دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا DH-IPC-HDW3249H-AS-PV

دوربین مدار بسته تحت شبکه DH-IPC-HDW3249H-AS-PV

دوربین شبکه Wiz Sense 2 مگاپیکسلی تمام رنگی بازدارنده فعال چشم کانونی ثابت

  1. 2 مگاپیکسل، سنسور تصویر CMOS 1/2.8 اینچی، روشنایی کم، وضوح تصویر بالا
  2.  حداکثر خروجی 2 مگاپیکسل (1920 × 1080) @30 فریم در ثانیه
  3.  کدک H.265، نرخ فشرده سازی بالا، نرخ بیت پایین
  4.  روشنگر گرم داخلی و حداکثر فاصله روشنایی: 30 متر
  5.  ROI، SMART H.264/H.265برنامه نویسی انعطاف پذیر، قابل اجرا در محیط های مختلف پهنای باند و ذخیره سازی
  6.  حالت چرخش، WDR، 3D DNR، HLC، BLC، واترمارک دیجیتال، قابل اجرا در صحنه های مختلف نظارت
  7.  تشخیص هوشمند: نفوذ، سیم پیچ (پشتیبانی از طبقه بندی و تشخیص دقیق وسیله نقلیه و انسان)
  8.  تشخیص غیرعادی: تشخیص حرکت، دستکاری ویدیو، تغییر صحنه، تشخیص صدا، نداشتن کارت SD، کارت SD پر، خطای کارت SD، قطع شبکه، تداخل IP، دسترسی غیرقانونی، و تشخیص ولتاژ.
  9. دارای زنگ هشدار
  10. کارت Micro SD 256 G حداکثر پشتیبانی می کند 
  11. میکروفون داخلی و بلندگو
  12. منبع تغذیه 12 ولت DC/Poe
  13.  حفاظت IP67
  14.  SMD Plus
  15. چراغ خطر قرمز و آبی
نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

نقد و برسی دوربین مدار بسته تحت شبکه داهوا DH-IPC-HDW3249H-AS-PV

WizSense که توسط Dahua Technology راه اندازی شد، مجموعه ای از محصولات AI وراه حل هایی که از تراشه AI مستقل و الگوریتم یادگیری عمیق استفاده می کنند. تمرکز بر روی انسان و وسیله نقلیه با دقت بالا ، کاربران را قادر می سازد تااقدام سریع بر روی اهداف تعیین شده بر اساس فناوری های پیشرفته داهوا ،WizSense محصولات هوشمند ، ساده و فراگیر را ارائه می دهد.

با الگوریتم پیشرفته یادگیری عمیق، سری 3 Dahua WizSense دوربین شبکه از عملکردهای هوشمند مانند محیط پشتیبانی می کند حفاظت و تشخیص حرکت هوشمند علاوه بر این، با رنگ کامل فناوری، در شرایط کم، جلوه تصویر بهتری ارائه می دهد.

ویژگی های دوربین DH-IPC-HDW3249H-AS-PV

سری دوربین های DAHUA TiOC دوربین های مداربسته IP مدرنی هستند که 3 فناوری نوآورانه را ترکیب می کنند: داهوا تمام رنگی - تصویر رنگی 24 ساعته، Wiz-Sense - عملکردهای هوش مصنوعی هوش مصنوعی و بازدارندگی فعال صوتی و تصویری.علاوه بر این، دوربین دارای عملکرد بازدارندگی فعال مزاحمان با استفاده از نور قرمز و آبی چشمک زن و صدای آژیر است. دوربین IP با الگوریتم فشرده سازی تصویر کارآمد H.264 / H.265 برای پخش ویدیوی واضح و روان با حداکثر وضوح 1080p. امکان تغذیه PoE، سازگار با استاندارد 802.3af باعث می شود دستگاه جهانی تر و آسان تر نصب شود.

  1. SMD Plus
  2. Smart H.265 و Smart H.264
  3. تمام رنگی
  4. آژیر و بازدارندگی فعال
  5. امنیت سایبری
  6. حفاظت IP67 ،مقاوم در برار ولتاژ بالا
دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HDW3249H-AS-PV

تشخیص حرکت هوشمند (SMD)

سیستم‌های نظارتی که آلارم‌های فعال با حرکت کاذب را ارسال می‌کنند که ناشی از شرایط آب و هوایی شدید، خش‌خش برگ‌ها در باد و حرکت حیوانات در سرتاسر صحنه هستند، نه تنها آزاردهنده هستند، بلکه هنگام اجرای یک کسب‌وکار نتیجه معکوس دارند. تشخیص حرکت هوشمند داهوا (SMD) یک راه حل ایده آل برای مناطق کم جمعیت است که در آن می خواهید هشداری برای افراد یا وسایل نقلیه در هر نقطه از صحنه بدون نیاز به تعیین قوانین و خط کشی داشته باشید

Smart H.265 و Smart H.264

با الگوریتم کنترل نرخ تطبیقی پیشرفته صحنه ، داهوا هوشمند است فناوری رمزگذاری بازده رمزگذاری بالاتری نسبت به H.265 را درک می کند و H.264 ، فیلم با کیفیت بالا ارائه می دهد و هزینه ذخیره سازی را کاهش می دهد. فرمت ویدئویی H.265 پشتیبانی می‌شود تا به کاربران امکان استفاده از این فناوری جدید فشرده‌سازی ویدئو را بدهد. H.265 وعده کاهش پنجاه درصد بیت ریت را می دهد، بنابراین می تواند نیمی از پهنای باند شبکه و ذخیره سازی ویدیو را ذخیره کند، که به نوبه خود هزینه اجرای سیستم امنیتی IP را تا حد زیادی کاهش می دهد. H.264+ همچنین امکان انتقال ویدیوی 4K بر روی پهنای باند محدود شبکه را فراهم می کند. تحت پهنای باند یکسان، H.265 می تواند به سیستم شما اجازه دهد تا دوربین های IP بیشتری را متصل کند یا ویدیو با وضوح بالاتر را منتقل کند.

فشرده سازی h.264 , h.265

تمام رنگی

با سنسور با کارایی بالا و لنز دیافراگم بزرگ ، Dahua Full-color فناوری می تواند تصویر رنگارنگ واضح را در محیط فوق العاده نمایش دهد روشنایی کم با استفاده از این فناوری حساسیت به نور ، دوربین می تواند ضبط نور بیشتر و نمایش جزئیات رنگارنگ تر تصویر.

دوربین تمام رنگی فناوری داهوا اطلاعات رنگی واضح را حتی در شرایط کم نور ثبت می کند. این به طور موثر ویژگی‌های رنگی صحنه‌ها - خواه انسان، وسیله نقلیه یا جزئیات - را در مکان‌هایی با میزان جرم و جنایت بالا مانند پارک در شب یا کوچه‌های تاریک استخراج می‌کند، و کمک بزرگی به افسران پلیس در طول فرآیند به‌دست‌آوردن شواهد می‌کند. علاوه بر این، دوربین تمام رنگی همچنین با توابع هوش مصنوعی کار می کند تا احتمال و دقت تشخیص هدف و استخراج ویژگی را افزایش دهد.

نظارت رنگارنگ 24/7
  • تصاویر رنگی را ارائه می دهد و جزئیات واضح را در شرایط نور کم ثبت می کند.
  • احتمال جمع آوری شواهد معتبر انسان، وسیله نقلیه و رویداد را از طریق نظارت روشن تر به طور قابل توجهی افزایش می دهد
کیفیت فیلمبرداری عالی در تاریکی
  • نور کمکی گرم و هوشمند را برای تضمین وضوح تصویر حتی در تاریکی مطلق فراهم می کند.
  • از انعکاس باران جلوگیری می کند و حشرات را جذب نمی کند.
تا 98 درصد دقت هوش مصنوعی در شب
  • از ادغام با ضبط کننده برای دستیابی به جستجوی هوش مصنوعی و بهبود کارایی بازیابی پشتیبانی می کند.
  • آلارم های کاذب را فیلتر می کند و به طبقه بندی انسان و وسیله نقلیه اجازه می دهد تا فقط بر روی هدف مورد نظر تمرکز کند.

امنیت سایبری

دوربین شبکه Dahua مجهز به یک سری امنیت کلیدی است فناوری هایی مانند احراز هویت و مجوز امنیتی ، دسترسی کنترل ، حفاظت قابل اعتماد ، انتقال رمزگذاری شده و رمزگذاری شده ذخیره سازی ، که دفاع امنیتی و حفاظت از داده های آن را بهبود بخشیده . چه تولید کننده، یکپارچه ساز یا کاربر نهایی باشید، امنیت سایبری بر تجارت و فناوری شبکه شما تأثیر می گذارد. مسئولیت حفظ یک شبکه امن سایبری ایجاب می‌کند که همه طرف‌های درگیر نقش مهمی در ایجاد یک سیستم امن داشته باشند. این با خارج شدن محصولات از خط تولید شروع می‌شود و به کاربران روزانه یک سیستم نصب‌شده می‌رسد در فناوری داهوا اهمیت امنیت شبکه را به همراه سردرگمی و نگرانی هایی که اغلب می تواند به همراه داشته باشد در نظر گرفته و در تلاش است تا محصولات تولیدی خود را تا حد امکان ایمن نگه دارد و به مشتریان و کاربران نهایی خود آموزش دهد تا اطلاعات مورد نیاز برای ایجاد امنیت سایبری در نصب نهایی و شبکه کاربر نهایی را داشته باشند

مسیری به سوی امنیت سایبری

امنیت سایبری محصولات اولویت اصلی داهوا است و در تلاش است تا امنیت شبکه را در چرخه عمر محصولات همه محصولات جدید خود وارد کند . داهوا هر سال بخشی از بودجه تحقیق و توسعه خود را منحصراً به امنیت سایبری با استفاده از مرکز تحقیقات امنیتی مستقل، مشارکت با آژانس‌های آزمایش شخص ثالث پیشرو در صنعت، و اقدامات پیشگیرانه پیروی از دستورالعمل‌های یکپارچه سازی مدل بلوغ قابلیت (CMMI) اختصاص می‌دهد. از طریق این تلاش‌ها، تلاش میکند تا به طور مستمر ویژگی‌های امنیت سایبری خود را توسعه دهد.

مرکز امنیت محصول

به منظور کمک به کاربران برای درک واضح وضعیت امنیتی و قابلیت‌های دستگاه، مرکز امنیت محصول به کاربران کمک می‌کند تا به راحتی و به سرعت پیکربندی امنیتی مناسب را متناسب با سناریوها تنظیم کنند. قابلیت های امنیتی عمومی شامل حفاظت از حریم خصوصی، رمزگذاری ویدئو، هشدار امنیتی، حفاظت قابل اعتماد، مدیریت صدور گواهینامه CA، سرویس مدیریت کلید، دفاع از حمله.

حفاظت (IP67)

محصولات اتصال ضد آب و گرد و غبار با شماره حفاظت از نفوذ (IP) تعریف می شوند. اولین شماره بعد از IP برای محافظت قطعه در برابر اجسام جامد مانند گرد و غبار و شن است. این عدد می تواند از 0 به معنای عدم محافظت در برابر گرد و غبار و شن و 6 به معنای محافظت 100% در برابر گرد و غبار و شن باشد شماره دوم بعد از IP برای محافظت قطعه در برابر مایعات است. از 0 تا 8 متغیر است تجهیزات معمولاً در بازار اتصال یافت می شود. این 100٪ در برابر اجسام جامد مانند گرد و غبار و شن محافظت می شود و آزمایش شده است که حداقل 30 دقیقه در زیر 15 سانتی متر تا 1 متر آب کار می کند.

آژیر و بازدارندگی فعال

آژیر داهوا و دوربین بازدارندگی فعال نور از نور پشتیبانی می کند زنگ هشدار و زنگ صدا هنگامی که رویداد محیط رخ می دهد ، برای درک بازدارندگی و مداخله موثر دوربین به صورت چندگانه ساخته شده است صداها برای انتخاب ، و از وارد کردن صدای سفارشی پشتیبانی می کند.

ولتاژ کاری بالا 

دوربین میتواند ± 30% ولتاژ ورودی تحمل کند و به طور خاص در محیط بیرون استفاده می شود.

مشخصات فنی

  • مشخصات کلی
  • مدل
    DH-IPC-EB5541-AS
  • ابعاد
    122mm*110.9mm(4.8*4.4)
  • وزن
    754G
  • جنس بدنه
    فلز
  • فیلمبرداری
  • سرعت فیلمبرداری
    Main stream: 1920 × 1080 @1-25/30 fps
  • فرمت فیلم
    MJPEG
  • توضیحات فیلم
    1080p (1920 × 1080); 1.3M (1280 × 960); 720p (1280 × 720); D1 (704 × 576/704 × 480); VGA (640 × 480); CIF (354 × 288/354 × 240)240
  • نور فیلمبرداری (پروژکتور)
    دارد
  • ضبط صدا
    دارد
  • فیلمبرداری در شب
    دارد
  • تشخیص حرکت
    دارد

تصاویر

دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا DH-IPC-HDW3249H-AS-PV
دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا DH-IPC-HDW3249H-AS-PV
دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا DH-IPC-HDW3249H-AS-PV
دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا DH-IPC-HDW3249H-AS-PV
دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا DH-IPC-HDW3249H-AS-PV
دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا DH-IPC-HDW3249H-AS-PV

نظرات و بازخورد

نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری

پرسش ها