دوربین مدار بسته SN-805S bullet بیسیم WIFI

نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

دوربین مدار بسته بولت بیسیم SN-805S

این دوربین از سری دوربین های مدار بسته CCTV بیسیم تولیدی شرکت XNON می باشد که دارای قابلیت های بسیار مناسبی می باشد که با لنزی با قدرت فیلمبرداری FULL HD 1920*1080 ساخته شرکت SONY می تواند انتخاب بسیار خوبی در میان دوربین های مدار بسته موجود در بازار باشد. همچنین این دوربین مداربسته بولت دارای دید در شب بسیار قدرتمند می باشد. در ادامه به توضیح پیرامون ویژگی های قدرتمند این محصول می پردازیم با تیم فنی مینی دی وی پرو همراه باشید.

دید در شب 

این دوربین دارای دید در شب بسیار قدرتمندی می باشد که با استفاده از 44 LED قدرتمند دید در شب در میان دوربین های مدار بسته موجود در بازار ایران، دید در شب بسیار قوی دارد به طوری که در تاریکی معمولی قابلیت فیلمبرداری تا 100 متر را دارد و در تاریکی مطلق نیز قابلیت تصویر برداری را تا 20 متر دارد که این قابلیت (فیلمبرداری در تاریکی مطلق) در تعداد محدودی از دوربین های مدار بسته وجود دارد.

تفکیک قسمت های دوربین 

این دوربین از سر ی دوربین های مدار بسته بوت می باشد که قسمت های مختلف آن از هم جدا می باشد، منظور این می باشد، در زمانی که دوربین دچار مشکل می شود به راحتی میتوانید با تعمییر کردن همان قسمت که دارای خرابی شده دوربین را تعمییر کنید، چرا که بیشتر دوربین های مدار بسته به صورت یکپارچه هستند (منظور این می باشد که با خراب شدن هر قسمت دوربین کل دوربین خراب می شود ) از طرفی این دوربین دارای لنز قدرتمندی ساخته شرکت پر آوازه سونی SONY می باشد که باعث می شود دوربین دارای کیفیت فیلمبرداری فوق العاده ای باشد.

دوربین تحت شبکه IP

این دوربین bullet بیسیم WIFI می تواند تحت شبکه قرار گیرد و از این رو می توانید به راحتی محل کار (کارخانه - شرکت - منزل و .... ) و یا هر جایی که دوربین در آن قرار دارد را به صورت زنده از طریق اینترنت، لحظه به لحظه زیر نظر داشته باشید و این قابلیت باعث می شود که بتوانید به طور کلی به تمامی زوایای کار خود مسلط باشید، البته این قابلیت کاربرد های بسیار زیاد دیگری نیز دارد، البته این نکته نیز قابل ذکر می باشد که با استفاده از این دوربین های مدار بسته IP از هر کجای دنیا که باشید در هر لحظه که بخواهید میتوانید به دوربین خود متصل شوید و تصاویر دوربین را به صورت زنده داشته باشید.

بدنه دوربین 

این دوربین مداربسته بولت دارای بدنه نصف آلمینیومی و نصف پلاستیکی تشکیل شده است که از لحاظ عمری دارای بدنه بسیار خوبی می باشند، میانگین عمر این دوربین بین 8 تا 10 سال می باشد و همانطور که گفتیم تمامی قسمت های این دوربین به راحتی قابل تعمییر می باشند.

مشخصات فنی

تصاویر

دوربین مدار بسته SN-805S bullet بیسیم WIFI
دوربین مدار بسته SN-805S bullet بیسیم WIFI
دوربین مدار بسته SN-805S bullet بیسیم WIFI

نظرات و بازخورد

نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری

پرسش ها