دوربین مداربسته بولت

دوربین مداربسته بولت یک دستگاه نظارت امنیتی در فضای باز است. دارای یک محفظه بیرونی ضد آب و گرد و غبار است. این تفاوت در محفظه آنقدر محسوس است که دوربین مداربسته گلوله ای از دوربین مداربسته گنبدی قابل تشخیص است.

عمدتاً دوربین های بولت بزرگتر با لنزهای بزرگتر هستند. از آنجایی که آنها در بیرون نصب می شوند، برای مقاومت در برابر انواع شرایط آب و هوایی طراحی شده اند. این دوربین‌های گلوله ای بولت مستحکم هستند و ناحیه وسیعی را در تاریکی می پوشانند. دید در شب دستگاه های گلوله ای بهتر از دوربین های گنبدی PTZ است.

دوربین های گلوله Bullet کوچک نیز وجود دارد. این دوربین های کوچک زوایای دید وسیع تری را پوشش می دهند. آنها در درجه اول برای مسافت های کوتاه تر استفاده می شوند.

لیست و قیمت دوربین مداربسته بولت

47 کالا یافت شده است.

چرا دوربین های بولت (‌Bullet) گلوله ای بسیار مفید هستند؟

این دوربین ها در تمام شرایط آب و هوایی بسیار کاربردی هستند. آنها قوی و ضد خرابکاری هستند. بهترین دوربین Bullet برای دروازه های اصلی، پارکینگ، کنار جاده ها، راهروها، مدارس، بیمارستان ها، هتل ها، کارخانه ها، سایت های تولیدی، پمپ بنزین ها و غیره بسیار مفید است.

هنگام نصب این دوربین نباید نگران تصاویر و فیلم باشید. دوربین مداربسته بولت دارای لنزهای بزرگتری است. می تواند مناطق بیشتری را نسبت به هر دوربین دیگری ثبت کند. دوربین های بولت نوع ارزان قیمت تر دوربین مداربسته هستند.

عمدتاً دوربین‌های گلوله بولت نیز به دلیل مکان و اهدافشان دوربین‌هایی با وضوح بالا هستند.

برخی از بهترین دوربین‌های Bullet می‌توانند حرکت، شیب و زوم کنند. آنها می توانند تقریباً 360 درجه حرکت کنند. آنها می توانند از 60 درجه تا 360 درجه کج شوند. بزرگنمایی تا 30 برابر متفاوت است. این دوربین‌ها را می‌توان از مکان‌های دور دست یافت. شما از نظر ذهنی در حضور آن آزاد هستید.

برای اهداف بیرونی، دوربین های بولت دارای لبه ای نسبت به دوربین های اسپیددام PTZ هستند.

چگونه بهترین دوربین مداربسته بولت را انتخاب کنیم؟

ویژگی های مختلفی وجود دارد. اینها موارد مهمی هستند. هر زمان که قصد خرید یک دوربین مداربسته بولت دارید، باید این ویژگی ها را در نظر بگیرید.

1- لنزهای بزرگتر

این دوربین ها دارای بدنه های بزرگ هستند. این دوربین‌ها می‌توانند لنزهای بزرگ را برای عکاسی از مناطق وسیع در خود جای دهند. این دوربین ها در فضای باز نصب می شوند. لنزهای تله فوتو در بسیاری از دستگاه های Bullet استفاده می شوند. این دوربین های لنز تله فوتو را می توان در پارکینگ ها، درهای ورودی، فضاهای بزرگ، تقاطع های ترافیکی و ... استفاده کرد.

2- وضوح بالا

دوربین های با وضوح بالا دوربین هایی با پیکسل های بالا هستند. همیشه یک دوربین با وضوح بالا برای راه اندازی خود در نظر بگیرید. تصاویر تمیز و دقیقی را ارائه می دهد. فیلم قابل ردیابی است هر دستگاهی با 2 مگاپیکسل یا بیشتر دوربین خوبی است. دوربین 4k یک دوربین ایده آل در بازار امروزی است.

3- دید در شب

دوربین های گلوله ای بولت در فضای باز نصب می شوند. اگر دید در شب آنها ضعیف باشد، هدف خود را برآورده نخواهد کرد. فعالیت ها قابل ردیابی یا ردیابی نخواهند بود. ممکن است کاربران را در معرض تهدید قرار دهد. همیشه دستگاهی با دید در شب خوب انتخاب کنید. IR ها، نورافکن ها و غیره که روی گجت نصب شده اند را بررسی کنید.

4- اثبات آب و هوا

یک دستگاه در فضای باز باید یک وسیله ضد آب باشد. نوع حفاظت از نفوذ (IP) باید در حدود IP65، IP66، IP67، IP68، و غیره باشد. سپس آنها می توانند دماهای پایین و بالا را تحمل کنند. آنها همچنین می توانند بارندگی را تحمل کنند.

5- وندال پروف

استاندارد IK (محافظت از ضربه) دستگاه را بررسی کنید. یک دستگاه خوب دارای امتیاز IK10 است. یعنی می تواند حداقل 20 ژول فشار را تحمل کند. از آنجایی که این دوربین‌های گلوله همیشه در فضای باز هستند، به محافظت در برابر شکستگی‌های خارجی نیاز دارند.

6- تشخیص پلاک

بسیاری از دوربین‌های خارجی می‌توانند پلاک‌ها را بخوانند. این دوربین ها می توانند تشخیص پلاک (LPR) را بخوانند. این دوربین ها بهترین عملکرد را با نرم افزار دارند. آنها دارای لنزهای با فاصله کانونی خاص و LED IR هستند.

7- نصب آسان

دستگاهی را انتخاب کنید که به راحتی روی هر سطحی نصب شود. دوربین ها باید در هر مکانی نصب شوند. دوربین‌هایی را بخرید که می‌توان آن‌ها را در هر مکانی نصب کرد.

8- دسترسی از راه دور

هر دستگاه خوب یک اپلیکیشن دوربین مداربسته دارد. این برنامه دستگاه را متصل می کند و آن را از هر مکانی قابل مشاهده می کند. دستگاهی با برنامه قدرتمند انتخاب کنید. برنامه gCMOB، برنامه Dlink Smart Plus و غیره برنامه gCMOB، برنامه Dlink Smart Plus و غیره برنامه های مشهور جهانی هستند.

9- حسگرها و صدای دو طرفه

سنسورها همیشه برای امنیت مفید هستند. آنها ما را نسبت به تهدیدات آگاه می کنند. آنها می توانند حرکت و صدا را حس کنند. قابلیت صوتی دو طرفه کاربر را با اعضای خانواده و کارگران خود در تماس نگه می دارد.

  10- ذخیره سازی ابری

زمانی که دستگاه در فضای ذخیره سازی ابری همراه با NVR یا کارت SD ضبط می کند بسیار سودمندتر است. یک دزد می تواند دستگاه را بدزدد یا آنها را نابود کند، اما نمی تواند شواهد ثبت شده در سرورهای ابری را از بین ببرد.