نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

نقد و بررسی دوربین مدار بسته SN-505B

این دوربین از مدل دوربین مدار بسته فوق حرفه ای میباشد که دارای تکنولوژی لنزی فوق پیشرفته Varifocal Lens می باشد که در بین دوربین های مداربسته تکنولوژی بسیار کمیاب و خاصی است . این دوربین به خاطر ضد آب بودن آن در بسیاری از جاها (استخر ها - اداره جات و ....) قابل استفاده می باشد، لنز این دوربین به راحتی قابل تعویض می باشد و از این رو باعث می شود که عمر این دوربین ها بسیار بالا و زیاد باشد. در ادامه به توضیح پیرامون قابلیت های قدرتمند این دوربین میپردازیم. با تیم فنی مینی دی وی پرو همراه باشید.

اتصال به IP

این دوربین مداربسته بولت این قابلیت را دارد که به IP متصل شود، منظور این است که با اتصال این دوربین به اینترنت به راحتی میتوانید از هر جایی محلی را که دوربین را در آن قرار دادید. زیر نظر داشته باشید و به صورت زنده تصاویر را داشته باشید. از طرفی این دوربین قابلیت ارسال اعلان را دارد به طوری که اگر حرکتی در محل دوربین ها توسط دوربین تشخیص داده شود.دوربین یک اعلان بر روی گوشی تلفن همراه شما ارسال میکند و شما را از این موضوع مطلع میکند بنابراین با استفاده از این دوربین های قدرتمند محل کار خود را از تخت خواب خود نظارت بفرمایید.

ضد آب

این دوربین به طور کامل ضد آب می باشد و از این رو در مکان هایی که بخار آب وجود دارد و یا حتی برای فیلمبرداری های زیر آب نیز دوربین بسیار مناسبی می باشد. در حال حاضر بیشترین استفاده های این دوربین در استخر ها و در بخش هایی از کارخانجات بزرگ که برای ساخت محصول از آب استفاده می شود و یا حتی داخل یخچال های بزرگ کارخانجات و تمامی محل هایی که در آنها رطوبت وجود دارد به راحتی از این دوربین می توانید استفاده نمایید. این دوربین طوری طراحی شده است که دارای عمر بسیار بالایی است و در موارد بسیار خاص دچار خرابی می شود. این دوربین را به راحتی در هر مکانی حتی مکان هایی که به سختی قابل دستیابی هست  نصب نمایید بدون اینکه نیازی داشته باشید که دوربین را تعمییر یا دستکاری کنید، سال ها از این دوربین استفاده نمایید.

رزولشن بالای فیلمبرداری

یکی از دلایل فروش بالای این دوربین ها هیچ کدام از موارد و ویژگی های بالا نمی باشد بلکه رزولوشن فیلمبرداری فوق العاده این دوربین ها می باشد. این دوربین دارای لنزی است که 2580*2048 PIXEL می باشد که چنین کیفیتی در دوربین های مدار بسته بسیار خاص می باشد بنابر این این دوربین قابلیت فیلمبرداری FULL HD واقعی را پشتیبانی میکند. این دوربین زاویه دید 130 درجه را پوشش میدهد. دوربین جهت استفاده در مکان هایی که وضوح تصویر و فیلمبرداری برای شخص استفاده کننده مهم باشدانتخاب بسیار مناسب و درستی می باشد.

قابلیت تغییر لنز

در گذشته دوربین های مدار بسته یک ایراد بسیار فاحش داشتند که آن در لنز آنها نهفته بود که دوربین های مدار بسته قدیمی یکپارچه بودند (منظور از یک پارچه این است که لنز بدنه و همه چیز دوربین یک دستگاه واحد بود به طوری که هر کدام از قسمت های دوربین خراب می شد. دوربین دیگر قابل استفاده نبود ) ولی در این مدل دوربین هر قسمتی متمایز از قسمت دیگر می باشد و به راحتی می توانید لنز این دوربین را عوض کنید که مهم ترین قسمت دوربین می باشد از همه ی قسمت ها بیشتر در معرض خراب شدن می باشد.

مشخصات فنی

تصاویر

دوربین مداربسته ای پی بولت SN-505B
دوربین مداربسته ای پی بولت SN-505B

نظرات و بازخورد

3
از مجموع 1 رای
رضایت از قیمت
3
طراحی و کیفیت ساخت
3
کارایی و عملکرد
3
نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری
کیفیت دوربین از هر نظر عالی و کیفیت خوبی داره خرید این محصول را توصیه میکنم
امید لا 13 بهمن 1401

پرسش ها