راهنمای خرید دوربین کنترل پرستار کودک و سالمندان

راهنمای خرید دوربین کنترل پرستار کودک و سالمندان

به عنوان یک مادر (پدر) شاغل، ممکن است برای مراقبت از کودک خود به پرستاران حرفه ای مراجعه کنید. با این حال، اعتماد کامل به یک غریبه برای مراقبت از فرزندانتان در زمانی که شما دور هستید نیز کمی سخت است. اخیراً اخباری در مورد سوء استفاده توسط دوربین‌های پرستار بچه‌ها و داستان‌هایی در مورد دوربین‌های پرستاری مخفی وجود دارد که پرستار بچه‌ها را در حین عمل دستگیر کرده‌اند، و باعث می‌شود که والدین بیشتر و بیشتر دوربین‌های پرستار بچه‌ها را بخرند.

اگر شما هم در حال انتخاب یک دوربین پرستار کودک برای نظارت بر کودک و پرستار هستید، احتمالاً باید این سؤالات را بدانید: دوربین‌های پرستاری دقیقاً چیست؟ آیا دوربین مخفی پرستار بچه قانونی است؟ چگونه بهترین دوربین پرستار بچه را انتخاب کنیم؟ ادامه مطلب

دوربین مراقبت کودک و پرستار

قسمت 1: آیا قرار دادن دوربین پرستار بچه قانونی است؟

دلایل خوبی برای استفاده از دوربین‌های پرستار بچه وجود دارد، از جمله محافظت از فرزندانتان، مراقبت از پرستار بچه‌ها و ایجاد آرامش. اما آیا دوربین های پرستار بچه قانونی هستند؟

دوربین‌های پرستار بچه، مخفی یا غیر مخفی، مجاز به ضبط ویدیو در خانه شما هستند. اما اگر دوربین را در مکان های خصوصی برای نظارت بر پرستار کودک خود، مانند حمام یا اتاق خواب پرستار بچه خود قرار دهید، قانون نظارت تصویری را زیر پا می گذارید.

قسمت 2: دوربین های مخفی پرستار بچه ها در مقابل دوربین های پرستار بچه های آشکار

همانطور که از نام آن پیداست، دوربین‌های پرستار بچه نوعی دوربین نظارت تصویری هستند که برای نظارت بر پرستار بچه، پرستار بچه، مراقب و فرزندانتان استفاده می‌کنید.

در اکثر مقالات دیگر، دوربین‌های پرستاری به صورت پیش‌فرض به دوربین‌های جاسوسی مخفی اشاره می‌کنند. آیا دوربین های پرستار بچه باید دوربین های مخفی باشند؟ لازم نیست. در واقع، دوربین‌های پرستاری را می‌توان به 2 نوع دسته‌بندی کرد: دوربین‌های پرستاری مخفی و دوربین‌های پرستاری آشکار.

دوربین کنترل کودک و پرستار آشکار

دوربین‌های پرستار مخفی، یعنی دوربین‌های جاسوسی مخفی، معمولاً در چیز دیگری مانند ساعت، کتاب، اسباب‌بازی و غیره پنهان می‌شوند و برای ضبط یک مکان خاص استفاده می‌شوند. دوربین های مخفی معمولا قابل مشاهده نیستند و بدون اطلاع آنها برای ضبط پرستاران استفاده می شود.

در حالی که دوربین های پرستار بچه آشکار می توانند مانیتور کودک یا دوربین های امنیتی داخلی باشند. این نوع دوربین های پرستار بچه را می توان مستقیماً روی میز قرار داد یا روی دیوار نصب کرد.

دوربین کودک Moonybaby مدل Trust 30 همراه با صفحه نمایش ال سی دی

  • امکان مکالمه 2 طرفه و ارتباط با پرستار و شنود صدا
  • سیگنال بی سیم خصوصی 2.4 گیگاهرتز (بدون اینترنت/برنامه)
  • در این دوربین 5 لالایی ذخیره شده است که میتوانید آن را برای کودک خود از راه دور پخش کنید
  • دوربین دید در شب (سنسور بدون درخشش و مخفی)
  • سنسور دمای اتاق و مانیتور حساسیت نویز
  • حالت صرفه جویی در مصرف برق با صدای فعال (VOX)
  • قابل نصب روی دیوار
  • نمایشگر از راه دور LCD 4.3 اینچی (زوم 2 برابری)
  • پشتیبانی از 4 دوربین فیلمبرداری
  • هر زمان که نویز تشخیص داده شود به طور خودکار مانیتور روشن می شود

دوربین مدار بسته مخفی FOWL مدل S9

  • رزولوشن تصویر HD 1280*720P
  • کیفیت تصویر 1080P 2MP - میدان دید 140 درجه
  • قابلیت ذخیره سازی روی حافظه میکرو SD - تا 64 گیگابایت پشتیبانی میشود
  • قابلیت ذخیره سازی روی سرور ابری
  • باتری داخلی با ظرفیت بالا 2300mAh، با هر بار شارژ تا 5 ساعت قابلیت فیلمبرداری مداوم
  • 8 چراغ LED مادون قرمز، برای  واضح تر شدن جلوه شب - دارای سنسور IR برای فعال شدن حالت دید در شب - قابلیت تنظیم دستی دید در شب (امکان فعال و غیر فعال کردن دید در شب)
  • اتصال بی سیم Wifi، اتصال محلی، اتصال IP راه دور، در هر زمان و هر مکان.
  • برد 5 متری دید در شب
  • براکت مهره نصب شده و مجهز به دیسک مغناطیسی قدرتمند می باشد. پایدار و قابل اعتماد
  • در حالت ویدیوی تشخیص حرکت، وقتی دوربین حرکت جسم را تشخیص داد، دوربین به طور خودکار شروع به ضبط می کند.

قسمت 3: چه ویژگی هایی را باید در هنگام خرید یک دوربین پرستار بچه در نظر گرفت؟

قبل از اینکه در نهایت تصمیم بگیرید کدام دوربین پرستار بچه را بخرید، باید ویژگی های کلیدی یک دوربین پرستار بچه را دریابید.

HD. HD یا وضوح بالا یک فرمت ویدیویی با نرخ پیکسل بالا برای ارائه جزئیات و وضوح بیشتر است. اما در عین حال،منجر به کاهش ذخیره سازی و قیمت هزینه بیشتر میشود. با توجه به فضای ذخیره سازی شما و تقاضای عملی، وضوح 720p و 1080p کافی است.
صدا. دوربین های پرستار بچه با صدا به شما امکان می دهند برای نظارت بهتر با بچه ها و پرستاران خود صحبت کنید. در مورد مسائل قانونی، توجه داشته باشید زمانی که نیاز به ضبط صدا دارید، قوانین ضبط صدا را رعایت کنید.
بی سیم. دوربین های امنیتی بی سیم برای نظارت بر نوزاد به شما امکان می دهد فیدهای ویدیویی زنده را تماشا کنید در حالی که سایر دوربین های پرستار بچه فقط فیلم را ضبط می کنند تا بعداً تماشا کنید.
سازگار با iPhone/iPad/Android. با نظارت از راه دور، می‌توانید هنگام کار، پخش زنده کودک و مراقب را از دستگاه‌های تلفن همراه خود بررسی کنید.
فعال سازی حرکتی شما نمی توانید همیشه مراقب رایانه یا تلفن هوشمند خود باشید تا همه کارهایی که پرستار بچه انجام می دهد را پیگیری کنید. فعال‌سازی حرکتی یک ویژگی عالی است که می‌تواند هنگام حرکت در جلوی آن، هشدارهایی را برای شما ارسال کند.
ضبط مداوم. اکثر دوربین‌های پرستار بچه امکان ضبط ویدیو روی کارت SD را دارند، اما اشکال این است که کارت SD می‌تواند به سرعت پر شود. برای ضبط قابل اعتماد 24 ساعته، استفاده از دوربین پرستار بچه با NVR (ضبط مداوم) انتخاب بهتری است.
زاویه دید. بسته به اینکه اتاق شما چقدر بزرگ است، می توانید یک دوربین پرستار بچه با زاویه دید عریض انتخاب کنید تا بتوانید تمام قسمت های اتاق را ببینید. بنابراین مطمئن شوید که دوربین دارای عملکرد پان tilt است.
منبع انرژی. وقتی صحبت از منبع تغذیه دوربین پرستار بچه می شود، عمدتاً دو نوع وجود دارد: دوربین هایی که با باتری کار می کنند و دوربین های برق متناوب. دوربین‌های پرستاری با باتری با بسته‌های باتری قابل شارژ کار می‌کنند، در حالی که دستگاه‌های برق متناوب برق خود را مستقیماً از پریز برق می‌گیرند. وقتی باتری در چند ساعت تمام شود، دوربین از کار می افتد. اگر پیدا کردن منبع تغذیه برای شما راحت است، دوربین دایه برقی AC انتخاب بهتری برای نظارت و ضبط مداوم است.

بخش 4: توصیه ما

انواع دوربین های پرستار بچه در بازار موجود است. اما با توجه به ویژگی‌هایی که در دوربین‌های پرستار بچه برای اهداف مورد نظر به آن نیاز دارید، و قیمت مناسب، باید دوربین victure مدل PC650 و دوربین پرستار بچه شیبدار از Reolink را در نظر بگیرید. دوربین بیبی کم VA-1h00 برند vava مانیتور دار یک دوربین پرستار بچه عالی برای نظارت و ضبط در شب است. دوربین دو بانده WiFi اتصال شبکه خوبی را برای نظارت مداوم نوزاد و مراقب بدون تداخل سیگنال به شما تضمین می کند. ویژگی PT به شما امکان می دهد تا عکس های بیشتری را در اتاق بگیرید تا چیزی را از دست ندهید.

علاوه بر این، دوربین پرستار بچه بی‌سیم BabyCam L می‌تواند به‌عنوان مانیتور حیوانات خانگی نیز استفاده شود، که به شما امکان می‌دهد تا ببینید که چگونه با حیوانات خانگی خود در زمانی که دور هستید، رفتار می‌شود. اگر پدر و مادر سالخورده‌ای در خانه دارید که نیاز به ملاقات پرستار دارد، دوربین پرستار بچه می‌تواند به شما نشان دهد که وقتی شما نیستید چه اتفاقی می‌افتد.

قسمت 5: بهترین دوربین پرستار بچه را از کجا بخریم؟

برای دریافت بهترین دوربین پرستاری E1، می توانید دوربین امنیتی را به صورت آنلاین از فروشگاه رسمی MiniDvPro ما خریداری کنید.

شماره تماس با سایت مینی دی وی پرو

قبل از اینکه تصمیم بگیرید که بهترین دوربین پرستار بچه برای شما کدام است، مهم است که تصمیم بگیرید کلمات "دوربین پرستار بچه" برای شما چه معنایی دارند. برای برخی، این می تواند به معنای تفسیر گسترده تری از مانیتور دوربین کودک باشد، که در آن دوربین به پرستار کمک می کند، در حالی که برخی دیگر بیشتر نگران مراقبت از پرستار بچه خود هستند.