دوربین مراقبت کودک IP بیبی کم reer برای گوشی های هوشمند

با IP reer BabyCam شما در تماس مداوم با فرزند خود خواهید بود و از سلامت آن مطلع خواهید شد. به شما پنجره ای به اتاق کودک شما می دهد و به شما امکان می دهد بدون اختلال در خواب ارزشمند فرزند خود استراحت کنید.

  1. فناوری انتقال دیجیتال IP
  2. اتصال به دوربین بدون محدودیت مسافت
  3. مکالمه صوتی دو طرفه
  4. دوربین HD با وضوح بالا
  5. زوم دیجیتال 4X
  6. حرکت هوشمند و قابل تنظیم
  7. زاویه دید ۱۱۰ درجه
  8. دارای سنسور حساس به نویز
  9. نصب آسان و سریع از طریق برنامه
  10. دید در شب با توانایی کار در کمترین نور
نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

بررسی دوربین پرستاری کودک آی پی بیبی کم reer IP

یک دوربین کودک نیازی به وسایل اضافی ندارد زیرا reer IP BabyCam به سادگی به تلفن هوشمند یا نواع تبلت وصل می شود، شما فقط باید برنامه رایگان را نصب کنید و آماده کار است. این عمل بسیار آسان است و می تواند هم در خانه و هم در حال حرکت استفاده شود. اگر در حال حرکت هستید، انتقال با فناوری IP ایمن انجام می شود و باید هر گذرواژه (که قبلاً تنظیم کرده اید) را وارد کنید.

دوربین کودک بیسیم reer Ip

✓ فناوری IP ✓ برد نامحدود ✓ دوربین HD با وضوح بالا ✓ تشخیص حرکت هوشمند، قابل تنظیم و حساسیت نویز ✓ نصب آسان و سریع از طریق برنامه موبایل ✓ اتصال WIFI ✓ با 8 چراغ LED داخلی ✓ نظارت 24 ساعته در تمام روز و شب ✓ مکالمه دو طرفه ✓ فیلمبرداری در نور کم ✓ اپلیکیشن موبایل برای تمام پلتفرم ها

ویژگی های دوربین کودک بیبی کم reer بیسیم WIFI

اگر می خواهید لحظات خوبی را ثبت کنید فقط با یک بار فشار دادن یک دکمه می توانید یک عکس یا حتی یک فیلم ابدی بگیرید. رزولوشنی بالا دارد و محدودیت برای فاصله دید ندارد. به محض فعال شدن برنامه بر روی دستگاه شما و روشن شدن IPCam، انتقال می تواند آغاز شود. انتقال شروع خواهد شد اما بدون وقفه نخواهد بود. اگر دوربین هیچ گونه فعالیتی را تشخیص ندهد IPCam به حالت آماده به کار تبدیل می شود و در نتیجه اشعه را کاهش می دهد. به محض اینکه کودک شما حرکت می کند یا دوربین صدا را تشخیص می دهد به طور خودکار روشن می شود و تصاویر را به تلفن هوشمند شما ارسال می کند. آنها به عنوان اعلان فشار به تلفن شما ارسال می شوند. می توانید سطح نویز را که دوربین باید شروع به ارسال کند تنظیم کنید. 

دوربین کودک و پرستار reer دوربین ptz چرخشی کودک reerدوربین بیسیم wifi بچه کودک پرستار reer

ویژگی های فنی

به لطف انتقال دیجیتالی با فناوری IP، شما دسترسی ایمن به BabyCam خود در هر نقطه از جهان خواهید داشت. همه داده ها رمزگذاری شده و به دستگاه تلفن همراه شما منتقل می شوند. با شناسه دوربین منحصر به فرد و رمز عبور دلخواه داده های شما در برابر اشخاص ثالث محافظت می شود. به لطف فناوری IP محدودیتی برای محدوده مانیتور کودک وجود ندارد و هر زمان که دستگاه تلفن همراه شما پذیرایی داشته باشد از انتقال روشن لذت خواهید برد. برای استفاده از دستگاه تلفن همراه خود به عنوان واحد مادر برای IP BabyCam ، ابتدا باید بسته به سیستم عامل خود برنامه رایگان را در App Store یا GooglePlay نصب کنید.

می توانید IPCam را فقط در چند کلیک با دستگاه خود پیوند دهید و سپس انتقال را شروع کنید. همچنین می توانید چندین دوربین را با تلفن هوشمند خود پیوند دهید. دوربین می تواند داده ها را به چندین دستگاه تلفن همراه ارسال کند. به این ترتیب برای مثال پدربزرگ و مادربزرگ می توانند مراقب کودک شما باشند زیرا او راحت می خوابد. این برنامه را می توان با تلفن های هوشمند و رایانه لوحی استفاده کرد.

  • انتقال دیجیتال - فناوری IP
  • محدوده انتقال نامحدود
  • انتقال مستقیم به دستگاه تلفن همراه شما
  • نصب آسان و سریع از طریق برنامه (برنامه به صورت رایگان در AppStore یا GooglePlay در دسترس است)
  •  سازگار با تلفن های هوشمند و رایانه لوحی
  • حرکت هوشمند و قابل تنظیم و حساسیت به نویز
  • دوربین HD با وضوح بالا برای انتقال تصویر و فیلم با وضوح بالا
  • عملکرد دید در شب خودکار
  • عملکرد صوتی دو طرفه
  • زوم دیجیتال 4 برابر از طریق برنامه
  •  ضبط تصویر و فیلم 

نمایشگر

 دوربین کودک reer IP BabyCam دارای یک دوربین با وضوح بالا و انتقال تصویر و ویدئو با وضوح عالی است. می توانید تصاویر منتقل شده به تلفن خود را ذخیره کرده و در هر زمان آنها را باز کنید. اگر می خواهید کودک خود را زیر نظر داشته باشید می توانید تصویر را با زوم دیجیتال 4 برابر (قابل کنترل از طریق برنامه) برای مشاهده جزئیات بیشتر، بزرگ کنید.

عملکرد صوتی 2 طرفه 

صدای آشنا صدای والدین اغلب نوزاد را آرام می کند. به لطف بلندگوی یکپارچه شده در reer IP BabyCam می توانید از این برنامه برای صحبت مستقیم با فرزند خود استفاده کنید. این به شما این امکان را می دهد که کودک خود را از اتاق نشیمن یا زمانی که در حال رفتن به مهد کودک هستید آرام کنید.

بدنه دوربین بیبی کم reer

مفصل گردان و کج انعطاف پذیر توپ دوربین به آن میدان دید 110 درجه می دهد. این نمای پانوراما به شما این امکان را می دهد که کل اتاق را ببینید و همیشه فرزند خود را در چشم نگه دارید. به لطف پایه و پایه دیواری، IPCam را می توان به راحتی روی دیوار یا سقف نصب کرد یا به میز وصل کرد.

محتویات داخل بسته

  1. دوربین IP BabyCam reer
  2. باتری
  3. کابل شارژ USB
  4. آداپتور برای نصب روی دیوار
  5. دفترچه راهنما

مشخصات فنی

  • مشخصات کلی
  • برند
    reer
  • مدل
    IP Smart Camera 360 D603
  • محدوده قابل پشتیبانی در محیط داخلی
    نامحدود
  • حالت دید در شب
    دارد
  • کنترل صدا
    دارد
  • نوع اتصال
    کابل + WIFI

تصاویر

دوربین مراقبت کودک IP بیبی کم reer برای گوشی های هوشمند
دوربین مراقبت کودک IP بیبی کم reer برای گوشی های هوشمند
دوربین مراقبت کودک IP بیبی کم reer برای گوشی های هوشمند
دوربین مراقبت کودک IP بیبی کم reer برای گوشی های هوشمند
دوربین مراقبت کودک IP بیبی کم reer برای گوشی های هوشمند

نظرات و بازخورد

نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری

پرسش ها