چرا دوربین های امنیتی خانگی را تهیه کنیم؟

چرا دوربین های امنیتی خانگی را تهیه کنیم؟

دوربین های امنیتی خانه از داخل و خارج خانه شما را تحت نظر دارند و به عنوان یک جفت چشم و گوش اضافی برای نظارت بر اموال شما عمل می کنند. در این راهنما، ما به مزایای نصب دوربین‌های امنیتی داخلی و خارجی، از پتانسیل آن‌ها برای بازدارندگی مجرمان گرفته تا برنامه‌های کاربردی دیگر مانند مانیتورهای حیوانات خانگی و نوزاد، نگاه می‌کنیم. همچنین ویژگی های ضروری و اختیاری دوربین های امنیتی و همچنین معایب آنها را بررسی خواهیم کرد. در نهایت، اگر از نصب دوربین مطمئن نیستید، در مورد برخی از راه‌های دیگر برای محافظت از خانه خود صحبت خواهیم کرد.

دوربین امنیت و مراقبت خانه

دوربین های امنیتی خانگی چه مزایایی دارند؟

آسودگی خاطر یکی از اصلی ترین مزایای دوربین های امنیتی است، چه دوربین هایی با سیم یا بی سیم نصب کنید. آنها می توانند امنیت خانه شما را افزایش دهند و به شما اجازه دهند ملک خود را از هر کجا که هستید بررسی کنید، خانه خود را در تلفن هوشمند یا رایانه مشاهده کنید و هشدارهای فوری از هرگونه فعالیت غیرعادی دریافت کنید.

دوربین های امنیتی خانگی

در حالی که اخیراً تعداد دزدی ها در ایران افزایش یافته است و اقلام با ارزش بیشتری از مردم به سرقت می روند. این باعث می‌شود دوربین‌های امنیتی خانه ابزار مهمی در کیت محافظت از خانه ما باشند، زیرا می‌توانند به بازیابی و همچنین شناسایی کمک کنند.

دوربین های امنیتی خانه فقط برای نظارت بر اموال شما مفید نیستند. آنها همچنین برای مراقبت از کودکان و حیوانات خانگی در زمانی که نمی توانید آنجا باشید مفید هستند. یک دوربین امنیتی با تشخیص چهره توسط درب ورودی شما می‌تواند یک اخطار برای شما ارسال کند که می‌دانید فرزندتان به سلامت در خانه است. صدای دو طرفه در دوربین‌های داخلی می‌تواند به‌عنوان یک اینترکام عمل کند و به شما امکان می‌دهد وقتی در خانه نیستید ببینید و با خانواده خود صحبت کنید. برای مشاهده نمونه دوربین مکالمه 2 طرفه روی این لینک کلیک کنید.

معایب دوربین های امنیتی خانگی چیست؟

هنگام قرار دادن دوربین در اطراف خانه، حفظ حریم خصوصی یک نگرانی بزرگ است. هر چیزی که ضبط می‌کند از نظر فنی برای همیشه در اینترنت است. از نظر تئوری، وقتی در فضای ابری ذخیره می‌شود، هرگز از بین نمی‌رود. با این حال، اقداماتی وجود دارد که می توانید برای به حداقل رساندن خطرات امنیتی و حفظ حریم خصوصی ناشی از نصب دوربین های امنیتی انجام دهید. اگر نگران هستید، فقط در قسمت بیرونی خانه خود دوربین نصب کنید و آنها را در فضاهای شخصی مانند اتاق خواب قرار ندهید.

همچنین، اگر مکالمه شخصی را بدون اطلاع او ضبط کنید - حتی در دارایی خود - بسته به محل زندگی خود، ممکن است قانون را زیر پا بگذارید. یک قانون سرانگشتی خوب این است که به بازدیدکنندگان اطلاع دهید که در حال ضبط هستند و در نظر داشته باشید که اخطاریه هایی را در ملک خود ارسال کنید که نشان می دهد توسط فناوری ضبط صدا و تصویر نظارت می شود. علاوه بر این، ویژگی‌های خاصی مانند تشخیص چهره در برخی کشور ها غیرقانونی است. قوانین قابل اجرا در محل زندگی خود و کشور خود را بررسی کنید.

یکی دیگر از اشکالات این است که دوربین های امنیتی خانگی می توانند گران باشند. در حالی که قیمت آنها در سال های اخیر بسیار کاهش یافته است، تجهیز کل ملک خود با دوربین های امنیتی ممکن است هزینه بالایی داشته باشد. به همین منظور شما برای خرید بهترین دوربین های امنیت خانه یا دوربین های مداربسته نیاز به شناخت حرفه ای این دوربین های و تجهیزات جانبی انها هستید تیم فنی MiniDvPro به شما بهترین انتخاب با کمترین میزان هزینه را پیشنهاد میکند.

 اگر به دنبال سری دوربین های نسل مینی هستید قبل از خرید این مقاله را مطالعه کنید و برای مشاهده آخرین مدل دوربین های بیسیم روی این مقاله کلید کنید.

 اگر به دنبال سری دوربین های مداربسته CCTV هستید قبل از خرید این مقاله را مطالعه کنید. نکات مهم در هنگام خرید دوربین های مداربسته ارزان قیمت

آیا دوربین های امنیتی خانه برای محافظت از خانه خوب هستند؟

سیستم دوربین امنیتی خانه یک ابزار عالی برای محافظت از خانه است و می تواند هم به عنوان یک بازدارنده و هم یک ابزار بازیابی عمل کند. سارقین مراقب املاکی هستند که دارای دوربین های امنیتی قابل مشاهده هستند. به علاوه، اگر جرمی اتفاق بیفتد، دوربین های امنیتی می توانند به جمع آوری شواهد کمک کنند.

دوربین کوچک مینی دی وی

اگر می‌خواهید بتوانید ماشین‌ها، افراد و سایر اجسام متحرک را شناسایی کنید، ارزش آن را دارد که روی دوربینی با ویدیوی فوق‌العاده یا فوق‌العاده با کیفیت (2K یا 4K) سرمایه‌گذاری کنید. این فناوری از پیکسل‌های بیشتری در تصویر استفاده می‌کند، به این معنی که می‌توانید برای دیدن جزئیات بیشتر روی پلاک‌ها بزرگ‌نمایی کنید و ویژگی‌های فیزیکی بیشتری را شناسایی کنید. یک دوربین HD یا فول اچ دی چنین وضوحی را به شما نمی دهد، به خصوص در شب. دوربین بند انگشتی بی سیم HM206 Wifi یک نمونه ارزان دوربین 4k میباشد.

در نهایت، دوربین‌های امنیتی خانه بهترین عملکرد را برای محافظت از اموال شما دارند، زمانی که با یک سیستم امنیتی خانه یکپارچه شوند. برای صرفه جویی در باتری های خود، دوربین های امنیتی بی سیم تنها زمانی شروع به ضبط می کنند که حرکت را تشخیص دهند، به این معنی که ممکن است هر چیزی را که شما می خواهید ضبط نکنند. با یک سیستم امنیتی خانگی، دوربین ها را می توان طوری تنظیم کرد که به محض فعال شدن هر بخشی از سیستم امنیتی، مانند سنسور تماس، سنسور شکستن شیشه، یا حسگر حرکت، ضبط را شروع کنند. این باعث می‌شود دوربین‌ها هر آنچه را که در ملک شما اتفاق می‌افتد و نه فقط چند ثانیه حرکتی که درست در مقابل آنها رخ داده است، ضبط کنند. دوربین فیلم برداری و عکس برداری شارژی کوچک CM3 نمونه ای از دوربین تشخیص حرکت ارزان قیمت میباشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سیستم های امنیتی خانه، راهنمای ما را در مورد "دوربین های امنیتی خانگی چگونه کار می کنند؟" بخوانید.

مهمترین ویژگی های دوربین امنیتی خانگی چیست؟

ابتدا، تصمیم بگیرید که آیا می خواهید دوربین امنیتی خانه شما به طور مداوم فیلم ضبط کند، ضبط مداوم مطمئن می شود که چیزی را از دست ندهید، اما به پهنای باند Wi-Fi زیادی نیاز دارد و برای دوربین های بدون سیم با باتری مناسب نیست. فیلم باید یا بر روی خود دوربین یا در یک سرور مبتنی بر ابر ذخیره شود تا بتوانید برای مدتی به آن دسترسی داشته باشید. دوربین همچنین باید با ارسال یک اعلان (اخطار) به تلفن هوشمند یا تبلت شما را از حرکت آگاه کند و به سرعت ویدیوی واضح و با کیفیت خوبی از رویداد ارائه دهد. هر دوربینی که بتواند فیلم را با وضوح کامل یا بالاتر ضبط کند، خوب خواهد بود. برخی می توانند با رزولوشن 4 و 5 مگاپیکسل ضبط کنند، انتخاب شما بستگی به این دارد که به دنبال چه سطحی از جزئیات هستید، مثلاً می‌خواهید بتوانید روی دوربین خودرو زوم کنید و پلاک خودرو را ببینید.

منبع تغذیه یکی دیگر از ویژگی های کلیدی دوربین های امنیتی است. اگر یک دوربین بی سیم می خرید، به دنبال دوربینی باشید که با باتری یا AC (به این معنی که به پریز برق وصل می شود) تغذیه می کند. برق AC ارجح است اما همیشه در جایی که می خواهید دوربین نصب کنید در دسترس نیست. در نتیجه، توانایی استفاده از هر دو امکان حداکثر انعطاف پذیری در محل را فراهم می کند.

سایر ویژگی های مهم عبارتند از:

  • دید در شب برای دیدن اتفاقاتی که هنگام شب روی می‌دهد
  • صدای دو طرفه تا بتوانید با هر کسی که در ملک شماست بشنوید و صحبت کنید
  • یک آژیر داخلی و/یا یک نورافکن برای بازدارندگی بیشتر
  • یک برنامه تلفن همراه که استفاده از آن آسان است

ضبط مداوم ویدئو که ضبط 24/7 نیز نامیده می شود، چیزی است که به احتمال زیاد به آن نیاز ندارید. مگر اینکه بخواهید هر لحظه از روز را از ملک خود فیلم ضبط کنید، می توانید از این ویژگی صرفنظر کنید، که ممکن است برای دوربین های بی سیم گران باشد و از پهنای باند وای فای و داده های اینترنت زیادی استفاده کند.

یکی دیگر از ویژگی هایی که احتمالاً به آن نیاز ندارید، میدان دید بسیار وسیع است که می تواند تصویر را مخدوش کند. یک میدان دید 130 درجه معمولاً کافی است.

در نهایت، دوربین‌های امنیتی Wi-Fi مدرن دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوشمند هستند تا اطلاعات دقیق‌تری در مورد آنچه در خانه شما می‌گذرد در ویدیو به شما ارائه دهند. این ویژگی‌های مبتنی بر نرم‌افزار قیمت دوربین را افزایش می‌دهند و ضروری نیستند، اگرچه داشتن آنها خوب است. ویژگی هایی مانند تشخیص شخص هستند که به دوربین اجازه می دهد به شما هشدار دهد که شخصی در ملک شماست، نه اینکه فقط به شما بگوید حرکت شناسایی شده است. توانایی تنظیم مناطق فعالیت به این معنی است که دوربین فقط شما را در مورد حرکت در ناحیه خاصی از تصویر آگاه می کند (به عنوان مثال درختی که اغلب در باد می وزد). سایر ویژگی‌های هوشمند شامل توانایی کار با سیستم‌های خانه هوشمند، مانند دستیار گوگل الکسا آمازون و هوم کیت اپل، و ادغام با قفل‌های هوشمند درب است.

نگرانی های حریم خصوصی دوربین های امنیتی خانه چیست؟

دوربین‌ها می‌توانند همیشه یا زمانی که حرکت را تشخیص می‌دهند، فیلم ضبط کنند، به این معنی که هر بار که شما یا شخص دیگری در خانواده از محل استقرار دوربین عبور کند در فیلم ضبط شده قرار میگیرد. قبل از نصب دوربین‌ها در داخل و اطراف خانه‌تان، مطمئن شوید که همه اعضای خانواده می‌دانند که آنجا هستند و با آنها راحت هستند. دوربین‌ها را می‌توان هک کرد، با نظارت بر فیلم‌های شما یا حتی در اینترنت پست کرد. با این حال، اقداماتی که ما در نحوه ایمن نگه داشتن دوربین های امنیتی خود بحث می کنیم، این خطر را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

ما قویاً توصیه می کنیم که هر ویژگی داخلی را که دوربین ارائه می دهد فعال کنید. به عنوان مثال، دوربین‌ها را می‌توان در برنامه تلفن همراه خاموش کرد یا فناوری geofencing می‌تواند زمانی که فردی از خانواده شما با گوشی هوشمند در خانه است، دوربین را به صورت اتوماتیک خاموش کند تا از دسترسی غیر مجاز به محتویات دوربین جلوگیری کند. پس مراقب فعال و غیر فعال کردن ویژگی های دوربین امنیت خانه خود باشد. "معیار های مهم در خرید دوربین کوچک مینی دی وی".