دوربین مداربسته تحت شبکه بیسیم Blurams dome pro مدل A30C

Blurams Dome Pro دید در شب واضح را تا فاصله 22 فوتی ارائه می دهد. ایده‌آل برای نظارت از راه دور خانه، اداره، کودک، حیوان خانگی یا سالمند. حالت کروز تحت عملکرد ردیابی حرکت، دوربین blurams حرکات اجسام متحرک را شناسایی و ردیابی می‌کند. حالت کروز خودکار پوشش 360 درجه برای اسکن کل اتاق و حداکثر 10 مکان سفارشی برای کروز صدای دو طرفه منحصر به فرد با عملکرد کاهش نویز، میکروفون و بلندگو داخلی به شما امکان می دهد تا از وضعیت در زمان واقعی در خانه مطلع شوید.

  1. وضوح 1080P
  2. هشدارهای هوشمند
  3. دید در شب
  4. صدای دو طرفه
  5. تشخیص انسان
  6. رمزگذاری پیشرفته 
نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

نقد و برسی دوربین مداربسته تحت شبکه Blurams dome pro مدل A30C

پوشش 360 درجه - لنز 1080P FHD، 122 درجه دید همراه با محدوده چرخش 355 درجه افقی و 105 درجه عمودی پوشش کامل 360 درجه ایجاد می کند. دید در شب خودکار ویدیوهای واضحی را حتی در شرایط کم نور ارائه می دهد. حالت کروز خودکار را برای اسکن 360 درجه انتخاب کنید یا بوکمارک های مورد علاقه خود را جستجو کنید، مناسب برای مناطق بزرگی که نیاز به اسکن سریع دارند.یک پایگاه داده از دوستان و اعضای خانواده ایجاد کنید که به طور منظم از خانه شما بازدید می کنند، می دانند آیا فرزندان شما به خانه بازگشته اند یا اگر غریبه ای در خانه شما وجود دارد به شما هشدار می دهند.

Blrams dome pro

 تشخیص چهره/صدا/حرکت هوشمند هوش مصنوعی پیشرفته برای متمایز کردن انسان، حیوان خانگی و سایر اجسام متحرک. به‌طور خودکار یک ویدیوی هشدار 10 تا 15 ثانیه‌ای را در ابر AWS ضبط کنید که به مدت 24 ساعت قابل دسترسی است—بدون نیاز به اشتراک یا هزینه ماهانه. (تشخیص چهره برای استفاده باید سرویس ابری را فعال کند)حالت اختیاری حریم خصوصی - برای نیاز به حفظ حریم خصوصی، آن را به حالت پوشش خودکار (عدسی زیر پوشش می‌رود) بازگردانید، مطمئن شوید که هیچ چیزی بدون اجازه شما ضبط نمی‌شود. مناطق خاصی را انتخاب کنید یا نشانک های مختلف (حداکثر 10 مسیر) را در برنامه blurams برای نظارت یا نادیده گرفتن تنظیم کنید و فقط اعلان های مورد نظر خود را دریافت کنید.مشاهده چند دوربین - مشاهده زنده 4 دوربین به طور همزمان در برنامه blurams یا پورتال رسمی وب پشتیبانی می شود. دوربین خود را با اعضای خانواده یا دوستان خود به اشتراک بگذارید، بدون توجه به زمان و مکانی که هستید، آنچه را که اتفاق می‌افتد پیگیری کنید تا چیزی را از دست ندهید. با شبکه های وای فای 2.4 گیگاهرتز کار می کند (از وای فای 5 گیگاهرتز پشتیبانی نمی کند).

ویژگی های فنی دوربین مدارسته تحت شبکه Blurams dome pro مدل A30C

Blurams Dome Pro یک دوربین امنیتی بی سیم با مجموعه ای از ویژگی های اضافی است که به جذابیت آن نسبت به برخی از رقبای خود کمک می کند. مهمتر از همه، این شامل تشخیص چهره و دید در شب است. البته، این بدان معناست که شما می‌توانید هر مزاحمی را ببینید که در تاریکی بیرون از خانه شما حرکت می‌کند، اما همچنین مانع از آن می‌شود که دوربین شما به‌طور خودکار هشداری را ایجاد کند، فقط به این دلیل که هم خانه‌تان دیر به خانه آمده است.

  1. وضوح 1080P
  2. هشدارهای هوشمند
  3. دید در شب
  4. صدای دو طرفه
  5. تشخیص انسان
  6. رمزگذاری پیشرفته 

Storage & Cloud - blurams ضبط مداوم در فضای ابری را برای نظارت بر خانه شما در 24 ساعت فراهم می کند و برای محافظت از داده های شما به AWS متکی است و اطمینان می دهد که همه ویدیوهای ضبط شده ایمن و ایمن هستند. ویژگی‌های بیشتر هوش مصنوعی: اعلان غنی، آژیر، ردیابی هوشمند حرکت، کروز خودکار، اشتراک‌گذاری دوربین و موارد دیگر. پشتیبان‌گیری محلی از کارت‌های micro SD Class10 تا 128 گیگابایت با فرمت FAT32 پشتیبانی می‌کند.Blurams Dome Pro دید در شب واضح را تا فاصله 22 فوتی ارائه می دهد. ایده آل برای نظارت از راه دور خانه، اداره، نوزاد، حیوانات خانگی یا سالمندان. تحت عملکرد ردیابی حرکت، دوربین blurams حرکات اجسام متحرک را شناسایی و ردیابی می کند.

حالت کروز خودکار پوشش 360 درجه برای اسکن کل اتاق و حداکثر 10 مکان سفارشی برای کروز ارائه می دهد.میکروفون و بلندگوی داخلی که با عملکرد کاهش نویز منحصربه‌فرد است، به شما امکان می‌دهد از وضعیت لحظه‌ای در خانه مطلع شوید و با خانواده یا مزاحمان در راه دور مکالمه‌ای انعطاف‌پذیر داشته باشید.تشخیص بی‌درنگ برای شناسایی افراد منحصربه‌فرد همانطور که ظاهر می‌شوند استفاده می‌شود. هنگامی که عزیزان شما در خانه هستند و غریبه ای وارد محل شما می شود، فوراً هشدار دریافت کنید. YouaEUR با اعلان‌های بی‌درنگ دقیق و فعال‌سازی زنگ هشدار داخلی هرگز غافلگیر نمی‌شوید.

با الکسا کار می کند - دوربین امنیتی خود را با یک فرمان صوتی ساده کنترل کنید. از الکسا بخواهید دوربین شما را خاموش کند یا هر جایی را که دوربین های Blurams را قرار داده اید نشان دهد. لطفاً سفت‌افزار را به آخرین نسخه بررسی کرده و به‌روزرسانی کنید تا با الکسا کار کند، می‌توانید مستقیماً آن را در برنامه blurams به‌روزرسانی کنید. (دستگاه الکسا شامل نمی شود) 

محتویات داخل بسته

  1. دوربین
  2. پیچ ،رول پلاک و پایه
  3. آداپتور و کابل شارژ
  4. دفترچه راهنما

دوربین مداربسته تحت شبکه Blurams dome pro

مشخصات فنی

  • مشخصات کلی
  • برند
    Blurams
  • مدل
    Dome pro
  • ابعاد
    15x8x7.5 سانتی متر
  • وزن
    70G
  • جنس بدنه
    پلاستیک - آلمینیومی
  • فیلمبرداری
  • کیفیت فیلم
    1080P
  • فرمت فیلم
    َAVI
  • ضبط صدا
    دارد
  • فیلمبرداری در شب
    دارد
  • تشخیص حرکت
    دارد

تصاویر

دوربین مداربسته تحت شبکه بیسیم Blurams dome pro مدل A30C
دوربین مداربسته تحت شبکه بیسیم Blurams dome pro مدل A30C
دوربین مداربسته تحت شبکه بیسیم Blurams dome pro مدل A30C

نظرات و بازخورد

نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری

پرسش ها