دوربین مراقبت کودک دیدوتک DIDOTEK DT-W228N بیبی کم

دوربین های مراقبت کودک مدل دیدوتک (DidoTEK) DT-W228N برای زمانهایی که بدون حضور در آنجا نیاز به مشاهده دارید. یک بیبی کم مقرون به صرفه با کیفیت عالی و دوام بالا

  1. قابلیت دنبال کردن خودکار سوژه
  2. چرخش 360 درجه ایی
  3. لنز واید 2.8 میلیمتری
  4. ساپورت رم تا 128 گیگ
  5. انتقال همزمان صدا و تصویر روی موبایل
  6. نرم افزار اختصاصی اندروید و ios
  7. قابلیت ضبط با حرکت
  8. قابلیت صحبت کردن از راه دور و پخش شدن از دوربین
  9. کیفیتی عالی -برد HISILICON
نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

بررسی دوربین مراقبتی کودک دیدوتک W228N

دوربین کودک به صورتی طراحی شده است که شما میتوانید به راحتی و با استفاده از نرم افزار گوشی خود دوربین را به صورت ۳۵۵ درجه در محور افقی و ۱۲۰ درجه در محور عمودی بچرخانید. امکان اتصال بی سیم به صورت وایرلس به مودم کانکت می شود و تصاویر ضبط شده و زنده خود را با صدا و بدون نیاز به هیچ گونه لوازم جانبی به تمامی نقاط دنیا ارسال کند. که قادر است تصاویر و صدا را بروی MICRO SD ضبط کند و قابلیت پشتیبانی رم تا ۳۲ گیگ را دارد. یکی از قابلیت توانایی دیدن تصویر و صدای ضبط شده به صورت همزمان در نرم افزار است دوربین مدار بسته وایرلس wireless، دوربین مدار بسته بی سیم و دوربین مدار بسته وای فای wifi در بازار کشورمان معروف است. 

دوربین مراقبتی کودک دیدوتک W228N

کاربردهای اصلی این محصول استفاده بعنوان دوربین پرستار کودک دوربین نظارت کودک و سالمندان است. مزیت اصلی این سیستم عدم نیاز به دستگاه DVR مجزا، عدم نیاز به کابل کشی، عدم نیاز به هارد، امکان چرخش و تغییر زاویه دوربین توسط نرم افزار، دید در شب و امکان مکالمه دو طرفه می باشد.

ظاهر رو به روی دوربین ویدوتک مدل idotek DT W228N

ویژگی های فنی

دیدوتک DT-W228N به شما امکان می دهد تا با پخش 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته از وضعیت فرزند خود و عملکرد پرستار کودک اطمینان حاصل کنید. دوربین های مخصوص اتاق کودک تمامی تصاویر را با رزولوشن بالا در اختیار شما قرار می دهند. همچنین می توانید آن ها را به نحوی تنظیم کنید که به محض مشاهده حرکت، اعلان مشخصی به تلفن همراه هوشمند شما ارسال شود.

تمامی تصاویر با رزولوشن 1080P در اختیار شما قرار می گیرد. با استفاده از این دوربین ها می توانید صدای محیط را ضبط کنید. امکان انتقال تصاویر بر روی لپ تاپ و تلفن های هوشمند وجود دارد. می توانید لحظات شیرینی از بازی های کودک و راه رفتن او را ضبط کنید و برای همیشه ثبت کنید. دوربین اتاق کودک امکان تشخیص حرکت و تشخیص چهره را در اختیار شما قرار می دهند. طراحی دوربین های مداربسته کودک بسیار زیبا و شکیل است به نوعی که بیشترین هماهنگی را با طراحی اتاق فرزند کوچک شما داشته باشد. برخی از دوربین های مداربسته اتاق کودک از قابلیت های تشخیص ورود غیر مجاز (Intrusion) و عبور از خط فرضی (Tripwire) پشتیبانی می کنند.

  • قابلیت دنبال کردن خودکار سوژه
  • چرخش 360 درجه ایی
  • لنز واید 2.8 میلیمتری
  • ساپورت رم تا 128 گیگ
  • انتقال همزمان صدا و تصویر روی موبایل
  • نرم افزار اختصاصی اندروید و ios
  • -قابلیت ضبط با حرکت
  • -قابلیت صحبت کردن از راه دور و پخش شدن از دوربین
  • کیفیتی عالی -برد HISILICON

ویژگی فیزیکی

دوربین پرستار کودک DIDOTEK DT-W228N به صورتی طراحی شده است که شما میتوانید به راحتی و با استفاده از نرم افزار گوشی خود آن را به صورت ۳۵۵ درجه در محور افقی و ۱۲۰ درجه در محور عمودی بچرخانید .امکان اتصال بی سیم به صورت وایرلس به مودم کانکت می شود و تصاویر ضبط شده و زنده خود را با صدا و بدون نیاز به هیچ گونه لوازم جانبی به تمامی نقاط دنیا ارسال کند. که قادر است تصاویر و صدا را بروی MICRO SD ضبط کند و قابلیت پشتیبانی رم تا ۳۲ گیگ را دارد.جنس بده پلاستیکی است و از استاندارد های روز دنیا نظیر مقاومت در مقابل گرد و غبار و آب پیروی می کند.

لنز دوربین

تصویربرداری کامل با دید خوب، دید در شب برای مشاهده وضعیت خواب کودک در طول شب و … قابلیت هایی هستند که یک مانیتور مخصوص اتاق کودک می بایست در اختیار شما قرار دهد. قابلیت چرخش و تغییر زاویه دید در صورتی که کودک شما نوپا باشد قابلیت بسیار مناسبی خواهد بود زیرا به شما کمک خواهد کرد تا تمامی اتاق را تحت نظارت قرار دهید و کودک را ردیابی کنید. این دوربین استثنایی با قابلیت دید 360 درجه در محل جای گذاری شده با یک لنز 2.8 میلی متری کیفیت خوبی را به به کاربران ارایه می دهد و قابلیت هایی نظیر دنبال کردن سوژه و ضبط و پخش صدا را دارد. امکان دسترسی از راه دور شما را به دو انسان تبدیل می کند به طوری که انگار در 2مکان حضور دارید.کیفیت بالای تصویر می تواند امتیاز خوبی برای دوربین اتاق کودک باشد اما ضروری نخواهد بود. شما می توانید از دوربین های مداربسته مناسب اتاق کودک با رزولوشن 720P به جای 1080P نیز استفاده کنید. 

قابلیت صحبت کردن از راه دور و پخش شدن از دوربین

دوربین DIDOTEK DT-W228N صوتی همانگونه که از نام آن مشخص است امکان شنیدن صدای محیط را در اختیار شما قرار می دهند. چنانچه کودک شما با گریه و یا ناله از خواب بیدار شود شما به سرعت متوجه این قضیه خواهید شد. صفحه نمایش صدای بصری بر روی این دستگاه ها به شما امکان می دهد تا صدای نوزاد را حتی با کم بودن صدای دستگاه بشنوید.

مشخصات فنی

  • مشخصات کلی
  • برند
    DidoTEK
  • مدل
    DT-W228N

تصاویر

دوربین مراقبت کودک دیدوتک DIDOTEK DT-W228N بیبی کم
دوربین مراقبت کودک دیدوتک DIDOTEK DT-W228N بیبی کم
دوربین مراقبت کودک دیدوتک DIDOTEK DT-W228N بیبی کم
دوربین مراقبت کودک دیدوتک DIDOTEK DT-W228N بیبی کم
دوربین مراقبت کودک دیدوتک DIDOTEK DT-W228N بیبی کم

نظرات و بازخورد

نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری

پرسش ها