blurams" و یک LED سبز کوچک وجود دارد که قدرت فعال را نشان می دهد.برای شروع، شما چند گزینه مختلف برای نصب دارید. پایه دارای سه پایه لاستیکی کوچک است که قرار دادن آن را بر روی هر سطح افقی آسان می کند. برای بسیاری از اهداف خانگی، این باید به اندازه کافی خوب باشد. آن را در قفسه کتاب خود، روی قفسه ادویه جات یا بالای مرکز سرگرمی خود قرار دهید تا دید خوبی از اتاق داشته باشید. همچنین می توانید Dome Lite 2 را روی دیوار یا سقف نصب کنید. یک جفت شیار پیچ در پایین وجود دارد که امکان نصب و باز کردن آسان را فراهم می کند. یک جفت پیچ و لنگر دیوار خشک در کیت ها وجود دارد که نصب را آسان می کند.

Dome Lite 2  یک دوربین مداربسته سیمی است نه با باتری. از یک طرف، این شما را از نگرانی در مورد شارژ کامل باتری جلوگیری می کند. از طرف دیگر، به این معنی است که باید آن را به یک پریز برق وصل کنید. یک کابل USB 6 فوتی و آداپتور AC در کیت موجود است. در نتیجه، باید دوربین خود را در فاصله چند فوتی نزدیکترین پریز برق قرار دهید. از طرف دیگر، می توانید یک کابل داخلی USB بخرید. آنها ارزان هستند و استفاده از آنها آسان است.گفته می شود، چند محدودیت وجود دارد. برای شروع، Dome Lite 2 ضد آب نیست. این یک مشکل در داخل خانه نیست، اما به این معنی است که Dome Lite 2 قطعا یک دوربین در فضای باز نیست. همچنین فقط روی باند وای فای 2.4 گیگاهرتز کار می کند، نه روی 5 گیگاهرتز. با این حال، تقریباً همه روترهای مدرن دو بانده هستند، بنابراین این مشکل برای اکثر مردم نیست.

ویژگی های دوربین مداربسته تحت شبکه Blurams dome lite 2 مدل A31

Blurams Dome Lite  2   وضوح کامل 1080p را ارائه می دهد. این برای یک دوربین در فضای باز کمتر از هیجان خواهد بود، اما برای استفاده در فضای داخلی بیش از حد کافی است. در واقع، دوربین به اندازه کافی دور نخواهد بود تا جزئیات لازم را در این وضوح دریافت کند. همچنین امکان پوشش کامل 360 درجه را فراهم می کند. این بدان معنا نیست که دوربین می تواند همه 360 درجه را به طور همزمان ضبط کند. با این حال، یک موتور کوچک در پایه وجود دارد که امکان پوشش کامل تابه، شیب و زوم فضای شما را فراهم می کند. این عملکردها از طریق برنامه Blurams کنترل می شوند که به زودی در مورد آن با جزئیات بیشتر صحبت خواهیم کرد.برای شروع، برنامه Blurams وجود دارد که امکان دسترسی از راه دور را فراهم می کند. در داخل برنامه، می‌توانید دوربین خود را حرکت دهید و کج کنید، یا آن را بزرگ‌نمایی کنید تا یک نمای نزدیک داشته باشید. همچنین می توانید تا 4 فید دوربین را به طور همزمان مشاهده کنید. اگر می‌خواهید چندین اتاق را بررسی کنید، این یک راه عالی برای انجام آن است. این برنامه برای هر دو اندروید و iOS رایگان است. 

  1.  انتخاب رنگ: سفید
  2.   ابعاد 83x73x110 میلی‌متر
  3. وزن 215 گرم
  4. سایر قابلیت ها پشتیبانی از ارتباط بی سیم
  5. IEEE 802.11 b/g/n (2.4G ) دارای اسپیکر و میکروفون داخلی برای ارتباط دو طرف
  6. ابلیت چرخش بله زاویه دید 109 درجه
  7. دید در شب بله
  8. قابلیت ضبط صدا بله
  9. کارت حافظه قابل پشتیبانی Micro SD 

هوش مصنوعی

یکی دیگر از ویژگی های هوشمندی که ما را تحت تأثیر قرار داد، هوش مصنوعی پیشرفته Dome Lite 2 «تشخیص شخص» بود. وقتی شکل انسان را حس می کند، به طور خودکار یک هشدار ویدیویی 10 ثانیه ای ضبط می کند. این ضبط به مدت 24 ساعت در فضای ابری ذخیره می شود، خواه اشتراک داشته باشید یا نداشته باشید. همچنین یک هشدار در تلفن هوشمند شما ایجاد می کند، بنابراین می توانید فوراً فید زنده خود را بالا ببرید. 

دید در شب

برای پوشش شبانه، Dome Lite 2 شامل 8 LED مادون قرمز در اطراف لنز است. این چراغ های LED اشیاء و افراد را تا فاصله 8متری روشن می کند. و با چشم غیرمسلح نامرئی هستند، بنابراین به یک مزاحم هشدار نمی دهند. کیفیت دید در شب نسبتاً واضح  است، با کاهش جزئی وضوح. گفتنی است، هیچ رنگی در ویدیوی دید در شب وجود ندارد. کاملا سیاه و سفید است. این یک عملکرد رایج در دوربین های مادون قرمز است و چیزی نیست که ما از آن شکایت کنیم. این قطعاً چیزی است که قبل از خرید باید از آن آگاه باشید. 

اسلات حافظه در دوربین تحت شبکه Blurams dome lite 2 A31

امکن صدای 2 طرفه و هشدار

Dome Lite 2 همچنین امکان صدای دو طرفه را فراهم می کند. واضح ترین عملکرد این ویژگی ترساندن یک مزاحم است. چهره سارق را تصور کنید که به طور ناگهانی در حال پخش برای او در مقابل دوربین هستید. آنها به احتمال زیاد چیزی را سرقت نمی کنند. اما به احتمال زیاد وقتی به خانه می رسند به یک شلوار جدید نیاز دارند. اگر واقعاً می خواهید آنها را بترسانید، می توانید از آژیر فعال از راه دور نیز استفاده کنید. به نظر می رسد یک دزدگیر استاندارد است و به همان اندازه احتمال دارد که سارق را بترساند. با این حال، سیستم صوتی برای چیزی بیش از امنیت خوب است. اگر فقط نیاز به مکالمه سریع دارید، این یک راه سریع و آسان برای صحبت با اعضای خانواده است. حتی می توانید به یک پیمانکار یا خانه دار از آن طرف کشور دستورالعمل بدهید.می توانید ضبط خود را نیز به صورت داخلی ذخیره کنید. Dome Lite 2 تا 128 گیگابایت کارت SD را می پذیرد، بنابراین شما برای چند روز فضای ذخیره سازی خواهید داشت. 

دوربین تحت شبکه Blurams dome lite 2

امنیت سایبری

از طریق برنامه، می توانید دوربین را نیز خاموش کنید. این کار یک شاتر فیزیکی را روی محفظه لنز می‌بندد و از حفظ حریم خصوصی کامل اطمینان می‌دهد. همچنین این یک راه عالی برای جلوگیری از سرقت کارت SD شما توسط مهاجمان است. از آنجایی که اسلات SD در داخل محفظه لنز قرار دارد، شاتر حریم خصوصی نیز شیار SD را پنهان می کند. هنگامی که دوربین خاموش می شود، شاتر حریم خصوصی به طور خودکار بسته می شود. این نه تنها کارت SD شما را ایمن نگه می‌دارد، بلکه از کثیف شدن لنز شما در زمانی که استفاده نمی‌کنید جلوگیری می‌کند.

دوربین تحت شبکه Blurams dome lite 2 A31

محتویات داخل بسته

  1. دوربین
  2. آداپتور
  3. کابل AC
  4. پیچ  و رول پلاک
  5. دفترچه راهنما

مشخصات فنی

  • مشخصات کلی
  • برند
    Blurams
  • مدل
    Dome lite 2
  • ابعاد
    83x73x110 میلی‌متر
  • وزن
    215گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • فیلمبرداری
  • کیفیت فیلم
    1080P
  • نور فیلمبرداری (پروژکتور)
    ندارد
  • ضبط صدا
    دارد
  • فیلمبرداری در شب
    دارد
  • تشخیص حرکت
    دارد

تصاویر

دوربین مداربسته تحت شبکه Blurams dome lite 2 مدل A31
دوربین مداربسته تحت شبکه Blurams dome lite 2 مدل A31
دوربین مداربسته تحت شبکه Blurams dome lite 2 مدل A31

نظرات و بازخورد

نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری

پرسش ها