دوربین تحت شبکه دام پانورامیک داهوا IPC-PDBW8840-A180

دوربین شبکه پانورامیک داهوا IPC-PDBW8840-A180 Dome
دوربین شبکه پانورامیک Dome چند سنسوری WizMind 4x2MP

  1. چهار سنسور تصویر CMOS 2 مگاپیکسلی 1/2.8 اینچی، روشنایی کم، وضوح  بالای تصویر
  2. حداکثر خروجی 8 مگاپیکسل (4096 × 1800) @30 فریم در ثانیه
  3. LED داخلی مادون قرمز، حداکثر. فاصله 30 متر
  4. ROI، SMART H.264/H.265، برنامه نویسی انعطاف پذیر، قابل اجرا در محیط های مختلف پهنای باند و ذخیره سازی
  5. عملکردهای هوشمند: نقشه توزیع جمعیت، تراکم خودرو
  6. تشخیص غیرعادی: تشخیص حرکت، دستکاری ویدئو، تغییر صحنه، تشخیص صدا، نداشتن کارت SD، کارت SD پر، خطای کارت SD، قطع شبکه، تداخل IP، دسترسی غیرقانونی، و تشخیص ولتاژ
  7. زنگ هشدار: 2 در، 2 خروجی؛ صدا: 1 اینچ، 1 بیرون; 485; BNC; حداکثر پشتیبانی می کند کارت SD 256G
  8. منبع تغذیه 12 ولت DC/24 ولت AC/PoE؛ آسان برای نصب
  9. از ردیابی شی پشتیبانی می کند
  10. حفاظت IP67، IK10
نکات مهم در هنگام خرید
مشتریان عزیز در هنگام خرید دقت لازم رو داشته باشید، هیچ محصولی به هیچ عنوان پس یا تعویض نمیگردد.
تضمین اصالت
درگاه مطمئن پرداخت (ملی)
ارسال سریع کالا
پشتیبانی تلفنی
توضیحات محصول

نقد و برسی دوربین مداربسته داهوا DH-IPC-PDBW8840-A180

دوربین شبکه داهوا IPC-PDBW8840P-A180 برای استفاده در فضای باز در فرودگاه ها، بانک ها، مغازه ها، نظارت بر شهر و هر برنامه ای که نیاز به پوشش یک منطقه بزرگ یا جزئیات تصویر بسیار بالا دارد، مناسب است. دوربین مداربسته داهوا IPC-PDBW8840P-A180 دارای رتبه IP67، که دارای یک براکت دیواری است. و کابل اترنت، از گرد و غبار، باران، برف و خورشید محافظت می شود و می تواند در دمای -40 درجه سانتیگراد تا +60 درجه سانتیگراد (-40 درجه فارنهایت تا 140 + درجه فارنهایت) کار کند. پشتیبانی از برق از طریق اترنت* باعث نصب می شود.

سریال Overvie این دوربین مداربسته از نمای پانوراما 180 درجه و سختی 4 کانال پشتیبانی می کند چسباندن عکسها برای تحقق نظارت پانوراما HD. دوربین پشتیبانی می کند تجزیه و تحلیل وضعیت جمعیت، تجزیه و تحلیل وضعیت خودرو و حفاظت محیط نوع به طور گسترده ای در صحنه های مختلف مانند میدان ها، فرودگاه ها و ترافیک.

ویژگیهای دوربین DH-IPC-PDBW8840-A180

  1. چهار سنسور تصویر CMOS 2 مگاپیکسلی 1/2.8 اینچی، روشنایی کم، وضوح تصویر بالا
  2. حداکثر خروجی 8 مگاپیکسل (4096 × 1800) @30 فریم در ثانیه
  3. LED داخلی مادون قرمز، حداکثر. فاصله IR: 30 متر
  4. ROI، SMART H.264+/H.265+، برنامه نویسی انعطاف پذیر، قابل اجرا در محیط های مختلف پهنای باند و ذخیره سازی
  5. عملکردهای هوشمند: نقشه توزیع جمعیت، تراکم خودرو
  6. تشخیص غیرعادی: تشخیص حرکت، دستکاری ویدئو، تغییر صحنه، تشخیص صدا، نداشتن کارت SD، کارت SD پر، خطای کارت SD، قطع شبکه، تداخل IP، دسترسی غیرقانونی، و تشخیص ولتاژ
  7. زنگ هشدار: 2 در، 2 خروجی؛ صدا: 1 اینچ، 1 بیرون; 485; BNC; حداکثر پشتیبانی می کند کارت SD 256G
  8. منبع تغذیه 12 ولت DC/24 ولت AC/PoE؛ آسان برای نصب
  9. از ردیابی شی پشتیبانی می کند
  10. حفاظت IP67، IK10

کارکرد Smart H.265 و Smart H.264

با الگوریتم کنترل نرخ تطبیقی ​​پیشرفته صحنه، داهوا هوشمند است فناوری رمزگذاری بازده رمزگذاری بالاتری نسبت به H.265 را درک می کند و H.264، فیلم با کیفیت بالا ارائه می دهد و هزینه ذخیره سازی و انتقال را کاهش می دهد.

 اتصال پانوراما با الگوریتم پیوند پیشرفته

فناوری چسباندن پانورامیک Dahua ناحیه همپوشانی را حذف می کند و چندین تصویر را به هم می چسباند تا کامل شود چشم انداز میدان دید تصویر متصل شده می تواند تا 360 درجه باشد که تا حد زیادی کارایی نظارت و تجربه کاربر را بهبود می بخشد. به طور کلی، پس از اتصال، میدان دید دوربین چهار سنسور می تواند باشد 180 درجه ، و میدان دید دوربین هشت سنسور می تواند 360 درجه باشد.

تراکم جمعیت با الگوریتم یادگیری عمیق

 فناوری Dahua Crowd Density می تواند تشخیص تراکم جمعیت روی تصویر و نمایش آن بر روی نقشه حرارتی ؛ این می تواند کمیت و چگالی افراد را در منطقه و مجموعه انتخاب شده تشخیص دهد آستانه. وقتی تعداد یا چگالی بزرگتر یا کوچکتر از آستانه، باعث ایجاد ارتباط می شود.

  • چهار سنسور تصویر 2 مگاپیکسلی 1/2.8 اینچی CMOS
  • ، روشنایی کم، کیفیت تصویر بالا، حداکثر خروجی 8 مگاپیکسل (4096 × 1800) با سرعت 30 فریم در ثانیه

تراکم خودرو با الگوریتم یادگیری عمیق 

فناوری تراکم خودرو Dahua وضعیت خودرو را در تصویر، مانند شماره خودرو در آنالیز می کند منطقه انتخاب شده شما می توانید آستانه و زمانی که تعداد بزرگتر یا کوچکتر از آست تراکم خودرو با الگوریتم یادگیری عمیق، فناوری تراکم خودرو داهوا وضعیت خودرو را در تصویر تحلیل می کند، مانند شماره خودرو در منطقه انتخاب شده شما می توانید آستانه را تنظیم کنید و زمانی که عدد بزرگتر است یا کوچکتر از آستانه، باعث ایجاد پیوند می شود.

IVS

با الگوریتم ویدئویی پیشرفته، فناوری Dahua IVS پشتیبانی می‌کند توابع هوشمند، مانند Tripwire و Intrusion. به خاطر داشته باشید، ویژگی tripwire را فقط می توان به درستی در صحنه هایی اعمال کرد که اهداف کم هستند و به ندرت هیچ پوششی بین اهداف وجود دارد، مانند محیط بدون محافظ. هنگامی که هدف مطابق جهت حرکت از پیش تعیین شده از خط هشدار عبور می کند، سیم هوشمند تریپ، زنگ هشدار را ایجاد می کند. از زمانی که هدف ظاهر می‌شود تا تأیید هدف، مدتی طول می‌کشد، بنابراین هنگام تنظیم یک خط هشدار، باید مقداری فضا باقی بماند.  IVS Tripwire یک تابع پایه الگوریتمی است که تشخیص می دهد در صورت عبور هر شی از خط هشدار، می تواند از انتخاب جهت های مختلف مانند A به B، B به A و دو جهته پشتیبانی کند و می تواند هشدارهای ضبط، عکس فوری و هشدار را فعال کند. در این آموزش، ما از نمایشگر وب برای پیکربندی تنظیمات استفاده می کنیم.

بنابراین باید آدرس IP NVR خود را بدانید. با استفاده از نرم افزار Config Tool که شبکه محلی را اسکن می کند و تمام آدرس های IP یافت شده را لیست می کند، می توانید آدرس IP را پیدا کنید. علاوه بر این، می‌توانید آدرس IP NVR خود را مستقیماً از تنظیمات NVR (در بخش شبکه) پیدا کنید. پس از پیکربندی صحیح دوربین NVR یا IP Dahua شما از عملکرد tripwire برای تشخیص زمانی که یک شی از این خط عبور می کند استفاده می کند. اگر هر یک از برنامه های تلفن Dauha را روی تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود نصب کرده اید، اعلان های فشاری در مورد این رویدادها دریافت خواهید کرد...

ivs

امنیت سایبری

دوربین شبکه داهوا مجهز به یک سری کلید امنیتی است فناوری‌هایی مانند احراز هویت امنیتی و مجوز دسترسی کنترل، حفاظت قابل اعتماد، انتقال رمزگذاری شده و رمزگذاری شده ذخیره سازی، که دفاع امنیتی و حفاظت از داده ها را بهبود می بخشد و جلوگیری از نفوذ برنامه های مخرب به دستگاه.

حفاظت (IP67، IK10، ولتاژ گسترده)

IP67: دوربین یک سری آزمایش های سختگیرانه را روی گرد و غبار و خیس شدن انجام می دهد. این دارد عملکرد ضد گرد و غبار، و محفظه می تواند پس از خیساندن عادی کار کند در عمق 1 متری آب به مدت 30 دقیقه. IK10: محفظه می تواند پانچ را بیش از 5 بار از 5 کیلوگرم تحمل کند سقوط چکش از ارتفاع 40 سانتی متری (انرژی ضربه 20 ژول).ولتاژ عریض: دوربین تحمل ولتاژ ورودی ± 30% (وایدمحدوده ولتاژ)، و به طور گسترده ای در محیط بیرون استفاده می شود ولتاژ ناپایدار.

LED IR داخلی

حداکثر.فاصله IR: 30 متر · ROI ،SMART H.264+/H.265+، کدگذاری انعطاف پذیر، قابل استفاده برای انواع مختلف پهنای باند و محیط های ذخیره سازی · عملکردهای هوشمند: نقشه توزیع جمعیت ، تراکم خودرو·

تشخیص ناهنجاری

: تشخیص حرکت، دستکاری ویدئو، صحنه تغییر، تشخیص صدا، بدون کارت SD، کارت SD کامل، خطای کارت SD، قطع شبکه، تعارض IP، دسترسی غیرقانونی و ولتاژ تشخیص·

 زنگ هشدار

2 اینچ ، 2 بیرون ؛ صدا: 1 اینچ ، 1 خارج ؛ 485؛ BNC.

کارت حافظه

حداکثر  256 گرم کارت SD پشتیبانی می کند.

مشخصات فنی

  • مشخصات کلی
  • مدل
    DH-IPC-PDBW8840-A180
  • ابعاد
    169.5mm-212mm-8.3mm
  • وزن
    3.65k
  • جنس بدنه
    فلز
  • فیلمبرداری
  • کیفیت فیلم
    1080P
  • سرعت فیلمبرداری
    (Main stream: 4096 × 1800 (1–25/30 fps
  • فرمت فیلم
    MJPEG
  • نور فیلمبرداری (پروژکتور)
    ندارد
  • ضبط صدا
    دارد
  • فیلمبرداری در شب
    دارد
  • تشخیص حرکت
    دارد

تصاویر

دوربین تحت شبکه دام پانورامیک داهوا IPC-PDBW8840-A180
دوربین تحت شبکه دام پانورامیک داهوا IPC-PDBW8840-A180

نظرات و بازخورد

نظر خود را به اشتراک بگذارید نظرات شما راهنمای خوبی برای دیگر خریداران این کالا میباشد. با ارسال نظر خود 450 امتیاز دریافت کنید . با امکان تبدیل امتیاز به تخفیف در پنل کاربری

پرسش ها