دوربین مداربسته بالت ضد آب سولار IP66 با باتری خورشیدی

دوربین مداربسته بالت ضد آب سولار IP66 (باتری خورشیدی) یک دوربین امنیتی 2 مگاپیکسل با کیفیت فول اچ دی است. بیسیم وایفای wifi ، کاملا ضد آب | ضبط صدا و دید در شب.

  • وزن: 650گرم
  • رزولوشن: 1080P
  • زاویه دید: 100 درجه
  • فرمت فیلمبرداری: H.264
  • ابعاد: 210 میلی متر 90 میلی متر * 65 میلی متر
  • ضد اب: دارد IP66
  • گفتگوی ویدئویی مکالمه تصویری از راه دور
  • حالت اتصال  شبکه بی سیم / اتصال نقطه داغ AP
  • ورودی صدا میکروفون داخلی با حساسیت بالا
  • حالت شارژ قدرت پنل خورشیدی
  • باتری 2 × استاندارد 18650
نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

نقد و بررسی دوربین بالت سولار IP66

دوربین های مداربسته باتری خورشیدی باکیفیت فیلمبرداری HD 1080P 2MP. این دوربین ها بخاطر برق کمی که مصرف می کنند به دوربین های کم مصرف معروف می باشند. از طرفی کنترل کردن این دوربین ها بسیار ساده می باشد به طوری که به راحتی با نصب یک اپلیکیشن بر روی گوشی تلفن همراه خود به راحتی می توانید این دوربین باتری خورشیدی را از هر جایی کنترل کنید و به دلیل استفاده بسیار اسان از این دوربین و قابلیت های نظارتی(قابلیت مکالمه دو طرفه و ...)که دارد به آن دوربین هوشمند نیز می گویند، به طوری که این دوربین مداربسته خورشیدی در سال 2020 در نمایشگاه جیتکس دبی به عنوان دوربین پاک و کم مصرف که بسیار با محیط زیست سازگار است شناخته شد.

لیست دوربین های مداربسته

دوربین بالت ضد آب

منبع تغذیه باتری

برای این که بتوانید درک بهتری از نحوه کار باتری های خورشیدی داشته باشید باید بدانید که ظرفیت هر باتری به واحد آمپر بر ساعت ( Ah ) مشخص می شود که بیانگر میزان جریانی است که باتری می تواند در طول یک ساعت به بار اعمال نماید تا ظرفیت آن تمام شود. برای مثال در صورتی که از یک باتری 100 آمپر بر ساعت، جریان 100 آمپر را دریافت نماییم انرژی ذخیره شده در باتری پس از گذشت یک ساعت تمام می شود و می بایست دوباره آن را شارژ نمود. در صورتی که جریان کشیده شده از باتری کاهش یابد انرژی ذخیره شده دیر تر تمام می شود. برای مثال اگر از همان باتری 100 آمپر ساعت جریانی معادل 50 آمپر کشیده شود باتری در حدود دو ساعت جریان دهی می کند. ناگفته نماند که این رابطه به صورتی خطی نبوده و اعداد با تقریب ذکر شده اند.

همانطور که از اسم این دوربین پیداست منبع تغذیه اصلی آن باتری های خورشیدی می باشند اما این تنها منبع تغذیه دوربین نیست، خود دوربین نیز دارای یک باتری لیتیوم-یونی می باشد که با استفاده از پنل های خورشیدی روی دوربین شارژ می شود بنابراین اصلا نگران استفاده از این دوربین بالت ضد آب سولار IP66 (باتری خورشیدی) در مکان های ابری نباشید. البته این تمام قابلیت ها نیست شما میتوانید به راحتی پنل باتری خورشیدی روی دوربین را در هر زاویه ای تنظیم کنید.

یکی از تکنولوژی هایی که در نمایشگاه جیتکس 2020 دبی نیز بسیار مورد توجه قرار گرفت قابلیت شارژ پنل خورشیدی(باتری خورشیدی)روی دوربین با استفاده از هر نوری به عنوان مثال: نور پرژکتور نور لامپ و.... بنابر این دوربین هوشمند شما در همه ی مکان ها و همه ی شرایط نوری به هیچ وجه خاموش نخواهد شد.

قابلیت شارژ پنل خورشیدی(باتری خورشیدی)روی دوربین

ضدآب و ضدگردو غبار

دوربین بالت باتری خورشیدی یکی از بهترین دوربین های ساخته شده ضدآب و ضد گرد و غبار IP66 است که به راحتی می توانید از آن در محیط های باز استفاده نمایید. این دوربین امنیتی بالت باتری خورشیدی مقاوم در ( هوای ابری ، رطوبت ، دما،گردو غبار و... ) می باشد و سازگار با انواع محیط ها است و شما می توانید از این دوربین امنیتی در هر محیطی که می خواهیداستفاده کنید و دیگر نگران هوای بد بیرون از منزل نباشید، به همین دلیل این دوربین بالت باتری خورشیدی مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

دوربین بالت باتری خورشیدی

توضیحات

این دوربین امنیتی یکی از بهترین دوربین های مداربسته باتری خورشیدی است باکیفیت HD 1080P 2MPفیلمبرداری می کند، وزن این دوربین امنیتی حدود 650 گرم است ، دارای سنسور لرزشگیر CMOS با کارایی بالا می باشد، این دوربین بالت باتری خورشیدی قابلیت گفتگوی 2 طرفه دارد که می تواند صداهای اطراف محیط دوربین را ضبط کند هم می تواند صدای کاربر  را در محیط بخش کند. دوربین بالت باتری خورشیدی در تاریکی شب تا فاصله 20 متری را واضح برای کاربر نمایش می دهد.

این دوربین دارای لنز HD است و این قابلیت باعث می شود تصاویر با کیفیت بالا برای کاربر بخش شود و کاربر براحتی می تواند تصاویر گرفته شده را با وضوح بالا نگاه کند.

 دوربین مداربسته همراه با پنل خورشیدی

دوربین بالت باتری خورشیدی بدون نیاز به برق و با استفاده از نور خورشید برای شما کار می کند و با هر بار شارژ باتری توسط نور خورشید تا چندین روز می تواند فیلمبرداری کند. این دوربین امنیتی سازگار به انواع محیط ها است که می توانید از ان در ( کوه، دشت، صحرا، بیابان و... ) استفاده کرد.  

مشخصات فنی

  • مشخصات کلی
  • برند
    Bullet
  • مدل
    بالت سولار IP66

تصاویر

دوربین مداربسته بالت ضد آب سولار IP66 با باتری خورشیدی
دوربین مداربسته بالت ضد آب سولار IP66 با باتری خورشیدی

نظرات و بازخورد

3
از مجموع 1 رای
رضایت از قیمت
3
طراحی و کیفیت ساخت
3
کارایی و عملکرد
3
نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری
سلام سیم‌کارت میخوره سلام سیمکارتم میخوره خرید این محصول را توصیه میکنم
صادق اسمعیل زاده 08 شهریور 1401

پرسش ها

user-cmt-logo علی

چون سیم کارت نمیخوره خریدش رو پیشنهاد نمیکنم گارانتی هم ندارن

28 اردیبهشت 1402 ساعت 15:49:52
admin-minidvpro MiniDvPro

سلام، این دوربین هم سیمکارت خور هست، هم یکسال گارانتی دارد.

29 اردیبهشت 1402 ساعت 13:09:16