دوربین تحت شبکه مراقبتی کودک، سالمندان blurams Dome Lite2 A31

  • مکالمه دوطرفه - دارای اسپیکر و میکروفون
  • اتصال از طریق وای فای بدون سیم
  • قابلیت دید در شب - مادون قرمز
  • ساپورت رم تا 128 گیگ 
  • دسترسی به فضای ابری رایگان برای ذخیره سازی بهتر
  • سنسور حرکتی و صدا
  • کنترل از راه دور
  • چرخش اتوماتیک و خودکار
  • سازگار با تلفن همراه اندروید و IOS
  • پوشش 360 درجه ای محیط
  • میزان بزرگنمایی دیجیتال 4 برابر
  • زاویه دید 109 درجه
  • منبع تغذیه DC 5V / 1.5A
  • قابلیت استریم ویدیو با کیفیت 1080P و سرعت 15 فریم در ثانیه
نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

نقد و بررسی دوربین هوشمند blurams Dome Lite2 A31

دوربین امنیتی و مراقبتی 2K یک دوربین شاهکار از شرکت بلورمس می باشد که به شما امکان هایی از قبیل دید در شب، مکالمه دوطرفه، اتصال به انواع نرم افزر های جانبی و کاربردی اینترنتی برای کنترل از راه دور و پوشش تمام محیط را می دهد تا بتوانید به راحتی از خردسال، شخص سالمند و یا حیوانات خانگی خود مراقبت به عمل آورید. همان طور که مشاهده می کنید این دوربین از نظر شکل و شمایل نیز بسیار زیبا و کوچک است تا بتوانید به راحتی آن را در هر محیطی بدون تغییر نامناسب در دیزاین و دکور مورد استفاده قرار دهید.

نقد و بررسی دوربین هوشمند blurams
دوربین وایرلس هوشمند بلورمز مدل Blurams Dome Lite2 A31

کاربرد فوق العاده:

این دوربین فوق العاده با امکان پوشش 360 درجه این شرایط را فراهم آورده تا در صورت نیاز و تشخیص حرکت سوژه را دنبال کرده و به شما این امکان را بدهد تا از روی موبایل خودتان بتوانید شرایط محیط مد نظرتان را تحت کنترل داشته باشید. حریم خصوصی شما با استفاده از این دوربین می توانید محیطی کاملا امن برای خردسال و یا سالمند شما باشد.

از قابلیت های هوشمند این دوربین می توان به تشخیص صدا و حرکت و فرستادن آلارم به موبایلتان اشاره کرد تا در صورت نیاز بتوانید در فضای ابری ای که این دوربین به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد دلیل اعلام هشدار را در ویدئو ای پانزده دقیقه ای مشاهده کنید که تا 24 ساعت در این فضا تاریخ انقضاء دارد تا در صورت لزوم بتوانید دست به عمل شوید.

دوربین مداربسته بلورمز مدل Dome Lite2 A31

این دوربین یک دستگاه کاملا سازگار با نرم افزار های جانبی گوگل و الکسا است و می توانید به راحتی آن را با هر وسیله ی امنیتی دیگر جفت کرده و سیستم امنیتی یک پارچه ای را به ارمغان آورید. سازگاری با انواع موبایل و تبلت چه اندروید و چه IOS می تواند این امکان را فراهم آورد تا در هر شرایطی بتوانید از محیط مد نظرتان تصویر و صدا داشته باشید.

برنامه فوق پیشرفته بلورمس به شما امکان اتصال چهار دوربین برای تحت نظر قرار دادن محیط برای 4 کاربر را فراهم می کند تا در صورت مشغول بودن بتوانید وظیفه ی مراقبت را به شخصی در نقطه ی دیگر بسپارید و با خیال راحت به کارها و روزمرگی های خود بپردازید. این دوربین از وای فای 2.4 گیگاهرتزی پشتی بانی می کند و می تواند تصاویر را با وضوح بالا در شبکه به اشتراک شما کاربر عزیز قرار دهد.

همچنین این سیستم کارآمد به شما فضای ابری بالایی عرضه می کند تا با توجه به زمان بتوانید جست و جویی سریع بین فایل های ذخیره شده داشته باشید و به راحتی فیلم مورد نظرتان را از بایگانی بیرون آورده و مشاهده و یا مورد استفاده قرار دهید  تا در صورت آسیب دیدن کارت حافظه هیچ فایلی از دسترس شما خارج نباشد.

همچنین می توان به ساپورت 128 گیگی این دوربین اشاره داشت تا خیالتان از نظر فضای غیر ابری نیز راحت باشد و دست کم تا 1 ماه فیلم های خود را در دسترس داشته باشید.

دسترسی آسان به تنظیمات و شخصی سازی:

این دوربین را می توان یک دوربین کاملا هوشمند خواند که با ردیابی و دنبال کردن سوژه ی متحرک در محیط و یا تشخیص صدا تولید کننده صدا را در فضای 360 درجه ای دنبال کند، این امکان را فراهم می آود تا هیچ نوع حرکتی در منزل و یا محل کار شما از ثبت و ضبط پنهان نماند. همچنین شخصی سازی هشدار ها می تواند به شما این امکان را بدهد تا حرکت و صدایی که مد نظر شماست به صورت اعلان به روی تلفن همراه شما فرستاده شود .پس اگر در منزل هم نباشید می توانید سیستم امنیتی ای داشته باشید تا در هر لحظه شما را از آن وقایع در محیط مورد نظر با خبر کند و در صورت نیاز هر آنچه اتفاق می افتد را ثبت و ضبط کند.

دانشنامه : پیشرفته ترین دوربین 360 درجه ای با فناوری HDR

از قابلت های ویژه این سری دوربین می توان به مکالمه دو طرفه با وضوح بالا و بدون نویز اشاره کرد تا در صورت نیاز به دستور عمل، به پرستار کودک و یا سالمند و یا ایجاد ارتباط با حیوان خانگی خد بپردازید، این قابلیت می تواند بسیار مورد استفاده و کارآمد باشد. زاویه این دوربین کاملا تحت کنترل است و شما می توانید به راحتی از راه دور زاویه عمودی و افقی خود را تنظیم کرده و دوربین خود را در زاویه ای کاملا مناسب برای پوششش هر چه بهتر محیط و یا فوکوس کردن به روی سوژه ای تنظیم کرده و تصویر را با وضوح بالا در اختیار داشته و مشاهده کنید.

این دوربین می تواند در تاریکی مطلق نیز کارآمد باشد و برای شناسایی افراد در نور بسیار کم نیز کارآمد است تا بتوانید در صورتی که چراغ  ها به هر دلیلی خاموش باشند و مزاحمی در منزل شما ورود کرده باشد هم تصویر آن را مشاهده و ضبط کنید و هم در صورت نیاز با آژیر اعلام خطر آن مزاحم را از محیط خود دور کرده و یا بترسانید.

نرم افزار این دوربین نیز هوشمند می باشد و می تواند با فرمان صوتی نیز دستور عمل های شما را به انجام برساند تا در صورت ذیق وقت و یا مشغول بودن بتوانید هرچه سریع تر دوربین را کنترل کرده تا زمان را از دست ندهید. پس به راحتی تصاویر را با دیگر اعضای خانواده در پورتال خدماتی این دوربین به اشتراک بگذارید و تمام وقت از هر فاصله ای مراقب کودکان، سالمندان و یا حیوانات خانگی خود باشید. فقط کافیست BLURAMS را دانلود کرده و به راحت ترین پنل کاربری دوربین های تحت شبکه هوشمند دسترسی داشته باشید.

فضای ابری ای که این دوربین در دسترس شما قرار می دهد یک ابزار کاملا کاربردی به حساب می آید تا شما در صورت مشاهده نکردن اتفاق مهمی بتوانید آن را بعدا مشاهده کرده و قابل بازبینی قرار دهید تا در صورت نیاز بتوانید استراتژی خود را در مراقبت از محیط دستخوش تغییر و تحول قرار دهید.

چگونه این دوربین فوق العاده شرکت Blurams  را در یک دقیقه تنظیم و مورد استفاده قرار دهیم ؟

  • برنامه "blurams" را در اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنید .
  • یک حساب رایگان در Blurams بسازید
  • روی نماد '+' در صفحه اصلی کلیک کنید و blurams Dome Lite 2 را انتخاب کنید
  • روی دکمه پایین کلیک کنید و اطلاعات وای فای صحیح را وارد کنید
  • کد QR را در برنامه در فاصله مناسب اسکن کنید
  • پس از شنیدن صدای بوق، روی دکمه کلیک کنید و حدود 20 ثانیه منتظر بمانید ، تنظیمات به پایان رسید
  • حالا می توانید به راحتی از این مدل دوربین پیشرفته ایستفاده کرده و با خیال راحت محیط خود را به آن بسپارید

نکته های راه اندازی دوربین مدار بسته مراقبت از کودکان، سالمندان و یا حیوانات خانگی blurams مدل 2K:

  • قبل از راه‌اندازی مطمئن شوید که دستگاه روشن است و چراغ قرمز چشمک می‌زند
  • تلفن هوشمند و دوربین تحت شبکه‌های Wi-Fi مشابه 2.4 گیگاهرتزی چک کرده و از فعال بودن آن مطلع شوید
  • این دوربین از فضای ذخیره‌سازی ابری یا کلاس 4 و بالاتر پشتیبانی می کند، همچنین می توانید تا 128 گیگابایت کارت micro SD را به آن متصل کنید
  • دوربین برای برق مداوم باید به پریز وصل شود
  • استفاده در فضای داخلی و خارجی Indoor  و outdoor
  • کاربردهای توصیه شده برای کاربردهای نظارتی، نظارت بر نوزادان سالمندان و یا حیوانات
  • قابل استفاده در انوع اتاق دفتر، آشپزخانه، حمام، اتاق نشیمن، اتاق خواب، کلاس درس، اتاق مطالعه، راهرو و ...

پس می توان گفت دوربین دوکا بلورمس یک دوربین مراقبتی و نظارتی ویژه برای تمام عزیزانی است که می خواهند از فاصله ای دور با دسترسی سهل و آسان محیط خانه و محل کار خود را برای مراقبت از کودک، سالمند و یا حیوان خانگی تحت پوشش داشته باشند و بتوانند در صورت نیاز به آسان ترین وسریع ترین شکل ممکن با آن محیط ارتباط برقرار کرده و مکالمه ای دو طرفه داشته باشند. پس اگر به همچین دوربینی که بتوانید تصاویر آن را در هر نقطه ای در دسترس داشته باشید نیاز دارید شک نکنید که این مدل از سری دوربین های blurams می تواند به راحتی بهترین همراه شما در این ماجرا باشد.

مشخصات فنی

  • مشخصات کلی
  • ابعاد
    8x7x11 سانتی متر

تصاویر

دوربین تحت شبکه مراقبتی کودک، سالمندان blurams Dome Lite2 A31
دوربین تحت شبکه مراقبتی کودک، سالمندان blurams Dome Lite2 A31
دوربین تحت شبکه مراقبتی کودک، سالمندان blurams Dome Lite2 A31
دوربین تحت شبکه مراقبتی کودک، سالمندان blurams Dome Lite2 A31
دوربین تحت شبکه مراقبتی کودک، سالمندان blurams Dome Lite2 A31

نظرات و بازخورد

نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری

پرسش ها