نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

نقد و بررسی دوربین مداربسته بولت SN-8018

این دوربین مداربسته بولت از سری دوربین های فوق حرفه ای می باشد که مجهز به لنز فوق حرفه ای با کیفیت فیلمبرداری (Full HD (3840*2160 به وسیله لنز قدرتمند شرکت پر آوازه SONY می باشد و خوب قیمت بالای این دوربین دلایل قانع کننده ای دارد که نسبت به کیفیت و کارایی این دوربین، قیمت بالایی نیست و در بین دوربین های مداربسته بولت موجود در بازار ایران مجهز به قدرتمند ترین لنز می باشد و یکی از ویژگی های فوق العاده منحصر به فرد این دوربین ها این است که به راحتی می توانید لنز این دوربین ها را عوض کنید و همین موضوع باعث میشود که این دوربین ها دارای عمر بسیار بالا تری نسبت به سایر مدل ها باشند.

از طرفی به راحتی قابل تعمییر می باشند، چرا که هر قسمت از قسمت دیگر جدا است (لنز - سخت افزار - بدنه و ...... ) و همین موضوع باعث می شود که به هنگام خرابی دوربین بخش معیوب به راحتی قابل شناسایی و تعمییر باشد. در ادامه به توضیح پیرامون نقاط قوت و ضعف این دوربین می پردازیم با تیم فنی مینی دی وی پرو همراه باشید.

قدرتمند ترین لنز 

این دوربین دارای لنزی با قدرت فیلمبرداری (Full HD (3840*2160 ساخت شرکت پر آوازه سونی (SONY) می باشد، یکی دیگر از قابلیت های بسیار عالی این دوربین، تعویض لنز می باشد چرا که این دوربین اجزای متماییزی دارد. منظور این است که قسمت های دوربین از هم جدا هستند.

به عنوان مثال : اگر لنز دوربین خراب شود یا دوربین از لحاظ بدنه آسیب ببیند با تعمییر کردن همان قسمت دوربین به طور کامل درست می شود و این قابلیت در مقابل سایر دوربین های مدار بسته موجود در بازار قابلیت بسیار خاصی می باشد چرا که اکثر دوربین های موجود در بازار به طور یکپارچه طراحی شده اند و برای تعمییر کردن دوربین، باید کل دوربین را تعمییر کرد. شرکت مینی دی وی پرو مفتخر است که با داشتن تعمییر کاران حاذق و دوره دیده، تمامی تعمیررات دوربین های سایت را در خدمات پس از فروش محصولات خود داریم.

دوربین ضد آب

این دوربین جزو دوربین های مدار بسته ضد آب می باشد که خوب این قابلیت بسیار مهمی می باشد در این دوربین طوری طراحی شده است که دارای بدنه ای بسیار خاص و قدرتمند می باشد، عمر دوربین بسیار بالا می باشد و به راحتی از این دوربین در مکان های خیس یا نم دار مثل انبار کارخانجات، استخر ها و .... از این دوربین استفاده های بسیار زیادی می شود.

قابلیت اتصال به اینترنت

این دوربین از سری دوربین های IP دار می باشد و به راحتی با انتخاب یک دستگاه DVR مناسب این دوربین را به اینترنت متصل کنید و تصاویر را به صورت آنلاین داشته باشید و به راحتی محل کار خود را از تخت خواب تان تحت نظر داشته باشید. از طرفی این دوربین قابلیت ارسال اعلان را نیز دارد به طوری که اگر فردی در محوطه فیلمبرداری دوربین قرار بگیرد. دوربین یک اعلان بر روی تلفن همراه هوشمند شما ارسال می کند و شما را از حضور فرد مطلع میکند که این قابلیت در دوربین مدار بسته، قابلیت بسیار خاصی می باشد.

دید در شب

این دوربین دارای دید در شب بسیار قدرتمندی می باشد و طبق آخرین تکنولوژی Night Vision سال 2019 طراحی شده است که با زاویه دید بسیار بالا این دوربین در شب تا فاصله ی 100 متری را کاملا پوشش میدهد و به طور کامل و واضح می توانید تصاویر را داشته باشید، البته لامپ های LED مخصوص دید در شب این دوربین طوری قرار گرفته اند که در تاریکی مطلق نیز دوربین قادر به فیلمبرداری می باشد. از این رو می توانید در انبار های نم ناک و بسیار تاریک به راحتی از این دوربین قدرتمند استفاده نمایید.

مشخصات فنی

تصاویر

دوربین مدار بسته SN-8018
دوربین مدار بسته SN-8018
دوربین مدار بسته SN-8018

نظرات و بازخورد

نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری

پرسش ها