دوربین بالت اسپید IP66 سولار باطری خورشیدی

  • 1/2.7PS5230 COMS
  • حالت روز/شب  سوئیچ اتوماتیک حساس به نور
  • فاصله شب: 850 نانومتر مادون قرمز ، فاصله حدود 10 متر
  • لنز HD F = 2.8 FOV عرض 120 درجه
  • باتری  باتری لیتیوم 2 * 18650
  • شارژ  شارژ خورشیدی USB با شارژ کامل تا حدود 6 ساعت
  • ضدآب IP66
  • حافظ:ه TF 4GB-128GB SD 
  • ابعاد: 0.39 x 0.39 x 0.39 اینچ
  • وزن: 1197گرم
  • باند: 4G
  • شبکه: 4G
نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

نقد و بررسی دوربین مداربسته اسپید IP66 سولار

این دوربین امنیتی بی سیم با انرژی خورشیدی کار می کند مناسب برای استفاده در فضای باز است. برای جلوگیری از سرقت و خرابکاری در خانه یا محل کار از این دوربین استفاده می شود تا شما بتوانید امنیت کامل را داشته باشید. فاصله موثرحسگر این دوربین 10 متر، تا 15 مترمی باشد. این دوربین را خیلی راحت می توانید در فضای باز نسب کنید ضد اب وضدگردوغبار است. این دوربین با انرژی خورشیدی کار می کند آفتاب یک روزه دوربین را برای چندین روز روشن نگه می دارد. این عملکرد بی نظیر با ترکیب 2 باتری، پنل های خورشیدی و حالت آماده به کار هوشمندو مصرف برق بسیار کم بدست می آید بسیار کاربردی و سازگار با محیط  زیست است.

دوربین بالت اسپید IP66 سولار

تشخیص حرکت و صدا

هنگامی که مشخص شد فردی وارد منطقه نظارت دوربین شده است دوربین به طور خودکار عمل تشخیص و ارسال یک اعلان (پیام) رابه تلفن همراه کاربر ارسال می کند و کاربر می تواند از چندین دوربین برای نظارت استفاده کند و یا یک دوربین می تواند همزمان توسط چندین کاربر نظارت شود.

نکته: برای اینکه بتوانید از قابلیت موشن حرکتی این دوربین خورشیدی بیسیم استفاده نمایید، با استفاده از دفترچه راهنمای این دوربین تنظیمات را برای ارسال اعلان و اطلاعات زنگ هشدار را به موقع به APPاطلاع دهید. توجه: اگر می خواهید ویدیو را از راه دور کنترل کنید، لطفاً آن را در حالت APP تنظیم کنید.

کیفیت تصویر

دوربین اسپید دام IP66 سولار (باطری خورشیدی)ازکیفیت تصویر برداری بسیار عالی 1080P FHD با وضوح بالا برخوردار است. این دوربین برای مشاهده و ضبط ویدئو با وضوح بالا، عملکرد دید در شب، مورد علاقه کاربران می باشد مسافت دید موثر در شب این دوربین 20 متر است. از این رو این دوربین خورشیدی میتواند برای نظارت در کارخانه هایی که در وسط صحرا هستند بسیار مناسب باشد، چرا که هم آفتاب بسیار مناسب است که باطری خورشیدی را شارژ کند و دیگر نگران محافظت از کارخانه نیستید چرا که این دوربین هوشمند همیشه آماده به خدمت است.

کیفیت تصویر دوربین بالت اسپید IP66 سولار

صدای دو طرفه

این دوربین امنیتی دارای میکروفون و بلندگوی داخلی می باشد که می تواند صدای کاربر را در محیط نظارتی خود پخش کند و هم می تواند صدای محیط نظارتی خود رابرای کاربرظبط و به صورت زنده از طریق اپلیکیشن روی تلفن همراه پخش کند. این قابلیت گفتگوی دو طرفه بسیار جذاب می باشد، چرا که صاحب محل کار به راحتی میتواند با کارکنان خود از طریق دوربین ارتباط برقرار کند، در سال 2020 بسیاری از مدیران که وظیفه نظارت بر کار کارکنان خود را داشتند. از این دوربین بالت خورشیدی به عنوان یک شاهکار یاد کردند و امروزه در بسیاری از کارخانه های مدرن از این دوربین برای نظارت استفاده میکنند.

باتری

دوربین بالت اسپید IP66 سولار(باتری خورشیدی) دارای باتری لیتیوم 2 * 18650می باشد که با استفاده پنل خورشیدی دوربین تغذیه می شود افتاب یک روزه دوربین را برای چندین روز روشن نگه می داردحتی در روز های ابری و بارانی می تواند از نور کمی که در محیط وجود دارد تغذیه کند و دیگر نگران هوای بد محیط بیرون از منزل یا محیط کار نباشید.

دوربین باتری خور بالت اسپید IP66 سولار

دوربین بالت اسپید IP66 سولار(باتری خورشیدی) با استفاده از یک پنل خورشیدی میتواند انرژی برق مورد نیاز خود را از طریق نور خورشید تامین کند و در باتری خود ذخیره کند. این قابلیت به شما این امکان را میدهد که در محیط هایی که برق وجود ندارد شما براحتی بتوانید از این دوربین برای زیر نظر گرفتن محیط مورد نظر استفاده کنید. این دوربین امنیتی میتواند در هر شرایط اب و هوایی مانند هوای ابری ،بارانی، برفی، مه آلود و غیره به خوبی کار کندو برای استفاده در محیط هایی مانند باغ، ویلا، کارخانه، مزرعه، دشت و غیره طراحی شده است.

خورشیدی دوربین بالت اسپید IP66 سولار

مشخصات فنی

تصاویر

دوربین بالت اسپید IP66 سولار باطری خورشیدی
دوربین بالت اسپید IP66 سولار باطری خورشیدی
دوربین بالت اسپید IP66 سولار باطری خورشیدی

نظرات و بازخورد

نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری

پرسش ها