کارایی بهتر دوربین کوچک با سیم کارت

کارایی بهتر دوربین کوچک با سیم کارت

دوربین های سیمکارتی این روز ها بسیار پر طرفدار شده اند چرا که بسیار ساده می توانید از این مدل ها در هر محیطی استفاده کنید و به صورت آنلاین تصاویر را بر روی گوشی هوشمند خود ببینید برای استفاده از این محصولات جذاب نیاز به هیچ مهارت خاصی ندارید و با نصب یک اپلیکیشن به راحتی می توانید دوربین را بر روی گوشی خود نصب کنید. 

محیط های مناسب برای نصب دوربین های سیمکارتی

اصولا برای نصب این دوربین ها ابتدا نیاز به بررسی محیط دارید ، باید محیطی را که می خواهید دوربین را در آنجا نصب کنید از لحاظ آنتن دهی بررسی کنید به طوری که اگر گوشی موبایل شما در این محیط آنتن دهی خوبی داشته باشد به این معنا است که محیط برای نصب و استفاده از دوربین سیمکارتی مناسب می باشد بعد از اینکه این کار را انجام دادید حال شما در مرحله خرید و انتخاب دوربین خود هستید، این دوربین ها در شکل های بسیار متنوعی در دسترس هستند بنابراین از لحاظ کیفیتی و ظاهری متنوع می باشند، شما میتوانید با مطالعه این مقاله بهترین مدل دوربین سیمکارتی کوچک را انتخاب کنید.

بیشتر بدانیم: 10 نکته برای نصب دوربین های امنیتی مخفی در خانه

دوربین های سیمکارتی فلتی

بدنه این مدل ها مثل سیم باریک می باشد به طوری که قطر بدنه دوربین بیشتر از یک سانتی متر نیست و لنز با یک سیم فلت به بدنه متصل شده است، از این رو برای نصب دوربین های فلتی سیمکارتی فقط کافی است که لنز دوربین را در جای مناسب نصب کنید، بهترین مکان ها برای نصب مکان های بسته مانند منازل و محیط های کار می باشد، به دلیل نصب ساده و راحت این مدل ها و سایز بسیار کوچک آنها، بسیاری از کاربران برای نظارت بخصوص در محیط های کاری و همچنین در منازل بیشتر برای نظارت بر کار پرستاران به عنوان دوربین کنترل پرستار از این مدل ها استفاده میشود.

دوربین سیم کارت خور فلتی S08

بهترین دوربین فلتی سیمکارتی

به دلیل استقبال بالای کاربران از این مدل شما در بازار با قیمت های بسیار متنوعی مواجه هستید، در مرحله اول باید به میزان کیفیت لنز دوربین توجه کنید چرا که اکثر این دوربین ها بر اساس کیفیت لنز قیمت گذاری می شوند و از لنز های 2 مگاپیکسلی تا 10 مگاپیکسلی از این محصولات در بازار موجود است.

دوربین کوچک ماژولار فلتی s08 سیم کارت خور 10مگاپیکسل لنز سوزنی.

دوربین سرسوزنی فلتی سیم کارت خور

در مورد دوربین s08 میتوان اینگونه عنوان کرد که این دوربین بعد از عرضه دوربینهای وایرلس بی سیم متصل به موبایل که مجهز به وای فای هستند،نسل جدیدی از نوع خود میباشند.

دوربین فلتی ماژولار s08 از لحاظ فنی مشابه با دوربینهای تحت شبکه بی سیم وای فای میباشند،با این تفاوت که در این دوربین علاوه بر پشتیبانی از شبکه وای فای،قابلیت اتصال به شبکه اینترنت 3G و 4G راهم دارند که این امر به وسیله قرار دادن سیم کارت درمحلی که به همین منظور طراحی شده است امکان پذیر میباشد.

از دیگر قابلیت این دوربین میتوان به این مورد اشاره کرد که شما میتوانید از این دوربین به عنوان یک مودم هم استفاده کنید، به این صورت که به واسطه سیم کارتی که در آن استفاده شده علاوه بر این که میتوانید عکسها وفیلمهای ظبط شده را به وسیله هات اسپات به گوشی و یا لپ تاب انتقال داد. در صورت لزوم میتوانید به وسیله همین شبکه دیگر دوربینها را هم به یکدیگر متصل نمود و از اینترنت پر سرعت برای آنها هم استفاده کرد.

البته در این جا باید به این نکته اشاره کنیم که شعاع تحت پوشش برای اتصال به شبکه وای فای ایجاد شده توسط دوربین تا 5 متر میباشد،که این هم به خاطر حفاظت از شبکه و عدم دسترسی و امکان نفوذ به شبکه میباشد.

با دوربین فلتی S08 میتوان از تمامی سیم کارت ها و اپراتورهای داخل کشور استفاده کرد چرا که این دوربین از تمامی این سیم کارتها پشتیبانی میکند،و شما با توجه به منطقه و یا مکانی که میخواهید از این دوربین استفاده کنید با توجه به آنتن دهی منطقه، اپراتور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

آیا از دوربین در فضای تاریک و یا هنگام شب میتوان استفاده کرد؟

باید توجه شما دوستان را به این نکته جلب کنم که در دوربین ماژولار s08 از ال ای دی های مادون قرمز نا مرعی یا در اصتلاح invisible استفاده شده است که میتوان تا شعاع 3 متر را در تاریکی مطلق تحت نظارت قرار داد.در این مدل از دوربین ریز شما میتوانید ال ای دی دوربین را جدا کنید و از دو مدل ال ای دی چهار تایی و یا ال ای دی شش تایی استفاده کنید که این دو مدل از لحاظ فنی تفاوتی با هم ندارند.ضمن این که در تاریکی به خاطر استفاده از این ال ای دی ها هیچ گونه انعکاس نوری نداشته و نمیتوان محل دوربین را شناسایی کرد.

دوربین بندانگشتی سیم کارت خور

کیفیت تصویر برداری دوربین به چه صورتی میباشد؟

به خاطر تکنولوژی استفاده شده در ساخت این دوربین ، به جرات میتوان گفت که یکی از بهترین مدلهای ارایه شده در نوع خود میباشد.این دوربین میتواند  عکسهایی با کیفیت بسیار عالی از محل تهیه کند که کیفیت این عکسها تا 10 مگا پیکسل میباشد که برای یک دوربینی با این اندازه کوچک خیلی خوب است. تصویر برداری با این دوربین هم به خاطر این که از نوع دوربینهای تحت شبکه میباشد از دو جهت میتوان برسی کرد،یکی رزولوشین دوربین میباشد ودیگری تعداد فریمی که در هر ثانیه تصویر برداری میکند.و باید عرض کنم که این دوربین فوق العاده با بهره مندی از تکنولوژی 4k میتواند 30 فریم درهر ثانیه با رزولوشن 3840*2160 را تصویر برداری کند.

نحوه ذخیره سازی اطلاعات به چه صورتی میباشد؟

دوربین فلتی s08 ازتکنولوژی ذخیره سازی هوشمند بهره مند میباشد که میتواند از کارت میکرو SD تا ظرفیت 128 گیگابایت را ساپورت کند.حالا چرا گفته میشود ذخیره سازی هوشمند به این دلیل است که اگر شما دوربین را در حالت ضبط مداوم قرار دهید، در حدود 15 روز و اگر در حالت موشن قرار دهیم به مدت 30 روز میتواند به صورت مداوم صدا وتصویر را در کارت حافظه 128 گیگا بایتی خود ذخیره کند،و به خاطر قابلیتی به نام overwrite که در آن به کار گرفته شده ، بعد از  پر شدن کارت حافظه به صورت خودکار اطلاعات جدید را جایگزین اطلاعات ابتدایی میکند.

از دیگر قابلیت ضبط تصویر در این دوربین امکان فیلمبرداری با تنظیم زمان مورد نظر میباشد که در این حالت دوربین در حالت استند بای قرار میگیرد ، و فقط زمانی که برای آن تنظیم شده است دوربین روشن شده و شروع به فیلم برداری میکند.

قابلیت تشخیص حرکت

این دوربین کوچک مخفی دارای سنسور  تشخیص حرکت یا در اصطلاح حالت Detection motion میباشد که در این حالت دوربین به صورت پیش فرض در حالت استند بای یا نیمه روشن قرار میگیرد و فقط زمانی که حرکتی جلوی دوربین اتفاق بیفتد دوربین روشن شده و شروع به تصویر برداری میکند.همچنین این دوربین اگر در حالت آلارم تنظیم شده باشد ، هنگام تشخیص حرکت علاوه بر این که شروع به تصویر برداری از محل و سوژه میکند ، این تحرکات را به صورت ارسال آلارم به تلفن همراه ، اطلاع رسانی میکند.

سنسور ضد سرقت تشخیص حرکت دوربین سیم کارت خور بندانگشتی

زاویه دید دوربین فلتی s08 به چه صورت میباشد؟

با یک مثال ساده برای شما زاویه دید دوربین فلتی ماژولار را توضیح خواهیم داد.در نظر بگیرید که شما یکی از چشمهای خود را بسته اید.وتنها با یک چشم خود محیط اطراف را میبینید،این زاویه ای که شما با یک چشم خود میبینید حدودا برابر با 85 درجه میباشد که این برابر است با زاویه دید دوربین.که معادل دید یک چشم انسان میباشد.از جهت وضوح تصویر هم مانند چشم انسان عمل میکند،یعنی جسم هر چه بیشتر به دوربین نزدیکتر باشد دوربین با وضوح بیشتری آن را ثبت میکند و هر چه سوژه از دوربین دورتر باشد از جزئیات تصویر کاسته میشود و یک نمای کلی از سوژه داریم.

استفاده از باطری پر قدرت لتیومی 2000 میلی آمپر.

دوربین کوچک بیسیم سیم کارت خور

دوربینهای فلتی سیم کارت خور کوچک مجهز به یک باطری لیتیوم پلیمری 2000 میلی آمپر میباشد،که با این باطری امکان این که دوربین به صورت مدام فیلم برداری کند ، زمان 3 ساعت را برای دوربین مهیا میکند. 

شما برای این که بتوانید مدت زمان شارژ دهی و همچنین تصویر برداری دوربین را افزایش دهید،میتوان با اضافه کردن تعداد باطری بیشتر تا 5 عدد این ظرفیت را بالا برده ،و با این تعداد باطری دوربین میتواند تا 24 ساعت به طور پیوسته تصویر برداری کند.البته این برای زمانی است که دوربین شما در محلی قرار داشته باشد که امکان دسترسی به منبع برق  دائمی نداشته باشید.

ولی اگر دوربین فلتی شما که مجهز به یک آداپتور هم میباشد با اتصال به برق و آداپتور به صورت پیوسته میتوان تصویر برداری کرد ، و فقط زمانی که برق قطع شده باشد دستگاه از باطری برای پشتیبانی استفاده میکند.

دوربین کوچک فلتی ماژولار s08 sim card 4g,3g

نصب بسیار آسان دوربین فلتی سیم کارت خور.

در آخر باید به این اشاره کنم که این دوربین از سیستم عاملهای android ,linox ,ios و windows پشتیبانی میکند و قابل کنترل میباشد.از مزیتهای این دوربین با قابلیتهای فراوان نصب و راه اندازی بسیار آسان دوربین بوده،که شما بدون داشتن دانش فنی در این زمینه میتوانید به راحتی و کمتر از 5 دقیقه آن را نصب و راه اندازی کنید.