دوربین مداربسته مراقبت از کودک بیسیم victure مدل PC650

دوربین وای فای دو باند Victure PC650 همه ویژگی ها را به همراه دارد - اتصال وای فای 2.4 گیگاهرتز/5 گیگاهرتز، ویدیوی 1080P HD، مکالمه دو طرفه، اعلان های هشدار و ظرفیت های هوشمند بیشتر برای اتصال شما به نوزاد یا حیوانات خانگی. دوربین گنبدی نظارت خانگی Victure به ثبت لحظات دلپذیر برای شما, ...

  1. پشتیبانی از Wi-Fi دو باند 2.4/5Ghz
  2. تشخیص حرکت
  3. صدا دو طرفه
  4. دید در شب 1080P
  5. برنامه: IPC360 Home
نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

نقد و برسی دوربین مداربسته مراقبت از کودک بیسیم victure مدل PC650

دوربین baby cam وای فای دو باند Victure PC650 همه ویژگی ها را به همراه دارد - اتصال وای فای 2.4 گیگاهرتز/5 گیگاهرتز، ویدیوی 1080P HD، مکالمه دو طرفه، اعلان های هشدار و ظرفیت های هوشمند بیشتر برای اتصال شما به نوزاد یا حیوانات خانگی. دوربین گنبدی نظارت خانگی Victure به ثبت لحظات دلپذیر برای شما و حیوان خانگی تان با فضای ذخیره‌سازی محلی یا ابری کمک می‌کند. هنگام پخش ویدیوها از خاطرات شیرین لذت ببرید.

دوربین امنیتی خانه بیبی کمرا Victure به شما این امکان را می دهد که 24/7 پخش زنده ویدیو را ببینید و با خانواده یا حیوانات خانگی خود از هر کجا صحبت کنید. ما معتقدیم Victure می تواند زندگی شما را بهتر و شادتر کند. 080P HD Pan/Tilt/Zom: با دوربین 1080P HD می توانید ویدیوهای شفاف را ببینید. با لنزهای زاویه باز بزرگ، حرکت حرکت، شیب و زوم، می توانید دوربین را از راه دور کنترل کنید و هر گوشه از خانه خود را در زمان واقعی نظارت کنید.

بیشتر بدانیم: ضرورت نصب دوربین های پرستار کودک (بیبی کم)

دید در شب: با دید در شب تا 32 فوت، دوربین داخلی Victure به طور خودکار به حالت دید در شب هنگامی که محیط کم نور است تغییر می کند و به شما کمک می کند تا 32 فوت در شب را ببینید. صوت دو طرفه: مانیتور کودک Victure از فناوری ضد نویز، میکروفون داخلی و بلندگو استفاده می کند که به شما امکان می دهد هر زمان که بخواهید با خانواده، نوزاد یا حیوان خانگی خود صحبت کنید.

هشدار تشخیص حرکت در زمان واقعی: دوربین امنیتی خانه Victure هنگام تشخیص صداها/حرکات به طور خودکار فیلم های 10 ثانیه ای را عکس گرفته و ضبط می کند. اعلان‌های هشدار به سرعت به تلفن همراه شما فرستاده می‌شوند و به شما کمک می‌کنند تا خانه خود را به موقع حفظ کنید. کارت SD و فضای ذخیره سازی ابری: ویدیوهای هشدار را می توان در کارت SD یا Cloud محلی شما ذخیره کرد، جایی که می توانید آزادانه مرور، دانلود و حذف کنید.

دوربین بیبی کم victure pc650

ویژگی های فنی دوربین مراقبت از کودک بیسیم victure مدل PC650

[اتصال Wi-Fi دو باند] دوربین خانگی Victure PC650 از اتصال Wi-Fi 2.4Ghz/5Ghz پشتیبانی می کند. می توانید آن را در هر جایی که Wi-Fi 2.4/5 گیگاهرتز در دسترس است قرار دهید. [تشخیص صدا] هنگام تشخیص حرکت، دوربین از طریق برنامه برای شما اعلان ارسال می کند. هنگامی که خارج از خانه هستید مراقب خانواده خود باشید.

[Two-Way Talk] دوربین Wi-Fi خانگی Victure ساخته شده با میکروفون و بلندگو. هر جا که می خواهید با خانواده خود صحبت کنید.

[دید در شب] دوربین امنیتی Victure ساخته شده با LED IR 850 نانومتری که می تواند دید در شب واضح را در شب ارائه دهد. هنگامی که نوزاد یا حیوانات خانگی شما در خواب هستند، می توانید بدون مزاحمت آنها بررسی کنید که آیا همه چیز خوب است یا خیر.

[Pan/Tilt/Zoom] دوربین مداربسته داخلی Victure از پان 360 درجه و شیب 90 درجه پشتیبانی می کند. وقتی خارج از خانه هستید، از طریق برنامه، هر جای خانه خود را بررسی کنید.

[هشدار تشخیص بی‌درنگ] دوربین امنیتی خانه Victure هنگام تشخیص صداها/حرکات به‌طور خودکار فیلم‌های 10 ثانیه‌ای را عکس گرفته و ضبط می‌کند. اعلان‌های هشدار به سرعت به تلفن همراه شما فرستاده می‌شوند و به شما کمک می‌کنند تا خانه خود را به موقع حفظ کنید.برای اجرای این دوربین به اپلیکیشن خانگی IPC360 (دانلود رایگان) نیاز است. از برنامه Victure استفاده نمی کند.

  1.  وضوح تصویر 1080P 
  2. کیفیت تصویر Full HD 
  3. سیستم نور مادون قرمز با 850 نانومتر 10P
  4.  PTZ: درجه عمودی: 100 درجه زاویه باز: 90 درجه
  5. میکروفون 48 دسی بل
  6. فناوری ضد نویز و صدای دو طرفه
  7. سیستم تشخیص حرکت با زنگ هوشمند
  8. شبکه WiFi دو باند با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز
  9. رمزگذاری WPA2 
  10. پروتکل پشتیبانی شده: HTTP / DHCP / IP / TCP / UDP 
  11. برنامه تلفن همراه IPC360 برای نظارت از راه دور برای iOS و Android در دسترس است 
  12. ابعاد محصول: 16*10*10 سانتی متر 
  13. وزن محصول در جعبه: 399 گرم 

بیشتر بدانیم: فواید استفاده از دوربین های اتاق کودک و سالمندان

victure pc650 دوربین بیبی کمرا

محتویات داخل بسته بیبی کمرا

  1. دوربین victure pc650
  2. کابل شارژ USB
  3. دفترچه راهنما

محتویات داخل بسته دوربین اتاق کودک و پرستار victure pc650

مشخصات فنی

تصاویر

دوربین مداربسته مراقبت از کودک بیسیم victure مدل PC650
دوربین مداربسته مراقبت از کودک بیسیم victure مدل PC650
دوربین مداربسته مراقبت از کودک بیسیم victure مدل PC650

نظرات و بازخورد

نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری

پرسش ها