دوربین مراقبت از کودکان و سالمندان wansview مدل Q5

خرید یک دوربین ارزان قیمت مناسب برای اتاق کودک،اتاق سالمندان، با قابلیت مشاهده تصاویر از راه دوربین و ارسال پیام های صوتی در محلی که دوربین نصب شده است. لنز بهبودیافته با زاویه باز 105 درجه همراه با محدوده چرخش 320 درجه افقی و 80 درجه عمودی پوشش کامل 360 درجه و زوم دیجیتال 4 برابر برای بزرگنمایی ویدیو برای مشاهده واضح جزئیات. 4 عدد LED IR 940 نانومتری تصویر سیاه/سفید واضحی را در تاریکی تا 5 متر به شما می دهد.

  • استفاده در فضای داخلی و خارجی Indoor و outdoor
  • اتصال بی سیم از طریق فناوری اتصال wifi
  • قابل استفاده برای مراقبت از سالمندان و کودکان، نظارت بر کار پرستاران و خدمت کاران
  • قابل نصب در محیط های: دفتر، آشپزخانه، حمام، اتاق نشیمن، اتاق خواب، کلاس درس، اتاق مطالعه، راهرو
  • کیفیت ضبط ویدئو: 1080P
  • صدا دو طرفه: بله
  • زاویه دید: 105
نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

نقد و بررسی دوربین مدار بسته ی بدون سیم wansview مدل Q5

این دوربین به صورت تخصصی می تواند برای مراقبت از کودکان و سالمندان و یا اشراف بر محیط کار و یا منزل مورد استفاده قرار بگیرد.

از قابلیت های این دوربین می توان به:

✓استفاده در فضای داخلی و خارجی Indoor و outdoor ✓اتصال بی سیم از طریق فناوری اتصال wifi ✓قابل استفاده برای مراقبت از سالمندان و کودکان، نظارت بر کار پرستاران و خدمت کاران ✓کیفیت ضبط ویدئو: 1080P ✓صدا دو طرفه ✓زاویه دید  105درجه ای

قابل نصب در محیط های : دفتر، آشپزخانه، حمام، اتاق نشیمن، اتاق خواب، کلاس درس، اتاق مطالعه، راهرو

wansview مدل Q5

اتصال بیسیم دوربین wansview مدل q5

اتصالات دوربین مدار بسته wansview مدل Q5:

این دوربین مدار بسته فقط با وای فای 2.4 گیگاهرتزی کار می کند و نرم افزار نظارت بر آن به صورت رایگان برای موبایل، کامپیوتر، انواع لپ تاپ و تبلت موجود می باشد. از طریق نرم افزار آن می توانید دوربین را از راه دور کنترل کرده یعنی تغییر زاویه دوربین به صورت عمودی و افقی در کنترل شماست تا بتوانید به راحتی کل فضایی را که دوربین را در آنجا نصب کرده اید تحت کنترل داشته باشید.

این نرم افزار با اتصال از طریق اینترنت به دوربین به شما این امکان را نیز می دهد تا بتوانید در هر فاصله ای با مخاطب خود در مقابل دوربین صحبت کرده و صدای او را نیز داشته باشید. این یک فناوری بی نظیر جهت ارتباط برقرار کردن با کارمندان و یا پرستار کودک یا سالمند شما در منزل و یا محل کار می باشد. یعنی هم زمان با نظارت بر کار و محیط خود می توانید دستورات مورد نظر را نیز ابلاغ نمایید.

همچنین به صورت هم زمان 4 کاربر می توانند به این دوربین متصل شوند تا در صورت نیاز بتوانید اگر مشغول هستید شخص دیگری از نقطه ی دیگری محیط را تحت کنترل بگیرید.

دوربین_مراقبت_از_کودکان_و_سالمندان wansview مدل Q5

کنترل بر محیط و ضبط هوشمندانه ی ویدئو:

این دوربین نظارتی فوق العاده این امکان را دارد تا با استفاده از موشن حرکتی هر زمان که حرکتی را در اطراف خود متوجه شد شروع به ضبط فیلم کند و یا در برنامه ی ابری wansview به شما اعلان هشدار برای ثبت حرکت دهد تا بتوانید در هر زمان و هر مکانی که هستید از وقایع محیط مد نظرتان مطلع شوید.

مثلا اگر کودک شما در منزل خواب است و شما خانه را ترک کرده اید، این دوربین بلافاصله بعد بیدار شدن کودک به شما اعلان خبر می دهد تا در صورت نیاز خود را به منزل برسانید و یا از راه دور موقعیت کودک خود را چک کرده و یا دستوراتی به پرستار کودک ابلاغ نمایید.

ویژگی اعلان به کاربر در بسیاری از دوربین های مدار بسته وجود ندارد و دوربین های که با عنوان مراقبت از سالمندان و کودکان در بازار مورد استفاده قرار می گیرند این امکان را به کاربر می دهند تا با نهایت بهره مندی از تکنولوژی بتوانند بر محیط خود اشراف داشته باشند.

تصویر wansview مدل Q5

کنترل بر محیط و ضبط هوشمندانه ی ویدئو :

فضای ابری wansview و حافظه ی جانبی:

فضای ابری این دوربین و اپلیکیشن آن به شما امکان مشاهده تا دور روزه گذشته را می دهد یعنی نه تنها می توانید از فیلم هایی که در رم به ثبت و ضبط رسیده اند استفاده کنید. همچنین می توانید اگر به رم دسترسی ندارید تا 48 ساعت گذشته را به صورت کامل در اختیار داشته باشید و یا اعلان هایی که به شما ارسال شده را با جزئیات در اختیار داشته باشید. فضای ابری ویژگی ای است که به شما امکان می دهد تا با خیال راحت به سفر و گشت گذار بپردازید و محیط مورد نظر خود را چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین تحت نظر داشته باشید.

این دوربین همچنین از حافظه ی جانبی تا 128 گیگ پشتی بانی می کند تا در صورت نیاز بتوانید فیلم هایی که حتی از ضبط آن ها یک ماه گذشته را نیز در اختیار داشته باشید. مموری کارت این امکان را می دهد تا اگر در زمان وقوع اتفاقی به صورت آنلاین از آن با خبر نشدید بتوانید بعد ها به صورت آفلاین آن را در اختیار داشته باشید تا اگر مسئله ای از چشم شما پنهان مانده مشخص شود.

در فضای ابری می توانید با خیال راحت زمانی را که مد نظرتان است را ذخیره کرده و نگه دارید که این شرکت به شما قول داده تا با نهایت امنیت از اطلاعات شما نگهداری کند و به هیچ وجه از نظر امنیتی شخص دیگر نتوانید به آن ها دسترسی داشته باشد.

فضای ابری wansview و حافظه ی جانبی دوربین  wansview

قابلیت صحبت دو طرفه:

این دوربین کوچک و جم و جور در خود پخش کننده ی صدایی دارد که به شما اجازه می دهد بتوانید از فاصله ی دور با مخاطب خود ارتباط کلامی بر قرار کنید. زمانی که شما در مکانی دیگر متوجه موضوعی مثلا در ارتباط با کودکتان که تحت مراقبت پرستار است شدید می توانید به راحتی از طریق اپلیکشن این دوربین با پرستار ارتباط برقرار کرده و هم با داشتن صدا و تصویر آن، دستورات لازم را ابلاغ نمایید. این ویژگی به شما این قابلیت را می دهد تا از فاصله ی دور انگار در کنار کودک خود پا به پای پرستار از آن حمایت می کنید و کودکتان دیگر دوری شما حس نخواهد کرد(الکی).

این سبک دوربین ها در ساخت برنامه های تلیویزیونی نیز کاربرد دارند چرا که مجری برنامه می تواند هم زمان که تصاویر را در اختیار دارد با شرکت کننده ها نیز ارتباط کلامی بر قرار کند. پس اگر می خواهید از این ویژگی در کارهای خود بهره مند شوید شک نکنید که این دوربین از این حیث بسیار فوق العاده و کار آمد است.

کنترل از راه دور دوربین کودکان  wansview  مدل q5

دید در شب:

این دوربین با استفاده از مادون قرمز به شما این امکان را می هد تا در تاریکی مطلق بتوانید تا فاصله ی پنج متری را به صورت سیاه و سفید داشته باشید. از این حیث این دوربین می تواند یک دوربین مراقبتی از گاراژ و یا پارکینک اتوموبیل شما باشد تا در نور روز و شب بتوانید با خیال راحت تصویر و موقعیت اتوموبیل خود و یا درب ورودی گاراژ را در نظر داشته باشید.

گارانتی:

این محصول با گارانتی یک ساله از طرف خود شرکت عرضه می شود اما از آنجایی که این شرکت در ایران نمایندگی ندارد این محصول فقط با گارانتی تست در خدمت استفاده کننده قرار می گیرد و در صورت بروز آسیب از نظر فنی می توانید با پرداخت هزینه به خود ما مراجع کرده و محصول را تعمیر نمایید.

ظاهر محصول:

این دوربین از نظر شکل و شمایل یک اثر هنری به حساب می آید که اگر آن را در گالری هنری هم استفاده نمایید به هیچ عنوان نمای محیط و دیزاین شما را بر هم نمی زند. از نظر اندازه و تحت پوشش قرار دادن محیط نیز بسیار خوب است چرا که اندازه آن به شما امکان نصب در هر موقعیتی را فراهم می کند و لنز متحرک و قابل تنظیم آن نیز زاویه ای را از نظر شما پنهان نمی گذارد.

چرخش دوربین  wansview  مدل q5

محتویات داخل بسته بندی :

  • 1 عدد دوربین وای فای Wansview
  • 1 عدد آداپتور برق UL
  • 1 عدد کابل Micro USB 8 فوت (الزامی است در حین کار به برق وصل شود)
  • راهنمای نصب سریع 1 عدد
  • لوازم جانبی نصب (براکت، پیچ،)

مشخصات فنی

تصاویر

دوربین مراقبت از کودکان و سالمندان wansview مدل Q5
دوربین مراقبت از کودکان و سالمندان wansview مدل Q5
دوربین مراقبت از کودکان و سالمندان wansview مدل Q5

نظرات و بازخورد

نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری

پرسش ها