دوربین ptz dome مداربسته دید در شب وایرلس (بیسیم IP camera)

  • راه اندازی ساده : نصب بسیار سریع از طریق سه راه (اتصال به وای فای بدون نیاز به دستگاه DVR، اتصال به کابل شبکه، اتصال به نقطه اتصال AP)
  • تصاویر و ویدئو با کیفیت بالا :دوربین مداربسته TMEZON، لنز 2.0 مگاپیکسلی 4 میلی‌متری، ویدیوهای زنده 1080P، کیفیت تصویر 1920*1080P. عکس‌برداری بهتر با اپتیک‌های با کیفیت بالا، تعادل رنگ سفید خودکار، و نوردهی. دید در شب واضح و غنی از کنتراست، سوئیچ خودکار IR.
  • دوربین امنیتی : این دوربین امنیتی خانه TMEZON از تشخیص حرکت در زمان واقعی، اعلان گوشی هوشمند و هشدار ایمیل پشتیبانی می کند. از ضبط و پخش کارت میکرو SD پشتیبانی کنید. LED های مادون قرمز نامرئی دید در شب سیاه/سفید پیش فرض، تا 20 متر.
  • کاملا ضد آب و گرد و غبار : استاندارد IP66 ضد آب و هوا برای استفاده در فضای باز. حریم خصوصی و امنیت 100٪ تضمین شده است.
  • دید در شب فوق العاده : دوربین IP بی‌سیم HD 1080P دید در شب به طور خودکار با لنز داخلی 6Pcs لنز IR-CUT آرایه قوی برای دستیابی به 20 متر شگفت‌انگیز در تاریکی با تصاویر واضح. دوربین وای فای با قاب پلاستیکی عالی با استحکام کافی مقاومت در برابر آب و هوای بد و مقاوم در برابر خرابکاری
  • پوشش کامل 360 درجه و صدای دو طرفه : دوربین امنیتی TMEZON در فضای باز دارای لنز زاویه باز 110 درجه با دامنه چرخش 366 درجه افقی و 90 درجه عمودی برای دستیابی به دید پانوراما 360 درجه، زوم شیب پانورام PTZ، بدون هیچ ناحیه کور.
  • از عملکرد اینترکام (مکالمه صوتی 2 طرفه) استفاده کنید تا به مهمانان سلام کنید یا غریبه های مشکوک را بترسانید.

این دوربین رم خور میتواند به صورت مستقل و بدون نیاز به دستگاه DRV نصب شود و تصاویر را در رم دوربین ذخیره کند و میتواند تصاویر را بدون نیاز به کابل کشی و از طریق اینترنت به گوشی تلفن همراه شما ارسال کند

نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

نقد و بررسی دوربین مداربسته PTZ Outdoor IP CAMERA

دوربین مدار بسته نظارت تصویری دید در شب با مکالمه دو طرفه با تونایی چرخ دوربین در 2 حالت افقی و عمودی که در حالت افقی 360 درجه قابل چرخش است و در حالت عمودی 90 درجه قابل چرخش که لازم نیست به با دستتان چرخش را ایجاد کنید، میتوانید از طریق نرم افزار دوربین و اتصال به WIFI، از راه دور دوربین را به چرخش در بیاورید یا اینکه ضبط ویدیو را متوقف را شروع کنید. برنامه مدیریت دوربین مداربسته در روی تلفن همراه شما برای اندروید و IOS قابل نصب میباشد.

این دوربین در برابر آب، گرد و خاک و مسائل طبیعی مقاوم میباشد و میتوانید در شرایط مخالف آب و هوایی و جوی از آن به درستی استفاده کنید.

آیا میدانید دوربین هایی وجود دارند به نسب به دوربین های مداربسته بسیار ارزان تر و کوچک تر هستند ؟ مشاهده دوربین مداربسته کوچک و مخفی

دوربین با کیفیت 1080P از کارت SD و فضای ذخیره‌سازی ابری (Cloud Storage) برای ضبط ویدیو پشتیبانی می‌کند (کارت SD گنجانده نشده است، کارت SD تا 128 گیگابایت).

دارای دید در شب رنگی و دید در شب سیاه سفید که توسط نرم افزار دوربین قابل تنظیم میباشد.

چرخش 360 درجه ای

دوربین بی سیم 360 درجه افقی و 90 درجه چرخش عمودی، می تواند تمام مناطق را پوشش دهد. این دوربین از فضای ذخیره سازی ابری و حافظه کارت SD پشتیبانی می کند. پس از پرداخت اضافی می توان از سرویس ذخیره سازی ابری استفاده کرد. توجه: این دوربین وای فای فقط از وای فای 2.4G پشتیبانی می کند، وای فای 5 گیگاهرتزی را پشتیبانی نمی کند.

تشخیص حرکت

سنسور PIR هوشمند، هنگامی که حرکت را تشخیص دهد، اطلاعات هشدار را به تلفن شما ارسال می کند. تشخیص انسان نما می تواند حرکات را در تاریکی ثبت کند، به شما اجازه نمی دهد هیچ لحظه مهمی را از دست بدهید.

مکالمه دو طرفه از راه دور

بلندگوی داخلی و میکروفون ارتباط را راحت تر می کند. آنها می توانند مکالمه صوتی را برای شما و بازدیدکننده شما ایجاد کنند و در محیطی که دوربین نصب شده است با کیفیت خوبی صدای شما را پخش کند. این ویژگی یک عامل بازدارنده بسیار عالی است و همچنان امکان ارتباط صوتی 2 طرفه را با میزبان را میدهد.

دید در شب

این دوربین دارای دو مدل دید در شب دید در شب مادون قرمز و دید در شب تمام رنگی است که به شما امکان دیدن تصویر/فیلم واضح در شب را می دهد.

IP66 ضد آب

دوربین امنیتی فضای باز با طراحی IP66 ضد آب، می تواند در برابر آب و هوای بد مانند باران، آفتابی و برفی مقاومت کند. در بیرون عملکرد خوبی خواهد داشت. استاندار IP66 در مقایسه با استاندارد IP67 ضد آب دارای تفاوت های کمی است که میتوانید از طریق این لینک به مطالعه آن بپردازید.

ذخیره سازی ویدئو

دوربین 1080P از کارت SD/فضای ذخیره‌سازی ابری برای ضبط ویدیو پشتیبانی می‌کند (کارت SD گنجانده نشده است، کارت SD تا 128 گیگابایت). می توانید فیلم ضبط شده را با خانواده خود به اشتراک بگذارید یا پخش کنید.

دسترسی از راه دور از طریق اتصال به اینترنت

دوربین را از راه دور کنترل کنید و ویدیوی زنده را از طریق تلفن همراه خود در هر زمان و هر مکان مشاهده کنید. (استفاده از برنامه تلفن  "iCSee")

مشخصات فنی

تصاویر

دوربین ptz dome مداربسته دید در شب وایرلس (بیسیم IP camera)
دوربین ptz dome مداربسته دید در شب وایرلس (بیسیم IP camera)
دوربین ptz dome مداربسته دید در شب وایرلس (بیسیم IP camera)
دوربین ptz dome مداربسته دید در شب وایرلس (بیسیم IP camera)

نظرات و بازخورد

نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری

پرسش ها