بهترین دوربین‌ های کوچک مخفی در سال 1401 (بررسی‌های آبان)

بهترین دوربین‌ های کوچک مخفی در سال 1401 (بررسی‌های آبان)

برای کمک به شما در یافتن بهترین دوربین های کوچک مخفی مناسب برای امنیت خانه، بیش از 10 ساعت را صرف تحقیق و بررسی انواع مدل های موجود در حال حاضر کردیم. از بین تمام دوربین‌های کوچک مداربسته یا دوربین‌های نظارتی "مخفی بی‌سیم" که با آنها روبرو شدیم، 4 تا از بهترین دوربین ها را انتخاب کرده‌ایم. مدل‌هایی را حذف کردیم که استانداردهای ما را برای کیفیت ویدیو، پشتیبانی از پخش، و مدل‌هایی که فاقد نمایه محتاطانه بودند، رعایت نکردند. با مقایسه این ویژگی‌ها، فهرستی از 4 دوربین مخفی برتر موجود امروز را گردآوری می‌کنیم.

بهترین دوربین‌ های کوچک مخفی(جدید)

دوربین Mini Camera WIFI مدل DS05

  • 【دوربین مخفی بی سیم چند منظوره】: این دوربین مینی Wi-Fi با وضوح 1080P و زاویه باز 120 درجه مجهز شده است. دارای آهنربا داخلی، هشدار فشار فعال با حرکت، دید در شب مادون قرمز، ضبط در حین شارژ، پخش از راه دور و گرفتن عکس، سازگار با iOS و اندروید، ضبط کارت tf و غیره.
  • 【اتصال هات اسپات و وای فای】:در حالت هات اسپات، فاصله بین تلفن همراه و دوربین باید در 10 متر حفظ شود، اگر از این فاصله بیشتر شود، هات اسپات از تلفن همراه قطع می شود. حالت WiFi، فقط WiFi با فرکانس 2.4G را پشتیبانی می کند، نام WiFi نمی تواند شامل کاراکترهای خاص باشد، رمز عبور نمی تواند خالی باشد، رمزگذاری WiFi نمی تواند WEP باشد.
  • 【تشخیص حرکت و ضبط حلقه خودکار】: وقتی حرکت تشخیص داده شد، دوربین حرکتی شروع به ضبط می‌کند. از کارت tf 2 تا 128 گیگابایتی برای کار پشتیبانی می‌کند. این دوربین فیلمبرداری هر پنج دقیقه یک بار فیلم ضبط می کند. وقتی کارت Micro SD پر شد، فرآیند ضبط از ابتدا به ضبط ادامه می دهد، مطالب ضبط شده قبلی را حذف می کند و سپس آن را با محتوای جدید جایگزین می کند.
  • 【شارژ USB】: شارژ کامل آن حدود 3 ساعت طول می کشد و پس از شارژ کامل حدود 30 دقیقه می توان از آن استفاده کرد. برای استفاده طولانی مدت، توصیه می شود دوربین را به منبع تغذیه USB متصل کنید.
  • 【کاربرد گسترده】: اندازه کوچک و عملکرد قدرتمند. شما می توانید از آن برای نظارت بر امنیت خانه، دفتر، گاراژ، حیاط خلوت، انبار استفاده کنید. ایده آل برای استفاده از آن به عنوان دوربین بدنه کوچک، دوربین پرستار بچه، مانیتور کودک با دوربین، دوربین حیوانات خانگی برای ضبط

دوربین بند انگشتی بی سیم HM206 Wifi

یک دوربین بندانگشتی جمع و جور که به راحتی در هر مکانی پنهان می شود | پشتیبانی از اتصال به وای فای و اجرای مانیتور از راه دور تلفن همراه از طریق برنامه تلفن همراه (iOS / Android).

باتری داخلی و ضبط حلقه 24/7: دارای یک باتری قابل شارژ 500 میلی آمپری با کیفیت بالا است که پس از شارژ کامل می تواند حدود 120 دقیقه کار کند.دوربین بند انگشتی مینی همچنین از ضبط 24 ساعته در هنگام شارژ پشتیبانی می کند

هشدار تشخیص حرکت و مانیتور چند مکان: با دوربین امنیتی، هر اقدام و صداهای خطرناک بالقوه در خانه شما را می توان به دقت شناسایی کرد و بلافاصله به تلفن همراهتان ارسال کرد، بنابراین وقتی بیرون هستید نگران نباشید. این دوربین امنیتی بی‌سیم از دسترسی همزمان چند تلفن همراه/رایانه پشتیبانی می‌کند و همچنین می‌توانید 4 دوربین مخفی را برای نظارت بر چندین مکان به برنامه خود اضافه کنید.

دوربین AHD پین هول سوزنی

  • وضوح 720p HD
  • سنسور 1 / 2.9 اینچ
  • فیلتر IR الکترونیکی
  • لنز سوزنی سوراخ دار 3.7 میلی متری ثابت
  • منبع تغذیه 12 ولت
  • ابعاد 45x38.5x24mm
  • وزن 74 گرم
  • ضبط صدا: ندارد
  • اتصال: BNC

دوربین فلتی بیسیم S06 Wifi

  • دوربین بیسیم wifi: مشاهده فیلم های در حال ضبط یا فیلم های ضبط شده (P2P) به صورت زنده بر روی تلفن همراه
  • تماشای آنلاین تصاویر بدون محدودیت مسافت
  • کیفیت ضبط فیلم: 1080P
  • لنز قدرتمند 8 مگاپیکسلی (در مدل جدید)
  • ضبط 24 ساعته فیلم
  • ضبط حلقه ای Time Loop (در مدل جدید)
  • تشخیص حرکت Motion Detection ✅ دریافت پیام به محض مشاهده حرکت در میدان دید دوربین
  • پشتیبانی Androin ،IOS
  • پشتیبانی از حافظه 32 گیگابایتی MicroSD
  • اتصال منبع تغذیه دائمی

چگونه بهترین دوربین های مداربسته مخفی را انتخاب کردیم

مانند هر نوع ابزار دیگری، یافتن بهترین و قابل اعتمادترین دوربین مخفی یا دوربین کوچک بسیار دشوار است. از دوربین‌های مخفی کوچک گرفته تا دسترسی بی‌سیم به جاسوسی، ویژگی‌ها و مشخصات زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، تعیین تنها یک، دو یا حتی سه گزینه که محصولی با کالیبر بالاتر را تعریف می‌کنند، دشوار است.

در طول تحقیقات خود، متوجه شدیم که بسیاری از دوربین ها اصلاً ایمن نیستند، به این معنی که نمی توان آنها را به راحتی پنهان کرد. به همین دلیل، فقط دوربین های واقعاً "پنهان و مخفی" در لیست قرار گرفتند. در نهایت، برای گنجاندن، دوربین ها نیز باید نوعی فضای ذخیره سازی را ارائه می کردند. چه داخلی یا خارجی مانند پشتیبانی از microSD، مهم نیست. فیلمبرداری با کیفیت HD نیز حیاتی است. هر دو ویژگی ضروری هستند زیرا بدون HD، ویدیو غیرقابل قبول است و بدون ذخیره سازی، هیچ راهی برای تماشای فیلم وجود ندارد.

سنسور تشخیص حرکتی داخلی زمانی که حرکت در میدان دید دوربین را تشخیص دهند، عملکرد ضبط را فعال می کنند. تمام دوربین های این لیست دارای قابلیت تشخیص حرکت است.

دوربین‌هایی که دارای WiFi و دسترسی از راه دور هستند، برتری ویژه ای نسبت به سایر دوربین های کوچک دارند - مانند دوربین ساعت زنگ دار Omples. این عملکرد مرور فیلم را بسیار آسان‌تر می‌کند زیرا نیازی نیست دستگاه را به رایانه یا تلفن وصل کنید یا کارت SD را جدا کنید.

قیمت و گارانتی تقریباً یکسان است. آنها در طول فرآیند انتخاب ما قیمت زیادی نداشتند.

لینک: معرفی 10 دوربین برتر ارزان قیمت کوچک

مهم ترین ویژگی هایی که باید در نظر بگیرید

چندین ویژگی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. با شناسایی و مقایسه این گزینه‌ها، باید بتوانید دوربین مناسب خود را انتخاب کنید:

  • شارژ USB – اکثر دوربین‌های کوچک قابل حمل و مخفی دارای باتری داخلی هستند، اما راه‌های مختلفی برای شارژ کردن آن‌ها وجود دارد. USB بیشترین سازگاری را با آداپتورهای برق موجود فراهم می کند - که احتمالاً به لطف دستگاه های تلفن همراه صاحب آنها هستید. با USB، می توانید دوربین را به رایانه رومیزی، لپ تاپ یا سیستم سازگار وصل کنید.
  • Plug and Play – نصب سریع و آماده سازی راحت، یکی از ویژگی های مهم این دوربین هاست. در مدل های ذکر شده ما به این ویژگی نگاهی خاص شده است تا سهولت کار و نصب دوربین برای مصرف کنندگان تامین شود.
  • وای فای و بلوتوث - هر دو پروتکل بی سیم به شما امکان می دهند دستگاه ها را با دوربین همگام سازی کنید. WiFi به اتصال شبکه محلی نیاز دارد. بلوتوث اتصال مستقیم بین دو دستگاه سازگار را ارائه می دهد. هیچ کدام ضروری نیست، اما اتصال بی سیم کار را بسیار آسان تر می کند.
  • تشخیص حرکت – مانند دوربین‌های امنیتی معمولی مانند بهترین دوربین‌های امنیتی در فضای باز، دوربین‌های مخفی شامل سنسورهای حرکتی برای ضبط خودکار هستند. اگر در حال نظارت بر منطقه ای هستید که معمولاً خالی است و هر بار که کسی وارد یا خارج می شود، فقط دوربین شروع به ضبط کند، این قابلیت بسیار مفید است، چرا که از ضبط شدن تصاویر خالی و بیهوده جلوگیری میکند.
  • ضبط حلقه - همه دوربین ها از ضبط حلقه پشتیبانی نمی کنند، اما ضبط حلقه زمانی مفید است که فضای ذخیره سازی محدودی دارید. سیستم به‌طور خودکار فیلم‌های قدیمی را با محتوای جدید بازنویسی می‌کند تا فید و ضبط‌ها را به‌روز نگه دارد. برخی از دوربین‌ها به شما اجازه می‌دهند فیلم‌های قدیمی را که می‌خواهید ذخیره کنید قفل یا محافظت کنید - این کار از بازنویسی خودکار آن‌ها جلوگیری می‌کند.
  • اندازه و مشخصات - طراحی کلی دوربین تعیین می کند که آیا پنهان کردن آن آسان است یا خیر. اگر در مورد یک دوربین مداربسته مخفی معمولی صحبت می کنید که مشکل بزرگی نیست، اما با دوربین های "مخفی" می خواهید آنها را به اندازه کافی کوچک کنید تا نامرئی باشند. گفتنی است، وقتی مخفی می‌شود، همچنان می‌خواهید که آنها تا آنجا که ممکن است از مناطق اطراف عکس بگیرند و برخی از طراحی‌های ضعیف می‌توانند این را محدود کنند. یک وسیله خانگی روزمره با دوربین کوچک نصب شده مانند ساعت زنگ دار دوربین مخفی وای فای Omples 1080p یکی از راه حل های قابل قبول برای این مشکل است.

بهترین دوربین کوچک مخفی کدام است؟

در حالی که هیچ "بهترینی" قطعی وجود ندارد، تعداد زیادی دوربین با کیفیت عالی از جمله دوربین های موجود در لیست ما وجود دارد. آنچه شما باید به دنبال آن باشید اساساً سه چیز است: کیفیت ویدیو، فضای ذخیره سازی یا ظرفیت و طراحی. کیفیت ویدیو تعیین می کند که فیلم گرفته شده واقعا چقدر خوب است، و اگر جزئیاتی وجود دارد که می خواهید آنها را مشخص کنید، کیفیت بالاتر بهتر است، به همین دلیل است که همه چیز در بالا با کیفیت HD ضبط می شود. ظرفیت ذخیره سازی یا ظرفیت کل تعیین می کند که دوربین چقدر فیلم می تواند نگه دارد. به طور کلی، این توسط کارت microSD که نصب می کنید تعیین می شود. کارت های با ظرفیت بالاتر محتوای بیشتری را در خود جای می دهند. در نهایت، طراحی کلی مشخص می کند که دوربین چقدر نامحسوس است. با دوربین‌های شارژر بالا، هرگز نمی‌دانید که در حال ضبط هستند زیرا شبیه شارژرهای موبایل هستند. چیزی را پیدا کنید که بتواند به خوبی در خانه شما پنهان شود.

لینک: 6 تا از بهترین دوربین کوچک و مخفی

چگونه می توان دوربین مخفی را تشخیص داد؟

جدای از دوربین هایی که در داخل اشیاء پنهان هستند، بهترین راه برای مکان یابی آنها این است که به سادگی به اطراف نگاه کنید. اکثر دوربین‌های مخفی که از دید در شب یا IR استفاده می‌کنند دارای LED قرمز یا سبز هستند که در تاریکی قابل مشاهده هستند. می توانید چراغ ها را خاموش کنید و به دنبال LED ها بگردید. شما همچنین باید بتوانید یک دوربین معمولی را به راحتی تشخیص دهید، اگرچه کمی دور از دسترس قرار گرفته است. اگر دوربین واقعاً مخفی است، ابزارهایی وجود دارد که می توانید برای تشخیص سیگنال از آنها استفاده کنید. برای مثال می توانید به سادگی یک تماس تلفنی برقرار کنید و در یک اتاق یا خانه قدم بزنید. اگر و زمانی که سیگنال با تداخل مواجه شد، ممکن است به دوربین نزدیک شوید. اسکنرهای سنگین بیشتری نیز وجود دارند که می توانند حضور دوربین را تشخیص دهند.

لینک: چگونه دوربین های مخفی را در عرض چند دقیقه تشخیص دهیم؟

آیا دوربین های مخفی به وای فای نیاز دارند؟

در نهایت، هیچ دوربین مخفی - به ویژه آنهایی که در این لیست هستند - برای کار کردن به WiFi نیاز ندارند. در مورد اینکه آیا آن را دارند یا نه، برخی دارند، برخی ندارند، این به دوربین بستگی دارد. حتی دوربین‌هایی که از WiFi پشتیبانی می‌کنند، لزوماً برای ضبط یا پخش ویدیو نیازی به اتصال فعال ندارند. اکثر دوربین ها برای وصل شدن به رایانه یا تلفن برای بررسی پخش طراحی شده اند. همچنین، آنها دارای اسلات کارت SD هستند که به این معنی است که می توانید کارت microSD را بردارید و آن را برای پخش ویدیو به خواننده متصل کنید. هر دوی این گزینه ها به این معنی است که شما به وای فای نیاز ندارید. برای دوربین هایی که دارای WiFi هستند، به سادگی راه دیگری برای بررسی فیلم ارائه می دهد.

لینک: بررسی و معرفی بهترین دوربین های بیسیم کوچک

چگونه می توانم دوربین خود را در خانه پنهان کنم؟

خوشبختانه، همه دوربین‌های موجود در این لیست از بهترین نوع استتار استفاده می‌کنند – آنها به عنوان یک آیتم یا وسیله دیگر مبدل شده‌اند. مگر اینکه کسی دقیقاً بداند چه هستند، این دوربین های مخفی چیزی بیش از یک شارژر موبایل یا ساعت زنگ دار به نظر نمی رسند. با شارژرها، می توانید آنها را به هر سوکتی که رو به اتاق یا منطقه ای که می خواهید نظارت کنید وصل کنید. همین امر در مورد دوربین مخفی و دوربین ساعتی نیز صادق است. با دوربین های معمولی، باید آنها را با استفاده از یکی از چندین روش پنهان کنید. دوربین‌های پرستار بچه‌ها معمولاً در داخل وسایل دیگری مانند خرس عروسکی یا دکور اتاق پنهان می‌شوند. به طور کلی پنهان کردن دوربین های امنیتی بسیار دشوارتر است. شما باید آنها را خارج از خط دید معمولی در بالای صفحه قرار دهید یا آنها را پشت دکور و اشیاء پنهان کنید.