دوربین دیجیتال عکس برداری canon مدل powershot ELPH 360 HS

  • مدل: Canon PowerShot ELPH 360 HS
  • نوع: جم و جور (Compact) وزن 147 گرم و اندازه 100×58×23 میلی متر
  • حسگر BSI CMOS با دقت 21 مگاپیکسل
  • دقت مؤثر 20 مگاپیکسل
  • لنز دوربین با فاصله کانونی 300-25 میلیمتر
  • بزرگنمایی 12 برابر
  • لرزشگیر اپتیکال
  • قابلیت فیلمبرداری Full HP با سرعت 30 فریم در ثانیه
  • حساسیت از 80 تا 3200 قابل تغییر
  • فوکوس حالت ماکرو
  • زمانسنج خودکار 2 تا 10 ثانیه عکاسی پیاپی 
  • تصویر زنده Live View
نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

بررسی دوربین عکاسی canon مدل powershot-ELPH-360 HS

دوربین عکاسی پاور شات مدل ELPH 360 دارای تایمر خودکار با سرعت بالا و انفجاری، تنظیم نور صحنه به صورت دستی در شب، حالت صحنه کم نور برای گرفتن عکس در مکان های نور کم، تشخیص چشم و لبخند که در یک زمان وقتی چشم پلک نمی زند و لبخند بر روی لب دارید از شما عکس بگیرد، عکس برداری از حیوانات با سرعت حرکت بالا را داراست.

دوربین عکاسی canon مدل powershot-ELPH-360 HS

این دوربین عکاسی در گرفتن عکس پرتره می تواند یک معجزه باشد چرا که هم حالت های چهره را به خوبی می شناسد و هم از لنز های فوق العاده ای در این دوربین استفاده شده که کوچکترین جزئیات از نظر پنهان نمی ماند و شما می توانید از چهره هایی که به آنها علاقه دارید تصاویری با تمام جزئیات با وضوح بالا چه در نور کم و چه در نور روز داشته باشید.

زوم اپتیکال 12 برابری با تثبیت کننده تصویر دستی به شما کمک می کند تا تصاویر را با انعطاف پذیری بالا و آسان بگیرید. این دوربین کاملا حرفه ای دارای Wi-Fi و NFC داخلی برای اشتراک گذاری و انتقال آسان تصاویر و فیلم های شما در هر زمان و مکان است. سنسور 20.2 مگاپیکسلی CMOS با پردازشگر تصویر DIGIC 4+ ترکیب می‌شود تا کیفیت تصویری چشمگیر را حتی در شرایط کم نور ارائه دهد. صفحه نمایش LCD بزرگ 3 اینچی که امکان مشاهده آسان و جزئیات کامل تصویر ثبت شده را حتی از زاویه باز را فراهم می کند.

این مورد Canon PowerShot ELPH 360 HS - دوربین دیجیتال 20.2 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 12 برابر، TFT 3.0 اینچ (ترانزیستورهای میدان نازک)، LCD و Wi-Fi یکپارچه است که آماده است همراه و همیار شما در هر زمان و مکان برای ماجراجویی باشد.

بیشتر بدانیم: بهترین دوربین‌ عکاسی میان‌ رده 2022

کنن ELPH-360 HS از نگاهی دیگر:

PowerShot ELPH 360 HS یک دوربین دیجیتال شیک و مدرن است که عکس های خیره کننده و فیلم های حرفه ای می گیرد. زوم اپتیکال 12 برابری و تثبیت کننده تصویر به کاربران در هر زمینه و سطح مهارت کمک می کند تا عکس های باورنکردنی را در هر شرایطی ثبت کنند. Powershot ELPH 360 HS مجهز به صفحه نمایش LCD بزرگ 3 اینچی، ویدئو را با کیفیت 1080p HD بکر ضبط می کند تا هرگز لحظه ای را از دست ندهید. این دوربین دارای سنسور 20.2 مگاپیکسلی CMOS و پردازشگر تصویر DIGIC 4 است که به گرفتن عکس‌های شفاف با کیفیت خیره ‌کننده حتی در نور کم کمک می‌کند. کاربران PowerShot ELPH 360 به حالت عکس خلاقانه دسترسی دارند که از ترکیب بندی ، رنگ و نور عکس های اصلی آنها برای ایجاد چیزی منحصر به فرد و چشمگیر استفاده می کند. این دوربین به دلیل ویژگی‌های کاربری آسان، عملکرد هوشمند و عمر باتری طولانی، برای عکاسان حرفه‌ای و همچنین کاربرانی که تجربه عکاسی کم یا بدون تجربه اند را فراهم می کند، جذاب خواهد بود که با این کلاس دوربین عکاسی خود را شروع کنید.

دوربین PowerShot ELPH 360 HS برای عکاسان مبتدی که می‌خواهد لحظات جادویی را که در زندگی روزمره اتفاق می‌افتد ثبت کنند، به اندازه‌ای باریک است که در مواقع و مکانی که به آن نیاز دارید همراه خود شما باشد. زوم اپتیکال 12 برابری می تواند به گرفتن نمای نزدیک از چهره کودک روی سکو یا تصویری وسیع از کل بازی و تماشاگران کمک کند. به لطف قابلیت Wi-Fi و NFC داخلی، آن تصاویر را می توانید به راحتی با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید.

سنسور 20.2 مگاپیکسلی CMOS و پردازشگر تصویر DIGIC 4+ به ارائه تصاویر با جزئیات کمک می کند، در حالی که IS هوشمند و تثبیت کننده تصویر نوری به وضوح تصاویر با حداقل تاری ثبت و ضبط می کنند. فیلم های فراموش نشدنی را با رزولوشن 1080p Full HD ضبط کنید و کل تصویر را روی یک صفحه LCD شفاف 3.0 اینچی ببینید تا مطمئن شوید که تصویر مورد نظر خود را شکار کرده اید.

حالت Hybrid Auto یک ویدیوی کوتاه از چند ثانیه قبل از ثبت تصویر خود می گیرد که قابلیت جالبی برای نشان دادن چگونگی انجام ثبت تصویر به مخاطب می دهد. ”حالت Story Highlights که به تازگی اضافه شده است" تصاویر و ویدیوی شما را ترکیب می کند سپس جلوه های مناسبی را برای ایجاد یک فیلم کوتاه از بهترین قسمت های روز به شما می دهد تا داستانی از روز ماجراجویانتون داشته باشید.

دوربین PowerShot ELPH 360 HS دارای زوم اپتیکال 12 برابری است تا عکس‌های دیدنی در دسترس شما قرار بگیرد. هنگام عکاسی با فاصله ی شگفت انگیز 25 تا 300 میلی متر با یک دوربین باریک و کامپکت از انعطاف پذیری آن شگفت زده خواهید شد. به‌علاوه لنز با زاویه دید عریض در هر عکس، تصویر گسترده‌ای را ثبت می‌کند و به عمق، پرسپکتیو و عظمت می‌افزاید. طبیعت، مناظر شهر، نماهای خانوادگی و موارد دیگر همگی در ثبت تصویر شما جای خواهد گرفت و جزئیاتی را از دست نخواهید داد. چه در حال گرفتن عکس های گروهی گسترده باشید و چه در حال زوم کردن تا انتهای قابلت زوم دوربین، تصاویر شما می توانند روشن و واضح باشند.

همگام سازی و رابط کاربری فوق العاده:

این مدل canon سازگار با نسخه های iOS 7.1/8.4/9.0، گوشی های هوشمند و تبلت اندروید نسخه های 4.0/4.1/4.2/4.3/4.4/5.0/5.1 است.

میتوانید با دانلود برنامه رایگان Canon Camera Connect تصاویر را در شبکه های مجازی اجتماعی آپلود کنید. لطفاً توجه داشته باشید که فایل‌های تصویری ممکن است حاوی اطلاعات قابل شناسایی شخصی باشند که ممکن است بر قوانین حفظ حریم خصوصی تأثیر بگذارد. Canon سلب مسئولیت می کند و هیچ مسئولیتی در قبال استفاده شما از چنین تصاویری ندارد. Canon چنین تصاویر یا اطلاعات موجود در چنین تصاویری را از طریق این برنامه دریافت، جمع آوری یا استفاده نمی کند.

سازگار با گوشی های هوشمند و تبلت های اندروید نسخه های 4.0/4.1/4.2/4.3/4.4/5.0/5.1 و انواع کامپیوتر موبایل و لپ تاپ می باشد.

حالت ها و تنظیمات عکس برداری:

گرفتن تصاویر واضح و ثابت با دوربین های PowerShot حتی در نور کم بدون استفاده از سه پایه آسان است. دلیلش این است که این دوربین ها به سیستم IS هوشمند نوآورانه Canon مجهز شده اند. این سیستم به طور خودکار حرکت دوربین را تجزیه و تحلیل می‌کند و روش اصلاح لرزش ایده‌آل را برای موقعیت عکس‌برداری اعمال می‌کند، به شما امکان می‌دهد روی کادربندی و گرفتن عکس خود تمرکز کنید. برای عکس‌های ثابت نیز سیستم از حالت‌های Normal IS ،Panning IS ،Macro (Hybrid) IS و Tripod استفاده می‌کند. هنگام فیلمبرداری سیستم از حالت‌های Dynamic IS ،Powered IS ،Macro (Hybrid) و Active Tripod IS استفاده می‌کند. آیکون‌ها به وضوح حالت تثبیت‌کننده تصویر را مشخص می‌کنند، چه در حال گرفتن تصاویر ثابت یا فیلم باشید.

عکسبرداری از تصویر ثابت IS معمولی طیف وسیعی از حرکت دوربین را در هنگام عکسبرداری تصحیح می کند. پانینگ IS حرکت پاننگ تشخیص داده می شود تا IS با حرکت دوربین مورد نظر تداخل نداشته باشد. IS ماکرو (هیبرید) لرزش دوربین را که معمولاً در تصویربرداری ماکرو (کلوزآپ) رخ می دهد، تصحیح می کند. هنگامی که استفاده از سه پایه تشخیص داده می شود، تثبیت کننده تصویر متوقف می شود زیرا به آن نیازی نیست. ضبط ویدئو داینامیک IS برای فیلمبرداری در فواصل کانونی با زاویه باز موثر است و لرزش های ناخواسته ای را که معمولاً هنگام راه رفتن رخ می دهد از بین می برد.

Powered IS حرکت دست را هنگام فیلمبرداری در انتهای محدوده زوم، جایی که لرزش دوربین بزرگ‌نمایی می‌کند جبران می‌کند. IS ماکرو (هیبرید) تاری حرکتی را که احتمالاً هنگام فیلمبرداری هنگام راه رفتن رخ می دهد، تصحیح می کند. همچنین لرزش دوربین نوع شیفت رایج در عکاسی ماکرو را جبران می کند. Active Tripod IS هنگام فیلمبرداری در حین استفاده از سه پایه، تثبیت کننده تصویر را برای جبران لرزش خفیف دوربین فعال می کند.

اتصالات بدون سیم و با سیم:

فناوری Wi-Fi داخلی به شما کمک می‌کند تا زمانی که می‌خواهید عکس‌ها و ویدیوهای خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید، در حین حرکت راحت باشید. تصاویر خود را مستقیماً از دوربین PowerShot ELPH 360 HS خود به راحتی از طریق CANON iMAGE GATEWAY در شبکه های اجتماعی و سایت های رسانه ای - فیس بوک، توییتر، یوتیوب، فلیکر و گوگل درایو - پست کنید یا آنها را در آلبوم عکس آنلاین ذخیره کنید تا در هر زمان و هر مکان به اشتراک بگذارید.

این دوربین همچنین می‌تواند مستقیماً به دستگاه‌های سازگار iOS و Android متصل شود و تصاویر را از طریق برنامه رایگان Canon Camera Connect بدون رایانه آپلود کند. می‌توانید مقصد آپلودهای خود را کنترل کنید تا با همه به اشتراک بگذارید یا گروه‌هایی را انتخاب کنید و حتی نظرات خود را اضافه کنید. قابلیت Wi-Fi پست کردن در زمان واقعی را ممکن می‌کند، بنابراین می‌توانید همه را با عکس‌ها و ویدیوها به ‌روز نگه دارید حتی در صورت وقوع رویدادها.

فناوری Wi-Fi همچنین به شما امکان می دهد تصاویر را به سایر دوربین های PowerShot مجهز به Wi-Fi منتقل کنید یا عکس های خود را مستقیماً روی یک چاپگر تأیید شده PictBridge (LAN بی سیم) چاپ کنید. به لطف دکمه Wi-Fi که به تازگی اضافه شده است، اکنون می توانید در حالت عکاسی و حالت پخش برای عملکرد سریع و آسان به آن متصل شوید. حتی می‌توانید دوربین را روشن کنید و همزمان با یک فشار دکمه متصل شوید و به شما کمک می‌کند تا در صورت تمایل فایل‌های خود را به اشتراک بگذارید و مدیریت کنید.

دوربین PowerShot ELPH 360 HS از فناوری NFC (ارتباطات میدان نزدیک) برای اتصال سریع با یک ضربه پشتیبانی می کند. به سادگی نماد NFC روی دوربین خود را روی دستگاه Android سازگار خود لمس کنید و برنامه Canon Camera Connect به طور خودکار برای اشتراک‌ گذاری سریع و آسان تصاویر شما راه‌اندازی می‌شود. فناوری NFC داخلی نیز نصب برنامه را ساده می کند. اگر برنامه هنوز نصب نشده است وقتی برای اولین بار دستگاه ها را با هم لمس کنید، صفحه دانلود به طور خودکار نمایش داده می شود.

عملکرد همگام‌سازی تصویر به شما امکان می‌دهد با استفاده از CANON iMAGE GATEWAY، عکس‌ها و فیلم‌ها را به‌صورت بی‌سیم از دوربین به رایانه منتقل کنید. از طریق CANON iMAGE GATEWAY می‌توانید برای مشاهده و دانلود از طریق مرورگر روی گوشی هوشمند سازگارتان به عکس‌ها و ویدیوهای خود دسترسی داشته باشید.

با وای فای داخلی دوربین PowerShot ELPH 360 HS می توانید از تلفن هوشمند یا تبلت سازگار خود برای کنترل از راه دور دوربین استفاده کنید. به سادگی به صورت بی سیم به دستگاه خود متصل شوید و به برنامه رایگان Canon Camera Connect دسترسی پیدا کنید. دستگاه شما یک تصویر زنده از عکسبرداری دوربین را نشان می دهد.

این دوربین ایده آل برای عکس یادگاری گروهی، عکس های حیات وحش و انواع موقعیت هاست. زوم اپتیکال 12 برابری، فلاش، تایمر خودکار و شاتر همه و همه در دوربین تحت کنترل شما هستند و تصاویر طبق معمول در دوربین شما ذخیره می شوند.

 ثبت نام یک بار در آلبوم عکس آنلاین CANON iMAGE GATEWAY الزامی است.

سازگار با نسخه های iOS 7.1/8.4/9.0، گوشی های هوشمند و تبلت اندروید نسخه های 4.0/4.1/4.2/4.3/4.4/5.0/5.1.

ممکن است با دانلود برنامه رایگان Canon Camera Connect کمی هزینه کنید اما این برنامه به شما کمک می کند تا تصاویر را در سرویس های رسانه های اجتماعی آپلود کنید. لطفاً توجه داشته باشید که فایل‌های تصویری ممکن است حاوی اطلاعات قابل شناسایی شخصی باشند که نمی خواهند ممکن است بر قوانین حفظ حریم خصوصی تأثیر بگذارد و خلاف قوانین باشد. Canon سلب مسئولیت می کند و هیچ مسئولیتی در قبال استفاده شما از چنین تصاویری ندارد. Canon چنین تصاویر یا اطلاعات موجود در چنین تصاویری را از طریق این برنامه دریافت، جمع آوری یا استفاده نمی کند.

با دانلود رایگان برنامه Canon Online Photo Album تصاویر و ویدیوهایی که از Image Sync استفاده می‌کنند را می‌توان در عرض 30 روز با تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود مشاهده و دانلود کرد.

 محتوای بسته

بسته باتری PowerShot ELPH 360 HS NB-11LH، شارژر باتری CB-2LF ، بند مچی WS-800 و دفترچه راهنما

مشخصات فنی

  • کلی
  • ابعاد
    10×5.8×2.3 سانتی متر
  • وزن
    147 گرم
  • ضد آب
    دارد
  • حسگر و تصویر
  • محدوده دقت حسگر
    ۲۰ مگاپیکسل
  • نوع حسگر
    BSI CMOS
  • قطع حسگر
    Crop Frame
  • دقت موثر حسگر
    ۲۱ مگاپیکسل
  • حداکثر رزولوشن عکس
    5184 × 3888 پیکسل
  • نسبت ابعاد عکس
    ۴:۳
  • فرمت غیرفشرده عکس
    JPEG
  • پردازشگر
    DIGIC ۴+
  • لنز
  • محدوده زوم
    12 برابر
  • فاصله کانونی
    ۲۵-۳۰۰ میلی‌متر
  • محدوده دیافراگم
    F۳.۶ - F۷.۰
  • بزرگ‌نمایی اپتیکال
    12 برابر
  • بزرگ‌نمایی اپتیکال
    دارد
  • حداقل فاصله فوکوس نرمال
    ۵ سانتی متر
  • فوکوس خودکار
    دارد
  • فوکوس دستی
    دارد
  • زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری
    دارد
  • فیلم
  • رزولوشن فیلم
    Full HD
  • حداکثر سرعت فیلم
    30 فریم در ثانیه
  • فرمت فیلم
    MP۴, MPEG-۴ AVC/H.۲۶۴
  • توضیحات فیلم
    ۱۹۲۰ x ۱۰۸۰ (۳۰p), ۱۲۸۰ x ۷۲۰ (۳۰p), ۶۴۰ x ۴۸۰ (۳۰p)
  • ضبط صدا
    دارد
  • عکسبرداری
  • حداکثر سرعت شاتر
    ۱/۲۰۰۰ ثانیه
  • حداقل سرعت شاتر
    ۱۵ ثانیه
  • زمانسنج خودکار
    ۲ تا ۱۰ ثانیه
  • عکاسی پیاپی
    ۲.۵ فریم بر ثانیه
  • حداقل حساسیت
    ۸۰
  • حداکثر حساسیت
    ۳۲۰۰
  • فلاش
    دارد
  • تکنولوژی تشخیص چهره
    دارد
  • تکنولوژی تشخیص لبخند
    دارد
  • صفحه نمایش
  • نوع صفحه نمایش
    TFT LCD
  • سایز صفحه نمایش
    3 اینچ
  • دقت صفحه نمایش
    461000
  • تصویر زنده Live View
    دارد
  • صفحه نمایش لمسی
    دارد
  • ورودی و خروجی ها
  • خروجی HDMI
    ندارد
  • خروجی USB
    دارد
  • خروجی تلویزیون
    دارد
  • سایر مشخصات
  • قابلیت هوشمند
    دارد
  • نوع کارت حافظه
    ُSD/SDHC/SDXC card

تصاویر

دوربین دیجیتال عکس برداری canon مدل powershot ELPH 360 HS
دوربین دیجیتال عکس برداری canon مدل powershot ELPH 360 HS
دوربین دیجیتال عکس برداری canon مدل powershot ELPH 360 HS
دوربین دیجیتال عکس برداری canon مدل powershot ELPH 360 HS
دوربین دیجیتال عکس برداری canon مدل powershot ELPH 360 HS
دوربین دیجیتال عکس برداری canon مدل powershot ELPH 360 HS
دوربین دیجیتال عکس برداری canon مدل powershot ELPH 360 HS

نظرات و بازخورد

نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری

پرسش ها