بهترین دوربین‌ عکاسی میان‌ رده 2022

بهترین دوربین‌ عکاسی میان‌ رده 2022

اگر می خواهید دوربین سطح مبتدی خود را ارتقا دهید یا به تازگی اولین دوربین خود را دریافت می کنید، توصیه می شود به سراغ یک گزینه میان رده بروید. پریدن در آب به همراه یک دوربین  ممکن است ایده خوبی به نظر برسد، اما به احتمال زیاد به همه ویژگی های اضافی نیاز ندارید و فقط به یک لنز ضد آب نیاز داشته باشید. لذا لازم است اطلاعات نسبی درباره دوربین ها داشته باشید تا در خرید دوربین عکاسی خود دچار مشکل نشوید و بتوانید نسبت به بودجه خود بهترین خرید را داشته باشید.

قابلیت‌هایی مانند ضبط ویدیوی 4K، فوکوس خودکار فوق‌العاده سریع، پیکربندی‌های دستی و غیره اکنون در لیست ویژگی های اصلی دوربین عکاسی قرار گرفته‌اند.

سنسورها با بهبود قابلیت‌های نور کم، محدوده دینامیکی بهتر (مناسب برای عکاسی از املاک)، تعداد MP بالاتر و موارد دیگر به سرعت بهبود یافته‌اند. با این حال، MP بیشتر لزوما حسگر را بهتر نمی کند و تثبیت تغییر سنسور هنوز به دوربین های عکاسی میان رده نرسیده است.

همانطور که در حال خواندن این مطلب هستید، واضح است که در انتخاب بهترین دوربین میان رده برای خود مشکل دارید. برای حل معضل شما، برخی از بهترین دوربین های عکاسی میان رده را انتخاب کرده‌ام، و قابلیت های خاص آنها را به همراه توضیحاتی به شما عزیزان ارائه کرده ایم تا نسبت به نیار خود از بین طیف گسترده دوربین ها، بهترین انتخاب را داشته باشید.با تیم فنی MiniDvPro همراه باشید.

بهترین دوربین های عکاسی دیجیتال

برای اینکه همه چیز منصفانه بماند، من مجموعه زیادی از دوربین‌های DSLR و بدون آینه (mirrorless) را انتخاب کرده‌ام و آنها را جنبه به جنبه ارزیابی کرده‌ام. پس از یک فرآیند حذف سخت، در نهایت 10 دوربین برتر را انتخاب کردم که فکر می‌کنم از نظر ویژگی‌های خوب و قیمت‌شان عدالت را رعایت می‌کنند.

بهترین : دوربینCanon EOS RP

  • نوع: فول فریم بدون آینه
    وضوح سنسور: 26.2 مگاپیکسل
    حداکثر وضوح تصویر: 4K UHD
    عمر باتری: تا 250 شات
    وزن: 1.07 پوند

کانن همچنین با عرضه Canon EOS RP در بخش میان‌رده‌ها طوفانی به پا کرد. این دوربین بسیاری از ویژگی‌های مشابه EOS R را دارد، اما قیمت آن کمتر از هزار دلار است و همچنان یک دوربین بدون آینه فول فریم است. همچنین دارای فوکوس خودکار عالی برای فیلمبرداری است و با یک بار شارژ می تواند تا 250 عکس بگیرد.

طراحی

EOS RP در مقایسه با EOS R معمولی کمی کوچک‌تر و سبک‌تر است. این امر حمل آن را کمی آسان‌تر می‌کند و همچنین دارای یک صفحه نمایش لمسی LCD 3 اینچی است که می‌تواند به اطراف بچرخد. منظره یاب OLED 0.39 اینچی از نظر کیفیت عالی است، بنابراین اگر در دوربین‌های DSLR معمولی به آن عادت کرده باشید، منظره یاب اپتیکال را از دست نخواهید داد.

سنسور و عکاسی

یک سنسور جدید 26.2 مگاپیکسلی فول فریم CMOS در EOS RP وجود دارد. این سنسور با فوکوس خودکار سریع دو پیکسلی، محدوده دینامیکی عالی و عملکرد بهبود یافته در نور کم عالی است. این یک پیشرفت بزرگ در بخش میان رده کانن است. پردازنده جدید DIGIC 8 نیز در اینجا نقش مهمی ایفا می کند.

ویدیو

در کنار گرفتن عکس‌های فوق‌العاده ترد، RP می‌تواند ویدیوهایی با کیفیت عالی نیز بگیرد. این دستگاه تا 4K را پشتیبانی می‌کند و اگرچه 24 فریم در ثانیه در هنگام راه‌اندازی گزینه‌ای نبود، Canon به‌روزرسانی سیستم‌افزاری را ارائه کرده است که این ویژگی را فعال می‌کند. بنابراین، در حال حاضر می توانید 4K با سرعت 25 فریم در ثانیه یا 24 فریم در ثانیه (23.98 فریم در ثانیه) و 1080P تا 60 فریم در ثانیه بگیرید.

دوربینCanon EOS RP

دوربین Canon EOS M6 Mark II

  • نوع: بدون آینه
    رزولوشن سنسور: 32.5 مگاپیکسل
    حداکثر وضوح تصویر: 4K UHD
    عمر باتری: تا 305 شات
    وزن: 0.89 پوند

دوربین Canon EOS M6 Mark II یکی از بهترین دوربین های بدون آینه (mirrorless) کامپکت موجود در بازار است. عکس‌ها و ویدیوهای شگفت‌انگیزی می‌گیرد، شباهت‌هایی با پرچم‌داران دارد و تا 305 عکس با یک بار شارژ دوام می‌آورد. اگر به دنبال چیزی جمع و جور هستید که می تواند عملکرد بالا را ارائه دهد، این یکی از بهترین های موجود است.

طراحی

طراحی بسیار شبیه به M6 معمولی است، اما کانن آن را کمی تغییر داد تا ظریف‌تر به نظر برسد. به نظر می رسد که در دسته پریمیوم است و در مقایسه با M50 بسیار محکم تر است. این یک صفحه نمایش تاشو دارد، بنابراین اگر به سیستم چرخشی جانبی عادت دارید، این کار را انجام نمی دهد. منظره یاب نوری نیز عالی است.

سنسور و عکاسی

سنسور 32.5 مگاپیکسلی CMOS کانن در واقع یک واحد APS-C است که به این معنی است که تصویر به اندازه سنسورهای میکرو چهار نوع سوم برش داده نمی شود. این قابلیت‌ها همچنین با محدوده دینامیکی خوب، فوکوس خودکار سریع، سطوح نویز کنترل‌شده در نور کم، بازتولید رنگ دقیق و حفظ جزئیات خوب عالی هستند.

ویدیو

اگرچه دستگاه 4K را با سرعت 60 فریم در ثانیه انجام نمی دهد و فقط تا 30 فریم در ثانیه می رود، اما از 1080P با سرعت 120 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید برخی از موارد با حرکت آهسته را ضبط کنید. به هر حال، خروجی کلی ویدیو واقعا عالی است و قطعا یکی از بهترین دستگاه های زیر 1000 دلار برای ویدیو است.

دوربین Canon EOS M6 Mark II

دوربین Nikon D7500

  • وضوح سنسور: 20.9 مگاپیکسل
    حداکثر وضوح تصویر: 4K UHD
    عمر باتری: حداکثر 350 عکس
    وزن: 1.66 پوند

نیکون یک دوربین سطح متوسط ​​استثنایی ارائه می دهد که در همه ابعاد عالی است. Nikon D7500 پیشرفت‌های زیادی در بخش نورسنجی ارائه می‌کند و همچنین FPS را افزایش داده است تا مطمئن شود دوربین شما هیچ لحظه‌ای را از دست نمی‌دهد و هر عکسی واضح است. عمر باتری 950 عکس معادل حدود 3 ساعت عکاسی است.

طراحی

طراحی این دوربین میان رده جمع و جور و در عین حال فضای مناسبی دارد. رنگ آن کاملا مشکی با خط قرمز کوچکی است که نشان می دهد. دارای صفحه نمایش لمسی 3.2 اینچی LCD با قابلیت کج شدن است.

دکمه ها در سمت چپ به خوبی تراز شده اند و دست راست را برای گرفتن آزاد می گذارند. مینی ال سی دی برای نمایش پیکربندی، آن را به عنوان یک DSLR میان رده خوب بدل کرده است.

سنسور و قابلیت ها

دارای سنسور Expeed 5 و وضوح CMOS 20.9 مگاپیکسل است. این تضمین می کند که نور کم بسیار عالی باشد. محدودیت ISO نیز تا 1640000 است، اما محدودیت ایمن 51200 است. این برای عکاسی در نور کم بسیار مفید است. حالت پشت سر هم با نرخ بالای 8 فریم در ثانیه عالی است. ما سعی کردیم چند عکس از بچه‌هایی که در حال بازی کردن هستند بگیریم و این کار را به خوبی و سریع انجام داد.

ناحیه فوکوس Nikon D7500 با 51 نقطه فوکوس گسترده است. این فاکتور بسیار مهمی است که هنگام انتخاب بهترین DSLR سطح متوسط ​​باید به آن توجه کرد زیرا اکثر دوربین های مبتدی دارای 9 یا 18 نقطه فوکوس هستند و فوکوس واضح تر را محدود می کنند. این دوربین همچنین دارای سنسور RGB 180000 پیکسلی است که نورسنجی را در بالاترین سطح قرار می دهد و قادر به تشخیص چهره انسان است.

دوربین Nikon D7500

دوربین Sony Alpha A6100

  • وضوح سنسور: 24.2 مگاپیکسل
    حداکثر وضوح تصویر: 4K UHD
    عمر باتری: تا 420 شات
    وزن: 1.1 پوند

هیچ کس نمی تواند سونی را در ارائه تصاویر با بهترین کیفیت شکست دهد. این شرکت به خاطر ساخت حسگرهای کلاس جهانی شناخته شده است و Sony Alpha A6100 یکی دیگر از پیشنهادات درخشان آنها است.

عمر باتری این DSLR قدرتمند 420 عکس است که باید برای یک یا دو ساعت بدون هیچ مشکلی برای شما کار کند. با این دوربین نیز می توانید یک ساعت فیلمبرداری را مدیریت کنید.

طراحی

طراحی ممتاز و مدرن است. دارای صفحه نمایش لمسی 3 اینچی با قابلیت چرخش 180 درجه. بدنه آن از پلاستیک ساخته شده است اما احساس ارزانی ندارد.

یک روکش لاستیکی روی آن قرار دارد تا اطمینان حاصل شود که برای ساعت‌ها همراهی عالی خواهد بود. دکمه ها همه در سمت چپ قرار دارند و این مورد در مورد دوربین های اصلی بدون آینه است که ما دیده ایم. به طور کلی، طراحی مناسب است و چیزی برای شکایت وجود ندارد.

سنسور و قابلیت ها

پردازنده Bionz X با وضوح 24.2 مگاپیکسل، تصاویر بسیار خوبی را ارائه می دهد. این پردازنده به اندازه‌ای سریع است که سرعت پشت سر هم 11 فریم بر ثانیه را برای شما به ارمغان می‌آورد. این چیزی است که باید به آن توجه کرد و یک ارتقای قطعی از هر دوربین مبتدی است که حدود 3 تا 5 فریم در ثانیه می دهد.

دوربین مقرون به صرفه سونی در فوکوس جلویی نیز عالی است. دارای 425 نقطه فوکوس خیره کننده است که هیچ گوشه ای را دست نخورده باقی نمی گذارد. یک فناوری داخلی وجود دارد که چشم انسان و حیوانات را به تنهایی ردیابی می کند.

به غیر از این، ما بسیار تحت تأثیر فناوری کد QR قرار گرفتیم که به ما امکان می‌داد عکس‌ها را بدون هیچ زحمتی به سرعت انتقال دهیم. عملیات انتقال در عرض چند دقیقه به پایان رسید.

دوربین Sony Alpha A6100

دوربین Canon 90D

به نظر می رسد رقابت و بحث قدیمی Canon و Nikon بی پایان است و Canon 90D گواه آن است.

  • رزولوشن سنسور: 32.5 مگاپیکسل
    حداکثر وضوح تصویر: 4K UHD
    عمر باتری: تا 1300 شات
    وزن: 1.32 پوند

دوربین Canon 90D رقیب شایسته برای Nikon D7500 است و دارای ویژگی های استثنایی است که شما را با این دو گزینه واقعا گیج می کند. عمر باتری خیره کننده 1300 شات آن را به مدت 4 ساعت بدون داغ کردن همراهی می کند.

طراحی

من شخصاً طراحی کانن کاربرپسند و احساس ساده آن را دوست دارم. این دوربین آن انتظارات را برآورده می‌کند و یک چیدمان زیبا و ساده به ما می‌دهد. دکمه ها به خوبی فاصله دارند و هیچ یک از دست ها با دکمه هایی مانند Nikon D7500 شلوغ نمی شوند.

یک دسته کنترلی(joystick) برای فوکوس وجود دارد که زمان فوکوس را کاهش می دهد که یک افزوده کوچک محبوب بین خریداران این دوربین است. یک صفحه نمایش لمسی LCD 3 اینچی وجود دارد که کارکرد آن را آسان تر می کند. به طور کلی، طراحی آن را تحت تاثیر قرار داده است و رقیب خود را با اختلاف زیادی شکست داده است.

سنسور و قابلیت ها

این دوربین DSLR با بهترین قیمت، دارای سنسور DIGIC DV 8 است که جدیدترین سنسور Canon است و آن را با سنسور CMOS 32.5 مگاپیکسلی ترکیب می کند تا نتایج استثنایی به دست آورد. پردازش به اندازه کافی سریع است و این دوربین را می توان با سرعت بالای 10 FPS آن ثابت کرد. این بهترین چیزی است که تا به حال دیده ایم.

Dual Pixel CMOS AF واقعاً در فوکوس جلویی قدرتمند است و دارای یک سیستم فوکوس هوشمند است که اجسام متحرک و چشم‌ها را در یک لحظه ردیابی می‌کند.

45 نقطه فوکوس برای انتخاب وجود دارد. این تضمین می‌کند که بخش عمده‌ای از صفحه‌نمایش پوشانده شده است و مشکلی برای گرفتن یک تصویر واضح با فوکوس در مکان مناسب ندارید.

یک فناوری پرده الکترونیکی وجود دارد که به شما امکان می دهد تصاویر را با سرعت شاتر باورنکردنی 1/8000 ثبت کنید که تضمین می کند بهترین تصاویر را بدون هیچ لرزش و تکان دریافت می کنید.

دوربین Canon 90D

دوربین Olympus OM-D E-M1 Mark II

  •  رزولوشن سنسور: 20.3 مگاپیکسل
    حداکثر وضوح تصویر: 4K UHD
    عمر باتری: تا 420 شات
    وزن: 1.1 پوند

Olympus OM-D E-M1 Mark II می تواند جایگزینی عالی برای خط دوربینی باشد که معمولاً نیکون و کانن بر آن تسلط دارند. این یک دوربین امیدوارکننده است که حتی پس از عرضه جانشین خود، انتخاب محبوبی برای کاربران و منتقدان بوده است.

دوربین DSLR دارای عمر باتری عالی با 420 عکس است که به راحتی برای حدود 2 ساعت عکاسی دوام می آورد.

طراحی

طراحی Mark II ترکیبی عالی از سبکی و سادگی است. یک صفحه نمایش لمسی 3 اینچی وجود دارد که می تواند در تمام جهات حرکت کند. آنچه برای این دوربین جذاب به چشم می خورد کیفیت ساخت بی عیب و نقص آن است.

بدنه ای از منیزیم و آلیاژ دارد که به اندازه کافی مستحکم است تا در برابر هر گونه تکان یا ضربه ای که ممکن است به آن وارد شود مقاومت کند. فاصله دکمه ها گسترده است گه لذت خاصی از استفاده از این دوربین را مبیرید.

سنسور و قابلیت ها

این دوربین دیجیتال میان رده دارای پردازنده Truepic VIII است و با سنسور CMOS با وضوح 20.3 مگاپیکسل همراه شده است. به اندازه کافی قدرتمند است که در شرایط نور کم عکس های واضح و زیبایی به شما بدهد. این دوربین به طور کامل از فناوری بدون آینه استفاده می کند و به شما یک درایو پیوسته 60 فریم در ثانیه می دهد. دارای فوکوس خودکار سریع دوگانه و تثبیت کننده 5 محوری است تا مطمئن شود بهترین عکس ها را بدون هیچ گونه حرکتی دریافت می کنید.

فوکوس جلوی این دوربین به اندازه کافی قوی است که می تواند هر حرکتی را تشخیص دهد. دارای مجموعه ای از 121 نقطه تشخیص فاز است که سوژه شما را شناسایی و ردیابی می کند. این یک حالت عکاسی حرفه ای دارد که قبل از اینکه روی دکمه کلیک کنید، یک سری تصاویر بافر را می گیرد.

پس از استفاده از این ویژگی، می توانید روی دکمه کلیک کنید و تمام 35 فریم قبل از فریمی که کلیک کرده اید و فریمی که می خواهید در مقابل شما ظاهر شود را داشته باشید.

دوربین Olympus OM-D E-M1 Mark II

دوربین Canon EOS Rebel SL3

  • وضوح سنسور: 24.1 مگاپیکسل
    حداکثر وضوح تصویر: 4K UHD
    عمر باتری: حداکثر 350 عکس
    وزن: 0.98 پوند

Canon EOS Rebel یک DSLR عالی در بخش میان رده پایین است. عکس‌ها و فیلم‌های با کیفیت مناسب می‌گیرد، دارای فناوری فوکوس خودکار داخلی است و با یک بار شارژ تا ۳۵۰ عکس را با تصویربرداری زنده با استفاده از نمایشگر دوام می‌آورد. اگر به دنبال یک DSLR جمع و جور هستید، Canon EOS Rebel SL3 ممکن است همان باشد.

طراحی

عناصر طراحی در SL3 بسیار شبیه به اکثر دوربین های DSLR ارزان قیمت Canon هستند. پورت ها در کنار قرار گرفته اند و شامل جک میکروفون 3.5 می شود. باتری و فضای ذخیره سازی را می توان از پایین وارد کرد. کیفیت ساخت چیز خاصی نیست، اما به نظر ارزان نیست.

سنسور و عکاسی

کانن از سنسور 24.1 مگاپیکسلی نوع APS-C استفاده کرده است و به نوعی ترکیبی است. از یک طرف، کیفیت تصویر نسبت به پول بسیار خوب است. جزئیات به خوبی حفظ می شوند، رنگ ها پر جنب و جوش هستند و به لطف فوکوس خودکار دو پیکسلی، دوربین می تواند خیلی سریع فوکوس را بگیرد و تغییر دهد. حتی محدوده دینامیکی نسبت به قیمت تا حدودی مناسب است.

ویدیو

از سوی دیگر، با ویدئو مشکل دارد. بله، فیلمبرداری 4K 30 فریم در ثانیه وجود دارد، اما فورا فوکوس خودکار دو پیکسلی را از دست می دهید و کیفیت کلی فیلم تا حدودی پایین تر است. البته، ویدیوی اسلوموشن نیز پشتیبانی نمی‌شود. بنابراین، اگر قصد دارید ویدیوهای زیادی بگیرید، شاید دوربین دیگری را در نظر بگیرید.

آیا این دوربین برای شماست؟

اگر به دنبال یک DSLR جمع و جور هستید و عمدتاً آن را برای عکاسی در نظر می گیرید، Canon EOS Rebel SL3 می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. این عکس‌های زیبا تولید می‌کند و حمل آن بسیار آسان است. در صورتی که ویدیو مورد توجه اصلی است، شاید به گزینه‌های برتر کمی بیشتر نگاه کنید.

دوربین Canon EOS Rebel SL3

دوربین Panasonic LUMIX G7

  • وضوح سنسور: 16 مگاپیکسل
    حداکثر وضوح تصویر: 4K UHD
    عمر باتری: حداکثر 360 عکس
    وزن: 0.9 پوند

اگر به دنبال یک دوربین بدون آینه جمع‌وجور هستید، اما نمی‌توانید از 500 دلار بالاتر بروید، Panasonic LUMIX G7 انتخابی عالی برای شما خواهد بود. تصاویر با کیفیت بالا، ویدیوهای 4K 30 فریم بر ثانیه می گیرد و با یک بار شارژ می تواند تا 360 تصویر را کلیک کند.

طراحی

این دستگاه به شکل بسیار فشرده عرضه می شود و می توان آن را به راحتی حمل کرد. کیفیت ساخت نیز نسبت به قیمت بسیار عالی است. این  دوربین صفحه نمایش LCD تاشو دارد و منظره یاب OLED نیز بسیار خوب است.

سنسور و عکاسی

سنسور 16 مگاپیکسلی Live MOS میکرو چهار سومی بسیار توانمند است. می‌تواند محدوده دینامیکی نسبتاً خوبی، فوکوس خودکار مناسب را حفظ کند و تصاویر و ویدیوها نیز بسیار خوب به نظر می‌رسند. با این حال در نور کم عالی عمل می کند، اما این یکی از مصالحه ای است که باید در این محدوده قیمت انجام دهید.

ویدیو

در مورد فیلمبرداری، Lumix G7 تا 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه فیلمبرداری می کند. اگر می خواهید 60 فریم در ثانیه بگیرید، باید رزولوشن را به 1080P کاهش دهید. همچنین هیچ پشتیبانی 120 فریم بر ثانیه وجود ندارد، بنابراین، اگر می‌خواهید اسلوموشن بگیرید، این دوربین برای شما مناسب نیست. کیفیت فیلم نسبت به پول بسیار خوب است.

آیا این دوربین برای شماست؟

وقتی صحبت از دوربین بدون آینه با کیفیت فوکوس به میان می آید، Panasonic Lumix G7 واقعاً چندان متمایز نیست. با این حال، ارائه ویژگی‌های عالی با قیمت نسبتاً پایین‌تر و سبک بودن تنها با وزن 0.9 پوند، اینجاست که می‌درخشد. بنابراین، اگر بودجه کمی دارید، Lumix G7 یک گزینه عالی برای شما خواهد بود.

دوربین Panasonic LUMIX G7

دوربین Sony ZV-1

  • وضوح سنسور: 20.1 مگاپیکسل
    حداکثر وضوح تصویر: 4K UHD
    عمر باتری: تا 410 شات
    وزن: 0.64 پوند

اگر می‌خواهید چیزی حتی کوچک‌تر حمل کنید و می‌خواهید از آن برای ولوگ یا فیلم‌برداری از YouTube یا ویدیوهای محصول استفاده کنید، Sony ZV-1 بهترین دوربینی است که می‌توانید در حال حاضر بخرید. این یک نقطه عالی و عکاسی با صفحه نمایش تلنگر و برخی ویژگی های عالی برای سازندگان است. همچنین با یک بار شارژ می تواند تا 410 عکس بگیرد.

طراحی

سونی در طراحی ZV-1 واقعاً یک گام بزرگ به جلو برداشته است. این دستگاه مانند ترکیبی بین دوربین‌های بدون آینه جمع‌وجور سونی و Point & Shoots به نظر می‌رسد. آنها حتی یک صفحه نمایش لمسی 3 اینچی دارند که می توان از آن برای فوکوس ضربه به هنگام فیلمبرداری استفاده کرد. کیفیت ساختش هم عالیه

سنسور و عکاسی

سنسور 20.1 مگاپیکسلی یک پیشرفت بزرگ در بخش نقطه و تیراندازی میان برد است. دارای محدوده دینامیکی عالی، حفظ جزئیات عالی در عکس ها و فیلم ها، بازتولید رنگ عالی، فوکوس خودکار سریع و عملکرد خوب در نور کم است.

ویدیو

ویدئو تمرکز اصلی ZV-1 است و برخی از ویژگی‌های شگفت‌انگیز مانند 4K HDR، S-log2 و 3، حرکت فوق‌العاده آهسته، و فیلتر ND داخلی را به میان‌رده‌ها می‌آورد. این یک دوربین ویدیویی عالی با صفحه نمایش چرخشی است که از لمس برای فوکوس پشتیبانی می کند.

دوربین Sony ZV-1

دوربین Canon PowerShot G7X Mark III

  • وضوح سنسور: 20.1 مگاپیکسل
    حداکثر وضوح تصویر: 4K UHD
    عمر باتری: تا 320 عکس
    وزن: 0.67 پوند

اگر دوربین های کانن را ترجیح می دهید، GX7 Mark III نزدیک ترین رقیب برای ZV-1 است. این دوربین نیز یکی از نقاط و فیلم‌برداری‌های متمرکز بر روی ویدیو است و همچنین ویژگی‌های زیادی را از خواهر و برادرهای پیشرفته‌تر خود به ارث گرفته است. برای عکس ها، با یک بار شارژ تا 320 عکس می گیرد.

طراحی

GX7 III رویکرد طراحی بسیار مشابهی با دوربین‌های بدون آینه کامپکت کانن دارد. از نظر ابعاد تقریباً مشابه ZV-1 است اما حدود 2 میلی متر نازک تر است. کیفیت ساخت بسیار خوب است و در دست احساس خوبی دارد. صفحه نمایش 3 اینچی از نوع بالایی است، بنابراین اتصال میکروفون ممکن است دید را مسدود کند.

سنسور و عکاسی

کانن همچنین با سنسور CMOS 20.1 مگاپیکسلی عرضه شده است و عملکرد بسیار خوبی دارد. عکس‌ها و فیلم‌ها جزئیات زیادی را با رنگ‌های دقیق حفظ می‌کنند، فوکوس خودکار سریع است، عملکرد در نور کم بسیار عالی است و حتی محدوده دینامیکی خوبی دارد.

ویدیو

زمانی که صحبت از ضبط ویدیو به میان می آید، Canon تمام کارت های خود را روی میز گذاشته است. می تواند 4K تا 30 فریم در ثانیه و همچنین 1080P تا 120 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. بنابراین، می‌توانید ویدیوهای حرکت آهسته و حتی تایم لپس بگیرید، در صورتی که به آن علاقه دارید. با این حال، از ضبط ویدیوی HDR یا RAW پشتیبانی نمی کند.

دوربین Canon PowerShot G7X Mark III

سوالات متداول

در یک دوربین میان رده مدرن به دنبال چه ویژگی های اساسی باشیم؟

اگر در حال حاضر در حال خرید یک دوربین میان رده هستید، باید چند نکته را در نظر داشته باشید. اگر عکاس هستید، مطمئن شوید که دوربین دارای سنسور خوبی است و با لنزهای خاصی که قرار است استفاده کنید سازگار باشد.

اگر می‌خواهید فیلم بگیرید، فوکوس خودکار سریع توصیه می‌شود و مواردی مانند کنترل‌های دستی خوب و قابلیت فیلم‌برداری 4K با حداقل 24 فریم در ثانیه و 30 فریم در ثانیه مورد نیاز است. پس از این، هر چه ویژگی های بیشتری بتوانید پول پرداخت کنید، بهتر است.

کدام راه‌اندازی دوربین میان‌رده برای Vlogging بهتر عمل می‌کند؟

برای ساختن ویدیوهای خوب، به یک دوربین جمع‌وجور و سبک نیاز دارید که بتواند 4K فیلم‌برداری کند، فوکوس خودکار سریع، محدوده دینامیکی خوب و قابلیت‌های مناسب در نور کم داشته باشد. برای این کار، می‌توانید یک لنز واید خوب برای بهترین نتایج نیز بگیرید.

آیا دوربین های میان رده برای ساخت ویدیوهای یوتیوب به اندازه کافی خوب هستند؟

دوربین های میان رده برای ساخت ویدیوهای یوتیوب به اندازه کافی خوب هستند. فقط مطمئن شوید که آنها از انواع خوبی از لنزهای Prime، Wide-Angle و Zoom پشتیبانی می کنند، می توانند با کیفیت 4K عکاسی کنند، و داشتن کنترل های ویدیویی دستی خوب، یک مزیت محسوب می شود.

آیا باید مقداری پول بیشتر پس انداز کنم و به جای آن به دنبال یک دوربین پرچمدار باشم؟

این کاملاً به این بستگی دارد که قرار است از دوربین خود برای چه کاری استفاده کنید. همانطور که قبلا ذکر شد، اگر هدف شما تنها عکاسی نیمه حرفه ای یا ساختن ویدیوهای یوتیوب است، واقعاً به دوربین پرچمدار نیاز ندارید.

اکنون، اگر به دنبال چیزهای درجه یک هستید، مانند حیات وحش حرفه‌ای، ورزش، پرتره، عکاسی عروسی، یا ساختن فیلم‌ها یا مستندهای حرفه‌ای، باید روی یک دوربین پرچمدار رده بالا یا یک دوربین سینما سرمایه‌گذاری کنید.