دوربین مراقبت از کودک BabyCam XL بیبی کم

دوربین مراقبت از کودک BabyCam XL (بیبی کم) یک دوربین برای زمان هایی که هنگام درگیری در کار نیاز به مشاهده ی کودک یا سالمند خود دارید.

  1. صفحه نمایش رنگی 4.3 اینچی TFT با وضوح بالا با قابلیت تنظیم روشنایی
  2. قابلیت چرخش دوربین تا 330 درجه و کج شدن 110 درجه
  3. ردیابی حرکت خودکار
  4. ارتباط صوتی 2 طرفه
نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

نقد و بررسی دوربین بیبی کم مراقبت از کودک (BabyCam) XL

BabyCam XL دارای صدا و فعالسازی حرکتی (VOX) است: اگر فرزند شما با خوشی می خوابد دوربین به طور خودکار به حالت آماده به کار تغییر می کند. به محض این که دوربین صداهایی دریافت می کند یا حرکات کودک شما را حس می کند دوباره شروع به انتقال می کند. سطح سر و صدا که باید از آن شروع به کار کند می تواند به صورت جداگانه تنظیم شود. علاوه بر این، واحد نوزاد به طور دائم در حالت ECO کار می کند. این دو ویژگی محصول نه تنها مصرف انرژی مانیتور کودک را به حداقل می رسانند ، بلکه میزان تابش پایین را نیز کاهش می دهند.

دوربین بیبی کم مراقبت از کودک (BabyCam) XL

ویژگی های فنی دوربین بیبی کم (BabyCam) XL

BabyCam XL از عقب به لطف ترکیب بهینه ای از نوزاد و قسمت والدین، ​​صدای واضح را با انتقال تصویر با وضوح بالا ترکیب می کند. بنابراین شما همیشه دقیقاً می دانید که فرزند کوچک شما در رختخواب خود چه می کند. به لطف فناوری FHSS (Frequency Hopping Spread Spectrum)، اتصال بدون تداخل و شفافیت تضمین می شود. به دلیل تعویض خودکار کانال معمولی مانیتور کودک 100٪ ضد اشکال است.

این بیبی کم یک دوربین HD با وضوح بالا بر روی دستگاه نوزاد و صفحه نمایش 4.3 اینچی TFT با روشنایی قابل تنظیم و زوم 2 برابر، انتقال تصویر عالی را تضمین می کند. دوربین BabyCam XL مجهز به ردیابی حرکت هوشمند است. اگر فرزند شما در رختخواب حرکت می کند و تهدید به ترک قاب می کند، دوربین این حرکات را دنبال می کند تا کودک شما همیشه در فوکوس باقی بماند. برای انجام این کار دوربین می تواند به طور مداوم 330 درجه بچرخد و 110 درجه کج شود. همچنین می توانید دوربین را با استفاده از دکمه های پیکان روی صفحه به صورت دستی جابجا کنید.

  • فناوری FHSS: اتصال بدون تداخل و ضد ضربه
  • دوربین HD با وضوح بالا صفحه نمایش 4.3 اینچی TFT با روشنایی قابل تنظیم
  • بزرگنمایی 2 برابر
  • عملکرد Vox: کم تابش و صرفه جویی در انرژی
  • قابلیت تنظیم صدا و حساسیت میکروفون
  • ردیابی حرکت خودکار برد 300 متر
  • کنترل محدوده عملکرد اینترکام
  • سنسور دما شامل عملکرد زنگ هشدار عملکرد دید در شب خودکار
  • دارای براکت دیواری کاربردی
  • صفحه نمایش با پایه تاشو سازگار با حداکثر 4 دوربین ؛ 2 دوربین را می توان همزمان از طریق صفحه تقسیم شده روی صفحه نمایش داد
  • قابلیت چرخش دوربین تا 330 درجه و کج شدن تا 110 درجه
  • چراغ شب یکپارچه
  • عملکرد موسیقی: 3 لالایی و 3 صدای طبیعت

دید در شب و موسیقی

دوربین کودک دارای فناوری مادون قرمز است که به شما این امکان را می دهد تا کودک خود را با کیفیت بسیار خوب حتی در مهد کودک تاریک ببینید. بنابراین می توانید دقیقاً ببینید که آیا عزیزم واقعاً خوابیده یا بیدار در رختخواب است. تغییر بین عملکردهای دید روز و شب به طور خودکار انجام می شود. درخشش ملایم نور شب در دوربین کودک شما را آرام می کند و به او کمک می کند تا بخوابد و به او احساس امنیت می دهد. آنقدر نور کافی می دهد که کودک کوچک شما از تاریکی نمی ترسد و خواب مهم مختل نمی شود. جعبه موسیقی یکپارچه با لالایی های مختلف و صداهای طبیعت نیز به طور قابل اعتماد نوزاد شما را به سرزمین رویاها همراهی می کند.

موسیقی دوربین بیبی کم مراقبت از کودک (BabyCam) XL

بدنه دوربین

به لطف عملکرد پانل و شیب که از طریق واحد والد قابل کنترل است واحد نوزاد دارای زاویه دید 110 درجه است. این نمای پانوراما اجازه می دهد تا مناطق وسیعی را مشاهده کنید و همیشه عزیز کوچک خود را در نظر داشته باشید. به لطف پایه با براکت دیواری، مانیتور کودک می تواند به راحتی روی دیوار، روی سقف یا روی میز قرار گیرد.

محل نصب دوربین بیبی کم مراقبت از کودک (BabyCam) XL

کارایی ها

  • فناوری اتصال: واحد والدین را می توان به راحتی با حداکثر 4 دوربین به واحد والد متصل کرد. بنابراین می توانید به طور همزمان به چند اتاق کودک نگاهی بیندازید. دو دوربین را می توان همزمان از طریق صفحه تقسیم شده روی صفحه نمایش داد.
  • عملکرد اینترکام: این عملکرد شما را قادر می سازد تا در راه رفتن به مهد کودک خود را آرام کنید
  • سنسور دما: دوربین به طور خودکار دمای اتاق را اندازه گیری می کند و این اطلاعات را به واحد مادر ارسال می کند. علاوه بر این ، اگر در مهد کودک بسیار گرم یا سرد شود، زنگ خطر به شما هشدار می دهد.
  • هشدار تغذیه: برای یک برنامه معمول روزانه بچه ها باید در فواصل منظم تغذیه شوند. زنگ تغذیه به شما کمک می کند تا زمان مناسب را برای وعده غذایی بعدی از دست ندهید.

واحد مادر را می توان با باتری مستقل از منبع تغذیه ثابت کار کرد. با برد 300 متر ، BabyCam XL از عقب آزادی حرکت کافی در خانه و باغ را ارائه می دهد. به محض خروج از منطقه اتصال پایدار و دیگر نمی توان استفاده مطمئن را تضمین کرد دستگاه دریافت کننده به شما اطلاع می دهد.

شناسایی دمای دوربین بیبی کم مراقبت از کودک (BabyCam) XL

محتویات داخل بسته

  • دوربین
  • دفترچه راهنما

مشخصات فنی

تصاویر

دوربین مراقبت از کودک BabyCam XL بیبی کم
دوربین مراقبت از کودک BabyCam XL بیبی کم
دوربین مراقبت از کودک BabyCam XL بیبی کم
دوربین مراقبت از کودک BabyCam XL بیبی کم
دوربین مراقبت از کودک BabyCam XL بیبی کم

نظرات و بازخورد

نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری

پرسش ها