• دوربین WiFi با کیفیت 1080P
  • نصب سریع با اتصالات هوشمند
  • کنترل جابه جایی لنز دوربین با گوشی موبایل
  • نور مادون قرمز برای دید در شب به میزان 10 متر
  • میکروفن و بلندگوی داخلی برای مکالمه دو طرفه
  • قابلیت ذخیره سازی برای تصاویر ضبط شده تا 128GB
  • تطابق با سنسور آلارم های متفاوت
  • ضبط خودکار با تشخیص حرکت دوربین 
نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

دوربین مراقبتی بدون سیم برایتون مدل IOT2112P8 :

امروزه استفاده از دوربین های نظارتی و مراقبتی بسیار افزایش یافته و در کنار این افزایش درخواست کیفیت و کارآمدی این سبک دوربین ها با علم روز تلفیق شده و باعث سهل شدن استفاده و نظارت آسان از راه دور به کمک این دوربین ها شده . شما می توانید با استفاده از این نوع دوربین ها هر نوع مکانی را به صورت کامل و یکپارچه پوششش داده و تحت کنترل و نظارت همه جانبه داشته باشید .

تغییر زاویه لنز دوربین مدار بسته برایتون از راه دور

این سبک دوربین های مدار بسته ی کوچک که بیشتر با نام دوربین مراقبت از کودکان و سالمندان شناخته می شود و می تواند به راحتی در هر مکانی با هر دکوراسیونی نصب گردد و به هیچ عنوان شکل و شمایل دیزاین محیط را تحت شعاع قرار ندهد . سایز این سبک دوربین ها بسیار کوچک و جم و جور بوده و میتوان آن را در داخل منزل - حال ، پزیرایی ، اتاق نشیمن ، اتاق خواب ، سرویس بهداشتی و یا هر جایی که احساس می کنید برای مراقبت از کودک خردسال خود و یا سالمندی که تحت مراقبت پرستار است استفاده نمایید . نصب و راه اندازی این دوربین ها بسیار آسان بوده و شما می توانید حتی بدون نیاز به نصاب و فقط با استفاده از دفترچه ی راهنمای فارسی این دوربین آن را نصب و راه اندازی کنید و از هر فاصله ای منزل ، محل کار و یا هر مکانی که دوربین را در آن نصب کرده اید را تحت پوشش و نظارت خود داشته باشید .

مشخصات فنی IOT2112P8 :

دوربین وای فای برایتون IOT2112P8 یک دوربین وای فای 2 مگاپیکسلی است که در خط تولید شرکت پویش رایان داتیس تولید و عرضه می گردد . این دوربین با استفاده از نرم افزار Briton IOT یا B IOT و Briton CCTV Pro به اینترنت متصل می شود و شما می توانید در هر مکان و زمانی تصاویر آن را با استفاده از موبایل خود دریافت کنید . برد IR این دوربین 10 متر است و قابلیت اتصال SD Card تا سقف 128GB را دارد. فرمت فشرده سازی این دوربین H.264 است .

این دوربین فوق العاده ی نظارتی این قابلیت را دارد تا از فاصله ی دور با استفاده از نرم افزاری که بر روی موبایل نصب می شود تغییر زاویه داده و به کاربر این اجازه را می دهد بتواند 90 درجه در شمال و جنوب و تقریبا 360 درجه در عرض تغییر زاویه دهد .

دید در شب برایتون مدل IOT2112P8

همچنین امکان دید در شب این دوربین شرایطی فراهم می آود تا در محیط نسبتا تاریک مطلق نیز بتوانید نظارت خود را داشته باشید . چرا که اشعه ی مادون قرمز این دوربین تا فاصله ده متر در نور کم را نیز برای تصویر برداری محیا می سازد . یعنی دیگر نگران از دست رفتن ضبط تصاویر در نور کم محیط نباشید و هر محیطی را به برایتون مدل IOT2112P8 بسپارید .

اما تفاوتی دیگر که در این دوربین را در  مقایسه با دوربین ها ی هم رده ی خود جلوتر می کشاند رزولیشن بالا در فیلم برداری است که به شما امکان ضبط تصاویر با کیفیت full HD را به ارمغان می آورد تا هیچ جزئیاتی از نظر شما پنهان نماند و بتوانید با خیال راحت از فاصله ی دور تمام جزئیات را تحت نظر داشته باشید .

رزولیشن بالا در دوربین مراقبتی برایتون

انتقال تصاویر دوربین های برایتون توسط سرور های داخلی انجام می گیرد که این امکان را فراهم می آورد تا با نهایت سرعت این انتقال تصاویر انجام گیرد . انتقال تصاویر دوربین های برایتون از این حیث بالا ترین سرعت انتقال دیتا در دوربین های مدار بسته ی بدون سیم در کشور محسوب می شود .

سنسور حرکتی و هشدار دهنده این مدل دوربین می تواند در لحظه شما را از مشاهده هر گونه حرکت با خبر کند و حتی به صورت خودکار شروع به ضبط فیلم نماید تا در صورت مشغول بودن شما بتوانید بعدا از تصویر ضبط شده استفاده نمایید و یا حرکات ضبط شده را مشاهده نمایید .

و اما یکی از ویژگی های اصلی این دوربین دفترچه راهنما و منوی کاملا فارسی آن است که هر فردی بتواند بدون نیاز پیدا کردن به فرد متخصص و یا نصاب دوربین را نصب و راه اندازی کند . منوی فارسی در اکثر دوربین ها پیدا نمی شود و این یک حسن بسیار بسیار مهم به حساب می آید که شرکت داتیس توانسته این شرایط را برای کاربران و مصرف کننده ی محصولات خود فراهم آورد .

این دوربین دارای یک میکروفون قوی است که کوچکترین صدا ها را نیز با وضوح بالا انتقال می دهد و همچنین دارای یک بلند گوی داخلی است که بتوانید از راه دور با مخاطب خود در جلوی دوربین صحبت کنید و مکالمه داشته باشید . این امکان برای افرادی که در منزل خود برای سالمند و یا کودک خردسال مراقب و پرستار گرفته اند بسیار کارآمد است .

قابلیت مکامله دو طرفه

از قابلیت های دیگر این دوربین می توان به پشتی بانی از کارت حافظه تا 128 گیگ اشاره کرد که این امکان را فراهم می اورد تا یک روز کامل را بر روی مموری کارت به صورت کامل ضبط و قابل نمایش باشد . اگر به وای فای دسترسی نداشته باشید این قابلیت می تواند شما را در جهت بهبود شرایط و نظارت کمک رسانی کند .دوربین برایتون با قابلیت پشتی بانی از کارت حافظه 128 گیگ

همچنین این دوربین قابلیت سازگاری با سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری برند ها و شرکت های دیگر را داراست و می تواند به راحتی با هر وسیله ای در این رنج سازگاری به عمل آورد . اتصال سهل و آسان با ویندوز ، IOS و اندروید نیز از ویژگی های دیگر این دوربین شرکت برایتون می باشد .

به طور کلی این دوربین می تواند برای شما محیطی امن به ارمقان آورد تا با خیال راحت از هر فاصله ای بتوانید محیط مورد نظر خود را اعم از خانه و محل کار تحت پوشش قرار دهید و از راه دور نظارت داشته باشید و در موارد مورد نیاز نیز بتوانید به راحتی با افرادی که رو به روی دوربین هستند ارتباط کلامی بر قرار کنید .

مشخصات فنی

  • مشخصات کلی
  • مدل
    IOT2112P8
  • وزن
    350گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • مشخصات ظاهری
    استوانه
  • رده سنی
    +18
  • باند فرکانسی
    WIFI
  • حالت دید در شب
    دارد
  • رنگ
    سفید
  • سنسور حرارتی
    ندارد
  • کنترل صدا
    دارد
  • صفحه نمایشگر
    دارد
  • نوع صفحه نمایش
    1080P HD
  • نوع اتصال
    وای فای

تصاویر

دوربین وای فای برایتون مدل IOT2112P8
دوربین وای فای برایتون مدل IOT2112P8
دوربین وای فای برایتون مدل IOT2112P8

نظرات و بازخورد

نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری

پرسش ها