بررسی و معرفی بهترین دوربین های بیسیم کوچک

بررسی و معرفی بهترین دوربین های بیسیم کوچک

دوربین های بیسیم کوچک امروزه در شکل های مختلفی برای اهداف گوناگون طراحی و تولید می شوند. برای معرفی و دسته بندی بهترین دوربین های بیسیم کوچک باید نگاهی دقیق به تعریف و کاربرد آن داشت. امروزه تکنولوژی در ساخت انواع دوربین های فیلمبرداری به خصوص دوربین های بیسیم کوچک رشد چشمگیری داشته است. دوربین های بیسیم بسیار کاربردی به دلیل اتصال به اینترنت از طریق وای فای هستند. بنابراین این نوع دوربین به راحتی در مواقع ضروری قابل استفاده می باشند. از دوربین های بیسیم در زمینه امنیت و نظارت و مراقبت جهت جلوگیری از سرقت استفاده می شود. در چه مکان هایی دوربین های بیسیم کوچک استفاده می شود:

  • مهد کودک ها و خانه ها جهت مراقبت و کنترل پرستار کودک و سالمند
  • شرکت ها و ادارات و برخی سازمان ها به جهت امنیت و نظارت بر کار کارمندان
  • قابل نصب در بانک ها و مکان های نظامی و آموزشی
  • کاربردی در فروشگاه و ساختمان های تجاری به صورت نامحسوس
  • در زمینه کاوش های علمی و ساخت انواع مستندهای علمی، آموزشی و ورزشی

بهترین دوربین های بیسیم کوچک باید چه قابلیت هایی داشته باشد؟

در انتخاب این دوربین ها باید به ویژگی ها و فناوری های نوین بکار رفته در آن توجه کرد. افراد بسیاری همیشه در زمینه خرید لوازم الکتریکی و برقی مشکل دارند، و نمی توانند تشخیص دهند که بهترین آنها کدام است. بهترین محصول از نظر ما باید دارای کیفیت، قدرت و قیمت مناسب باشد. برای شناخت دقیق و آگاهی بیشتر در زمینه خرید کالای مورد نظر به خصوص دوربین های بیسیم کوچک، حتماً به فروشگاه های اینترنتی معتبر و بزرگ مراجعه کنید و تا بتوانید، محصولات بیشتری در این حوزه را بازدید و مقایسه کنید. مقایسه ویژگی های محصول از نظر کیفیت، برند، امکانات، فناوری و تکنولوژی بسیار مهم است. در زیر ما شما را با ویژگی های مشترک بهترین دوربین ها آشنا خواهیم کرد: 

  • قابلیت اتصال به انواع گوشی هوشمند مانند اندروید و IOS و ویندوز
  • سرعت بالایی در تصویر برداری مثلاً تا 120 فریم در ثانیه
  • قابلیت بالایی در اتصالات و کنترل از راه دور به صورت آنلاین
  • قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه با گنجایش بالا مانند 128 گیگابایت
  • ویژگی مهم تشخیص حرکت، تشخیص چهره و صوت به طور همزمان
  • قابلیت دید در شب و تصویربرداری در محیط های بسیار کم نور با کیفیت بالا
  • قابلیت هشدار به کنترل کننده در صورت شروع فیلمبرداری و یا وجود خطر
  • قابلیت ضبط خودکار و جایگزینی تصاویر جدید و جلوگیری از پرشدن حافظه
  • داراری کیفیت فیلمبرداری عالی مانند فول اچ دی
  • امکان تشخیص چهره را تا مسافت های بالا مانند 30 متر
  • قابلیت ذخیره سازی صوت همراه تصویر
  • دارای زاویه دید گسترده
  • دارای باتری قوی با قدرت کارکرد بالا در مدت زمان بیشتر

انواع بهترین دوربین های بیسیم کوچک کدامند؟

دوربین های بیسیم کوچک در شکل های مختلف ساخته می شوند. این دوربین ها معروف به دوربین های بند انگشتی و مخفی نیز می باشند. در اوایل هدف از ساخت این نوع دوربین ها برای تحقیق در زمینه های علمی بود. امروزه به دلیل کاربردهای گوناگون در زمینه های مختلف تولید دوربین های مخفی و کوچک بیسیم بسیار گسترده و به شکل های کاملاً پیشرفته افزایش یافته است. این دوربین به لحاظ قیمتی دارای رقابت زیادی هستند به و آپشن های مختلف نسبت به بودجه شما موجود میباشد، که البته اکثرا قیمت ارزانی دارند (برای مشاهده ارزان ترین دوربین های کوچک اینجا کلیک کنید.).

دوربین های بند انگشتی

دوربین بندانگشتی

دوربین های بند انگشتی دارای سایز کوچک به اندازه یک بند انگشت هستند. نمونه های استفاده از این دوربین ها به عنوان دزدگیر در مراکز فروشگاهی به شکل کنترل نامحسوس، کاربردی در تحقیقات و کاوشگری های علمی، همراه پلیس و موارد بسیار دیگر می باشد. این دوربین های بسیار کوچک و با کیفیت که در فضاهای بسیار باریک و کوچک قابل جاسازی هستند. از بهترین دوربین های بیسیم کوچک و بند انگشتی می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  1. دوربین Fingerprint Video Wireless Camera (Dioche)
  2. دوربین بیسیم کوچک SQT
  3. دوربین فلتی بیسیم S06 
  4. دوربین بیسیم کوچک و بند انگشتی Q15
  5. دوربین بیسیم کوچک و بند انگشتی CM3
  6. دوربین بیسیم کوچک و بند انگشتی HM206
  7. دوربین بیسیم کوچک و بند انگشتی CM4
  8. دوربین بیسیم کوچک و بند انگشتی و طرح شارژی

دوربین بیسیم کوچک مدل مدار بسته

نمونه ایی دیگر از دوربین های بیسیم کوچک، دوربین مداربسته است. نام دیگر این نوع دوربین ها، دوربین جاسوسی و پنهان است. نصب این نوع دوربین ها بیشتر در مکان هایی مانند سازمان های امنیتی، بانک ها و موسسات با جو امنیتی بالا می باشد. البته استفاده از این نوع دوربین به شکل عموم با سایز بزرگ تر رایج است. مثلاً در فروشگاه ها، مغازه ها و ساختمان های تجاری از آن استفاده می کنند. بیشتر مدل استفاده از این نوع دوربین به صورت نظارتی و کنترلی است. زاویه دید در این نوع دوربین ها و قابلیت تشخیص تا فاصله زیاد و دید در شب زیاد می باشد. نمونه های بهترین دوربین بیسیم کوچک و مدار بسته شامل موارد زیر است: 

  1. دوربین بیسیم کوچک و مدار بسته Lamp wireless CCTV
  2. دوربین بیسیم کوچک و مدار بسته مدل A11 بلورمز
  3. دوربین بیسیم کوچک و مدار بسته IMOU RANGER 2
  4. دوربین بیسیم کوچک و آهنربایی با زاویه دید 360 درجه
  5. دوربین بیسیم کوچک Solar PTZ
  6. دوربین بیسیم و کوچک مدل آینه ای

مقاله: راهنمای خرید دوربین مدار بسته و تحت شبکه

دوربین بیسیم کوچک مدل مینیاتوری

دوربین بیسیم کوچک مدل مینیاتوری

 مدل دیگری از دوربین های بیسیم کوچک، دوربین های مینیاتوری است. این دوربین ها را به دلیل داشتن وزن پایین و باتری های قوی پر طرفدار هستند. زاویه دید در این مدل دوربین بسیار زیاد و در حدود 120 درجه است. یکی از بارزترین خصوصیات این نوع دوربین ها ایجاد نویز بسیار کم در تصویربرداری و همراه با نرخ بالا در سرعت عکسبرداری است. به دلیل داشتن حسگر ها و سنسورهای قوی بیشتر به صورت مخفی استفاده می شوند. محدودیتی از نظر مکانی برای نصب این مدل دوربین ها وجود ندارد. با توجه به سلیقه و نیاز افراد در مکان ها و بخش های مختلف نصب می شوند. نمونه های برتر این مدل دوربین شامل موارد زیر است: 

  1. دوربین بیسیم و مینیاتوری Kolaura Mini Spy Camera
  2. دوربین مینیاتوری بیسیم Shaopao Wireless Camera 
  3. دوربین مینیاتوری و بیسیم WBESEV Camera
  4. دوربین مینیاتوری و بیسیمCAmera SIRGAWA

دوربین بیسیم کوچک بیبی کم

دوربین بیسیم کوچک بیبی کم

یکی دیگر از دوربین های بیسیم کوچک، دوربین های بیبی کم است. این مدل دوربین ها بیشتر در منزل برای نگهداری و مراقبت از کودک از راه دور استفاده می شود. قابلیت های کنترل از راه دور، چرخشی بودن و زاویه دید بالای آن از مهم ترین ویژگی های این دوربین ها می باشد. علاوه بر کودک برای مراقبت از سالمندان و نظارت بر کار پرستاران و یا مراقبت از حیوانات، جلوگیری از سرقت منزل و دفتر کار نیز استفاده می شوند. با این همه کاربرد مسلماً شناخت بهترین دوربین های بیسیم کوچک بیبی کم بسیار مهم خواهد بود(ضرورت نصب دوربین های پرستار کودک). در زیر به نمونه های برتر این مدل اشاره خواهد شد: 

  1. دوربین Eufy Baby camera
  2. دوربین blurams Baby
  3. دوربین Nooie Baby Monitor
  4. دوربین Kasa Camera
  5. دوربین Axvuea Camera
  6. دوربین Camera ANMEATE
  7. دوربین KAWA Baby Camera
  8. دوربین HelloBaby Camera
  9. دوربین Ebitcam
  10. دوربین VTech VM819 Camera
  11. دوربین Eufy Baby camera

 دوربین های بیسیم ریز نانو

 دوربین های بیسیم ریز نانو

 این دوربین های نانو بسیار ریز و از نوع بیسیم هستند، بسیار کاربردی در علم پزشکی و شناسایی انواع بیماری ها در بدن می باشند. کیفیت تصویر برداری و نوع فیلمبرداری آنها با دوربین های ریز دیگر متفاوت است، زیرا محیط کار این دوربین ها داخل بدن انسان و حیوانات است. این دوربین ها قابلیت پخش زنده از داخل بدن بر روی سیستم های عامل و هوشمند را دارند. این دوربین ها بسیار کوچک به صورت قرص برای شناسایی و تکمیل تحقیقات دانشمندان استفاده می شوند. این نوع دوربین ها به صورت عموم رایج نیستند.

معایب دوربین های بیسیم کوچک چیست؟

بهترین دوربین های بیسیم کوچک نیز هم معایبی خواهند داشت، که نمی توان از آنها چشم پوشی کرد. از معایب این دوربین ها کارکرد به وسیله باتری است. هر چقدر هم باتری قوی باشد، در زمانی که به اینترنت متصل می شوند، شارژ بسیاری مصرف می کنند که امکان خاموش آنها در شرایط بحرانی وجود دارد. امکان ذخیره سازی حجم بالایی از فیلم و تصاویر گرفته شده نیاز به اضافه کردن کارت حافظه بالا دارد. بنابراین همه فناوری و امکانات افزوده بر دوربین، شارژ بیشتری از باتری را می خورد. بنابراین استفاده از آنها برای مدت طولانی در بخش هایی که دسترسی به برق برای شارژ مجدد وجود ندارد، مشکل خواهد بود. زاویه دید، کیفیت تصویر و ساختار دوربین و ضد آب بودن آنها همه در یک دوربین امکان دارد، جمع نشود. ندارند.

معرفی و بررسی انواع دوربین فیلمبرداری کوچک و ریز و کاربرد آنها

از کجا می توان بهترین دوربین های بیسیم کوچک را تهیه کرد؟

تهیه بهترین دوربین های بیسیم کوچک برای علاقمندان و کاربران آنها بسیار مهم است. البته شناخت بهترین و خرید با قیمت مناسب در همه جا امکان پذیر نیست. فروشگاه اینترنتی مینی دی وی پرو یک فروشگاه معتبر و مجاز در زمینه فروش انواع دوربین ها بخصوص دوربین های بیسیم کوچک است. فروش محصولات این فروشگاه همراه با گارانتی و قیمت مناسب می باشد. شما با مراجعه به سایت این فروشگاه می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را پیدا کرده و خرید نمایید. MiniDvPro

راهنمای خرید دوربین مخفی و مینی دی وی کوچک | معیار های مهم در خرید دوربین کوچک مینی دی وی