آینه مانیتور دار دوربین دار خودرو مدل wolfbox

【صفحه نمایش بزرگ و نمای عریض】 ارتقا یافته از اکثر دوربین های آینه دید عقب، لنز WOLFBOX 170 درجه جلو و 140 درجه عقب، دید فوق العاده وسیعی را ارائه می دهد و نقاط کور را برای رانندگی ایمن/دنده عقب به حداقل می رساند. با عملکرد تقسیم صفحه نمایش هوشمند، می توانید 2 تصویر را به طور همزمان مشاهده کنید. ظاهر آن باعث می شود دوربین آینه کاملاً با آینه موجود ادغام شود.
【تصویر واضح و دید در شب】با تراشه داخلی با کیفیت بالا، دوربین جلو و عقب را با وضوح بالا HD1080P ضبط می کند. دوربین جلو فقط می تواند تا 1296P ضبط کند. دوربین خودرو از LCD ارتقا یافته با انعکاس کم برای کاهش بازتاب در طول روز استفاده کرد. لنز شیشه ای 6 لایه دید در شب را در محیط تاریک تقویت می کند. پلاک خودرو و سایر عبارات کوچک به وضوح نمایش داده می شود.
【عملکردهای هوشمند، رانندگی ایمن】① نظارت بر پارکینگ؛ ② عملکرد GPS. ③ سنسور G. ④ضبط بوت برخورد؛ ⑤ ضبط حلقه. ⑥  زاویه دید نمایشگر قابل تنظیم و غیره
【دوربین پشتیبان ارتقا یافته】دوربین پشتیبان نمای عقب خودرو را با نمایش جریان تصویر با وضوح بالا در آینه دید عقب نشان می دهد. همچنین منوی "Upside down of Rear View" و "Rear Cam Mirror Image" را اضافه می کنیم تا تصویر عقب را به صورت عمودی یا افقی تنظیم کنیم. بنابراین می‌تواند روی کامیون‌های وانت، ماشین‌های RV یا حتی روی سقف بالایی نصب شود.
【ضبط حلقه / سنسور G / مانیتور پارکینگ】 ضبط حلقه امکان ضبط مداوم را حتی اگر کارت حافظه به ظرفیت کامل برسد. سنسور G برخورد ناگهانی را تشخیص می دهد و فیلم برخورد را قفل می کند. هنگام خاموش بودن خودرو، مانیتور پارکینگ به عنوان یک سیستم دوربین نظارتی عمل می کند.

  • تصویر آنلاین نمای عقب خودرو
  • نظارت بر پارک خودرو
  • دارای GPS هوشمند
  • سنسور حرکتی
  • ضبط همزمان جلو و عقب
  • ضبط بوت برخورد . ضبط حلقه
  • تایم لپس ویدیو، تنظیم زاویه عقب و غیره
  • باتری : دارد ( قابلیت شارژ)
  • اندازه صفحه نمایش : 12 اینچ
  • وضوح تصویربرداری : 1296p
  • نوع صفحه نمایش : ال سی دی
  • روش کنترل : لمس کنید
  • پخش معکوس تصویر
  • دوربین دوم ضد آب
  • ساپورت رم تا 128 گیگابایت
  • دارای دو لنز جهت ثبت وقایع

خرید دوربین خودرو و ماشین

نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

نقد و بررسی آینه دوربین دار خودرو مدل 12 اینچی WOLFBOX

دوربین پشتیبان آینه 12 اینچی WOLFBOX یک آینه ی دوربین دار فوق العاده برای ثبت تصاویر پشت سر و پیش رو با کیفیت فیلم برداری HD که میتواند شرایط رانندگی و کنترل شما را بهبود بخشیده و آپشنی فوق العاده برای اتوموبیل شما باشد. این وسیله به شما این امکان را می دهد تا در صورت بروز حادثه بتوانید برای جبران خسارت تصاویر را به صورت ضبط شده در اختیار داشته باشید. یک دوربین ضدسرقت با امنیت بالا رو مورد بررسی قرار میدهیم.

دانشنامه : راهنمای خریداران دوربین آینه ای دید عقب ماشین و خودرو

آیینه دوربین دار خودرو مدل 12 اینچی WOLFBOX

صفحه نمایش بزرگ و دید عریض

لنزهای 170 درجه جلو و 140 درجه عقب ارتقاء یافته دید فوق عریض را ارائه می دهند و نقاط کور را برای رانندگی ایمن / دنده عقب به حداقل می رساند، شما می توانید با این آینه ی دوربین دید در عقب خودرو بدون اینکه حالت پشت فرمان خود را تغییر دهید به راحتی دنده عقب گرفته و تصویر پشت سر خود را بر روی آینه ی وسط داشته باشید. با عملکرد تقسیم صفحه نمایش هوشمند، می توانید صفحه نمایش با لنز دوگانه را به طور همزمان تماشا کنید که این آپشن به شما اجازه ی همزمان کنترل عقب و جلوی ماشین را می دهد. با صفحه نمایش منحنی 2.5 بعدی، بدنه نرم تر و مناسب تر برای انحنای شبکیه چشم انسان است و این آینه طوری طراحی شده تا چشم شما بتواند به راحتی از جزئیات تصویر با خبر شود. ظاهر OEM آن باعث می شود دوربین آینه به طور یکپارچه با آینه موجود ادغام شود و تصویر آینه دچار دوگانگی و بالا و پایین نباشد.

صفحه نمایش 12 اینچی آیینه دوربین دار خودر WOLFBOX

تصویر واضح و دید در شب

 دوربین آینه ای WOLFBOX با تراشه داخلی جهت بهبود عملکرد های نرم افزاری و بالا بردن سرعت کاربردی با کیفیت بالا، جلو و عقب را با وضوح بالای Full HD1080P ضبط می کند. هنگامی که دوربین جلو ضبط می کند فقط می تواند تا 1296P را ضبط کند. دوربین خودرو از یک صفحه نمایش ال سی دی با انعکاس کم برای کاهش تابش خیره کننده در طول روز استفاده می کند. لنز شیشه ای 6 لایه دید در شب را در محیط های تاریک بهبود می بخشد. پلاک و سایر کلمات کوچک به وضوح نمایش داده می شود.

دوربین پشتیبان ارتقا یافته

تنظیم شخصی سازی دوربین به شما این امکان را می دهد تا به راحتی نسبت به لم دست خود دوربین و آینه را تنظیم کرده تا در هنگام پارک کردن اتوموبیل بتوانید بهترین عملکرد را داشته باشید، این قابلیت می تواند شرایط پارک کردن را برای شما بسیار بهبود بخشیده تا در هر زمان و هر شرایطی بتوانید پارکی استاندارد داشته باشید تا اتوموبیل تان مزاحم دیگران نباشد و حتی هنگام پارک کردن به خودرو خود و دیگران آسیب نرسانید.

عملکردهای هوشمند ایمنی در رانندگی

  • تصویر آنلاین نمای عقب خودرو
  • پخش معکوس تصویر
  • نظارت بر پارک خودرو
  • دارای GPS هوشمند
  • سنسور حرکتی
  • ضبط همزمان جلو و عقب
  • ضبط بوت برخورد . ضبط حلقه
  • تایم لپس ویدیو، تنظیم زاویه عقب و غیره

ضبط حلقه:

قابلیت ضبط حلقه این دوربین به شما اجازه می دهد تا در صورت پر شدن حافظه به صورت خودکار فیلم های ضبط شده در تاریخ دور را پاک کرده و فیلم های جدید را جایگزین آن کند تا در صورت بروز حادثه بتوانید تصاویر را در اختیار داشته باشید. یعنی اگر تا مدت ها حافظه را به صورت دستی پاک نکنید هیچ مشکلی در ضبط تصاویر پیش نخواهد آمد و این دوربین آینه ای به صورت خودکار فیلم های پیش رو و پشت سر شما را ضبط و ثبت می کند.

سوالات متداول :

چگونه فیلم ضبط شده توسط دوربین عقب را پیدا کنیم ؟

در گوشه سمت چپ پایین رابط تماشای ویدیو، یک [نماد ماشین شکل] وجود دارد. برای تغییر رابط ویدیوی دوربین های جلو و عقب، روی این نماد کلیک کنید.

وقتی ماشین روشن است چرا خودکار روشن نمی شود؟ / چرا به خاموش شدن و راه اندازی مجدد ادامه دهید ؟

لطفا از کابل شارژر ماشین اصلی ما استفاده کنید در غیر این صورت مشکلاتی پیش خواهد آمد. اگر باز هم رخ داد، لطفا به ما بگویید، ما آن را برای شما حل خواهیم کرد.

چرا GPS کار نمی کند ؟

وسیله نقلیه برای دریافت سیگنال باید در محدوده وسیعی قرار داشته باشد. اگر هنوز در منطقه وسیعی دریافت نشده است، یک سیگنال جدید ارسال می کنیم.

از کجا می توانم یک دستگاه پخش GPS تهیه کنم ؟

لطفاً GPS و کارت SD را در دوربین داشبورد قرار دهید پس از راه‌اندازی مجدد دستگاه می‌توانید GPS_Player.txt را با آخرین GPS Player در کارت SD مشاهده کنید. توجه: لطفاً پیوند موجود در کارت SD را دنبال کنید یا مستقیماً با ما مشورت کنید.

چگونه می توانم بازتاب صفحه نمایش را کاهش دهم ؟

هر ضبط کننده آینه ای بازتاب صفحه نمایش را دارد، ما یک فیلم ضد تابش 12 اینچی اختصاصی داریم (Asin:B09J7ZVC5W) که می تواند تابش خیره کننده را از نور خورشید به صفحه آینه حتی در نور شدید خورشید کاهش دهد.

وسیله ای با تکنولوژی روز دنیا :

ما لنز SONY را با وضوح بالاتر 1296P ارتقاء داده ایم، از یک صفحه نمایش لمسی بزرگتر IPS برای بهبود تجربه نمایش استفاده کرده ایم به یک کارت TF 32 گیگابایتی مجهز شده ایم کیفیت شفاف به ثبت تمام جزئیات مربوط به رانندگی خودروی شما کمک می کند. چه بخواهید از ایمنی سرنشینان محافظت کنید، لحظات رانندگی خاصی را ثبت کنید یا مراقب خودرو باشید، WOLFBOX اینجاست تا به شما کمک کند. طول کابل اصلی دوربین عقب 20 فوت است که برای اکثر انواع خودروها مناسب است و بدون مشکلی می توانید دوربین را به آینه متصل کرده و استفاده نمایید تا به راحتی بتوانید بهترین عملکرد را در پارک کردن اتوموبیل شخصی خود داشته باشید.

هنگام استفاده از عملکرد نظارت بر پارکینگ، لطفاً حالت ضبط [زمان گذر] را انتخاب کنید. در غیر این صورت، ضبط رانندگی به سرعت باتری ماشین شما را خالی می کند. و امکان دارد صبح که از خواب نازتان بیدار شده اید ماشین با استارت اول مثل یک پلنگ آماده ی رزم استارت نخورد آماده ی حرکت نباشد.

لطفاً تأیید کنید که آیا پورت برق سیگار شما ACC است (اگر فندک پس از خاموش شدن خودرو همچنان شارژ می شود، لطفاً از کیت سیم سخت استفاده کنید، در غیر این صورت ممکن است منبع تغذیه خودرو شما تمام شود).

لطفاً از لوازم جانبی اصلی ارائه شده در بسته، فقط در صورت بروز مشکلات سازگار پس از استفاده از سایر لوازم جانبی استفاده کنید تا این دوربین آینه ای به صورت یکپارچه با لوازم خود بتواند بهترین عملکرد را عرضه کند.

اگر از ظرفیت کارت micro SD > 32 گیگابایت استفاده می کنید، لطفاً فرمت کارت micro SD «Class10 (10 مگابایت بر ثانیه) مورد نیاز» را به FAT 32 در رایانه شخصی تغییر دهید (یک کارت 32 گیگابایتی در بسته موجود است).

اگر خودروی شما سیستم کمکی معکوس خود را دارد، لطفاً خط معکوس G840S را نادیده بگیرید. سیستم معکوس داشبورد آینه فقط می تواند به عنوان کمک استفاده شود. برخلاف سیستم کمک معکوس معمولی که نمای 72 درجه را نمایش می دهد، ضبط آینه می تواند نمای 180 درجه را نمایش دهد، بنابراین تصویر عقب بزرگتر خواهد بود. اگر مشکلی دارید لطفا با احتیاط خرید کنید.

G840S Stream Media Dash Cam تصویر عقب را به طور خودکار روی تمام صفحه نمایش می دهد وقتی ماشین را روشن می کنید. تصویر عقب 1.5 برابر بزرگتر از آینه دید عقب معمولی است تصویر تمیزتر و روشن تر را می توان همزمان با نقطه کور نادر پشت خودرو مشاهده کرد.

دوربین جلو و پشتیبان 1080P مجهز به آنالوگ با وضوح بالا (فناوری AHD) می‌تواند به‌طور خودکار بین نور و تاریکی ویدیو تعادل برقرار کند تا تجربه دید در شب بهتری را به شما ارائه دهد.

وقتی به دنده «r» می‌روید نمای عقب به‌طور خودکار با خطوط راهنما برای پارک آسان و ایمن روی صفحه نمایش داده می‌شود. میتوانید در تنظیمات گزینه Reversing line را وارد کنید سپس زاویه عکس معکوس و خط معکوس را تنظیم کنید. همچنین هنگام معکوس کردن، می توانید زاویه دید تصویر را تنظیم کنید (این عملکرد پس از اتصال سیم قرمز دوربین عقب به قطب مثبت چراغ معکوس فعال می شود.)

حالت پارک را روشن کنید، هنگامی که دوربین شوک یا حملات را تشخیص داد دوربین شروع به ضبط می کند. دوربین خودرو از مانیتور پارکینگ 24 ساعته با حالت تایم لپس پشتیبانی می کند لطفا از کیت سیم سخت WOLFBOX (Asin: B081TY3H7T یا B09DC61FWG) استفاده کنید.

مشخصات فنی

  • مشخصات کلی
  • برند
    WOLFBOX
  • جنس بدنه
    پلاستیک و شیشه
  • فیلمبرداری
  • کیفیت فیلمبرداری
    FHD
  • رزولوشن فیلمبرداری
    1080p / 720p
  • سرعت فیلمبرداری
    30فریم

تصاویر

آینه مانیتور دار دوربین دار خودرو مدل wolfbox
آینه مانیتور دار دوربین دار خودرو مدل wolfbox

نظرات و بازخورد

3
از مجموع 1 رای
رضایت از قیمت
3
طراحی و کیفیت ساخت
3
کارایی و عملکرد
3
نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری
انصراف از خرید به علت نداشتن مسیریاب گویا از خرید این محصول صرف نظر می کنم خرید این محصول را توصیه میکنم
صفر علی عباسی 01 بهمن 1400

پرسش ها

user-cmt-logo ابراهیم طالب زاده

سلام ، این مدل رو رو سایت آمازون دیدم ، میخواستم بدونم کی این محصول موجود میشه تا خریداری کنم ، کیفیتش رو قبلا رو ماشین یکی از دوستانم دیدم از کیفیتش راضی ام .

20 بهمن 1400 ساعت 16:09:55
admin-minidvpro MiniDvPro

سلام لطفا سایت را دنبال کنید ، زمانی که موجود بشه توی سایت هم موجود میشه .

20 اسفند 1400 ساعت 10:36:57
user-cmt-logo صفر علی عباسی

سلام، آیا gps هوشمند مجهز به مسیر یابی گویا هم هست؟

30 دی 1400 ساعت 07:52:21
admin-minidvpro MiniDvPro

سلام، خیر.

30 دی 1400 ساعت 10:02:51